بهترین هتل‌های مرکز شهر آنکارا

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
بهترین هتل‌های مرکز شهر آنکارا

یکی از مهم‌ترین موارد در سفرهای خارجی و چه داخلی موضوع اقامت است. سطح کیفی هتل و اقامتگاه شما مستقیما بر سفر شما تاثیر می‌گذارد. به علاوه جای که هتل قرار دارد هم حایز اهمیت است چرا که هر چه هتل شما نزدیک به مرکز شهر و جاذبه‌های اصلی باشد یعنی لارم نیست مرتب از تاکسی استفاده کنید و یا ماشین بگیرید و در هزینه‌های شما هم صرفه جویی می‌شود. اقامت در مرکز شهر تور آنکارا طول سفر را برای شما به مراتب آسان‌تر کرده و همه امکاناتی که نیاز دارید را در فاصله کمی در دسترس‌تان قرار داده است. در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های مرکز شهر آنکارا می‌پردازیم.

 

New Park Hotel

هتل نیو پارک درست روبه‌روی پارک کورتولوس و چند قدمی ایستگاه متروی کولج واقع شده و با امکانات کامل و عالی که ارائه می‌دهد بهترین اقامت را برای مهمانان خود فراهم می‌آورد. این هتل برای اقامت ر منطقه تجاری آنکارا به شدت مناسب بوده و با امکاناتی مثل مرکز اسپا و سلامتی و وای‌فای رایگان از شما پذیرایی می‌کند. همه اتاق‌ها با دکوری گرم و شیک، تلویزیون LCD و ایستگاه‌های اتصال آی‌پاد، سیستم تهویه هوا و امکانات کاملی تجهیز شده‌اند. مهمانان می‌توانند از امکانات نوشیدنی گرم داخل اتاق و همچنین نوشیدنی‌های مینی بار لذت ببرند. روز خود را با بوفه صبحانه تازه در رستوران و لانژ پارک امروزی شروع کنید و یک ناهار سبک یا شام را در غذاهای ویژه روزانه از منوی آلاکارته میل کنید که فوق‌العاده خوشمزه هستند. امکانات اسپا در این هتل ۵ ستاره شامل سونا، اتاق بخار و حمام ترکی است. همچنین شما می‌توانید از بین ۶۰ نوع ماساژ و انواع درمان‌های پوست و بدن یکی را انتخاب کنید. یعنی چیزی نیست که لازم داشته باشید و در هتل برای شما فراهم نباشد! هتل نیو پارک در دسترسی آسان به مرکز شهر قدیمی، موزه‌ها و منطقه تفریحی محبوب واقع شده است.

 

معرفی برترین هتل‌های لاکچری آنکارا

آدرس: Ziya Gökalp Bulvari No:58 Cankaya, 06600 Ankara, Turkey

 

Hotel Ickale

این هتل پرطرفدار که در مالتپه آنکارا واقع شده با امکانات لوکس و کامل بهترین اقامت ممکن را برای شما در طول سفرتان فراهم می‌آورد. اتاق‌های هتل دارای بالکن، تلویزیون و مینی بار بوده و برخی از اتاق‌های بزرگ‌تر نیز دارای قسمت نشیمن بزرگ با مبل و میز ناهارخوری هستند. در حالی که همه آن‌ها از سرویس بهداشتی و حمام مجهز، سیستم تهویه هوا و مینی‌بار برخوردار هستند. همچنین این هتل امکانات بسیار قابل توجهی همچون استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی هم ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از غذاهای محلی در محیطی زیبا در رستوران لذت ببرید و در بار هتل از نوشیدنی‌های سرد و گرم میل کنید. به علاوه برای اوقات فراغت‌تان می‌توانید در استخر هتل که دارای آبشار است شنا کنید. انواع ماساژهای موضعی، سونا، سالن بدنسازی، اتاق بخار، حمام ترکی و امکانات درمانی دیگری هم ارائه شده که می‌توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید.

آدرس: Gazi Mustafa Kemal Bulvari No:89 Maltepe, 06570 Ankara, Turkey

 

The Wings Hotels Neva Palas

هتل ۴ ستاره وینگز در مرکز شهر و در خیابان Küçükesat واقع شده و در چند قدمی Kizilay، خیابان Tunali Hilmi و مناطق خرید قرار دارد و یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره آنکارا بشمار می‌رود. همچنین اتاق‌های وینگز کاملا مدرن و شیک با دکوراسیونی لوکس و چشمگیر هستند و به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، تهویه مطبوع و مینی بار هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی با امکانات رایگان بوده و برخی از اتاق‌ها منظره‌ای از خیابان عصات نیز دارند. رستوران نوا دارای گواهینامه Chaine des Rotisseurs است و یک صبحانه لذیذ به صورت بوفه شامل غذاهای پخته شده روزانه سرو می‌کند. برای ناهار و شام نیز، مهمانان می‌توانند از غذاهای محلی تهیه شده با مواد تازه و فصلی لذت ببرند.

 

سفری جذاب و خانوادگی به آنکارا

آدرس: Esat Cad. No:32 Kucukesat, 06660 Ankara, Turkey

 

Hotel Cinnah

هتل سینا که در قلب آنکارا و در ۱۰۰ متری پارک کوگولو قرار دارد. در فاصله چند قدمی از مغازه‌های بسیاری و منطقه خرید قرار گرفته است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس بوده و مهمانان می‌توانند از پارکینگ خصوصی رایگان در محل نیز بهره‌مند شوند. اتاق‌هایی که با سلیقه تزئین شده‌اند، مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و قسمت نشیمن، دستگاه قهوه و چای و همچنین کتری برقی موجود است. برای راحتی شما، دمپایی، لوازم آرایش رایگان و سشوار نیز در دسترس قرار داده شده است. در هتل سینا، مهمانان می‌توانند به آرایشگاه، مینی مارکت و فروشگاه هدیه دسترسی داشته باشند و مجموعه‌ای از فعالیت‌ها مانند اسب سواری و دوچرخه سواری در این منطقه ارائه می‌شود. همچنین میز پذیرش ۲۴ ساعته نیز ارائه شده است.

آدرس: Cinnah Caddesi no:3 Çankaya, 06690 Ankara, Turkey

 

Sheraton Ankara Hotel & Convention Center

یکی از هتل‌های لوکس آنکارا هتل شرایتون نام دارد که در مرکز آنکارا قرار دارد در چند قدمی مرکز خرید کاروم واقع شده و امکانات لوکس و کاملی شامل زمین تنیس روی پشت بام و استخر سرپوشیده با تراس پانوراما ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌های مهمان در هتل شرایتون مجهز به حمام اختصاصی و تلویزیون با صفحه پلاسما با ماهواره هستند و برخی از اتاق‌ها چشم‌اندازی از کاخ‌های منطقه شلوغ Kavaklidere آنکارا دارند. در اینجا چند رستوران برای انواع غذاها ارائه شده، گاردن تراس باربیکیو و غذاهای سنتی ترکی سرو می‌کند و براسری وان محیطی معمولی‌تری دارد و ترکیبی از غذاهای بین‌المللی، ترکی و عثمانی را سرو می‌کند. کلاب هاوس جاز بار انواع کوکتل‌ها را در تراس بیرون ارائه می‌دهد. به علاوه در این هتل طیفی از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده که شامل باشگاه سلامت، زمین اسکواش و مرکز تناسب اندام پیشرفته می‌شود. به علاوه باشگاه سلامت نیز دارای سونا و جکوزی است و در صورت درخواست، امکانات ماساژ نیز ارائه می‌شود.

 

مجموعه‌های سینمایی برتر در آنکارا

آدرس: Noktali Sokak Kavaklidere, 06700 Ankara, Turkey

 

The Ankara Hotel

هتل آنکارا واقع در مرکز شهر آنکارا، ۰.۷ مایلی از موزه آنیتکبیر آتاتورک، با وای فای رایگان در سراسر هتل، تراس و پارکینگ از مهمانان خود استقبال می‌کند. برخی از واحدها یک قسمت نشیمن برای راحتی شما دارند و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای در تمام اتاق‌ها ارائه شده است به علاوه هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش و دمپایی است. رستوران هتل به سبک بوفه باز یا آلاکارته سرو می‌کند و ناهار بسته بندی شده نیز در دسترس است و منوهای رژیم غذایی خاص را می‌توان در صورت درخواست تهیه کرد. مجموعه‌ای از بهترین امکانات ریز و درشت اقامتی عالی برای شما در این هتل رقم می‌زنند.

آدرس: Celal Bayar Bulvarı No:78, 06930 Ankara, Turkey

 

Holiday Inn Ankara-Kavaklidere, an IHG Hotel

هتل Holiday Inn Ankara-Kavaklidere در ۵ دقیقه پیاده روی از پارلمان ترکیه، هتلی شیک و مدرن در منطقه سفارت است که پارکینگ امن و وای فای رایگان، و پذیرش ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. هر اتاق دارای تهویه مطبوع دارای یک تلویزیون صفحه تخت با دسترسی به اینترنت، منوی بالش، چای/قهوه ساز و حمام خصوصی است و برخی از آن‌ها لوازم اضافی مانند آب رایگان، شکلات و مجلات دارند. غذاهای ترکی برای صبحانه، ناهار و شام در رستوران Monde موجود است و سرویس اتاق نیز قابل سفارش است. کافه و بار Rue نوشیدنی، کوکتل و تنقلات سبک در فضایی بزرگ با لوستر سرو می‌کند. به علاوه این هتل نه تنها دارای یک مرکز تجاری است بلکه مرکز همایش کنگره حدود ۱۰ دقیقه با ماشین از آن فاصله دارد. Tunalı Hilmi Caddesi، خیابان اصلی خرید ۷ دقیقه پیاده و ایستگاه مترو Kizilay در ۱۵ دقیقه پیاده روی است. آنیتکبیر، مقبره آتاتورک نیز در فاصله ۱.۴ مایلی هتل واقع شده است.

 

معرفی مرکز خرید آنکامال آنکارا

آدرس: Tunus Caddesi, No. 7, Kavaklidere, 06680 Ankara, Turkey

 

Ankara HiltonSA

هتل Ankara HiltonSA در منطقه‌ای پرجنب‌وجوش و ۵ دقیقه پیاده تا خیابان خرید Tunali Hilmi واقع شده است و دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز سلامتی است. به علاوه این هتل امکانات کامل‌تری شامل سالن اجرایی و یک مرکز تجاری هم در خود جای داده و حتی وای فای رایگان در مناطق عمومی هم قابل دسترسی است. تمام اتاق‌های دارای تهویه مطبوع هستند که در سال ۲۰۱۸ بازسازی شده‌اند، حمام با سینک مرمری دارند. آن‌ها با یک میز کار مدرن، صندلی ارگونومیک و یک قسمت نشیمن با نمای جزئی باغ یا شهر مبله شده‌اند. تلویزیون صفحه عریض و مینی بار نیز موجود است. اتاق‌های Executive دسترسی رایگان به Executive Lounge واقع در طبقه آخر با صبحانه قاره‌ای رایگان و میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌های روزانه را دارند. همچنین این هتل دارای یک مرکز آبگرم و سلامتی است که در سال ۲۰۱۷ به طور کامل بازسازی شده و آب گرم و حمام هم ارائه می‌دهد. همچنین دارای دو اتاق ماساژ و سونا است. از طرف دیگر، مهمانان می‌توانند در باشگاه ورزش کنند و پس از آن در استخر سرپوشیده خنک شوند یا در سالن مجلل استراحت کنند. در واقع شما در اینجا می‌توانید تجربه اقامتی شاهانه را داشته باشید.

طیف گسترده‌ای از غذاهای محلی و بین المللی که توسط سرآشپزهای برنده جایزه تهیه می‌شود در رستورانی که مشرف به باغ‌های هتل است سرو می‌شود. هتل صبحانه‌ای لذیذ را به‌صورت بوفه باز در رستوران GreenHouse با طراحی زیبا سرو می‌کند. بار و سالن لوتوس نوشیدنی‌ها و نوشیدنی‌های سبک را در محیطی آرام ارائه می‌دهد.

آدرس: Tahran Caddesi No:12, 06700 Ankara, Turkey

 

Latanya Hotel Ankara

این هتل ۵ ستاره لوکس دارای مرکز اسپا و سونا است و مهمانان می توانند از یک وعده غذایی در رستوران Brasserie یا نوشیدنی در Palm Pub لذت ببرند. به علاوه پارکینگ خصوصی رایگان هم در محل موجود است. همگی اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند و برخی از واحدها قسمت نشیمن ارائه داده‌اند که می‌توانید در آن استراحت کنید. هر اتاق دارای حمام خصوصی بوده و برای راحتی شما، دمپایی، لوازم آرایش رایگان و سشوار نیز در نظر گرفته شده است. به علاوه نه در اتاق‌ها بلکه در تمام هتل شما به اینترنت دسترسی خواهید داشت.

 

راهنمای بهترین فعالیت‌ها در آنکارا

آدرس: Buklum Sokak No:1 Kavaklidere, 06680 Ankara, Turkey

۰۸ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران