هتل‌های ۳ ستاره در آنکارا: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
هتل‌های ۳ ستاره در آنکارا: قسمت دوم

آنکارا، پایتخت ترکیه، شهری شلوغ و سرشار از مکان‌های تاریخی و مملو از سرزندگی است. در این منطقه، قلعه‌های سنتی و ساختمان‌های مدرن در کنار هم قرار گرفته‌اند و تاریخ شهر را از طریق تمدن‌های بسیاری که این سرزمین را شکل داده‌اند، از جمله رومی، بیزانس و عثمانی، حکایت می‌کنند.

از طرفی جاذبه‌هایی همچون اپرا و باله دولتی، موزه قوم نگاری، سالن‌های تئاتر پیشرفته و صحنه‌های جذاب در عرصه موسیقی، آنکارا را به یک مرکز فرهنگی بدل کرده‌اند. بعلاوه انبوه مراکز خرید و بازارهای متنوع این شهر، علاقمندان به خرید را در سفر با تور آنکارا مجذوب می‌کنند. و البته اقامتگاه‌های ریز و درشت و رنگارنگ با امکانات متعدد و در هر سطحی از بودجه، به سوی مسافران خسته از گشت و گذار آغوش می‌گشایند. اگر به دنبال اقامتی ارزان با امکانات رفاهی کامل می‌گردید، در ادامه قسمت اول هتل‌های ۳ ستاره در آنکارا ما را همراهی کنید تا سری بزنیم به برخی دیگر از هتل‌های ۳ ستاره این شهر.

 

جیحان پالاس در آنکارا (Cihan Palas)

این هتل، در ۰.۸ مایلی از قلعه آنکارا واقع شده و در بدور امر با امکاناتی نظیر تراس آفتابگیر، بار، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، سالن استراحت مشترک، روم سرویس و خدمات دربانی از مهمانانش استقبال می‌کند.

بعلاوه علاقمندان می‌توانند به رزرواسیون ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک، انبار چمدان، صرافی، بازی‌های رومیزی و پازل، فکس/فتوکپی، فضای برگزاری جلسه و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و سالن استراحت مشترک با تلویزیون دسترسی داشته باشند. گفتنی است این منطقه برای پیاده‌روی بسیار پرطرفدار است و البته هتل، خدمات کرایه خودرو را نیز برای گشت و گذار در شهر ارائه می‌دهد. همچنین این اقامتگاه هر روز، یک بوفه یا صبحانه آمریکایی سرو می‌کند.

 

برترین هتل‌های ۴ ستاره آنکارا

در اینجا اتاق‌هایی مفرح و جادار همراه با گلدان‌های گل و گیاهان طبیعی را شاهد خواهید بود. این اتاق‌ها از عایق صوتی، بالکن مبله، تهویه مطبوع حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه برخوردارند. بعلاوه اتاق‌های منتخب دارای پاسیو نیز هستند.

در نهایت از نقاط دیدنی نزدیک به اقامتگاه می‌توان به موزه تمدن آناتولی، موزه قوم نگاری آنکارا و مرکز فرهنگی آتاتورک اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، پایگاه هوایی اتیمسگوت است که در ۱۰.۶ مایلی از هتل واقع شده است.

آدرس: Anafartalar Mahallesi, Sanayi Cd. 5 B, 06050 Altındağ/Ankara, 06050 Ankara, Turkey

 

ایبیس آنکارا ایرپورت هتل (ibis Ankara Airport Hotel)

این هتل، تنها ۱.۲ مایل از فرودگاه اسن بوگا فاصله دارد و با یک باغ زیبا و مفرح، بار، رستوران، وای فای رایگان و رزرواسیون ۲۴ ساعته از مسافران تور آنکارا پذیرایی می‌کند. بعلاوه مهمانان به صرافی، پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان، خدمات خشکشویی، روم سرویس، امکانات برپایی جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و سالن استراحت مشترک دسترسی دارند. مهمانان می‌توانند تنقلات و نوشیدنی‌ها را در اسنک بار میل کنند. و جالب است بدانید این هتل، دوستدار حیوانات خانگی بوده و به گرمی از آنها استقبال می‌کند و خدماتی را با پرداخت هزینه اضافی در این رابطه ارائه می‌دهد.

همچنین تمامی اتاق‌های این اقامتگاه دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان هستند. بعلاوه از پنجره اتاق‌ها، می‌توان به نمای شهر دید داشت.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این هتل در ۱۷.۵ مایلی از مرکز شهر آنکارا، ۱۹ مایلی از آنیت کبیر و ۱۸.۵ مایلی از خیابان تونالی هیلمی واقع شده است.

 

۹ دلیل برای سفر به آنکارا

آدرس: Balikhisar Mah Ozal Bulvari 6750 , 06750 Ankara, Turkey

 

کینگ هتل گونلیک در آنکارا (King Hotel Guvenlik)

این هتل ۳ ستاره، در قلب آنکارا و روبروی مجلس ملی کبیر ترکیه واقع شده است. این اقامتگاه با یک استخر روباز، مرکز تناسب اندام و اتاق‌های مدرن همراه با وای فای رایگان، روزهایی به یادماندنی را رقم می‌زند. اتاق‌ها، کلیه امکانات رفاهی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورند از جمله: تلویزیون LCD، تهویه مطبوع، فضای نشیمن، مینی بار، و چای/قهوه ساز. برخی از اتاق‌ها نیز، آشپزخانه خصوصی نیز دارند.

هر روز، صبحانه به صورت بوفه آزاد در این اقامتگاه زیبا ارائه می‌شود. برای ناهار و شام نیز، رستوران آلاکارت هتل غذاهای منتخب ترکی سرو می‌کند. همچنین می‌توانید در کافه بار، از صرف نوشیدنی‌های گرم و سرد و اسنک‌های خوشمزه لذت ببرید.

تراس، باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه اضافی)، سرویس رفت و برگشت (با هزینه اضافی)، خدمات کرایه خودرو، سالن ورزشی، مرکز اسپا و سلامتی و سونا، خدمات دربان، انبار چمدان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات و ضیافت و صندوق امانات، از مهمترین امکانات این اقامتگاه زیبا به شمار می‌آیند. در ضمن ورود حیوانات خانگی به این اقامتگاه مجاز بوده و به صورت رایگان، از آنها پذیرایی و نگهداری می‌شود.

گفتنی است این هتل، ۳.۱ مایل از قلعه آنکارا و منطقه تاریخی اولوس آنکارا فاصله دارد. آنیت کبیر در ۲.۵ و فرودگاه اسن بوگا نیز در ۱۸.۶ مایلی این هتل واقع شده‌اند.

 

بهترین کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها در آنکارا

آدرس: Guvenlik Caddesi 13 Asagi Ayranci Cankaya Ankara, 06540 Ankara, Turkey

 

بولدوم هتل در آنکارا (Buldum Otel)

هتل Buldum، موقعیتی مرکزی در پایتخت ترکیه داشته و تنها ۱۶۵۰ فوت از بخش قدیمی شهر و منطقه اولوس فاصله دارد. گفتنی است منطقه اولوس شامل بناهای باستانی به سبک رومی، بیزانسی و عثمانی است.

همچنین مهمانان می‌توانند از این ملک، به راحتی به خیابان‌های پرجنب‌وجوش منطقه Kizilay دسترسی داشته باشند که ۱.۲ مایل دورتر واقع شده و شامل مراکز خرید، تئاترها و غذاخوری‌های متعدد است. هر چند برای شکم گردی، می‌توانید به رستوران هتل هم بروید که غذاهای لذیذ ترکی سرو می‌کند. بعلاوه صبح‌ها، مهمانان می‌توانند صبحانه را در اتاقشان میل نمایند.

در ضمن این اقامتگاه، دارای اتاق‌های راحت و ضد حساسیت است که در کمال سلیقه با مبلمان چوبی و پارچه‌های رنگارنگ تزئین شده‌اند. این اتاق‌ها با عایق صوتی، بالکن مبله، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، گرمایش مرکزی، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و سایر وسایل رفاهی، مقدمات آسایش و استراحت را به بهترین نحو برای مهمانان فراهم می‌کنند.

در ضمن در اینجا می‌توانید از امکاناتی نظیر تراس، باغ، اسنک بار، پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان، میز تور، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی، سالن جلسات، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه اضافی)، سرویس رفت و برگشت در سطح شهر (با هزینه اضافی)، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات کرایه خودرو و آرایشگاه برخوردار شوید. جالب است بدانید پرسنل این اقامتگاه، به راحتی با مهمانان بین المللی تعامل دارند و به زبان‌های عربی، آذری، آلمانی، انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند.

 

گشت و گذاری رایگان در آنکارا

آدرس: doğanbey mahallesi sanayi caddesi no:26 / ulus / altındağ, 06050 Ankara, Turkey

 

هامیت هتل کیزیلای در آنکارا (Hamit Hotel Kizilay)

این هتل در یک مایلی مجلس ملی کبیر ترکیه واقع شده و جاذبه‌های دیدنی آنکارا در نزدیکی آن می‌توان به  موزه قوم نگاری آنکارا، خیابان کنور و خیابان کارانفیل اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، پایگاه هوایی اتیمسگوت است که ۱۱.۸ مایل از هتل فاصله دارد.

از طرفی، اتاق‌هایی جادار و نورگیر را در اینجا خواهید یافت که دارای بالکن با چشم اندازی به منظره شهر هستند. بعلاوه از عایق صوتی، تهویه مطبوع، میز کار، ملحفه، حوله، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت برخوردارند.

این اقامتگاه روزهایی به یادماندنی را با امکاناتی نظیر یک باغ زیبا، رستوران، بوفه صبحانه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، کالسکه و خدمات خشکشویی رقم می زند. در ضمن برای ارتباط و تعامل با پرسنل، جای نگرانی نیست. زیرا کارکنان به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی مسلط بوده و ارتباطی عالی و دلسوزانه با مهمانان برقرار می‌کنند.

آدرس: Kocatepe Mahallesi, Bayındır 2 Sokak, No:39, 06420 Ankara, Turkey

 

ابرو نجاتیبی در آنکارا (Abro Necatibey)

این هتل ۳ ستاره که تنها ۳ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو و قطار Sihhiye در مرکز آنکارا و منطقه کیزیلای فاصله دارد، ۷۰ اتاق‌های مدرن و راحت با تخت‌های چوبی، حمام خصوصی و وای‌فای رایگان ارائه می‌دهد. این اتاق‌های دل‌باز، همگی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی، مینی‌بار با نوشیدنی‌های گوارا، فضای نشیمن و سایر وسایل آسایش هستند.

 

راهنمای سفر به آنکارا برای اولین بار

روف رستوران هتل، مجموعه‌ای از غذاهای ترکی و منظره پانوراما از شهر را در اختیار مسافران تور آنکارا قرار می‌دهد و لابی بار مبله با صندلی راحتی، کوکتل و نوشیدنی‌های گرم و سرد از مهمانان پذیرایی می‌کند. از دیگر امکانات مهم این اقامتگاه می‌توان به تراس، صرافی، روم سرویس، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی، جکوزی و خدمات خشکشویی اشاره کرد. در ضمن پرسنل به زبان‌های آذری، آلمانی، انگلیسی، فارسی و ترکی با مهمانان تعامل دارند.

به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت این اقامتگاه در ۱.۲ مایلی قلعه آنکارا، ۱.۹ مایلی مرکز خرید کاروم، ۰.۸ کیلومتری موزه قوم نگاری آنکارا، چند دقیقه رانندگی از مقبره آنیت کبیر و ۲۰ دقیقه پیاده روی تا مسجد تاریخی حاجی بایرام واقع شده است.

آدرس: Necatibey Caddesi No:28 Kizilay Ankara, 06420 Ankara, Turkey

 

گلد هتل در آنکارا (Ankara Gold Hotel)

این هتل، در مرکز شهر آنکارا و روبروی مجلس بزرگ ملی ترکیه قرار دارد. اتاق‌های مدرن با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، اتاق نشیمن مبله، حمام مدرن با دوش و وان پذیرای مهمانان هستند.

در این اقامتگاه، روز با یک صبحانه بوفه آزاد و غنی شروع می‌شود. برای ناهار و شام، رستوران آلاکارت غذاهای منتخبی از جمله سوپ، سالاد، گوشت و مرغ کبابی سرو می‌کند. بار نیز با آب میوه‌های تازه، نوشیدنی‌های گرم و تنقلات به استقبال مخاطبان می‌آید.

 

معرفی بهترین رستوران‌های آنکارا

بعلاوه پارکینگ خصوصی رایگان، فضای سبز، زمین بازی کودکان، خدمات دربان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، صندوق امانات، سرویس رفت و برگشت (با هزینه اضافی)، خدمات کرایه خودرو و روم سرویس، از دیگر امکانات این اقامتگاه دنج و به یادماندنی به شمار می‌آیند.

این هتل از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و به لحاظ دسترسی‌ها تنها ۰.۶ مایل از ایستگاه متروی Kizilay، ۳.۱ مایل تا ترمینال اتوبوس، ۹۵۰ متر از میدان کیزیلای و ۱۸.۶ مایل از فرودگاه اسن بوگا آنکارا فاصله دارد. موزه عالی تمدن آناتولی نیز، در فاصله کوتاهی از این اقامتگاه واقع شده است.

آدرس: Tunus Cad. Gufte Sok. Kavaklidere, 06000 Ankara, Turkey

 

کایرا در آنکارا (Kayra)

این هتل، در ۱ کیلومتری میدان کیزیلای و در مجاورت خیابان کنور واقع شده و ۲.۴ کیلومتر از مقبره آنیت کبیر، ۴۵۰ متر از ایستگاه مترو Kizilay  و ۴۰۰ متر از ایستگاه اتوبوس آنکارا فاصله دارد. بعلاوه مسجد عظیم کوجاتپه، در نزدیکی این هتل واقع شده و پارک استقلال تنها چند دقیقه رانندگی از آن فاصله دارد.

این هتل ۳ ستاره، ۴۶ اتاق با کفپوش پارکت را در خود جای داده که همگی از چشم اندازی به منظره زیبای باغ، فضای نشیمن، مینی بار، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، سشوار و سایر وسایل آرامش و راحتی برخوردارند.

برای خورد و خوراک، مهمانان می‌توانند هر روز از صبحانه بوفه لذت ببرند. نوشیدنی‌های لذیذ نیز در کافه بار سرو می‌شوند. رستوران‌های اطراف، از جمله Uzungol Kuzu Doner و Orta Dunya  تنها ۵ دقیقه پیاده روی از این اقامتگاه فاصله دارند. از امکانات رفاهی مهم دیگر در این اقامتگاه می‌توان به وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، صرافی، انبار چمدان و صندوق امانات اشاره کرد.

 

معرفی برترین موزه‌ها و گالری‌های آنکارا

آدرس: Kocatepe, Bayındır-2 Sk. No: 46, 06420 Çankaya/Ankara, Turkey

 

مراد هتل در آنکارا (Murat Otel)

از این هتل با ۱۵ دقیقه پیاده روی، می‌توان به مرکز آنکارا رسید و به عبارتی جز بهترین هتل‌های مرکز شهر آنکارا به حساب می‌آید. این اقامتگاه همچنین در فاصله ۲۵۰ متری از خیابان تونالی هیلمی، ۲۵ دقیقه پیاده روی از پارک استقلال و چند دقیقه رانندگی تا مجسمه آتاتورک واقع شده است. فرهنگسرای ناظم حکمت نیز، در نزدیکی اقامتگاه قرار دارد.

این هتل دارای ۲۰ اتاق است که با کلیه امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، حمام اختصاصی و تخت‌های تاشوی اضافی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. بعلاوه صبحانه رایگان، رستوران، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، روم سرویس ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، روف تراس، فضای سبز و رزرواسیون ۲۴ ساعته برای مخاطبان در دسترس هستند.

ایتاب مولا در آنکارا (Etap Mola)

و در  آخر، به این هتل سرسبز و دنج می‌رسیم که از موقعیتی عالی در مرکز آنکارا برخوردار بوده و تنها ۶۵۰ فوت از ایستگاه مترو Kizilay فاصله دارد.

تراس، باغ، روم سرویس ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، انبار چمدان، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، سالن جلسات، صندوق امانات و فضای مخصوص سیگار، کشیدن از مهمترین امکانات این اقامتگاه زیبا به شمار می‌آیند. همچنین پرسنل چند زبانه میز پذیرش ۲۴ ساعته، می‌توانند در زمینه ارائه اطلاعات گردشگری به شما کمک کنند و سفرهایی را برای گشت و گذار در شهر ترتیب دهند.

همچنین این هتل دارای اتاق‌هایی است که از کفپوش چوبی، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون کابلی، مینی بار و سشوار برخوردارند.

برای خورد و خوراک می‌توانید به رستوران بزرگ هتل بروید که غذاهای ترکی و بین المللی سرو می‌کند. این رستوران برای صبحانه، ناهار و شام باز است. کافه بیکری نیز در طول روز، کیک و قهوه های خوشمزه‌ای سرو می‌کند. گفتنی است وعده‌های غذایی مخصوص کودکان نیز، در این اقامتگاه ارائه می‌شوند.

به لحاظ دسترسی ها نیز باید بگوییم هتل Etap Mola در ۱.۲ مایلی آنیت کبیر و ۰.۹ مایلی ایستگاه قطار TCDD Ankara Gar واقع شده است.

 

مجموعه‌های سینمایی برتر در آنکارا

آدرس: İzmir Caddesi No:27 Kızılay, 06480 Ankara, Turkey

 

منبع ۱

منبع ۲

۱۰ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران