معرفی برترین هتل‌های لاکچری آنکارا

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
معرفی برترین هتل‌های لاکچری آنکارا

سالانه گردشگران و تاجران زیادی هستند که آنکارا را به عنوان مقصد سفر خود به ترکیه انتخاب می‌کنند و در این جمع، تعداد زیادی به دنبال اقامت در هتل‌های مجلل و ۵ ستاره هستند. خوشبختانه در این شهر، چنین هتل‌هایی وجود دارد که عموما از برندهای زنجیره‌ای و مهم در دنیا هستند. هتل‌هایی بزرگ با امکانات فوق‌العاده و ظاهری لوکس و جذاب که روزهایی درخشان را در سفر برای شما رقم خواهند زد. اگر شما هم می‌خواهید تور  آنکارا را بصورت لاکچری تجربه کنید، حتما باید به دنبال یک هتل ۵ ستاره جذاب باشید و می‌توانید برای این کار، از میان لیست هتل‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم، یکی را انتخاب نمایید.

 

JW Marriott Hotel Ankara

کافی است اسم JW Marriott را بشنوید تا بدانید که با یک اقامتگاه لاکچری و گران‌ قیمت مواجه هستید. شعبه آنکارا این مجموعه بدون شک مجلل‌ترین هتل در تمام آنکارا محسوب می‌شود. هتلی با ساختمان بسیار زیبا که با شکلی مدرن در این شهر خوش می‌درخشد و هم تجار آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند و هم سیاستمدارانی که به آنکارا می‌آید، در آن‌جا می‌مانند. آن‌هایی هم که قصد یک سفر لاکچری را دارند، با صرف هزینه‌ای بالا، اتاقی در JW Marriott رزرو کرده و از امکاناتش لذت می‌برند.

 

چیزهایی که باید درباره آنکارا بدانید

این هتل طراحی داخلی مجلل و بسیار زیبایی داشته و این زیبایی در بخش‌های مختلف از جمله رستوران و لابی کاملا مشخص است. اتاق‌ها نیز فضایی گرم و دوست داشتنی دارند و امکانات کاملی برایشان در نظر گرفته شده است. جزییاتی که در اتاق‌ها به کار گرفته شده، یکی از مهم‌ترین دلایلی است که JW Marriott تا این حد در میان کسانی که به هتل‌های لوکس علاقه دارند، معروف شده است. تمامی اتاق‌ها و سوییت‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی مرمر بوده و برای روکش تخت‌ها از کتان درجه یک ترک استفاده شده است.

این مجموعه دارای یک استخر بزرگ، رستورانی زیبا با غذاهای عالی، یک استیک هاوس، چند بار و همچنین لابی با فضایی بزرگ است که شب‌ها در یکی از بارهای آن می‌توانید، اجرای موسیقی جاز را به صورت زنده در آن‌جا تماشا کنید. همچنین در JW Marriott  یک مرکز اسپا معروف به نام Karma واقع شده که در زمان اقامت خود، حتما باید آن‌ را هم مدنظر داشته باشید.

 

سفر به آنکارا در زمان برگزاری فستیوال‌ها

آدرس: Söğütözü, Kizilirmak Mah, Muhsin Yazıcıoğlu Cd. No: 1

شماره تماس: 00903122488888

 

Lugal, A Luxury Collection Hotel

Lugal یک هتل لاکچری کلاسیک است که سعی کرده تمامی چیزهایی که یک هتل مجلل و گران‌ قیمت باید داشته باشد را داراست. این اقامتگاه بزرگ، ۹۰ اتاق دارد که بیشترشان ۶۰ مترمربع وسعت داشته و پنجره‌های بزرگشان، به خوبی نور روز را به داخل تابانده و در شب نیز نمایی زیبا از آسمان و شهر را برایتان به تصویر می‌کشند. این مجموعه به بسیاری مراکز خرید و تفریحی شهر نزدیک بود و در یکی از بهترین جاهای آنکارا واقع شده است.

Lugal چند رستوران دارد که یکی از آن‌ها رستوران و بار بسیار معروف Aruni بوده که از برترین رستوران‌های پایتخت ترکیه به حساب می‌آید. همچنین در این مکان یک مجموعه ورزشی کامل و مدرن با سقف شیشه‌ای واقع شده و در کنارش می‌توانید از استخر سرپوشیده‌ی بزرگ، سونا و امکانات ماساژ نیز استفاده کنید.

اتاق‌های این هتل همگی دارای تلویزیون‌های ۴۲ اینچ همراه با کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای هستند و سرویس بهداشتی و حمام آن‌ها با سنگ‌های زیبا و طراحی درخشان، لوکس و عالی به نظر می‌آیند. در مجموع Lugal بدون شک یکی از بهترین هتل‌های آنکارا محسوب می‌شود که با زمین‌های ورزشی، امکانات خیلی خوب، رستوران عالی و فضایی جذاب، اقامتی جذاب را در سفر با تور ترکیه به آنکارا برایتان مهیا خواهد کرد.

 

خرید سوغاتی در سفر به آنکارا

آدرس: Gaziosmanpaşa, Şht. Ömer Haluk Sipahioğlu Sk. No:1, 06700 Çankaya

شماره تماس: 00903124576050

 

Kahya Hotel Ankara

Kahya هتل بزرگی نیست و در مجموع ۶۸ اتاق دارد که شامل ۵۲ اتاق استاندارد، ۱۲ اتاق دلوکس و ۸ اتاق خانوادگی می‌شود. با این حال این مکان یکی از جاهای لوکس و جذاب آنکارا برای اقامت بوده که هزینه‌ی بودن در آن، به مراتب کم‌تر از جایی مثل JW Marriott است. با این حال امکانات بسیار خوب اتاق‌های این مجموعه همراه با سالن کنفرانس بزرگ و مجلل و ... باعث می‌شود این مکان مخصوصا در بین تاجران طرفداران زیادی داشته باشد.

اتاق‌های استادارد این هتل ۲۰ مترمربع مساحت داشته و دارای تلویزیون بزرگ، کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین کانال‌های فیلم و انیمیشن است. در همه‌ی اتاق‌ها قهوه‌جوش و چای‌ساز در نظر گرفته شده و دارای مینی بار است و سرویس بهداشتی و حمام شیکی دارند. دیگر اتاق‌ها از نظر مساحت بزرگ‌تر هستند و از نظر امکانات تقریبا شبیه به هم بوده و تفاوت چندانی ندارند.

 

معرفی ۷ تفریح رایگان در آنکارا

هتل ۵ ستاره Kahya دارای یک رستوران، یک بار و یک کافه است که هر کدام در نوع خود عالی هستند. رستوران این مجموعه فضایی شیک داشته که هم غذاهای غربی و هم غذاهای ترکی سرو می‌کند و کافه‌ی Kahya نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و بخشی از آن بر روی تراس زیبای هتل واقع شده است. همچنین یک سالن ورزشی با امکانات خوب نیز برای هتل در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌جا نیز استفاده کنید.

آدرس: Korkutreis Mh, Yeşilırmak Cad. No:14 Demirtepe, 06430 Çankaya

شماره تماس: 00903122292977

 

Wyndham Ankara

هتل Wyndham در قلب بخش تجاری شهر واقع شده و به مراکز خرید، خیابان‌های معروف و مراکز مختلف شهر نزدیک است. هتلی زیبا و گران‌قیمت که بنایی جذاب داشته و به محض این که واردش می‌شوید و چهل چراغ بزرگ لابی و دکور جذابش را می‌بینید، متوجه خواهید شد که با یک اقامتگاه معمولی مواجه نیستید.

 

۷ غذایی که باید در آنکارا امتحان کنید

این هتل دارای اتاق‌های استاندارد، سوییت‌های زیبا و بزرگ و همچنین اتاق‌های خانوادگی بوده و برای هر نوع سفری، انتخابی پیش روی شما می‌گذارد. طراحی داخلی اتاق‌ها شیک و زیباست و پارچه‌های به کار رفته برای سرویس خواب ۱۰۰ درصد کتان بوده و سرویس بهداشتی و حمام نیز شیک و عالی است.

از نظر امکانات، هتل دارای یک لابی بزرگ و شیک بوده که می‌توانید در همان جا نیز برای خود نوشیدنی سفارش دهید. باغ زیبایی برای قدم زدن دارد، چند رستوران و بار عالی برایش در نظر گرفته شده، استخر بزرگ و فوق‌العاده جذاب در کنار سالن ورزشی داشته و حتی برای اوقات فراغت شما یک سالن بیلیارد نیز وجود دارد. Wyndham در مجموع یک هتل کامل و بسیار مجلل بوده که کاملا برای سفری لاکچری به آنکارا، انتخابی عالی خواهد بود.

 

در بهترین رستوران‌های آنکارا غذا بخورید

آدرس: Yasam Caddesi, 4. Sk. No 4

شماره تماس: 00903122190303

 

Point Hotel Ankara

این هتل ۵ ستاره بزرگ نیز در مرکز شهر قرار گرفته و یک پارکینگ اختصاصی بزرگ دارد که باعث می‌شود، آن‌ها که در سفر با تور آنکارا برای خود ماشینی اجاره می‌کنند در این بخش شهر بدون مشکل اقامت داشته باشند. این مجموعه دارای فضاهای عمومی شیک و زیبا بوده و در بخشی از آن، آثار هنری جذابی به نمایش گذاشته شده است.

برای اقامت در هتل Point Hotel Ankara دو گزینه دارید که شامل ۱۶۲ اتاق استاندارد با ظاهری شیک، پنجره‌های بزرگ و امکانات عالی بوده و ۶ سوییت مختلف نیز با فضایی بزرگ وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز انتخابی برای خود داشته باشید. همه‌ی این واحدهای اقامتی دارای اینترنت رایگان بی سیم پرسرعت، گاو صندوق، تلویزیون بزرگ و امکاناتی از این دست هستند.

 

آکواریوم بزرگ Aqua Vega در آنکارا

هتل دارای یک مرکز اسپا و سلامتی بزرگ بوده که شامل سالن ورزشی مجهز نیز می‌شود. تنها یک رستوران و یک بار هم برای آن‌جا در نظر گرفته شده که البته رستوران View Point واقعا مکانی عالی برای خوردن غذا محسوب می‌شود و صبحانه‌های آن‌جا نیز کامل و فوق‌‌العاده عالی‌ست. اقامت در هتل Point Hotel Ankara امتیازات زیادی برای شما دارد. برای مثال از نظر قیمتی، با این که یک مکان لوکس و جذاب است اما حدودا نصف قیمت انتخاب اول ماست و در عین حال امکاناتی عالی را برای شما به همراه داشته و کاملا در مرکز شهر واقع شده است.

آدرس: İşçi Blokları, 1495. Sk. No:11, 06510 Çankaya

شماره تماس: 00903122039999

 

Mövenpick Ankara

Mövenpick از آن هتل‌های خاص لاکچری در آنکارا است که اقامتی متفاوت و البته جذاب را در یکی از بهترین جاهای شهر برای شما به همراه خواهد داشت. اتاق‌های مدرن، فضای داخلی بسیار زیبا با دکور جذاب، امکانات خیلی خوب و خدمات دهی عالی از جمله امتیازهای Mövenpick بوده و از نظر موقعیت مکانی نیز، جدا از نزدیک بودن به مراکز خرید آنکارا، درست در کنار ایستگاه مترو واقع شده و از آن‌جا می‌توانید به هر مکانی که دوست دارید بروید.

 

معرفی مرکز خرید کنت پارک در آنکارا

تنوع اتاق‌ها در این مکان بالا بوده و می‌توانید جایی مطابق با سلیقه خود پیدا کنید. تمامی این اقامتگاه‌ها برای افراد دارای معلولیت جسمی بهینه شده‌اند و همچنین شما می‌توانید حیوانات خانگی خود را نیز به این محل ببرید. البته بهتر است یک روز قبل از رسیدن به این محل، موضوع را مطرح کنید تا امکانات لازم در اتاق برای شما تهیه دیده شود. اتاق‌ها شکیل و زیبا بوده و دکوری گرم و دوست داشتنی دارند و از نظر وسعت نیز بزرگ و جادار هستند.

این هتل هم دارای یک استخر سرپوشیده عالی‌ست که در تمام طول سال فعال است، هم پارکینگ اختصاصی دارد. مرکز اسپا و سلامتی آن لاکچری و عالی بوده که خدمات خیلی خوبی ارائه می‌کند و از طرفی باشگاه ورزشی بزرگ آن‌جا نیز مجهز و فوق‌العاده عالی‌ست. با وجود یک رستوران خیلی خوب و باری که نوشیدنی‌های خیلی متنوعی ارائه می‌کند، Mövenpick انتخاب عالی در میان هتل‌های لاکچری آنکارا محسوب می‌‌شود.

 

تفریح و گردش خانوادگی با کودکان در آنکارا

آدرس: Bestepeler Mah. Yasam Cad. No:1 Sogutozu, Yenimahalle

شماره تماس: 00903122585800

۰۷ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران