هتل‌های ۳ ستاره در آنکارا: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
هتل‌های ۳ ستاره در آنکارا: قسمت اول

آنکارا، در مرکز ترکیه و در منطقه آناتولی واقع شده است. آنکارا پایتخت ترکیه است، اگرچه بعد از استانبول دومین شهر بزرگ این کشور به شمار می‌آید. این شهر جهانی است و مکان‌های دیدنی بسیاری از جمله جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و تفریحی را در خود جای داده است. مقاله مهمترین جاذبه‌های آنکارا، اطلاعات ارزشمندی در این رابطه در اختیارتان قرار خواهد داد.

با زندگی در این شهر، خود را در فرهنگ متفاوتی غوطه ور خواهید کرد و می‌توانید از شیوه زندگی منحصر به فرد آن، سنت‌ها و غذاهای لذیذش نیز لذت ببرید.

و برای استفاده حداکثری از این منطقه در سفر با تور آنکارا، بدون شک یافتن اقامتگاهی مناسب با شرایط و بودجه‌تان اولویت دارد. درعین حال اگر به دنبال هتلی مقرون به صرفه هستید تا از بار هزینه‌های سفر بکاهید و یا قصد دارید بیشتر بودجه‌تان را به گشت و گذار، خرید و برخورداری از جاذبه‌های آنکارا اختصاص دهید، شاید بهتر باشد به جای اقامت در هتل‌های لوکس آنکارا، یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره در آنکارا را برای اقامت انتخاب کنید که فضایی امن، امکانات رفاهی کامل و روزهایی مفرح را برایتان به ارمغان می‌آورند.

 

لیون سیتی در آنکارا (Lion City)

این هتل ۳ ستاره، در ۲.۲ مایلی از قلعه آنکارا واقع شده و حدود ۲.۷ مایل از مقبره آنیت کبیر، ۳.۷ مایل از مجلس ملی کبیر ترکیه (TBMM) و ۲.۴ مایل از موزه تمدن آناتولی فاصله دارد. بعلاوه، مرکز فرهنگی آتاتورک در ۲.۵ مایلی و موزه قوم نگاری آنکارا در ۲.۷ مایلی از هتل واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، پایگاه هوایی اتیمسگوت است که در فاصله ۱۰.۶ مایل از این اقامتگاه قرار دارد.

اما جدا از دسترسی‌ها و موقعیت مکانی این هتل، باید بگوییم اینجا اقامتی مقرون به صرفه و به یادماندنی را با وجود امکاناتی نظیر پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و تراس رقم می‌زند. بعلاوه مهمانان به رزرواسیون ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت، روم سرویس، کافه، بوفه مناسب برای کودکان، رستوران، تراس، انبار چمدان، فکس/فتوکپی، سالن استراحت مشترک، آرایشگاه و وای فای رایگان در سراسر اقامتگاه دسترسی دارند.

 

برترین هتل‌های ۴ ستاره آنکارا

همچنین اتاق‌هایی را در این هتل خواهید یافت که همگی دارای تهویه مطبوع، کمد لباس، کفپوش چوبی یا پارکت، سوکت نزدیک تخت، تخت تاشو، جا لباسی، وسایل بازی دارت، بازی های رومیزی و پازل، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، پشه بند، گاوصندوق شخصی، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه، حوله، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، بالکن مبله و آشپزخانه هستند.

برای خورد و خوراک نیز جای نگرانی نیست، زیرا صبحانه قاره‌ای هر روز صبح سرو می‌شود. از طرفی انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت را می‌توانید در رستوران هتل بیابید. در ضمن پرسنل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی با مهمانان در تعامل هستند.

آدرس: Örnek Mahallesi Şehit Ömer Halisdemir Bulvarı No:1 Altındağ, 06080 Ankara, Turkey

 

هتل عسل در آنکارا (Asal)

هتل عسل در کنار حمام‌های رومی تاریخی آنکارا قرار دارد. این اقامتگاه، با یک روف کافه جذاب که چشم اندازی بی نظیر و پانورامیک از آنکارا ارائه می‌دهد، به استقبال مهمانانش می‌آید و با نوشیدنی‌های گوارا و اسنک‌های خوشمزه از آنها پذیرایی می‌کند. غذاهای سنتی ترکی و صبحانه بوفه نیز در رستوران هتل سرو می‌شوند.

در اینجا وای فای رایگان،  پارکینگ رایگان در گاراژ، رزرواسیون ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته،  روم سرویس، فضای بازی سرپوشیده، فکس، ترانسفر فرودگاهی، خدمات کرایه خودرو، صرافی، انبار چمدان، خدمات خشکشویی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت و سالن استراحت مشترک برای مهمانان فراهمند. بعلاوه پرسنل در این اقامتگاه به زبان‌های آذری، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند.

 

معرفی برترین هتل‌های لاکچری آنکارا

در ضمن تمامی اتاق‌های هتل از تهویه مطبوع، عایق صوتی، کفپوش چوبی یا پارکت برخوردارند و امکانات رفاهی از جمله کمد لباس، ملحفه، حوله، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، آشپزخانه، کتری برقی، سوکت نزدیک تخت، جا لباسی، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار و چای/قهوه ساز را در خود جای داده اند.

گفتنی است ایستگاه متروی Kültür Merkezi پانصد متر پیاده روی و خانه اپرای آنکارا، ۱ کیلومتر از این هتل فاصله دارند. فرودگاه اسن بوگا نیز، در فاصله حدودی ۲۰ دقیقه رانندگی از این اقامتگاه واقع شده است.

آدرس: Cankiri Caddesi No:29 Ulus, 06660 Ankara, Turkey

 

آک لایف در آنکارا (AK LİFE)

این سوئیت هتل که در ۲.۴ مایلی  Türkiye Büyük Millet Meclisi (مجلس ملی کبیر ترکیه) قرار دارد، با انواع جذابیت‌ها از جمله صبحانه خوشمزه، بار، رستوران، تورهای دوچرخه سواری، خدمات کرایه خودرو، ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و سالن استراحت مشترک، روزهایی خاطره انگیز را برای مسافران تور آنکارا رقم می‌زند.

این هتل ۳ ستاره همچنین خدمات دربان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صرافی، خدمات خشکشویی، سالن جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، روم سرویس و صرافی را به مخاطبانش ارائه می‌دهد. پرسنل نیز به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.

 

از طرفی تمام اتاق‌های این اقامتگاه مجهز به تهویه مطبوع، عایق صوتی، ملحفه، حوله، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، کمد لباس، بالکن مبله، آشپزخانه، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، چای/قهوه ساز و میزکار هستند.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت مقبره آنیت‌کبیر در ۳.۷ مایلی و موزه  آتاتورک، در ۳.۷ مایلی هتل واقع شده‌اند. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه اسن بوگا آنکاراست که ۲۱.۱ مایل از این اقامتگاه جذاب فاصله دارد.

 

۹ دلیل برای سفر به آنکارا

آدرس: aziziye mah kırkpınar sok no : 21 çankaya ankara, 06530 Ankara, Turkey

 

دابل تری بای هیلتون آنکارا اینجک (DoubleTree by Hilton Ankara Incek)

این هتل ۳ ستاره زیبا و خوشرنگ که از دکوراسیونی مدرن برخوردار است، روزهای مفرح و آرامش بخش را با امکاناتی از جمله یک باغ مفرح، بار، رستوران، مرکز تناسب اندام و پارکینگ خصوصی رایگان رقم می‌زند.

بعلاوه مهمانان می‌توانند از شرایطی ایده آل خدماتی نظیر دستگاه خودپرداز، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، صرافی، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات دربان، انبار چمدان، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت (با هزینه اضافی)، شاتل فرودگاهی برخوردار شوند. همچنین علاقمندان، هر روز از صبحانه آلاکارت لذت خواهند برد.

در اینجا اتاق‌هایی بزرگ و ضد حساسیت با پنجره‌های بلند سقف به کف را خواهید یافت که دارای عایق صوتی، تهویه مطبوع، گاوصندوق شخصی، میزکار، حمام اختصاصی، سشوار و مینی بار هستند.

 به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این هتل در ۱۱.۲ مایلی از TBMM، ۱۱.۸ مایلی مقبره آنیت کبیر و ۱۴.۳ مایلی قلعه آنکارا قرار دارد. بعلاوه نزدیک‌ترین فرودگاه، پایگاه هوایی اتیمسگوت است که ۱۰.۶ مایل از هتل فاصله دارد.

آدرس: 23Nisan Caddesi, 2705 Sokak, No 20, Ankara, Turkey

 

ینی بهار هتل در آنکارا (Yeni Bahar Otel)

اگر حوالی قلعه آنکارا را برای اقامت انتخاب کردید و می‌خواهید از هزینه‌های سفرتان بکاهید، پیشنهاد می‌کنیم این هتل ۳ ستاره را برای گذراندن روزهای مفرح و به یادماندنی انتخاب کنید.

این اقامتگاه در بدو امر با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، کافه، سالن استراحت مشترک، تراس، پارکینگ خصوصی رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشکشویی، اتاق جلسات و فضای مخصوص سیگار کشیدن به استقبال مهمانانش می‌آید.

 

بهترین کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها در آنکارا

و در ادامه اتاق‌هایی را ارائه می‌دهد که همگی از تختخواب‌های بزرگ و راحت، کمد لباس، آشپزخانه، کتری برقی، قفسه خشک کن لباس، جا لباسی، میز کار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، پشه بند، عایق صوتی، وسایل اتو، ملحفه، حوله، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار برخوردارند و آرامش و آسایش را به مخاطبان هدیه می‌دهند.

بعلاوه هر روز، صبحانه بوفه یا صبحانه حلال در این اقامتگاه سرو می‌شود. گفتنی است پرسنل این اقامتگاه نیز به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی با مهمانان تعامل دارند.

در نهایت از نقاط دیدنی نزدیک به اقامتگاه می‌توان به آنیت کبیر و موزه‌های معروف آنکارا مانند: موزه تمدن آناتولی، موزه قوم نگاری آنکارا و مرکز فرهنگی آتاتورک اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، پایگاه هوایی اتیمسگوت است که ۱۰.۶ مایل از هتل فاصله دارد.

 

آدرس: Çankırı Cd No:25 Doğanbey Altındağ/Ankara/TÜRKİYE, 06030 Ankara, Turkey

 

تریپ بای ویندهام آنکارا اوران (TRYP by Wyndham Ankara Oran)

این هتل در ساختمانی واقع شده که از با الهام از معماری سنتی تمدن سلجوقی و عثمانی طراحی شده است. این هتل با امکاناتی مفرح از جمله باغ، حمام ترکی، سونا، تراس، اتاق‌های جذاب با فضای داخلی کاخ مانند و امکانات مدرن به استقبال مسافران تور آنکارا می‌آید. این اتاق‌ها همگی با سلیقه و با مبلمان چوب گردو تزئین شده‌اند و از عایق صوتی، بالکن مبله، تهویه مطبوع، تلویزیون، وای فای رایگان، حمام اختصاصی و سایر وسایل آسایش برخوردارند.

 

دیگر مشخصه‌ها و خدمات این اقامتگاه عبارتند از مرکز اسپا و سلامتی همراه با خدمات ماساژ و سونا، ترانسفر  فرودگاهی (با هزینه اضافی)، سرویس رفت و برگشت (با هزینه اضافی)، خدمات دربان، انبار چمدان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، سالن استراحت مشترک و سالن ورزشی.

بعلاوه مهمانان این هتل می‌توانند در رستوران آلاکارت، از صرف غذاهای ترکی با طعمی بی نظیر و کیفیتی عالی لذت ببرند.

گفتنی است مرکز خرید پانورا تنها ۳ دقیقه پیاده روی، مرکز خرید کوزو افکت ۱۰۰۰ فوت و مرکز خرید وان تاور ۱۳۰۰ فوت از هتل فاصله دارند. بعلاوه فرودگاه اسن بوگا نیز، در ۲۴.۹ مایلی این اقامتگاه واقع شده است.

 

برج زیبای آتاکوله و مرکز خرید آرتیوم

آدرس: 3Zulfu Tigrel Street, 6450 Ankara, Turkey

 

تونالی در آنکارا (Tunali)

این هتل، در قلب آنکارا و در خیابان تونالی واقع شده است. این اقامتگاه، با اتاق‌های مدرن که با رنگ‌های گرم و مبلمان چوبی تزئین شده‌اند، روزهایی به یادماندنی را از سفر به این شهر زیبا به ارمغان می‌آورد. این اتاق‌های نورگیر و دنج با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان و تلویزیون صفحه ‌تخت،  مینی بار، کمد لباس، گاوصندوق الکترونیکی و حمام اختصاصی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. 

روم سرویس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، فکس و فتوکپی، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات دربان، انبار چمدان، صرافی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت و خدمات کرایه خودرو نیز در اقامتگاه فراهمند.

بعلاوه مهمانان می‌توانند هر روز، از صبحانه بوفه در رستوران دنج و راحت هتل لذت ببرند. کافه بار آمریکایی نیز، انواع مختلفی از اسنک‌ها و نوشیدنی‌ها را سرو می کند. در ضمن پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های ترکی، انگلیسی و فرانسوی با مهمانان تعامل دارند. در نهایت به لحاظ  دسترسی‌ها باید گفت این هتل، از مقبره آنیت کبیر ۲.۲ مایل و از برج آتاکوله ۱.۳ مایل فاصله دارد.

آدرس: Tunali Hilmi Caddesi No:119 Kavaklıdere, 06700 Ankara, Turkey

 

استارتون در آنکارا (Starton)

این هتل در واقع یکی از بهترین هتل‌های مرکز شهر آنکارا، با اتاق‌هایی راحت و همراه با کلیه امکانات رفاهی نظیر باغ، وای فای رایگان در سراسر اقامتگاه، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامتی همراه با خدمات ماساژ، سونا، حمام ترکی و جکوزی پذیرای مهمانانش است.

همچینن در اینجا می‌توانید از رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، صرافی، خدمات خشکشویی و اتو با هزینه اضافی، خدمات کرایه خودرو، آشپزخانه مشترک، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، سالن استراحت مشترک با تلویزیون، فضای مخصوص سیگار کشیدن و خدمات کرایه خودرو بهره مند شوید.

 

راهنمای سفر به آنکارا برای اولین بار

برای خورد و خوراک نیز امکانات کاملی درنظر گرفته شده است از جمله اینکه هر روز، صبحانه‌ای خوشمزه در اینجا سرو می‌شود. شما همچنین می‌توانید ناهار و شام را در رستوران هتل میل کنید و در عین حال، از نوشیدنی‌های گوارا در کافه بار لذت ببرید.

بعلاوه تمامی اتاق‌های هتل از دکوراسیونی مدرن و عایق صوتی برخوردارند و مجهز به تهویه مطبوع، مینی‌بار، آشپزخانه و حمام خصوصی با لوازم آرایشی بهداشتی رایگان و سشوار هستند. در نهایت باید گفت فرودگاه اسن بوگا آنکارا، ۱۷.۴ مایل با هتل فاصله دارد.

آدرس: Ziya Gökalp Caddesi Dr. Mediha Eldem Sokak No 37 Kızılay / Ankara, 06420 Ankara, Turkey

 

هتل آپارتمان‌ اوتو لافت پرمیوم در آنکارا (OTTO LOFT Premium Apartments)

این هتل آپارتمان در ۱.۱ مایلی آنیت کبیر و ۱.۱ مایلی TBMM واقع شده و ۲.۷ مایل از قلعه آنکارا، ۱.۵ مایل از موزه قوم نگاری آنکارا و ۱۱.۲ مایل از پایگاه هوایی اتیمسگوت فاصله دارد.

اینجا اقامتی راحت و دنج را با امکاناتی نظیر تراس، وای فای رایگان در سراسر هتل، پارکینگ خصوصی رایگان، روم سرویس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی و شاتل فرودگاهی ارائه می‌دهد.

بعلاوه اتاق‌ها همگی از عایق صوتی، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و سایر امکانات رفاهی  برخوردارند و اتاق‌های ویژه نیز آشپزخانه با یخچال، مینی‌بار و اجاق گاز دارند.

 

معرفی بهترین رستوران‌های آنکارا

آدرس: Özveren Sokak 23, 06570 Ankara, Turkey

 

در این مقاله، سفری مجازی و مفرح را به برخی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره در آنکارا تجربه کردیم. اما این شهر که دومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول به شمار می‌آید، گزینه‌های اقامتی مقرون به صرفه بسیاری را در خود جای داده است. و ما نیز در مقاله بعدی، این سفر را ادامه خواهیم داد تا برخی دیگر از بهترین هتل‌های ۳ ستاره در آنکارا را معرفی کنیم.

منبع ۱

منبع ۲

۱۶ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران