برترین هتل‌های ۴ ستاره آنکارا

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
برترین هتل‌های ۴ ستاره آنکارا

پایتخت ترکیه همان‌‌قدر که هتل‌های ۵ ستاره‌ی جذاب و مجللی دارد، دارای هتل‌های ۴ ستاره محشری نیز هست که انتخابی عالی برای تور آنکارا به حساب می‌آیند. اقامتگاه‌هایی زیبا و شیک با امکاناتی عالی که هزینه‌ی آن‌ها به اندازه هتل‌های لاکچری نیست. برای این که انتخابی راحت‌تر از میان هتل‌های ۴ ستاره آنکارا داشته باشید، لیستی از بهترین هتل‌های این دسته را برایتان گرد آورده‌ایم و در مورد امکانات هر کدام از این هتل‌های توضیحاتی خواهیم داد.

 

۱- هتل اوکسیدنتال آنکارا | Occidental Ankara

با قرارگیری در منطقه مرتفع کاواکیدره، هتل اوکسیدنتال دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی بوده و طراحی مدرن و جذابی دارد که در همان ابتدای امر شما را خیره‌ی خود خواهد کرد. این مجموعه بسیار شیک و زیبا، اگر بهترین هتل ۴ ستاره آنکارا نباشد، حتما جزو سه تای اول به شمار می‌آید. این مجموعه در کنار امکانات خیلی خوبی که دارد، اینترنت رایگان بی‌سیم را در همه‌ جای هتل در اختیار مهمانانش می‌گذارد و از طرفی با فاصله‌ی تنها یک دقیقه‌ای از بلوار خرید تونالی هیلمی، به بسیاری از فروشگاه‌های معروف آنکارا نزدیک است.

 

معرفی ۱۰ پارک زیبا و سرسبز در آنکارا

همان‌طور که گفتیم، هتل اوکسیدنتال دارای امکانات بسیار خوبی است که از جمله آن‌ها می‌توان به مجموعه‌ی اسپا و سلامتی شیک، سالن ورزشی، گاو صندوق اختصاصی برای هر واحد، بار و ... اشاره کرد. راحتی داخلی اتاق‌ها بسیار خوب است و آن‌ها را می‌توان با بعضی هتل‌های ۵ ستاره‌ی معروف آنکارا مقایسه کرد. این هتل دارای یک رستوران بزرگ و یک بار بوده و جدای از اتاق‌ها، سوییت‌هایی برای اجاره نیز در خود دارد که همگی دارای آشپزخانه کامل هستند.

  • آدرس: Guniz Sok No:42 Kavaklidere
  • شماره تماس: ۰۰۹۰۳۱۲۴۵۷۴۰۰۰

 

۲- هتل باغچه‌لیولر | Bahçelievler Hotels

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره آنکارا که در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی، ۹ دقیقه دورتر از آنتیکبیر قرار دارد. هتل باغچه‌لیولر خیلی بزرگ نیست اما با خدمات‌دهی بسیار خوب، از جمله هتل‌های محبوب آنکارا به حساب می‌آید و خیلی اوقات، اتاق‌های آن برای هفته‌ها رزرو شده است. این مجموعه نیز دارای اینترنت رایگان بی‌سیم بوده و مهمانان هتل می‌توانند از رستوران، بار و کافه‌ی اختصاصی آن بهره ببرند. همچنین بعضی از واحدها دارای بالکن اختصاصی هستند و یک تراس بزرگ نیز برای کل مجموعه در بالای هتل در نظر گرفته شده.

 

معرفی بهترین رستوران‌های آنکارا

طراحی داخلی اتاق‌ها شیک و مینیمالیستی است و همه‌ی واحدها نیز دارای تلویزیون بزرگ و کانال‌های ماهواره‌ای هستند. قیمت مناسب، اتاق‌های خانوادگی، صبحانه بسیار خوب بوفه باز و داشتن پارکینگ رایگان از امتیازات این هتل به حساب می‌آید.

  • آدرس: bahçelievler mh 36.sk no:34/1 çankaya
  • شماره تماس: ۰۰۹۰۳۱۲۲۱۲۴۰۰۵

 

۳- وینگ هتلز نِوا پالاس | The Wings Hotels Neva Palas

وینگ هتلز نِوا پالاس در مرکز شهر و در خیابان کوچوکست قرار دارد و درست مثل هتل قبلی که معرفی کردیم، به خیلی از مراکز خرید آنکارا و فروشگاه‌های معروف نزدیک است. این مجموعه دارای یک رستوران بسیار خوب بوده که با منظره‌ای پانوراما، جذابیت‌های آنکارا را برایتان به نمایش می‌گذارد.

 

چیزهایی که باید درباره آنکارا بدانید

این هتل در مجموع دارای ۶۰ اتاق مختلف بوده که همگی دارای اینترنت رایگان بی‌سیم، تلویزیون بزرگ به همراه کانال‌های کابلی، گاو صندوق اختصاصی با قفل الکترونیک در سایز لپ‌تاپ، سیستم تهویه هوا با امکان تنظیم دما به صورت دستی و طراحی خیلی زیبا هستند و صبحانه رایگان نیز برای تمامی مهمانان در محل هتل سرو می‌شود. این هتل همچنین برای برگزاری مراسمات مختلف از جمله عروسی و جلسات متفاوت نیز گزینه‌ی خوبی بوده و سرویس کیترینگ فوق‌العاده‌ای دارد که البته برای در اختیار داشتن آن در تور آنکارا، باید از مدتی قبل با هتل تماس بگیرید.

  • آدرس: Esat Cad. No:32 Kucukesat
  • شماره تماس: ۰۰۹۰۳۱۲۴۱۹۵۸۸۸

 

۴- هتل آتلی آنکارا | Atli Hotel Ankara

خیلی از هتل‌های ۴ ستاره‌ی خوب آنکارا، در واقع مجموعه‌هایی شیک و جذاب هستند که البته امکانات جانبی زیادی ندارند. اما هتل آتلی، با داشتن یک مرکز اسپا و سلامت بسیار شیک و طراحی داخلی کلی مجلل خود، اقامتی آرامش‌بخش و بسیار خوب را برایتان به همراه خواهد داشت. جزییات طراحی اتاق‌ها و فضاهای عمومی مثال زدنی است. مجموعه اسپا دارای حمام ترکی، اتاق‌های خصوصی ماساژ، سالن ورزشی بزرگ و همچنین یک استخر در سایز استاندارد المپیک است.

 

خرید سوغاتی در سفر به آنکارا

اتاق‌های هتل شکیل بوده و امکانات کاملی از جمله سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون بزرگ و گاو صندوق اختصاصی در خود داشته و با استفاده از رنگ روشن و نورپردازی جذاب سعی کرده‌اند تا سلایق مختلف را راضی نگه دارند. تعداد اتاق‌های هتل زیاد نیست و سه نوع سوییت نیز برای آن‌جا در نظر گرفته شده و اغلب واحدها نیز دارای بالکن اختصاصی هستند. همچنین دو رستوران و یک بار هم در این هتل واقع شده که یکی از آن‌ها بر روی تراس بزرگ و خوش منظره‌ی هتل آتلی آنکارا است.‌

  • آدرس: İlkbahar Mah. 596. Sok. No:79 Cankaya
  • شماره تماس: ۰۰۹۰۳۱۲۴۹۱۷۳۰۰

 

۵- رادیسون بلو آنکارا | Radisson Blu Ankara

هتل معروف رادیسون بلو در ورودی اصلی شهر قدیم و نزدیک به پارک گنچلیک و سیتادل واقع شده و دور تا دور آن‌ را زیبایی‌های تاریخی باکو که یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است، در بر گرفته است. طراحی داخلی این هتل بسیار شیک و مجلل است و دارای رستوران، بار، یک باغ خصوصی و امکاناتی از این دست بوده و یک سری دوچرخه نیز در هتل در نظر گرفته شده که می‌توانید، آن‌ها را در اختیار گرفته و در شهر قدیم به گردش بپردازید.

 

معرفی ۷ تفریح رایگان در آنکارا

بنای اصلی هتل یک ساختمان بلند است و اتاق‌های پرتعداد آن نیز همگی شیک و زیبا هستند و امکانات کاملی برایشان در نظر گرفته شده. هتل رادیسون بلو دارای چند رستوران و یک بار است که یکی از رستوران‌های آن را می‌توان بهترین رستوران مکزیکی در شهر به حساب آورد.

  • آدرس: Istiklal Cad. No:20
  • شماره تماس: ۰۰۹۰۳۱۲۳۱۰۴۸۴۸

 

۶- آنکارا هتل | The Ankara Hotel

یکی دیگر از هتل‌های لاکچری آنکارا است که در مرکز شهر قرار گرفته و تا آنتیکبیر فاصله‌ی بسیار کمی دارد. این هتل نیز همچون دیگر انتخاب‌های ما دارای اینترنت رایگان، تلویزیون بزرگ، گاو صندوق اختصاصی و تمامی امکانات رفاهی معمول است. اتاق‌ها فضای بزرگی دارند و طراحی داخلی آن‌ها نیز شیک و زیباست.

 

۷ غذایی که باید در آنکارا امتحان کنید

آنکارا هتل یک رستوران بزرگ دارد که تخصص آن غذاهای ترکی است اما در منو‌ آن‌جا، غذاهای مختلفی نیز پیدا می‌کنید. صبحانه‌ی رایگان نیز در همان هتل سرو می‌شود. این مجموعه دارای سالن اجتماعات، مکانی برای برگزاری عروسی و همایش‌های مختلف نیز هست. در کل این هتل مکانی شیک، با امکانات عالی و فضایی آرام است و برای انواع سفرها مناسب به نظر می‌آید.

  • آدرس: Celal Bayar Bulvarı No:78
  • شماره تماس: ۰۰۹۰۳۱۲۵۰۸۱۰۱۰

 

۷- گوونای بیزینس هتل | Güvenay Business Hotel

خیلی از هتل‌های ۴ ستاره آنکارا در منطقه تجاری این شهر قرار دارد تا به مراکز مختلف دسترسی داشته باشید و گوونای بیزینس هتل نیز چنین شرایطی دارد. این مجموعه حدودا ۱.۸ کیلومتر با آنتیکبیر فاصله داشته و جاهایی همچون فان فیر، موزه و مرکز فرهنگی آنتی کبیر، میدان اولوس و مرکز خرید آنکمال، در فاصله‌ی بسیار کمی از این محل قرار دارند.

 

بازدید از منطقه تاریخی اولوس آنکارا

 اغلب اتاق‌ها و سوییت‌های هتل دارای بالکن اختصاصی هستند اما با توجه به چند بنایی که اطراف هتل واقع شده، منظره‌ی خاصی را پیش رو ندارند. فضای داخلی اتاق‌ها بزرگ بوده و طراحی شیک و مدرنی دارند. امکانات رفاهی کاملی برای این واحدها در نظر گرفته شده که اینترنت رایگان بی‌سیم، گاو صندوق اختصاصی، سیستم تهویه هوا، مینی‌بار و ... از این موارد به شمار می‌آیند.

  • آدرس: M.K Bulvarı No 139
  • شماره تماس: ۰۰۹۰۳۱۲۲۲۹۴۳۰۰

 

۸- هتل دمورا | Demora Hotel

هتل دمورا در فاصله‌ی ۱۵ دقیقه‌ای پیاده از میدان کیزیلای واقع شده و از جاهای مهمی همچون مجلس ملی ترکیه تنها چند صد متر فاصله دارد. شرایط کلی این هتل به گونه‌ای است که عموما مناسب تجار بوده و امکانات مختلفی نیز برای جلسات در اختیار مسافرانش در تور ترکیه می‌گذارد. با این حال، امکانات رفاهی خیلی خوب و فضای شیک هتل، برای هر نوع سفری پیشنهاد می‌شود.

 

آکواریوم بزرگ Aqua Vega در آنکارا

این هتل نسبت به بسیاری از انتخاب‌های لیست ما ارزان‌تر بوده اما اتاق‌های شکیل و تمیزی دارد. صبحانه‌ی رایگان خیلی خوبی در هتل سرو می‌شود و یک رستوران بزرگ و یک بار برایش در نظر گرفته شده.

  • آدرس: Kavaklidere Mah. Esat Cad. No: 51 Cankaya
  • شماره تماس: ۰۰۹۰۳۱۲۲۲۹۴۳۰۰

 

۹- هتل وارویک آنکارا | Warwick Ankara

آخرین انتخاب بین هتل‌های چهار ستاره‌ی خیلی خوب آنکارا، همچون اولین هتل در منطقه کاواکلیدره واقع شده و از جاهای خیلی خوب شهر است که چندین و چند رستوران، فروشگاه‌های مختلف و مراکز تفریحی را به دور خود می‌بیند. این هتل اتاق‌های زیادی ندارد اما طراحی داخلی شیک و مجللی داشته و فضایی چشم‌نواز را برای مهمانانش به وجود می‌آورد و همین امر حس بسیار خوبی را در زمان اقامت برایتان فراهم کرده و آرامش خوبی نیز در محیط کلی هتل حکم‌فرماست.

 

معرفی برترین موزه‌ها و گالری‌های آنکارا

تمام اتاق‌های هتل دیوارهای ضد صدا داشته و امکانات رفاهی به صورت کامل همچون دیگر هتل‌های معرفی شده برایشان در نظر گرفته شده است. واحدها بین ۲۸ تا ۵۵ متر وسعت داشته و همگی منظره‌ی شهری را پیش رو دارند. از ویژگی‌های هتل می‌توان به فاصله‌ی چند قدمی تا مرکز خرید کاروم اشاره کرد که از مراکز خرید مهم آنکارا به حساب می‌آید. همچنین پارک کوگولو نیز فاصله‌ی زیادی تا هتل ندارد. در میان انتخاب‌های مختلفی که در هتل وارویک دارید، چند سوییت هم گنجانده شده که این واحدها دارای آشپزخانه با امکانات مختصر هستند.

  • آدرس: Tahran Caddesi No:5 Kavaklıdere
  • شماره تماس: ۰۰۹۰۳۱۲۴۶۸۵۴۰۰
۳۰ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران