بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه در آنکارا

جاذبه‌های گردشگری آنکارا
بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه در آنکارا

اگر به دنبال تجربه‌ تفریحات شبانه در آنکارا هستید، این شهر گزینه‌های متعدد بسیاری برای ارائه به شما خواهد داشت. بنابراین حتی بعد از غروب آفتاب نیز گردشگران فرصت لذت بردن از سفر خود را دارند. کافه‌ها، بارها و رستوران‌های شبانه از جمله مکان‌هایی هستند که در شب می توانید به آنجا رفته و از لحظه به لحظه سفر خود نهایت لذت را ببرید. به خصوص اگر عاشق موسیقی هستید، در این مکان ها مطمئنا لحظات خوبی را سپری خواهید کرد. ما در این مقاله همراه شما عزیزان هستیم تا چند مورد از بهترین مکان‌ها را برای لذت بردن از تفریحات شبانه در تور آنکارا معرفی کنیم.

 

۱. کافه بار بیبر، آنکارا (Biber Café Bar, Ankara)

کافه بار Biber در آنکارا آنقدر معروف است که از هرکسی بپرسید شب کجا بروم حتما این مکان را به شما معرفی می‌کند. این بار در طول شب‌های آنکارا بسیار شلوغ بوده و نوشیدنی‌هایی با قیمت مناسب را برای مشتریان خود سرو می‌کند. همچنین شما می‌توانید از موسیقی زنده در آن لذت ببرید.

 

جاذبه‌های تاریخی در آنکارا

آدرس: Cumhuriyet, 06420 Çankaya/Ankara

 

۲. بار حایامی وین هاوس، آنکارا (Hayyami Wine House Bar, Ankara)

این مکان تفریحی شبانه قدیمی بعنوان یکی از بهترین بارهای آنکارا شناخته می‌شود. در این مکان انواع نوشیدنی‌ها با تنقلات متنوع سرو شده و مکانی بسیار مناسب برای یک دور همی و وقت‌گذرانی به یادماندنی با دوستانتان است.

آدرس: Kavaklıdere, Bestekar Sokak, Ankara

 

۳. بار نیوکستل پاپ، آنکارا (Newcastle Pub Bar, Ankara)

Newcastle Pub Bar مکانی بسیار شیک، مدرن و آرام در سفر به تور آنکارا است که از گردشگران گرفته تا مردم بومی را در شب‌های آنکارا به خود جذب می‌کند. فضای موسیقایی در این مکان به گونه‌ای است که حتی اگر کسل و بی‌حوصله باشید شاداب خواهید شد! به طورکلی اگر دنبال گذراندن شبی آرام هستید این بار انتخاب خوبی برای شما در سفر به آنکارا است.

 

بهترین سوشی رستوران‌ها در آنکارا

آدرس: Çankaya, Kudüs Caddesi, Ankara

 

۴. کلاب شبانه بودها، آنکارا (Budha Club, Ankara)

در این کلاب شبانه آنکارا دیجی‌های مشهوری هستند که موسیقی پاپ ترکی را با موسیقی الکترونیکی تلفیق کرده و به اجرا در می‌آورند. در نتیجه کسانی که به دنبال تفریح در شب‌های آنکارا هستند لحظات شاد و به یادماندنی را در آن سپری خواهند کرد. هچنین در این مکان شب‌ها میهمانی‌هایی با تم‌های متنوع برگزار شده و گهگاه گروه‌های معروفی موسیقی زنده اجرا می‌کنند که برای گردشگران بسیار جذاب است.

آدرس: Bahçelievler, Azerbeycan Caddesi, Ankara

 

۵. کلاب شبانه اسکیپ، آنکارا (Escape Club, Ankara)

این کلاب از جمله کلاب‌های شبانه بسیار بزرگ است و معمولا جمعیتی از دانشجویان و مردم محلی برای تفریح در آن گردهم می‌آیند. در این مکان نوشیدنی‌های گرانقیمت سرو شده و دی جی‌های معروفی حضور پیدا می‌کنند که علاقه‌مندان به رقص و موسیقی می‌توانند از انواع موسیقی‌های ترکی و بین‌المللی در آن لذت ببرند. پس اگر به دنبال مکانی برای رقص و شادی در شب‌های آنکارا هستید، به این کلاب شبانه رفته و خاطره‌ای به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

 

برج زیبای آتاکوله و مرکز خرید آرتیوم

آدرس: Çayyolu, Park Caddesi, Ankara

 

۶. کلاب شبانه آی اف پرفورمانس، آنکارا (IF Performance Hall Night Club, Ankara)

این کلاب در واقع محلی برای اجرای موسیقی زنده است که هم دی جی‌های محلی معروف (که ترکیب موسیقی الکترونیک ترکی و بین المللی، موسیقی RnB و موسیقی پاپ را اجرا می‌کنند) و هم نوازندگان و خوانندگان دیگر را برای اجراهای بی‌نظیر و سرگرم‌کننده در خود جای داده است. ناگفته نماند که این مکان در طول هفته خلوت بوده و فضای آرامی دارد ولی در شب‌های جمعه و شنبه به ویژه بعد از ساعت ۱۱ شب بسیار شلوغ می‌شود و شما می‌توانید شاهد فضایی باشکوه و پر جنب و جوش در آن باشید.

آدرس: Kavaklıdere, Tunus Caddesi, Ankara

 

۷. آدرس بار، آنکارا (Adres Bar, Ankara)

مورد بعدی از مکان‌های عالی برای لذت بردن از تفریحات شبانه در آنکارا، Bar Adres نام دارد. این مجموعه در طول روز به عنوان کافه خدمت‌رسانی کرده و شب‌ها به یک میخانه با فضایی شاد و دوست داشتنی تبدیل می‌شود. این مکان با اجرای بی‌نظیر موسیقی‌های زنده شناخته شده و در بین جوانان بسیار محبوب می‌باشد. در اینجا همه نوع موسیقی از سنتی گرفته تا مجموعه‌های آکوستیک، راک و مدرن اجرا می‌شود. در تعطیلات آخر هفته معمولا دانشجویان و جوانان برای تفریح در شب‌های آنکارا اینجا را انتخاب کرده و از جمع دوستانه آن لذت می‌برند.

 

سفری جذاب و خانوادگی به آنکارا

آدرس: Kızılay, Bayındır Sokak, Ankara

 

۸. نیل بار، آنکارا (Nil Bar, Ankara)

نیل بار که یکی از برترین مکان‌های موسیقی زنده شهر آنکاراست، هر شب هفته میزبان گروه‌های موسیقی راک و نوازندگان ترکیه‌ای است که بهترین اجراهای خود را در آن به نمایش در می‌آورند. این مکان همیشه پر سر و صدا و بسیار شلوغ بوده و بهترین مکان در شب‌های آنکارا برای گوش دادن و لذت بردن از موسیقی محلی است.

آدرس: Kızılay, Bayındır 1 Sokak, Ankara

 

۹. میخانه روحی بی، آنکارا (Ruhi Bey Meyhane, Ankara)

یکی دیگر از مکان‌های محبوب برای داشتن شبی به یادماندنی در آنکارا، Ruhi Bey Meyhane نام دارد. این مکان که می‌توان آن را نسخه به روز شده و مدرن از یک میخانه سنتی ترکی دانست با منو متنوع از غذاها و نوشیدنی‌ها و همچنین گروه موسیقی فولکور (موسیقی سنتی ترکی) شهرت داشته و افراد زیادی را در طول شب‌های هفته به خود جذب می‌کند. پس اگر شما نیز به دنبال مکانی برای لذت بردن از محیط شاد آن بوده و در عین حال به موسیقی‌های سنتی ترکی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم در شب‌های آنکارا رفتن به این مکان را فراموش نکنید.

 

اقامت در هتل‌های لوکس آنکارا

آدرس: Kavaklıdere, Budak Sokak, Ankara

 

۱۰. میخانه سول پاپ، آنکارا (The Soul Pub Meyhane, Ankara)

Soul Pub یک میخانه محبوب و ساده در خیابان الگونلار (Olgunlar) در مرکز شهر آنکارا است. در اینجا شما می‌توانید از نوشیدنی و غذاهای باکیفیت تا نیمه‌های شب بهره برده و در عین حال از گوش دادن به موسیقی‌های عالی آن لذت ببرید. آنچه که این مکان را از دیگر گزینه‌های فوق متمایز می‌کند، حضور کارکنان بسیار خوش برخورد و صمیمی در آن است.

آدرس: Kavaklıdere Mh., Olgunlar Cd No. 18, Ankara

 

۱۱. بار اسکیه‌نی، آنکارا (eSkiyEni Bar, Ankara)

eSkiyEni یک بار سرگرم کننده با موسیقی زنده در آنکارا است که معمولا توسط مردم محلی برای یک خوشگذرانی شبانه با دوستان در آخر هفته‌ها ترجیح داده می‌شود. توجه داشته باشید که eSkiyEni Bar انتظارات شما را برای رقص برآورده نکرده و صرفا مکانی برای نشستن در فضایی دوست داشتنی و لذت بردن از نوشیدنی‌های متنوع آن است.

 

مجموعه‌های سینمایی برتر در آنکارا

آدرس: Cumhuriyet, İnkılap Sk. 6/A, 06410 Çankaya/Ankara

 

۱۲. چک پوینت لونژ و تراس، آنکارا (Checkpoint Lounge & Terrace, Ankara)

اگر به دنبال یک شب هیجان انگیز به همراه خانواده در سفر به آنکارا هستید، بهتر است فرصت رفتن به Checkpoint Lounge & Terrace را از دست ندهید. Checkpoint Lounge & Terrace مکانی است که به خاطر موسیقی زنده و اجرای دی جی‌های حرفه‌ای همیشه مورد توجه افراد در شب‌های آنکارا بوده و افراد با هر سنی می‌توانند در آن حضور داشته باشند. در این مکان تراسی بزرگ در فضای باز وجود داشته و همچنین یک زمین رقص دارد که شما می‌توانید در آن برقصید و از خوردن نوشیدنی‌های دلخواه خود لذت ببرید.

آدرس: Park Caddesi 32/4 Ümitköy, Ankara

 

۱۳. رستوران نیکی، آنکارا (Niki Restaurant, Ankara)

لذت تفریحات شبانه در آنکارا با رفتن به رستوران و چشیدن غذاهای سنتی دوچندان می‌شود. چنانچه شما نیز اهل رستوران‌گردی بوده و از طرفی به دنبال مکانی برای لذت بردن از شب‌های آنکارا هستید، رستوران Niki انتخابی عالی خواهد بود. این رستوران در یک ویلای قدیمی تاسیس شده و دارای فضایی شیک و دکوراسیون کلاسیک دوست داشتنی است که بسیار مورد پسند جوانان بوده و نوشیدنی‌های بی‌نظیری را در کنار غذاهای خود سرو می‌کند که قطعا شیفته آن خواهید شد. همچنین این رستوران مکانی راحت دارد و همین باعث می‌شود بازدیدکنندگان به محض ورود به آن احساس آرامش کنند.

 

تفریح و گردش خانوادگی با کودکان در آنکارا

آدرس: Kazım Özalp, Hafta Sk. No:16, 06700 Çankaya/Ankara, Turkey

 

۱۴. رستوران تریلیه، آنکارا (Trilye Restaurant, Ankara)

مورد بعدی از رستوران‌های خوب و پرطرفدار آنکارا که به خصوص در شب‌ها مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند، Trilye Restaurant نام دارد. پس اگر به دنبال خوردن یک شام فوق العاده با همسفران خود هستید حتما از این رستوران دیدن کنید. پس از ورود به این رستوران زیبا، تفریحات شبانه معنی دیگری برای شما پیدا خواهد کرد. ناگفته نماند که رستوران تریلیه به خاطر سرو غذاهای دریایی با بهترین کیفیت شهرت داشته و با فضای داخلی کلاسیک احساس راحتی را برای مشتریان خود القا می‌کند. بنابراین امتحان کردن غذاهای مختلف و کوکتل‌های خوش طعم این رستوران در طول شب یکی از لذت بخش‌ترین کارها در آنکارا است.

آدرس: Kazim Ozalp Mah. Kuleli Caddesi No.32 Gaziosmanpasa Ankara, Turkey

 

۱۵. پارک بوتانیکال، آنکارا (Botanical Park, Ankara)

به عنوان مورد آخر نیز می‌توان بازدید و گشت و گذار در یکی از پارک‌های معروف آنکارا به نام پارک معروف بوتانیکال را معرفی کرده و آن را یکی از تفریحات متفاوت و اما دوست داشتنی شبانه در آنکارا دانست. به خصوص اگر از شلوغی و روزمرگی خسته شده و به دنبال مکانی متفاوت بعد از غروب آفتاب و تاریک شدن هوا هستید، حتما از این پارک سرسبز در آنکارا دیدن کنید. در این پارک استخر، زمین بازی و گلخانه‌های پر از گل وجود داشته و امکان ندارد عاشق طبیعت بوده و این مکان زیبا و خوش منظره توجه شما را به خود جلب نکند.

آدرس: Kavacık Subayevleri, Fatih Cd. 20/1, 06120 Keçiören/Ankara, Turkey

 

منبع ۱

منبع ۲ 

منبع ۳

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران