بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه در آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه در آلانیا

آلانیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که این روزها توانسته محبوبیت بالایی در بین گردشگران پیدا کند. به خصوص موقعیت ساحلی، جاذبه‌های گردشگری دیدنی، قرار گرفتن آن در نزدیکی آنتالیا و از همه مهم‌تر پایین بودن هزینه‌های اقامتی این شهر را به انتخاب اول اغلب توریست‌ها تبدیل کرده است. تور آلانیا تقریبا هر آنچه که یک گردشگر ایرانی از سفر خارجی انتظار دارد را با هزینه‌ای پایین برای آن‌ها فراهم می‌کند. یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های گردشگران ایرانی در سفر به کشورهای خارجی تجربه تفریحات شبانه پر جنب و جوش است که آلانیا با داشتن مکان‌های تفریحی شبانه متنوع این خواسته آن‌ها را به بهترین نحو برآورده می‌کند. چنانچه شما نیز دوست دارید سفری به یادماندنی به آلانیا داشته و در عین حال از تفریحات شبانه آن بهره‌مند شوید، حتما در خواندن این مقاله ما را همراهی کنید. در ادامه به معرفی بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه در آلانیا می‌پردازیم.

 

کلاب شبانه رابین هود آلانیا، ترکیه (Robin Hood Night Club Alanya, Turkey)

مقاله خود را با کلاب شبانه رابین هود به عنوان بهترین مکان برای تفریحات شبانه در آلانیا آغاز می‌کنیم. این کلاب زیبا و پرجنب و جوش دارای ۳ طبقه بوده و فرصت رقصیدن زیر ستاره‌های شب را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. رابین هود یک کلاب شبانه بزرگ در قلب خیابان بار آلانیا است. همان طور که گفته شد، ساختمان این مکان از سه طبقه تشکیل شده که هر طبقه از آن موضوعات مختلفی را با ژانرهای متفاوتی از موسیقی از جمله هیپ هاپ و ترکی را پخش می‌کنند. طبقه اول آن، که با تم یک کلاب شبانه لاتینی تزیین شده هر شب با نهایت شور و هیجان پارتی‌های شبانه جذابی را با آهنگ‌های ایگلسیاس، شکیرا و ریکی مارتین برگزار می‌کند.

البته که همه چیز در این مجموعه بی‌نظیر محدود به این موارد نبوده و علاقه‌مندان می‌توانند در ماه‌های گرم سال برای لذت بردن از هوای تازه و خنک به پشت بام رفته و در آنجا تجربه رقصیدن زیر نور ستاره‌ها را با موسیقی‌های پرجنب و جوش داشته باشند. این جایی است که می‌توانید تمام شب را زیر ستاره‌ها برقصید، نوشیدنی دلخواه خود را بنوشید و از منظره‌ تماشایی بندر و قلعه آلانیا لذت ببرید. قیمت‌ برخی از نوشیدنی‌ها در کلاب رابین هود می‌تواند کمی بالا باشد. از همین رو پیشنهاد می‌دهیم قبل از سفارش از قیمت آن‌ها مطلع شده و در نهایت نیز قبل پرداخت، صورتحساب خود را بررسی کنید.

 

با مراکز خرید آلانیا آشنا شوید

  • آدرس: Çarşı, 07400 Alanya, Antalya, Turkey
  • ساعات کاری: دوشنبه‌ها از ساعت ۹:۴۵ شب تا نیمه شب؛ سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ بعدازظهر و از ۹ شب تا ۳ بامداد؛ چهارشنبه‌ها تا یکشنبه‌ها از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح.

 

کلاب شبانه سامر گاردن آلانیا، ترکیه (Summer Garden Night Club Alanya, Turkey)

گزینه بعدی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از تفریحات شبانه در آلانیا، کلاب شبانه سامر گاردن است. بزرگترین امتیاز این مکان برخورداری از فضای باز برای تفریح و رقص است. افراد می‌توانند در کنار بهره‌مندی از تفریحات شبانه برای خوردن غذاهای خوشمزه نیز به اینجا بروند. کلاب شبانه سامر گاردن برای کسانی که به دنبال یک مکان پرجنب و جوش و هیجان‌انگیز برای پارتی‌های شبانه تا ساعات بامداد در آلانیا هستند، گزینه‌ای بسیار عالی است. این مکان دوست داشتنی حدود ۱۰ کیلومتر با مرکز شهر آلانیا فاصله دارد و در طول روز به عنوان یک رستوران عمل می‌کند که علاقه‌مندان در تور ترکیه می‌توانند به صورت خانوادگی به آنجا رفته و از همبرگر، پیتزا، پاستا و ... آن لذت ببرند.

در نهایت نیز پس از غروب آفتاب، کلاب شبانه سامر گاردن به دیسکویی تبدیل می‌شود که می‌توانید با آهنگ‌های انگلیسی، ترکی و روسی برقصید و انرژی خود را خالی کنید. نکته جالب اینکه بر خلاف دیگر مکان‌های مشابه این مجموعه به کودکان نیز اجازه ورود می‌دهد. بنابراین گردشگران می‌توانند بچه‌های کوچک خود را به جای تنها گذاشتن در هتل و نگرانی بابت آن‌ها به اینجا بیاورند. به محض ورود به این کلاب شبانه با یک مخزن بزرگ روبرو خواهید شد که یک کوسه در آن قرار دارد. از دیگر جذابیت‌های آن می‌توان به نورپردازی فوق‌العاده با نور نئون و تزئین شده با درختان نخل اشاره کرد که حال و هوای گرمسیری به محیط بخشیده و تکمیل کننده تعطیلات تابستانی شما در این شهر ساحلی ترکیه خواهد بود.

  • آدرس: Konaklı, Gazi Mustafa Kemal Blv. No:24, 07560 Alanya, Antalya, Turkey
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ بامداد

 

کلاب شبانه هاوانا آلانیا، ترکیه (Havana Night Club Alanya, Turkey)

مورد بعدی از گزینه‌های پیشنهادی ما برای یک تجربه لذت بخش و فراموش نشدنی از تفریحات شبانه در آلانیا، می‌توان به کلاب شبانه هاوانا اشاره کرد. این مکان تمامی افراد علاقه‌مند به تفریحات شبانه را شیفته خود کرده و شبی فوق‌العاده جذاب و به یادماندنی برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. هاوانا یک کلاب شبانه با مضمون کوبایی در خیابان بار است که در بین گردشگران خارجی که به دنبال تجربه‌ای متفاوت از تفریحات شبانه در آلانیا هستند، محبوبیت بالایی دارد. این مکان تقریباً هر شب برنامه‌های هیجانی از اجراهای لاتین و رقصندگان برزیل و کوبا برگزار می‌کند.

از جمله مزیت‌هایی که هاوانا در مقایسه با دیگر کلاب‌های شبانه در آلانیا دارد، سالن‌های VIP و تراس‌های داخل محوطه آن هستند که در صورت تمایل می‌توان میزی را رزرو کرده و در محیطی اختصاصی از نوشیدنی، فضا و موسیقی لذت برد. البته که در کلاب شبانه هاوانا همه چیز محدود به این موارد نبوده و علاقه‌مندان می‌توانند بقیه شب را با جدیدترین آهنگ‌های پاپ در ۲ طبقه مشرف به قلعه و چشم‌انداز شهر برقصند و شادی کنند. برای لذت بردن از اوج موسیقی و رقص توصیه می‌کنیم از نیمه‌شب به بعد به باشگاه هاوانا بروید.

 

بهترین هتل‌های دارای پارک آبی در آلانیا

  • آدرس: Çarşı, Müftüler Sk, 07400 Alanya, Antalya, Turkey
  • ساعات کاری: در ماه‌های آوریل تا نوامبر به صورت همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ شب تا ۳ بامداد

 

کافه و بار لاس وگاس آلانیا، ترکیه (Las Vegas Cafe & Bar Alanya, Turkey)

اگر به دنبال مکانی صمیمی با کارکنانی خوش برخورد برای لذت بردن از تفریحات شبانه در آلانیا هستید، کافه و بار لاس وگاس گزینه پیشنهادی ما به شما خواهد بود. این مکان فوق‌العاده برای لذت بردن از تفریحات شبانه بسیار ایده‌آل بوده و به خاطر کارکنان صمیمی بار، نوشیدنی‌های منحصر به فرد و خدمات عالی توانسته مورد توجه مردم محلی و گردشگران تور ترکیه قرار بگیرد. از آنجایی که این مکان یک کافه نیز هست، می‌توانید برای شام از غذاهای ترکی و غربی آن لذت برده و شکم خود را سیر کنید. بارمن‌های این مجموعه با نهایت دقت انتخاب شده‌اند و قبل از سرو نوشیدنی‌ها نمایش‌های جذابی از بازی با لیوان‌ها و بطری‌ها را اجرا می‌کنند! همچنین رقصنده‌هایی را خواهید دید که روی بارتاب می‌رقصند تا مشتریان را سرگرم نگه‌ دارند.

مهم نیست که در چه روزی از هفته کافه و بار لاس وگاس را برای تفریح و سرگرمی خود انتخاب کنید. چرا که در تمامی روزهای هفته، این مکان پرنفوذ پارتی‌ با تم‌های مختلف و همچنین نمایش‌های جذاب از رقص را ترتیب می‌دهد تا شب‌ را برای مشتریان خود جذاب‌تر کند. برای دسترسی به این مکان باید به خیابان بار در نزدیکی بندر آلانیا بروید.

  • آدرس: Çarşı, İzzet Azakoğlu Cd. No:22, 07400 Alanya, Antalya, Turkey
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 3 بامداد

 

کروز شبانه غروب آفتاب آلانیا، ترکیه (sunset cruises Alanya, Turkey)

چنانچه هیچ کدام از مکان‌های معرفی شده در بالا، باب میل شما نبوده و به دنبال مکان متفاوت‌تری برای لذت بردن از تفریحات شبانه در آلانیا هستید، حتما باید کروز شبانه غروب آفتاب را تجربه کنید. این کروز گزینه‌ای بسیار عالی برای لذت بردن از تفریحات شبانه برای زوج‌های عاشق، گرفتن عکس‌های رمانتیک از لحظه غروب و خوردن غذا‌های خوشمزه است. به طوری که شاید هیچ گزینه دیگری برای داشتن یک شب رمانتیک در آلانیا بهتر از کشتی‌های کروز نباشند. پس حتما یک بار هم که شده، خود را برای یک سفر دریایی در غروب خورشید آلانیا آماده کرده و شبی رمانتیک به همراه معشوقه خود تجربه کنید.

علاوه بر پخش موسیقی، فراهم شدن فرصت یک سفر دریایی و همچنین خوردن غذاهای خوشمزه کروزها این فرصت را برای توریست‌ها فراهم می‌کنند تا از جاذبه‌های مهم آلانیا نیز دیدن کنند. از جمله جاذبه‌های گردشگری آلانیا که سفر دریایی با کروز شبانه فرصت بازدید از آن‌ها را خواهید داشت می‌توان قلعه آلانیا، برج سرخ و کشتی سازی عتیقه را نام برد. به خصوص زمانی که خورشید در دریای مدیترانه غروب می‌کند تماشای مناظر دیدنی اطراف حس و حال و لذتی دو چندان پیدا می‌کند.

این سفر دریایی معمولا ۴ ساعت طول کشیده و گردشگران تور آلانیا می‌توانند از یک شام باربیکیو و نوشیدنی‌های غیرالکلی نامحدود در کشتی لذت ببرند. همچنین کشتی هنگام غروب فرصتی بی‌نظیر برای شنا در خلیج برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کند. به احتمال زیاد در ساعات پایانی دوست‌های خوبی نیز در کشتی برای خود پیدا خواهید کرد که می‌توانید در ادامه تفریحات شبانه آلانیا در همان روز یا شب‌های دیگر با آن‌ها نیز همراه شوید. در کل کروز شبانه آلانیا یکی از بهترین فرصت‌ها برای تجربه تمامی گزینه‌های تفریحی در تور ترکیه به صورت یکجا است.

 

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در آلانیا

 

منبع

 

۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران