بهترین هتل‌های ۳ ستاره در آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
بهترین هتل‌های ۳ ستاره در آلانیا

این روزها آلانیا نیز به عنوان یکی از مقاصد زیبا و ساحلی ترکیه توانسته محبوبیت بالایی بین گردشگران پیدا کند. به خصوص اینکه آلانیا از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار بوده و در عین حال قیمت‌ها در مقایسه با دیگر شهرهای ساحلی و توریستی ترکیه پایین‌تر است. چنانچه قصد سفر با تور آلانیا را در سر دارید و به دنبال گزینه‌های اقامتی قیمت مناسب هستید در این سفر امکان رزرو هتل‌های ۳ ستاره و با کیفیت متعددی را خواهید داشت. پس در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با لیستی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره آلانیا آشنا کنیم.

 

هتل پریمرا آلانیا (Primera Hotel, Alanya)

هتل Primera & Apart Alanya یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره در آلانیا است که در کنار خدمات باکیفیت از موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز برخوردار است. اتاق‌های این هتل دارای کف‌های لمینت و امکانات رفاهی مانند تلویزیون چند کاناله و Wi-Fi رایگان هستند. آنها همچنین مجهز به یک یخچال کوچک بوده و مسافران می‌توانند خوراکی‌های خود را در آن نگه‌داری کنند. هتل پریمرا آلانیا هر روز صبحانه بوفه‌ای به مسافران خود ارائه داده و شما می‌توانید با اقامت در آن از غذاهای بین‌المللی رستوران آلاکارته و نوشیدنی‌های متنوع در اسنک بار لذت ببرید. مسافران می‌توانند به Dumanlar Kebap Salonu و Palm Beach در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از هتل دسترسی داشته و علاوه بر غذاهای خوشمزه هتل از غذاهای متنوع این رستوران‌ها نیز لذت ببرند. ماساژ درمانی و استخر شنا از دیگر امکانات این هتل سه ستاره آلانیا بوده و علاقه‌مندان می‌توانند در کنار آن از سولاریوم، حمام ترکی و حمام بخار و مجموعه‌ای از فعالیت‌ها مانند پینگ پنگ، بیلیارد و دارت نیز بهره ببرند.

نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری آلانیا به هتل پریمرا:

  • فانوس دریایی آلانیا در فاصله ۹۶۰ متری
  • آلانیا لیمان در فاصله ۹۶۰ متری
  • باغ آلانیا در فاصله ۹۱۰ متری
  • آکواپارک آلانیا در فاصله ۹۱۰ متری
  • موزه خانه آتاتورک آلانیا در فاصله ۱۵۰ متری

 

برترین هتل‌های ۵ ستاره در آلانیا

هتل کلئوپاترا فاتح، آلانیا (Kleopatra Fatih Hotel, Alanya)

هتل سه ستاره کلئوپاترا فاتح آلانیا با دارا بودن استخر روباز، باشگاه بدنسازی و وای فای رایگان در سرتاسر سالن از هتل‌های لوکس و خاص در آلانیا به حساب می‌آید. همچنین مسافران این هتل می‌توانند از مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای در اتاق‌ها، حوله و سشوار نیز استفاده کنند. این هتل شامل صبحانه بوفه‌ای بوده و مسافران می‌توانند در وعده‌های غذایی خود از غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی در هاوانا بیچ کلوب که تنها ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد، لذت ببرند. از امتیازهای اقامت در این هتل می‌توان به قرار گرفتن ایستگاه اتوبوس Dinek C-04 در فاصله ۶۰۰ متری آن اشاره کرد. توجه داشته باشید که این هتل دارای استخر شنا بوده که با پرداخت هزینه جداگانه در اختیار مسافران تور ترکیه قرار داده می‌شود. از دیگر امکانات هتل کلئوپاترا فاتح می‌توان به حمام ترکی و ماساژ به همراه کلاس‌های تناسب‌اندام و سالن بدنسازی و تفریحاتی مثل بیلیارد و دارت اشاره کرد.

نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری آلانیا به هتل کلئوپاترا فاتح: 

  • آلانیا لیمان در فاصله ۳ کیلومتری
  • لوناپارک دیزنی لند در فاصله ۹۱۰ متری
  • ساحل داملاتاش در فاصله ۲.۳ کیلومتری
  • آکوا پارک آلانیا در فاصله ۱.۹ کیلومتری

هتل آزاک، آلانیا (Azak Hotel, Alanya)

هتل ۳ ستاره آزاک آلانیا در نزدیکی ساحل کلئوپاترا واقع شده و دارای اتاق‌های راحت مشرف به قلعه تاریخی این شهر است. این هتل با کیفیت دارای ۶۲ اتاق بوده که همه آن‌ها از امکاناتی مثل تلویزیون کابلی ماهواره‌ای و اینترنت بی سیم است. همچنین مسافران می‌توانند هر روز صبح در رستوران با صبحانه پذیرایی شده و در صورت تمایل به رستوران زنجیره‌ای Yemen Kahvesi که در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی قرار دارد، رفته و با غذاهای ترکی و ایتالیایی از خود پذیرایی کنند. همچنین این هتل تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه تله کابین داملاتاش فاصله داشته و شما می‌توانید با اقامت در آن از خدمات ماساژ درمانی و مرکز تناسب اندام رایگان نهایت بهره را ببرید. همچنین هتل آزاک آلانیا دارای یک بار، تخت‌های حمام آفتاب و یک تراس تابستانی است که مسافران تور آلانیا در تابستان می‌توانند لحظات آرامی را در آن بگذرانند.

نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری آلانیا به هتل آزاک: 

  • لوناپارک دیزنی لند در فاصله ۱.۹کیلومتری
  • برج قرمز در فاصله ۲ کیلومتری
  • موزه باستان شناسی آلانیا در فاصله ۱.۴ کیلومتری
  • ساحل داملاتاش در فاصله ۱.۲ کیلومتری
  • آکوا پارک آلانیا در فاصله ۱ کیلومتری

 

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در آلانیا

هتل رویال کراون، آلانیا (Royal Crown Hotel, Alanya)

هتل رویال کراون یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۳ ستاره در آلانیا بوده و فقط ۱۰ دقیقه پیاده از گرین پلازا مال، یکی از مراکز خرید آلانیا، فاصله دارد. این هتل در کل دارای ۲۷ اتاق است و مسافران می‌توانند از وای فای در اتاق‌ها استفاده کنند. از دیگر امکانات اتاق‌ها نیز می‌توان به مینی بار، یخچال و همچنین تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای اشاره کرد. این هتل هر روز صبحانه قاره‌ای ارائه می‌دهد. همچنین رستورانی به نام گیمی (Gimi) در فاصله ۵۰۰ متری از هتل قرار داشته که غذاهای مصری خوشمزه‌ای را سرو می‌کند. هتل رویال کراون ۱۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه النوزه و ۱.۲ کیلومتر تا ایستگاه قطار سیدی گبر فاصله دارد.

نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری آلانیا به هتل رویال کرو: 

  • ال کوبا الساماویا (El Kobba El Samaweya) در فاصله ۶۵۰ متری
  • گورستان هلنیستی مصطفی (Mustafa Kamel Hellenistic Necropolis) در فاصله ۱.۵ کیلومتری
  • مرکز فرهنگی یسوعی (Jesuit Cultural Center)در فاصله ۷۸۰ متری
  • کلیسای ارتدوکس قبطی سنت جورج (Saint George Coptic Orthodox Church) در فاصله ۷۰۰ متری

هتل سانشاین، آلانیا (Sunshine Hotel, Alanya)

هتل سان شاین با سالن بدنسازی، آرایشگاه و اتاق کنفرانس، اقامتگاهی باکیفیت و البته قیمت مناسب در آلانیا است. این هتل در یک منطقه ساحلی واقع شده و به همین دلیل مسافران تور آلانیا با اقامت در آن دسترسی آسانی به ساحل خواهند داشت. اتاق‌های هتل سان شاین دارای خط تلفن مستقیم، سیستم تهویه مطبوع و کتری برقی هستند. علاوه بر آن امکاناتی از قبیل لوازم بهداشتی رایگان و سشوار در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. هر روز صبح رستوران این هتل صبحانه‌ای را برای مهمانان خود سرو می‌کند. همچنین این هتل دارای خدمات ماساژ درمانی و حمام ترکی رایگان است. مهمانان می‌توانند با شنا در استخر به آرامش رسیده و یا به تفریحاتی مثل دارت، والیبال و پینگ پنگ بپردازند. 

نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری آلانیا به هتل سانشاین: 

  • دیمچای (Dimcay) در فاصله ۱.۹ کیلومتری
  • غار دیم (Dim Magarasi) در فاصله ۴.۸ کیلومتری
  • حمام سلطان (Sultans Hamam) در فاصله ۳.۳ کیلومتری
  • ساحل محمودلار (Mahmutlar Sahil) در فاصله ۲.۴ کیلومتری

 

سفر به ۱۳ جاذبه‌‌ی تاریخی آلانیا

هتل آلانیا ریسوس پارک، آلانیا (Alanya Risus Park Hotel, Alanya)

هتل ۳ ستاره آلانیا ریسوس پارک دارای سرسره‌های آبی و استخر فصلی در فضای باز بوده و همین آن را به یکی از پر طرفدارترین اقامتگاه‌ها در این شهر توریستی تبدیل کرده است. این هتل در نزدیکی ساحل آلباتروس واقع شده و در نزدیکی مرکز خرید آلانیوم قرار دارد. با انتخاب این هتل شما دسترسی آسان به ساحل شنی خواهید داشت. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و حمام‌های خصوصی در اتاق‌های دارای تهویه مطبوع با اینترنت بی‌سیم، تلویزیون کابلی ماهواره‌ای و لوازم بهداشتی رایگان از دیگر امکانات این هتل هستند. شما می‌توانید با انتخاب این هتل روز خود را با صبحانه بوفه‌ای شروع کرده و برای خوردن غذاهای اروپایی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی به رستوران Dinner با ۵ دقیقه پیاده روی از هتل بروید. 

نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری آلانیا به هتل آلانیا ریسوس پارک: 

  • آلانیا لیمان در فاصله ۲.۶ کیلومتری
  • پارک یخی آلانیا در فاصله ۲۶۰ متری
  • آلانیوم در فاصله ۲۶۰ متری
  • خانه موزه آتاتورک آلانیا در فاصله ۲.۸ کیلومتری
  • غارهای داملاتاش در فاصله ۳.۵ کیلومتری

هتل باریسکان، آلانیا (Bariscan Hotel, Alanya)

هتل باریسکان آلانیا دارای ۶۴ اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و مهمانان می‌توانند با اقامت در آن از ساحل خصوصی مجهز به صندلی‌ها و چترهای آفتاب لذت ببرند. اتاق‌های این ملک دارای وای‌فای و تلویزیون ماهواره‌ای هستند و برای راحتی مسافران وان، دوش و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده‌اند. ساکنین این هتل می‌توانند صبحانه را در رستوران آن صرف کرده و در رستوران بلک واقع در ۵ دقیقه‌ای هتل به صورت پیاده از غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی لذت ببرند. در کنار تمامی این موارد ناگفته نماند که هتل باریسکان دارای یک استخر روباز، سالن بدنسازی با طیف وسیعی از ورزش‌ها است. 

نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری آلانیا به هتل باریسکان:

  • محمودلار پازار آلانی (Mahmutlar Pazar Alani) در فاصله ۱.۱ کیلومتری
  • ساحل محمودلار در فاصله ۵۵۰ متری
  • غار دیم در فاصله ۵.۳ کیلومتری
  • کارگیجاک (Kargicak) در فاصله ۲.۴ کیلومتری
  • شهر باستانی ناولا (Naula Ancient City) در فاصله ۳.۹ کیلومتری

 

آشنایی با بهترین سواحل آلانیا

هتل سوئیت پارادور، آلانیا (Parador Suite Hotel, Alanya)

هتل سوئیت پارادور دارای باشگاه ورزشی و استخر روباز در سرتاسر محل برگزاری است. این ملک در فاصله ۱۱ دقیقه پیاده‌روی از ساحل خصوصی قرار دارد و تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون چند کاناله، تلویزیون ماهواره‌ای و سیستم تهویه هوا هستند. در صورت علاقه می‌توانید به رستوران زنجیره‌ای مک دونالد با فاصله ۵ دقیقه پیاده رفته و شکم خود را سیر کنید. همچنین این هتل تا ایستگاه اتوبوس فرودگاه Gazipasa پنج دقیقه پیاده فاصله دارد. 

نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری آلانیا به هتل سوئیت پارادور:

  • پارک بالن (Balon Park) در فاصله ۹۲۰ متری
  • آلانیوم در فاصله ۱.۲ کیلومتری
  • قلعه آلانیا (Alanya Kale) در فاصله ۳.۱ کیلومتری
  • ساحل مردم در فاصله ۹۵۰ متری
  • تراس سیر (Seyir Terasi) در فاصله ۱.۸ کیلومتری

هتل کوناکلی نرگس، آلانیا (Konakli Nergis Hotel, Alanya)

هتل Konakli Nergis در منطقه ساحلی آلانیا واقع شده است. اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع، Wi-Fi رایگان در مناطق عمومی و پارکینگ رایگان بوده و هر روز صبحانه قاره‌ای برای مهمانان سرو می‌کند. همچنین این هتل دارای یک رستوران آلاکارته برای صرف غذا بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از بار هتل طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها را سفارش داده و بنوشند. ایستگاه اتوبوس در ۱۰۰ متری هتل قرار دارد و این دسترسی مسافران به جاذبه‌های گردشگری آلانیا را آسان کرده است.

نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری آلانیا به هتل کوناکلی نرگس:

  • مسجد باکوگل (Bacogl Mosque) در فاصله ۸۰۰ متری
  • مرکز زمانی کوناکلی (KonaklI Time Center) در فاصله ۶۶۰ متری
  • مگامال آلانیا (Megamall AVM) در فاصله ۸۰۰ متری

 

بهترین فعالیت‌های مناسب کودکان در آلانیا

 

هتل اس آپارات اند سوئیت، آلانیا (The S Apart & Suites Hotel, Alanya)

دهمین مورد از بهترین هتل‌های ۳ ستاره آلانیا را که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، هتل اس آپارات اند سوئیت است. این هتل دارای یک استخر فصلی در فضای باز و یک رستوران با غذاهای خوشمزه متنوع بوده و مهمانان این هتل می‌توانند با ۲۰ دقیقه پیاده روی به مرکز آلانیا دسترسی داشته باشند. این هتل آپارتمان دارای ۲۸ اتاق با تهویه مطبوع بوده و مجهز به کتری، ظروف آشپزخانه و یخچال است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از استخر و سونا در این هتل استفاده کنند. از بزرگترین مزایای اقامت در این هتل می‌توان به فاصله ۴۰۰ متری آن از ایستگاه اتوبوس فرودگاه قاضی پاشا در آلانیا اشاره کرد. 

نزدیک‌ترین مقاصد گردشگری آلانیا به هتل اس آپارات اند سوئیت: 

  • فانوس دریایی آلانیا (Alanya Lighthouse) در فاصله ۱.۸ کیلومتری
  • آلانیا آکوا پارک در فاصله ۲.۲ کیلومتری
  • موزه خانه آتاتورک آلانیا در فاصله ۱.۳ کیلومتری
  • پارک بالن در فاصله ۴۳۰ متری
  • آلانیوم در فاصله ۲.۲ کیلومتری

منبع

 

۲۶ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران