بهترین هتل‌های آل و یوآل آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
بهترین هتل‌های آل و یوآل آلانیا

آلانیا به عنوان یکی از شهرهای توریستی ترکیه و البته دنیا سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران از سرتاسر دنیا است. بنابراین اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعدد بسیاری در آن تاسیس شده‌اند. این موضوع سبب شده تا گردشگران بتوانند بسته به سلیقه و بودجه خود بهترین و مناسب‌ترین اقامتگاه را انتخاب و روزهای به یادماندنی را در تور آلانیا تجربه کنند. یکی از پرطرفدارترین هتل‌های دنیا در بین توریست‌ها هتل‌های آل و یوآل هستند که در آلانیا می‌توان تجربه اقامت در آن‌ها را داشت. اگر شما نیز تمایل دارید تا در سفر به آلانیا اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز را در هتل‌های آل و یوآل آن تجربه کنید در این مقاله همراه ما باشید.

 

منظور از هتل‌های آل و یوآل آلانیا چیست؟

قبل از اینکه به معرفی هتل‌های آل و یوآل آلانیا بپردازیم بهتر است با تعریف این هتل‌ها و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم. هتل‌های آل یا همان (All inclusive) به اقامتگاه‌های ۵ ستاره و لوکسی گفته می‌شود که علاوه بر امکانات رفاهی خواب امکانات تفریحی متنوعی را نیز در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. در این هتل‌ها شما می‌توانید هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را بدون پرداخت هزینه میل کنید. علاوه بر این موارد در هتل‌های آل پارک آبی، سالن‌های بازی و همچنین ساحل اختصاصی وجود دارد. به صورت خلاصه‌وار می‌توان گفت که هتل‌های آل هر آنچه را که یک توریست از تفریح و سرگرمی در هتل و حتی سفر انتظار دارد را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. بنابراین برای تفریح، خوردن غذا و ... نیازی به خارج شدن از هتل نخواهید داشت.

هر چند هزینه رزرو هتل‌های آل و یوآل در مقایسه با دیگر هتل‌ها زیاد است اما در نهایت به دلیل ارائه سه وعده غذایی و امکانات رفاهی متعدد هزینه کمتری را باید پرداخت کنید. بنابراین به کسانی که قصد سفر لاکچری به تور آلانیا را با هزینه کم دارند توصیه می‌شود حتما به سراغ هتل‌های آل و یوآل بروند.

هتل‌های یوآل نیز دقیقا امکانات مشابه هتل‌های آل را دارند. با این تفاوت که خدمات تفریحی و رفاهی در هتل‌های آل به صورت ۲۴ ساعته ارائه نمی‌شوند. در حالی که در هتل‌های یوآل شما امکان استفاده از تمامی امکانات و خدمات را به صورت ۲۴ ساعته خواهید داشت.

 

معرفی هتل‌های آل و یوآل آلانیا

اکنون که با هتل‌های all و Uall آشنا شدید می‌توان به معرفی این هتل‌ها در شهر توریستی آلانیا پرداخت. از جمله بهترین و معروف‌ترین این هتل‌ها عبارتند از:

هتل کیرمان سیدرا (Kirman Sidera Luxury & Spa)

کیرمان سیدرا از جمله هتل‌های بسیار لاکچری و ۵ ستاره آلانیا است که اقامت در آن ترجیح اغلب گردشگرانی که علاقه به اقامت در مکان‌های با کیفیت را دارند. در این هتل می‌توانید از رستوران بین‌المللی با انواع مختلفی از غذاهای لذیذ لذت ببرید. علاوه بر آن فرصت استفاده از استخر، جکوزی، حمام ترکی، زمین های بازی بسکتبال، والیبال و ... ، تفریحات آبی متنوع و بسیاری موارد دیگر را خواهید داشت. با انتخاب این هتل مطمئن باشید که می‌توانید اقامتی راحت با انواع مختلفی از تفریحات را در محیطی فوق‌العاده لوکس تجربه کنید.

 

هتل ۵ ستاره Antique Roman Palace در آلانیا

هتل هداف بیچ رزورت (Hedaf Beach Resort Hotel)

از دیگر هتل‌های یوآل آلانیا می‌توان اقامتگاه هداف بیچ رزورت را نام برد. این مجموعه یک هتل ۵ ستاره تمام و کمال است که در منطقه کوناکلی آلانیا قرار دارد. علاوه بر امکانات رفاهی متنوع این هتل دارای ساحل اختصاصی خود بوده و در فصل تابستان مسافران می‌توانند بدون نیاز به طی کردن مسافت‌های هزینه‌بر و طولانی از تفریحات آبی و ساحلی استفاده کنند. شما می‌توانید با انتخاب این هتل در هر ساعتی از شبانه روز شکم خود را با غذاهای رایگان و خوشمزه هتل سیر کنید. علاوه بر آن با امکاناتی نظیر استخر چهار فصل و روباز، جکوزی، سالن ماساژ، اسپا، حمام ترکی و ... سفری به یادماندنی را برای خود دور از هر گونه استرس و تنش رقم خواهید زد.

هتل روبی پلاتینیوم آلانیا (Rubi Platinum Hotel Alanya)

هتل روبی پلاتینیوم از جمله هتل‌های آل در آلانیا است که تمامی امکانات یک هتل ۵ ستاره را دارا می‌باشد. این هتل در سال ۲۰۱۴ افتتاح شد و از همان سال توانسته نام خود را در لیست بهترین‌های آلانیا بگنجاند. علاوه بر وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام که به صورت all در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد وجود ساحل اختصاصی مزیت بزرگی برای این هتل محسوب می‌شود. هتل روبی پلاتینیوم در منطقه اکورجالار آلانیا واقع شده است. امکانات آل این هتل از صبح ساعت ۸ تا ۱۲ نیمه شب ارائه می‌شود.

علاوه بر تمامی این موارد وجود پارک آبی با سرسره‌های متنوع سبب شده تا روبی پلاتینیوم به انتخابی ایده‌آل برای مسافرانی که قصد سفر به همراه خانواده را دارند تبدیل شود. در صورتی که این هتل را برای تفریح و اقامت در تور آلانیا انتخاب کردید می‌توانید در عرض کمتر از یک ساعت رانندگی به مرکز شهر و فرودگاه آلانیا دسترسی داشته باشید. فاصله روبی پلاتنیوم از فرودگاه آلانیا یا همان قاضی پاشا تقریبا ۵۵ کیلومتر بوده و فاصله آن از مرکز شهر حدودا ۲۲ کیلومتر است.

 

بهترین هتل‌های ساحلی آلانیا

هتل زفیرا دلوکس آلانیا (Saphir Resort & Spa in Alanya)

مورد بعدی از هتل‌های آل در آلانیا که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، هتل زفیرا دلوکس است. این هتل ۵ ستاره طیف گسترده‌ای از خدمات تفریحی و رفاهی را با کیفیت بالا به مسافران خود ارائه می‌کند. به منظور دسترسی به این هتل باید خود را به منطقه آوسالار در آلانیا برسانید. علاوه بر تفریحات و امکانات رفاهی رایگانی که در زفیرا رلوکس عرضه می‌شود طراحی و معماری منحصر به فرد و زیبای آن نیز سبب جذب توریست‌های بیشتر برای اقامت در آن شده است. این هتل منحصر به فرد آلانیا دارای ساحل اختصاصی بوده و تنها با پیاده‌روی در حدود ۳۵۰ متر می‌توان به ساحل و تفریحات آبی آن دسترسی داشت. نکته مثبت دیگر اینکه هر یک ربع یکبار سرویس رفت و برگشت به سمت ساحل در این هتل ارائه می‌گردد. زفیرا دلوکس از فرودگاه آنتالیا فاصله‌ای در حدود ۱۰۰ کیلومتر و از فرودگاه آلانیا (قاضی پاشا) فاصله‌ای در حدود ۶۰ کیلومتر را دارد.

هتل دلفین بوتانیک پلاتینیوم آلانیا (Delphin Botanik Hotel in Alanya)

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره آلانیا هستید که بتوانید از خدمات رفاهی و تفریحی آن به صورت ۲۴ ساعته بهره ببرید توصیه می‌کنیم حتما هتل ۵ ستاره دلفین بوتانیک پلاتینیوم را در لیست انتخابی‌های خود قرار دهید. این هتل ۵ ستاره دارای طراحی و سبک معماری کاملا مدرنی بوده و علاقه‌مندان به اقامت‌های لاکچری رضایت کافی از آن را خواهند داشت. دلفین بوتانیک پلاتینیوم یک ساحل اختصاصی دنج و آرامی دارد. علاوه بر آن کسانی که به کیفیت و تنوع غذاها در سفر اهمیت زیادی می‌دهند از رستوران‌های این هتل کاملا راضی خواهند بود. چرا که در این هتل رستوران‌های متنوعی با منوهای غذایی یونانی، فرانسوی، ایتالیایی و چینی را می‌توانید پیدا کنید.

هتل گرند اکان (Grand Okan Hotel)

یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های آل و یوآل آلانیا هتل گرند اکان است. این هتل بی‌نظیر در حوالی ساحل کلئوپاترا که شهرت بالایی در بین گردشگران دارد، قرار گرفته است. در کنار امکانات رفاهی متنوع از قبیل سالن‌های ماساژ، اسپا، سونا، استخر رو باز، چشم‌انداز رو به دریا و ... مهمانان هتل تجربه خوردن غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را نیز در طول اقامت خود خواهند داشت. در هتل گرند اکان رستورانی با منو غذایی مخصوص گیاه‌خواران و همچنین انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی نیز وجود دارد که قطعا رضایت شما را جلب خواهد کرد.

 

گشت و گذاری خانوادگی در تور آلانیا

هتل گلکسی بیچ آلانیا (Alanya Galaxy Beach)

هر چند هتل گلکسی بیچ آلانیا جز هتل‌های ۴ ستاره این شهر گردشگری به حساب می‌آید اما از امکانات تفریحی و رفاهی قابل قبولی به صورت آل برخوردار است. این هتل دارای یک استخر روباز و دیگر امکانات نظیر سالن‌های ورزشی و رستوران با کیفیت است. همچنین با انتخاب این هتل می‌توانید اقامت در اتاق‌های خوش منظره از شهر آلانیا را تجربه کنید.

 

هزینه اقامت در هتل‌های آل و یوآل آلانیا

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که گردشگران ترجیح می‌دهند تور آلانیا را برای سفر انتخاب کنند، وجود سواحل زیبا و تفریحات آبی آن است. بنابراین اگر شما در هتلی با تمامی این امکانات اقامت داشته باشید دیگر نیازی به بیرون آمدن از هتل را نخواهید داشت. به این معنا که با اقامت در هتل‌های آل و یوآل آلانیا شما می توانید طیف گسترده‌ای از انواع تفریحات را اعم از آبی، ورزش، موسیقی زنده و خوردن وعده‌های غذایی در بهترین رستوران‌ها را خواهید داشت. بنابراین نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی بابت حمل و نقل در سطح شهر را با این اهداف نخواهید داشت. از طرفی دیگر هتل‌های آل و یوآل دارای استخرهای روباز و سواحل اختصاصی بوده و هر آنچه که شما از سفر به آلانیا انتظار دارید را فراهم خواهد کرد. بنابراین می‌توان ادعا کرد که اقامت در هتل‌های آل و یوآل برای کسانی که به دنبال اقامتی لاکچری هستند از لحاظ مالی گزینه‌ ایده‌آلی خواهد بود. ناگفته نماند که در رزرو هتل‌های آل و یوآل آلانیا باید کل هزینه سفر خود را به صورت یکجا پرداخت کنید.

۰۷ دی ۱۴۰۰

نظرات کاربران