پرطرفدارترین هتل‌های آلانیا از نظر گردشگران

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
پرطرفدارترین هتل‌های آلانیا از نظر گردشگران

شهر ساحلی و زیبای آلانیا در تمامی فصول میزبان گردشگرانی از سراسر دنیا است. جاذبه‌های گردشگری طبیعی، اماکن رفاهی، سواحل زیبا، بازارها و مراکز خرید متنوع همگی از جاذبه‌های توریستی آلانیا هستند. محل اقامت یا اسکان جز اولین فاکتورهایی هستند که گردشگران مد نظر قرار می‌دهند. محل اقامت شما در سفر، هرچقدر هم که سفرتان کوتاه باشد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا علاوه‌ بر اینکه تاثیر زیادی در کیفیت سفر شما دارد، خاطره اقامت در آنجا همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند. از آنجایی که آلانیا یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می‌شود هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی را در خود جای داده است. تنوع هتل در آلانیا به شما این امکان را می‌دهد که محل اقامت خود را متناسب با سلیقه و علاقه خود انتخاب کنید.

پس اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر با تور آلانیا هستید، در این مقاله همراه ما باشید. چرا که لیستی از پرطرفدارترین هتل‌های آلانیا از نظر کاربران را تهیه کرده و هریک را به صورت خلاصه توضیح داده‌ایم تا شما با یک دید قبلی هنگام سفر با تور ترکیه به آلانیا، هتل موردنظر خود را انتخاب کنید.

 

پرطرفدارترین هتل‌های آلانیا

آلانیا جز شهرهای توریست‌پذیر ترکیه است که هرساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا از این شهر بازدید می‌کنند. تعداد بالای توریست در این شهر سبب شده است که هتل‌های زیادی در آن ساخته شوند تا پاسخگوی تقاضای بالای اقامت در این شهر ساحلی دلپذیر باشند. هتل‌های آلانیا با معماری‌ها و سبک ارائه خدمات متنوع این امکان را فراهم آورده‌اند که افراد بتوانند محل استراحت و اقامت خود را مطابق میل و سلیقه‌شان انتخاب کنند. پرطرفدارترین هتل‌های آلانیا از نظر گردشگران عبارتند از:

 

سوغات مخصوص آلانیا

هتل لابراندا آلانتور، آلانیا (Labranda Alantur Hotel, Alanya)

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر آلانیا هتل لابراندا آلانتور نام داشته که هتلی پنج ستاره است. این هتل در ساحل بنا شده و دارای اتاق‌هایی دنج و با چشم‌انداز فوق‌العاده است. تمامی اتاق‌های هتل دارای بالکن اختصاصی هستند و منظره‌ای منحصربفرد از دریا و اطراف دارند. اتاق‌های هتل لابراندا آلانتور بزرگ هستند و پنجره‌های سراسری دارند. در هر اتاق هتل امکانات رفاهی همچون تلویزیون، تهویه، چای ساز، یخچال و ... وجود دارد. فاصله هتل از مرکز شهر آلانیا ۵ کیلومتر بوده و از موقعیت مکانی عالی برخوردار است.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به سونا و جکوزی، زمین تنیس، زمین بازی و استخر برای کودکان، پارکینگ اختصاصی، باشگاه بدنسازی و ماساژ اشاره کرد. جذاب‌تر از همه اینکه در محوطه باز و در لب دریا هتل صندلی‌هایی قرار داده که شما می‌توانید ساعت‌ها بر روی آنها دراز کشیده و از ساحل لذت ببرید. رستوران هتل در سه وعده صبحانه، نهار و شام خدمات ارائه می‌دهد. بنابراین نیازی نیست دغدغه غذا داشته باشید.

دلفین دلوکس ریزورت، آلانیا (Delphin Deluxe Resort, Alanya)

یکی از وسیع‌ترین هتل‌های شهر آلانیا هتل دلفین دلوکس ریزورت نام دارد که دارای تعداد زیادی اتاق با ظرفیت پذیرش بالا است. این هتل فضای خارجی چشم نوازی دارد که حضور درختان نخل در آنجا، زیبایی آن را دو چندان کرده‌اند. اتاق‌های هتل دلفین دلوکس ریزورت مجهز به امکاناتی همچون تلویزیون ماهواره‌ای، یخچال، سرویس چایی، مینی بار، تهویه و خط تلفن هستند. همچنین این هتل دارای یک رستوران اصلی است که وعده‌های صبحانه، نهار و شام را سرو می‌کند. بعلاوه ۶ رستوران دیگر هم به جز رستوران اصلی در فضای این هتل وجود دارند که غذاهای متفاوتی همچون غذاهای فرانسوی، ژاپنی، ایتالیایی، دریایی و ... سرو می‌کنند. توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان از غذاهای دریایی این شهر ساحلی غافل نشوید. در هتل دلفین دلوکس ریزورت کلیه امکانات ورزشی مانند سالن بدنسازی، تنیس، بولینگ، بسکتبال و ... نیز فراهم بوده و شما انتخاب‌های زیادی را برای سرگرم کردن خود در زمان اقامت در هتل خواهید داشت.

 

بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه در آلانیا

هتل گراند کاپتان، آلانیا  (Grand Kaptan Hotel, Alanya)

این هتل در ساحل دریای مدیترانه بنا شده و شما فاصله زیادی را از دریا با انتخاب آن نخواهید داشت. بنابراین منظره شما در زمان اقامت در این هتل، دریای پهناور است. به طوری که با صدای دریا از خواب بیدار شده و از تماشای مناظر اطراف نهایت لذت را خواهید برد. گراند کاپتان جز هتل‌های لوکس آلانیا محسوب می‌شود و امکانات رفاهی قابل قبولی دارد. به طوری که کلیه اتاق‌ها تمامی تجهیزات و وسایل مورد نیاز گردشگران همچون تلویزیون، وای فای رایگان، سرویس تهویه مطبوع، مبلمان و ... را دارا هستند. علاوه بر آن شما می‌توانید در رستوران اصلی هتل غذاهای متنوع و لذیذ ترکی و حتی غذاهای بین‌المللی را سفارش دهید.

هتل گراند کاپتان دو رستوران دیگر هم دارد که غذاهای دریایی متنوع و بین‌المللی را سرو می‌کنند. از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی این هتل می‌توان به دو استخر و سه سرسره آبی، سونا، جکوزی، ماساژ آب گرم و ... اشاره کرد. همه این امکانات سبب شده‌اند تا هتل گراند خود یک مرکز تفریحی برای مسافران محسوب شود. ناگفته نماند که در میان تمامی این موارد بهترین سرگرمی هتل قدم زدن در ساحل و اسکله اختصاصی هتل است. شما می‌توانید در ساحل بنشینید و غروب زیبای آفتاب ساحل را نظاره کنید.

ام سی آرنسیا ریزورت، آلانیا  (MC Arancia Resort, Alanya)

ام سی آرنسیا هتلی بزرگ با مساحتی معادل ۶۶ هزار متر مربع در آلانیا است که این روزها توانسته مورد توجه گردشگران بسیاری برای اقامت قرار بگیرد. فاصله این هتل از فرودگاه قاضی پاشا آلانیا با ماشین ۵۶ دقیقه بوده و مسافران با تاکسی در عرض نیم ساعت به آن دسترسی خواهند داشت. همچنین این هتل دارای امکانات تفریحی و رفاهی بی‌نظیری است و شما اوقات خوشی را در آنجا سپری خواهید کرد.

ام سی آرنسیا دارای ۲۹۲ اتاق است که در هر اتاقی امکاناتی همچون تلویزیون، ماهواره، وای فای رایگان، یخچال، مینی بار و ... به چشم می‌خورد. همچنین رستوران هتل دارای منویی متنوع از لذیذ‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی و بین‌المللی بوده و مهم‌تر از همه اینکه در این رستوران یک منوی جداگانه برای کودکان تهیه شده است. هتل ام سی آرنسیا امکانات تفریحی زیادی را برای گردشگران تور آلانیا فراهم کرده و آن‌ها با توجه به علاقه خود می‌توانند با فعالیت‌هایی همچون شنا در استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، بدنسازی، سرسره آبی، ماساژ، تنیس و ... سرگرم شوند. در این میان کودکان هم می‌توانند در زمین بازی مخصوص بچه‌ها سرگرم شده و والدین بدون نگرانی به استراحت بپردازند.

 

آلانیا در مقابل آنتالیا: کدام بهتر است؟

هتل آنتیک رومن پالاس، آلانیا  (Antique Roman Palace, Alanya)

یکی از بهترین و شیک‌ترین رستوران‌ها در آلانیا با طراحی مدرن و فوق‌العاده به هتل آنتیک رومن پالاس تعلق دارد. هتل ساحلی رومن پالاس جزو هتل‌هایی است که از نظر دسترسی به امکانات شهری عالی بوده و تنها ۲ کیلومتر با مرکز آلانیا فاصله دارد. همچنین اتاق‌های این هتل علاوه‌ بر امکانات رفاهی همچون تلویزیون، یخچال، تهویه، وای فای رایگان و ... دارای بالکن‌هایی با منظره فوق‌العاده از ساحل هستند. به طوری که می‌توانید ساعت‌ها بدون خسته شدن در بالکن بنشینید، به ساحل نگاه کنید.

تعداد اتاق‌های این هتل ۱۱۳ تا بوده و علاوه بر آن دارای رستورانی شیک با منویی مفصل از انواع غذاها است. رستوران هتل آنتیک رومن پالاس سه وعده غذایی را سرو می‌کند و یک منوی متنوع پیش روی شما خواهد بود. شما با هر سلیقه غذایی می‌توانید غذایی خوشمزه و باب طبع خود را در آنجا پیدا کنید. در کنار تمامی این موارد استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و تنیس، سالن بازی کودکان و ... از دیگر امکاناتی هستند که در این هتل شاهد آن خواهید بود.

هتل گلد سیتی، آلانیا  (Goldcity Hotel, Alanya)

گلد سیتی هتلی مدرن و فوق لاکچری در آلانیا است که در بین گردشگران تور ترکیه طرفداران زیادی دارد. این هتل دارای دو چشم‌انداز ساحل و باغ بوده و امکاناتی بسیار عالی و پیشرفته دارد. همچنین گلد سیتی از موقعیتی عالی برخوردار بوده و دسترسی راحتی به امکانات رفاهی آلانیا دارد. هتل گلد سیتی علاوه‌ بر اتاق‌هایی با امکانات کافی دارای ویلا و سوئیت‌هایی شیک نیز است که مسافران به انتخاب خود می‌توانند یکی از انواع این اقامتگاه‌ها را انتخاب کنند.

اتاق‌ها، ویلاها و سوئیت‌ها همگی از نظر امکانات مجهز هستند و هر آنچه که برای مسافران نیاز باشد را تامین می‌کنند. رستوران‌های هتل گلد سیتی منویی با تنوع بی‌نظیر از غذاهای دریایی، ترکی و بین‌المللی را ارائه می‌کنند. علاوه بر آن تفریحات هتل شامل بیلیارد، غواصی، تنیس، بدنسازی، دارت و ... هستند که باعث سرگرم شدن افراد خواهند بود. برای کودکان هم بازی‌های مناسب سن آن‌ها در زمین بازی جداگانه تدارک دیده شده و همین موضوع هتل را به یکی از بهترین اقامتگاه‌های خانوادگی در آلانیا تبدیل کرده است.

 

گشت و گذاری خانوادگی در تور آلانیا

هتل آریا بیچ ریزولت اند اسپا، آلانیا  (Asia Beach Resort & Spa Hotel, Alanya)

اگر به دنبال هتلی شیک، زیبا و با امکانات رفاهی مطلوب در تور آلانیا می‌گردید، آریا بیچ اند اسپا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل جزو بهترین‌های شهر محسوب می‌شود که توانسته جزو بهترین و پرطرفدارترین هتل‌ها آلانیا از نظر کاربران قرار بگیرد. فاصله هتل آریا از مرکز آلانیا ۵ کیلومتر است و تا فرودگاه قاضی پاشا، تنها ۳۰ دقیقه فاصله دارد. تمامی اتاق‌های هتل دارای بهترین امکانات رفاهی همچون تلویزیون، یخچال، سشوار، تهویه، حمام شخصی و ... است. بنابراین مسافران اقامتی راحت و ایده‌آل را در آن تجربه خواهند کرد. خدمات سرو سه وعده غذایی در این هتل به بهترین نحو انجام می‌شود و شما می‌توانید غذا یا غذاهای موردعلاقه خود را در بالاترین کیفیت، سفارش دهید.

در نهایت نیز از جمله امکانات و خدمات هتل آریا بیچ ریزولت اند اسپا می‌توان به خدمات نگهداری کودکان در ازای پرداخت هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین می‌توانید در زمان اقامت خود از فعالیت‌هایی همچون بیلیارد، تنیس، دوچرخه سواری در طول ساحل، شنا و ... لذت ببرید.

هتل موکارناس اسپا ریزورت، آلانیا (Mukarnas Spa & Resort Hotel, Alanya)

هتل موکارناس اسپا ریزورت طراحی فوق‌العاده و متفاوتی دارد و توانسته نام خود را در لیست برترین هتل‌های آلانیا قرار دهد. تمامی اتاق‌های هتل دارای مینی بار، یخچال، تلویزیون، گاو صندوق و بالکن هستند. ویو هتل موکارناس اسپا ریزورت رو به دریا بوده و محیطی بسیار آرام و ساکت دارد که همین موضوع سبب جذب مسافران بیشتری به آن شده است. همچنین رستوران اصلی هتل سه وعده را با تنوع غذایی بالا سرو می‌کند. اما اگر می‌خواهید غذاهایی متنوع‌تر نوش جان کنید، رستوران à la carte همین اقامتگاه، انواع غذاهای ایتالیایی، چینی و ترکی را به شما عرضه خواهد کرد.

 

تفریحات تابستانی در بهترین سواحل آلانیا

 

منبع ۱ 

منبع ۲

۰۳ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران