برترین هتل‌های ۵ ستاره در آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
برترین هتل‌های ۵ ستاره در آلانیا

تور آلانیا از آن مقاصد پرطرفدار در میان ایرانی‌هاست که برای روزهای گرم سال و بودن در سواحل زیبای دریای اژه و داشتن یک تعطیلات شاد به همه پیشنهاد می‌شود. این شهر به تفریحات شبانه، سواحل دیدنی و البته هتل‌های جذابش معروف است و روزهای متفاوت و فراموش نشدنی را برای مسافرانی رقم می‌زند که در تور ترکیه، به آن‌جا می‌روند.

امروز هم ما قصد داریم از میان هتل‌های پرتعداد آلانیا، برترین هتل‌های ۵ ستاره‌ی این شهر را به شما معرفی کنیم.

 

Sirius Deluxe Hotel

Sirius Deluxe دقیقا از آن هتل‌هایی است که در سفر به آلانیا برای اقامت باید انتخاب کنید. یک هتل بزرگ و فوق‌العاده با امکانات تفریحی تمام نشدنی که امکانات رفاهی فوق‌العاده خوبی دارد. Sirius Deluxe یک مجموعه اقامتی لوکس ۵ ستاره با ساحل اختصاصی، استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها مختلف و ... است و در آن جشن‌های بزرگ شبانه و مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

جشن‌هایی که تا دم صبح رقص و پایکوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. در میان هتل‌های ۵ ستاره آلانیا، اگر به دنبال یک اقامتگاه جذاب و شاد می‌گردید، Sirius Deluxe بدون شک انتخاب اول شما خواهد بود.

آدرس: Fuğla Mah. Marina Sok. No:7 Türkler

 

Antique Roman Palace

در عوض Antique Roman Palace یک هتل ۵ ستاره‌ی کلاسیک و بسیار مجلل است که اقامتی شاهانه در آلانیا را برایتان به همراه خواهد داشت. از نظر طراحی داخلی و بیرونی، این هتل فوق‌العاده زیباست و در جای جای آن از تندیس‌های پیکر تراشی جذاب استفاده شده است.

Antique Roman Palace در کنار زیبایی خیره کننده‌اش، امکانات خیلی متنوعی از جمله ساحل اختصاصی و اسکله، یک پارک آبی و چند استخر، رستوران‌های با منظره‌ای فوق‌العاده زیبا و خیلی چیزهای دیگر را برای شما تدارک دیده است.

 

راهنمای سفر به شهر زیبای آلانیا

آدرس: Oba Göl Mevkii, 07400 Alanya

 

Haydarpasha Palace Hotel

اولین چیزی که درباره "هتل قصر حیدرپاشا" چشم شما را به خود معطوف خواهد کرد، بنای زیبا و بزرگ این هتل است که به شکل یک قصر بزرگ درست شده و دور تا دور آن را استخرها و محیط‌های بازی پر کرده است. نمای داخلی این هتل نیز فوق‌العاده زیباست به شکلی که کاملا متوجه خواهید شد وارد یک اقامتگاه لاکچری و جذاب شده‌اید. طراحی اتاق‌های نیز بسیار شکیل بوده و همه‌ی امکانات رفاهی برای شما در این مکان فراهم است.

یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل گران‌قیمت، محیط‌های تفریحی آن است که هم برای بزرگسالان و هم برای کوچک‌ترها فراهم شده. پارک بازی و سالن‌های نمایش انیمیشن برای کودکان، پارک آبی و استخر‌های متعدد، و سالن‌های متعدد ورزشی، اسپا و مرکز سلامت در کنار محیط‌های متعدد برای استراحت، تنها بخشی از امکاناتی هستند که هتل قصر حیدرپاشا برای آن‌ها که اقامت در این مکان را در تور آلانیا انتخاب کرده‌اند، فراهم آورده است.

آدرس: Türkler Alanya, 07407 Konaklı

 

Long Beach Resort & Spa Deluxe

ریزورت Long Beach از آن دست هتل‌های بزرگ ۵ ستاره است که برای تفریح و خوشگذرانی در آلانیا درست شده است. در تصاویر هوایی این هتل زیبا می‌بینید که در کنار یک ساحل بزرگ اختصاصی و اسلکه‌‌های چوبی و بزرگ، این هتل چندین و چند استخر و یک پارک آبی خیلی عالی برای خود دارد.

در این هتل کوچک‌ترها نه تنها می‌توانند از پارک بازی استفاده کنند، بلکه پارک بازی مخصوص به خود را داشته و در کنار سواری‌های متعدد، امکان استفاده از پارک ترامپولین را نیز دارند و همچنین نمایش‌های کودکانه‌ی متعددی برای آن‌ها برگزار می‌شود. بزرگ‌ترها هم جشن‌های مخصوص به خود را دارند و فعالیت‌های مختلفی تنها مختص به سنین بالا در این محل برگزار می‌شود. گفتن از تمامی بخش‌های این هتل در یکی دو بند ممکن است، تنها این را بگوییم که اقامت در Long Beach روزهایی به شدت مفرح و جذاب را برای تمامی اعضای خانواده رقم خواهد زد.

 

جاذبه‌های گردشگری آلانیا

آدرس: Turkler Mevkii Incekum, 07400 Avsallar

 

Numa Bay Exclusive Hotel

Numa یک هتل جذاب دیگر ۵ ستاره در آلانیا است که ترکیبی بسیار خوب از تجمل و بخش‌های تفریحی است. هتل فضای دوست داشتنی و زیبایی دارد و شما هم می‌توانید در ساحل و استخر‌های آن به آبتنی و تفریح بپردازید و هم این‌که در محیط‌های در نظر گرفته شده، باغ‌ها و همچنین رستوران‌ها و کافه‌ها، لحظاتی آرامش بخش را سرکنید.

از نظر امکانات رفاهی، Numa فوق‌العاده هتل خوبی است و انتخاب‌های متعددی برای انتخاب اقامتگاه پیش پایتان می‌گذارد. این هتل دارای چند رستوران، مرکز اسپای لاکچری، سالن ورزش، امکانات عالی در ساحل اختصاصی و خیلی ویژگی‌های دیگر است.

 

اقامت در بهترین هتل‌های ساحلی بدروم

آدرس: Gölcük Mevkii Türkler Mah., 07407 Avsallar

۲۴ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران