هتل ۵ ستاره وایت گلد (White Gold) در آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
هتل ۵ ستاره وایت گلد (White Gold) در آلانیا

هتل‌های باشکوه زیادی در آلانیا وجود دارند. هتل‌هایی که هر کدام می‌توانند، میزبانی ویژه برای سفر مجلل شما به این شهر زیبا باشند. هتل وایت گلد هم که امروز قصد داریم در مقتدرسیر تابان به شما معرفی کنیم، از جمله همین هتل‌هاست که با امکانت رفاهی و تفریحی ویژه و موقعیت مکانی بسیار خوبش، میزبانی عالی برای شما در تور آلانیا خواهد بود. امکانات متعدد این هتل باعث شده تا گفتنی درباره‌اش زیاد باشد، پس بدون فوت وقت به سراغ معرفی این اقامتگاه باشکوه برویم.

 

درباره هتل ۵ ستاره وایت گلد

این هتل ساحلی مجلل در یکی از بهترین نقاط آلانیا واقع شده و فضایی شاد و جذاب را برای اقامت شما تدارک دیده است. هتل وایت گلد در مجموع ۱۷۱ واحد اقامتی دارد و می‌تواند میزبان ۳۵۴ نفر باشد. اولین چیزی که در مورد این مکان به چشم می‌آید، زیبایی بنای هتل و امکانت تفریحی بسیار زیاد آن است، اما نباید از باطن آن بگذریم که اتاق‌های شیک، راحت و لوکسی را برای مشتریان خود تدارک دیده و سالن‌های عمومی آن از جمله لابی و رستوران نیز بسیار شیک هستند.

همانطور که گفتیم، هتل فضایی شاد داشته و دارای امکانات تفریحی متعدد از جمله استخر بزرگ، سرسره آبی، سالن بازی و همچنین ساحل اختصاصی است و برنامه‌های تفریحی متعددی نیز همه روزه برگزار می‌کند که در خیلی از موارد شما را برای سر زدن به دیگر مراکز تفریحی شهر، بی‌نیاز می‌کند. هتل وایت گلد از جمله بهترین هتل‌های ۵ ستاره در آلانیا است اما نباید آن را با هتل‌های لاکچری اشتباه گرفت و آن تجمل و فضای بیش از حد بزرگ بعضی هتل‌ها در این مجموعه وجود ندارد.

 

آشنایی با بهترین سواحل آلانیا

 اتاق‌ها و سوییت‌های هتل وایت گلد

اول از همه باید از طراحی داخلی اتاق‌ها بگوییم. چیزی که درباره تمامی واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد، طراحی مدرن و شیک بوده که با رنگ بندی دلنشین برای مهمانان تهیه دیده شده است. سرویس بهداشتی بسیار خوب برای واحدها در نظر گرفته شده و بعضی از آن‌ها نیز دارای تراس هستند. اما اگر دنبال تجمل هستید و طراحی‌های پر زرق و برق و خاص را می‌پسندید، تنها بعضی از سوییت‌های این هتل مناسب شما هستند چون عمده توجه طراحان هتل، بر روی راحتی و امکانات بوده است.

از امکاناتی که در تمامی اتاق‌ها مشاهده خواهید کرد می‌توان به سیستم تهویه هوای مطبوع، مینی بار، تلویزیون بزرگ هوشمند به همراه اکانت استریم موزیک، میز آرایش و البته اینترنت پر سرعت بی‌سیم اشاره کرد. اتاق‌های استاندارد با ۲۴ متر مربع نیز ارزان‌ترین انتخاب شما خواهد بود که به جز تعدادی محدود، همگی رو به دریا قرار داشته و از روی بالکن این واحدها، می‌توانید منظره‌ای زیبا را به تماشا بنشینید.

در زمینه‌ی سوییت‌ها، انتخاب‌های شما تنوع بیشتری نیز پیدا می‌کند. سوییت‌های خانوادگی که ۵۰ متر مربع وسعت دارند، یک انتخاب عالی به حساب می‌آیند. سوییت‌های جکوزی که تعداد آن‌ها در این هتل زیاد نیست، ۴۵ متری هستند و گنجایش دو نفر را دارند. طراحی این واحدها بسیار زیبا و دلباز بوده و یک مبلمان کامل در آن‌ها تعبیه شده است و البته یک بالکن بزرگ دارد. همانطور که از اسم این واحدها پیداست، داشتن یک جکوزی عالی در حمام، ویژگی مهم آن‌ها به حساب می‌آید.

سوییت اسکای ۶۰ متری بوده و دارای جکوزی بزرگ، حمام و سرویس بهداشتی لوکس، مبلمان کامل، بالکن بزرگ و خیلی امکانات دیگر بوده و همچنین یک سری سرویس دهی‌های خاص از جمله نوشیدنی رایگان، پیشخدمت اختصاصی، امکانات همیشه در دسترس در ساحل و ... نیز برای مهمانان این واحدها در نظر گرفته می‌شود.

 

معرفی ۱۰ هتل لوکس و خاص در آلانیا

امکانات تفریحی هتل

از ویژگی‌های مهم هتل وایت گلد، داشتن یک ساحل اختصاصی بزرگ و یک اسکله‌ی چوبی است که در آن‌جاها تخت‌های بزرگ و بسیار عالی، مبلمان و سایه‌بان تهیه دیده شده تا هر کسی هر طوری که دوست داشت از فضای جذاب لب دریا لذت ببرد. در این ساحل اختصاصی، حوله به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده و کابین‌های تعویض لباس نیز وجود دارد. ساحل اختصاصی دارای یک فضای بازی، یک تاب زیبا برای عکس گرفتن و محیط امن برای شناست.

اما غیر از ساحل، شما در ۳ استخر روباز و همچنین یک استخر سر پوشیده هتل نیز می‌توانید شنا کنید. استخر اصلی مجموعه در قطع استاندارد المپیک درست شده و استخر آب گرم همراه با جکوزی نیز ۳۵۰ متر مربع وسعت دارد. استخر مخصوص بازی‌های آبی، استخر کودکان، استخر آرام و یک استخر کوچک برای مینی کلاب کودکان، دیگر استخرهای روباز هتل را شکل می‌دهند. در محیط سرپوشیده نیز یک استخر ۱۵۰ متر مربعی و یک استخر مناسب کودکان تهیه دیده شده است. در نظر داشته باشید که تمامی این استخرها از آب شیرین پر شده‌اند.

 

آشنایی با شرایط آب و هوایی آلانیا

اما اگر اهل بازی‌های آبی هستید، حسابی در هتل وایت گلد خوش خواهید گذراند. این هتل دارای یک پارک آبی کوچک اما با امکانات عالی بوده و برای بچه‌ها نیز امکانات کاملا مجزا برای بازی در استخر مخصوص خودشان تهیه دیده است. در ساحل اختصاصی هتل نیز شما می‌توانید با امکانات خود مجموعه، ورزش‌هایی مثل جت اسکی، اسکی روی آب، تویوب سواری، قایق سواری و خیلی چیزهای دیگر را نیز تجربه نمایید.

بخش‌های تفریحی هتل اصلا به استخرها و ساحل اختصاصی این مجموعه ختم نمی‌شود و خیلی چیزهای دیگر است که در زمان اقامت شما در این مجموعه و در تور آلانیا، سرگرمتان خواهد کرد. اول این که هتل دارای زمین‌های ورزشی متعدد شامل زمین چمن مینی فوتبال، زمین تنیس استاندارد، زمین والیبال و همچنین مجموعه‌ی تیراندازی با کمان است و صبح‌ها نیز برنامه‌ی ورزشی ایروبیک گروهی در آن‌جا برگزار می‌شود. شب‌ها نیز بساط تفریح برچیده نمی‌شود و شما می‌توانید در برنامه‌های موسیقیایی، نمایش‌های آکروباتیک، اجراهای حرفه‌ای رقص و شب‌های ترکی شرکت کنید. همچنین هر شب اجرای موسیقی زنده و کارائوکه برپاست و در نیمه‌های شب نیز کلاب شبانه شروع به فعالیت می‌کند که تنها به بزرگسالان اختصاص دارد. مینی کلاب هتل جدا از بازی‌های مختلف آبی، بازی‌هایی همچون چرخ و فلک، ماشین برقی، دو سینمای کوچک، بازی‌های مسابقه‌ای، سالن لگو و خیلی چیزهای دیگر را شامل می‌شود و دیسکو بچه‌ها نیز بین ساعت ۹ تا ۱۱ شب فعالیت خواهد کرد تا بزرگ‌ترها خیلی راحت به تفریحات خود بپردازند. محل نگهداری از خردسالان نیز به گونه‌ای طراحی شده که پرستاران از بچه‌ها مراقبت می‌کنند و شما با خیال راحت می‌توانید به تفریحات خود برسید.

سالن بازی بزرگ هتل دارای دو خط بولینگ استاندارد بوده، بازی‌های میزی همچون بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی و بسیاری دیگر در آن‌جا در نظر گرفته شده و از طرفی می‌توانید چندین بازی کامپیوتری، بازی‌های آرکید و ورزش‌هایی همچون دارت را در آن‌جا انجام دهید. برای بچه‌ها هم چندین و چند بازی در نظر گرفته شده است.

 

اقامتی بیادماندنی در آلانیای ترکیه

مرکز اسپا و سلامتی هتل وایت گلد

در کنار تمامی این تفریحات هیجان‌انگیز در تور آلانیا ، مرکز اسپا و سلامتی برای کسب آرامش، محلی عالی به نظر می‌آید. جایی بسیار شیک که از حمام ترکی تا سونا و جکوزی و کپسول ماساژ را در اختیار شما قرار داده و همچنین دارای یک ویتامین بار، خدمات مراقبت از پوست و همچنین یک سالن ورزشی است. اتا‌ق‌های ماساژ بعضی در دل باغ درست شده‌اند تا شما در فضایی استثنایی ماساژ بگیرید و در مورد سالن ورزشی نیز بگوییم که کاملا در استاندارد یک سالن فیتنس کامل است و همه‌ی تجهیزاتی که نیاز دارید در آن‌جا گنجانده شده.

این مرکز جزو جاهای لوکس شهر به حساب نمی‌آید، اما امکانات خیلی خوبی دارد، تمیز است و سرویس دهی فوق‌العاده‌ای در آن‌جا انجام می‌شود که تمامی نیازهای شما در این رابطه را برطرف کرده و نیازی نیست هزینه‌ای مضاعف برای رفتن به مراکز اسپا و سلامتی دیگر شهر متحمل شوید. خدماتی همچون ماساژ کامل بدن، ماساژ با سنگ‌های داغ، ماساژ با عسل، ماساژ صورت و آروما تراپی، حمام شیر و عسل و ... جزو پکیج‌های اسپا به حساب می‌آیند.

رستوران‌ها و بارها

یک رستوران بزرگ مرکزی با انواع غذاهای بین‌المللی و غذاهای ترکی، مهم‌ترین بخش در زمینه‌ی غذا و نوشیدنی در این هتل است. اما در هر گوشه‌ای از هتل از جمله در کنار استخر و در ساحل یک بار خیلی خوب در نظر گرفته شده که همه‌ی طول روز می‌توانید در آن‌جاها برای خود نوشیدنی سفارش دهید. همچنین یک بار مخصوص انواع آبمیوه و آب سبزیجات نیز در کنار مجموعه اسپا وجود دارد که مسلما بعد از طی ساعاتی در مرکز اسپا، به آن‌جا سر خواهید زد. در کل اوضاع هتل در این زمینه، مثل دیگر بخش‌هایش نیست و می‌توان کمبود چند رستوران متنوع را در آن‌جا حس کرد.

 

با مراکز خرید آلانیا آشنا شوید

نکات پایانی درباره هتل وایت گلد که باید بدانید

  • امکان بردن حیوان خانگی به هتل را ندارید
  • هتل حدودا ۴۵ دقیقه با ماشین از فرودگاه آلانیا دور است
  • اینترنت رایگان در همه جای هتل در دسترس شما خواهد بود
  • مجموعه دارای چند باغ بزرگ برای قدم زدن و استراحت نیز هست
  • سرویس نگهداری کودک در این مکان در نظر گرفته شده
  • برای اجاره‌ی سالن کنفرانس باید از چند روز قبل با مجموعه هماهنگی کرده و البته مبلغ اضافی برای آن پرداخت نمایید.
  • پذیرش خردسالان زیر دو سال در هتل رایگان بوده و تخت اضافی برای افراد زیر ۱۲ سال شامل ۷۰ درصد قیمت است
  • شرکت در تور غواصی، اجاره‌ی کانو و تجهیزات ماهیگیری تنها بخش‌های امکانات ساحلی هستند که باید برایشان مبلغ اضافی پرداخت نمایید
  • سواحل معروفی در فاصله‌ی کم از هتل قرار گرفته‌اند که برای تفریح می‌توانید به آن‌جاها هم بروید

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران