هتل ۵ ستاره گرند کاپتان (Grand Kaptan) در آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
هتل ۵ ستاره گرند کاپتان (Grand Kaptan) در آلانیا

آلانیا با زیبایی‌های منحصر به فردی که دارد، کاملا لایق این حجم از گردشگرانی‌ست که هر ساله با تور ترکیه به آن‌جا سفر می‌کنند تا در سواحل جذابش به تفریحات آبی پرداخته، در طبیعت اطراف شهر گردش کنند و البته در هتل‌های با شکوه اقامت داشته باشند. تور آلانیا از آن دست مقاصد گردشگری است که از نظر هتل‌های جذاب و لوکس، هیچ چیز کم ندارد و گزینه‌های متعددی را پیش روی شما می‌گذارد. یکی از این انتخاب‌ها، هتل ۵ ستاره گرند کاپتان بوده که امروز قصد معرفی آن را به شما داریم.

 

درباره هتل ۵ ستاره گرند کاپتان

این هتل زیبا و بزرگ ساحلی، در فاصله‌ی ۳۷ کیلومتری از فرودگاه قاضی پاشا و در ۴ کیلومتری مرکز شهر آلانیا واقع شده و محیطی فوق‌العاده زیبا و دوست داشتنی و ساحلی عالی را در پیش رو می‌بیند. این هتل UALL (Ultra All Inclusive) بوده و تمامی امکانات هتل و رستوران‌های آن در تور آلانیا به صورت ۲۴ ساعته و رایگان در اختیار شما قرار دارند.

خود بنای هتل حدودا ۳ دقیقه پیاده از ساحل اختصاصی مجموعه فاصله دارد و در خود حیاط مجموعه نیز دو استخر و چند سرسره آبی در نظر گرفته شده که در کنار رستوران‌های بسیار خوب، مرکز اسپا و سلامتی لوکس و یک روفتاپ درخشان، جایی عالی و کامل برای اقامت در تور آلانیا به حساب می‌آید. البته اتاق‌های استاندارد هتل آن حس و حال مجلل و لاکچری هتل‌های ۵ ستاره‌ را ندارند اما به طور کلی از نظر امکانات، هتل گرند کاپتان واقعا جایی محشر خواهد بود.

 

بهترین زمان برای سفر با تور آلانیا

اتاق‌های هتل گرند کاپتان

بر خلاف خیلی از هتل‌های بزرگی که در آلانیا و آنتالیا وجود دارند، تنوع زیادی در میان واحدهای اقامتی در هتل گرند کاپتان مشاهده نمی‌شود. در واقع تنها سه دسته اتاق هستند که می‌توانید بین آن‌ها انتخاب کنید. البته ویژگی‌های خوب زیادی در مورد این اتاق‌ها وجود دارد. داشتن گاو صندوق اختصاصی برای هر واحد، مینی بار، تلویزیون بزرگ همراه کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه هوای مطبوع، بالکن اختصاصی برای همه‌ی اتاق‌ها، سرویس بهداشتی و حمام شیک به همراه وان و ... از جمله امکانات عمومی این واحدها به حساب می‌آیند.

اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌ها دارای فضای بین ۲۵ تا ۳۰ متر بوده و می‌توانید به صورت یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره آن‌ها را اجاره کنید. این اتاق‌ها، ارزان‌ترین انتخاب در این هتل به حساب می‌آید و شما با اقامت در همین واحدها نیز می‌توانید از امکانات کاملی که در هتل در نظر گرفته شده استفاده کنید.

اتاق‌های خانوادگی مرتبط: این واحدها در واقع دو اتاق استاندارد به حساب می‌آید که به هم متصل هستند و در نهایت فضایی به بزرگی ۵۰ تا ۶۰ متر را می‌سازند. تقریبا تمامی ویژگی‌های این واحدها، همان چیزهایی است که در مورد اتاق‌های استاندارد وجود دارد و تنها گنجایش و فضای بیشتری در دو اتاق برایتان در نظر گرفته شده است.

 

بهترین هتل‌های آل و یوآل آلانیا

اتاق‌های خانوادگی: اما اتاق‌های خانوادگی مستقل متفاوت هستند و اتاق پذیرایی و اتاق‌ خواب جداگانه دارند و همچنین بر خلاف سیستم تهویه هوای مرکزی اتاق‌های استاندارد، دمای هوا در این اتاق‌ها را خودتان می‌توانید تنظیم کنید. مبلمان کامل‌تر، فضای شیک‌تر و طراحی متفاوت این اتاق‌ها از ویژگی‌های واحدهای خانوادگی به حساب می‌آید.

مرکز اسپا و سلامتی هتل گرند کاپتان

این مجموعه از چهار بخش تشکیل شده است. یکی حمام ترکی آن است که فضایی بسیار شیک با سنگ‌های مرمر دارد و آنقدر خوب است که دیگر نیازی به مراجعه به حمام‌های ترکی در سطح شهر نخواهید داشت. در کنار این حمام ترکی، اتاق‌های ماساژ در نظر گرفته شده که شما می‌توانید انواع ماساژ‌ها را سفارش دهید.

دیگر بخش‌های مجموعه اسپا و سلامتی هتل گرند کاپتان شامل سونا و سالن ورزش می‌شود. این سالن ورزش مسقف بوده ولی دور تا دور آن دیوارهای شیشه‌ای دارد و شما هنگام ورزش می‌توانید به منظره‌ی دریا و فضای سبز هتل نگاه کنید. همچنین از نظر تجهیزات نیز این سالن ورزش خوب و راضی کننده بوده اما خیلی مدرن و مملو از تجهیزات مختلف نیست.

 

جذاب‌ترین کارها در کونکالیِ آلانیا

غذا و نوشیدنی در گرند کاپتان

با توجه به این که با هتلی UALL مواجه هستید، رستوران‌ها و بارهای این مجموعه اهمیت زیادی برای مهمانان آن دارند. این مجموعه کلا دارای دو رستوران و دو بار است که مختصر در مورد هر کدام توضیح خواهیم داد.

رستوران اصلی: این رستوران جایی است که صبحانه‌های کامل و بسیار خوب در آن‌جا سرو می‌شود. اینجا هم فضایی داخل سالن دارد و هم روی یک تراس چوبی میزهایی دارد که سایه بانی در بالای آن قرار گرفته و به طور کلی فضایی بسیار خوب را برای صرف غذا برایتان به وجود می‌آورد. منوی متنوع و کاملی برای این رستوران در نظر گرفته شده و ساعات صرف غذا نیز به شرح زیر است که باید حتما در آن ساعت برای وعده‌های مختلف مراجعه کنید:

  • صبحانه اول: ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح
  • صبحانه دوم: ۱۰ تا ۱۱ صبح
  • نهار: ۱۲:۳۰ تا ۱۴ ظهر
  • شام: ۱۹ تا ۲۱ شب

 

رستوران Beach A'la Carte: اگر ۷ روز در این هتل حضور داشته باشید، یک روز این رستوران برای شما رایگان خواهد بود. با توجه به محبوبیت رستوران که در ساحل و در فضایی بسیار عالی قرار گرفته و همچنین فضای محدودش، حتما باید از قبل جایی برای خود رزرو کنید تا مطمئن شوید در زمانی که مد نظر دارید، می‌توانید در آن‌جا غذا بخورید. در این رستوران می‌توانید غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و غذاهای مدیترانه‌ای سفارش دهید. البته پیشنهاد ما این است که حتما این کار را در زمان غروب آفتاب کنید تا از نمای فوق‌العاده زیبای ساحل هتل گرند کاپتان نیز در هنگام صرف غذا، لذت ببرید.

 

بهترین هتل‌های ساحلی آلانیا

بارهای لابی و "مون": بار لابی به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده، فضایی شیک و کلاسیک دارد و مجموعه‌ای متنوع از انواع نوشیدنی‌ها را به شما ارائه خواهد کرد. اما بار مجلل مون در روفتاپ چوبی و شیک هتل، چیز دیگری است که حتما باید آن را امتحان کنید. این بار بین ساعات ۸ تا ۱۲ شب فعال بوده و نمایی بسیار زیبا از دریا را پیش رو خواهد داشت. همچنین شب‌ها برای مشتریان هتل موسیقی پخش شده و برنامه‌های متنوعی نیز برگزار می‌شود و آخر هفته‌ها تقریبا به یک کلاب خصوصی بدل خواهد شد.

ساحل و استخرهای هتل

ساحل اختصاصی هتل نسبتا بزرگ بوده و شامل چند بخش می‌شود. اول این که یک اسکله چوبی بسیار عالی برای آن‌جا در نظر گرفته شده که هم برای شنا و هم برای استفاده از تجهیزات تفریحات آبی می‌توانید از آن‌جا استفاده کنید. تخت‌ها و سایه‌بان‌هایی در ساحل گنجانده شده که البته به تعدادشان نسبت به تعداد مهمان‌های هتل کمی کم است و خیلی اوقات در روزهای شلوغ، نمی‌توانید جایی برای استراحت پیدا کنید و باید در خود ساحل وقت بگذرانید. زمین والیبال ساحلی نیز بخش دیگری از این ساحل اختصاصی را تشکیل می‌دهد.

 

تفریحات تابستانی در بهترین سواحل آلانیا

همانطور که گفتیم، هتل گرند کاپتان دارای دو استخر است که یکی استخر بزرگ اصلی مجموعه بوده و دیگری یک استخر کوچک‌تر و مناسب سنین پایین است که کوچک‌ترها می‌توانند از آن استفاده کنند. چند سرسره آبی نسبتا بزرگ نیز در کنار استخر اصلی در نظر گرفته شده تا بتوانید در آن‌جا به تفریح بپردازید.

برنامه‌های تفریحی در هتل گرند کاپتان

قبل از هر چیز باید در نظر بگیرید که کوچک‌ترها یک کلاب اختصاصی برای خود در هتل دارند که همیشه چند مربی همراه آن‌ها بوده و با آن‌ها به بازی می‌پردازد. این کلاب شامل یک زمین بازی در فضای باز و امکانات آموزشی و تفریحی متنوع است.

بزرگ‌ترها هم زمین‌های بازی مختلفی دارند که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. از زمین‌های بازی‌هایی همچون مینی فوتبال تا دارت و سالن تنیس روی میز و ... از جمله کارهایی هستند که می‌توانید در تور آلانیا در این هتل انجام داده و خود را سرگرم نگه دارید.

 

اقامتی بیادماندنی در آلانیای ترکیه

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل گرند کاپتان

یکی از جاذبه‌های طبیعی دوست داشتنی در اطراف این هتل، رودخانه "دیم" است که تنها ۷۰۰ متر از درهای هتل فاصله دارد و شما به راحتی می‌توانید از آن‌جا دیدن نمایید. ۵ کیلومتر دورتر می‌توانید به سراغ غارهای "دیم" و "داملاتاش" نیز بروید که هر کدامشان از جاذبه‌های گردشگری مهم در آلانیا به حساب می‌آیند.

اگر اهل خرید هستید، نزدیک‌ترین مرکز خرید به شما Alanyum به حساب می‌آید که از بهترین‌ مراکز خرید در آلانیا محسوب شده و حدودا دو کیلومتر از هتل فاصله دارد. از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان به قلعه آلانیا در ۵ کیلومتری، پارک آبی آلانیا در ۵ کیلومتری و موزه باستان شناسی آلانیا در ۵.۶ کیلومتری هتل گرند کاپتان اشاره کرد.

 

گشت و گذاری خانوادگی در تور آلانیا

اما از سواحل معروف این منطقه بگوییم. ساحل پورتاکال تنها ۱۵۰ متر و ساحل کِستل حدود ۸۵۰ متر از هتل دورند و ساحل عمومی آلانیا نیز در ۱.۶ کیلومتری قرار دارد.

نکات مهمی که درباره هتل گرند کاپتان آلانیا باید بدانید

  • این هتل دارای اینترنت رایگان بی‌سیم و پر سرعت است
  • تجهیزاتی همچون کانو، تجهیزات غواصی و اسنورکلینگ و دیگر وسایلی که برای تفریحات آبی باید در اختیار بگیرید، هزینه اضافی برایتان به همراه خواهد داشت
  • امکان بردن حیوانات خانگی به هتل را ندارید
  • دوچرخه به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد
  • تمامی امکانات مرکز اسپا و سلامت نیز رایگان بوده و تنها برای خدمات ماساژ باید مبلغ اضافی پرداخت نمایید
  • سرویس فرودگاه نیز رایگان نیست و از قبل باید آن را با هتل هماهنگ کنید

 

برای سفر آلانیا بهتر است یا آنتالیا؟

آدرس: Obakoy , Gol Mevkii, 07490 Alanya

شماره تماس: ۰۰۹۰۲۴۲۵۱۰۱۰۱

۲۵ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران