هتل ساحلی و ۴ ستاره علاالدین در آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
هتل ساحلی و ۴ ستاره علاالدین در آلانیا

بیشتر هتل‌هایی که در آلانیا یا آنتالیا به شما معرفی کرده‌ایم، عموما اقامتگاه‌هایی خانوادگی و بزرگ بوده‌اند و کم‌تر به هتل‌هایی تنها برای بزرگسالان اشاره داشته‌ایم. این گونه هتل‌ها، فضایی آرامش‌ بخش‌تر داشته و از شلوغی‌های هتل‌هایی با پارک‌های آبی و سالن‌های پر سر و صدا به دور است. هتل علاالدین که امروز به معرفی آن می‌پردازیم، از بهترین‌ هتل‌های ۴ ستاره این چنینی در تور آلانیا به حساب می‌آید و ظاهر خاص و متفاوتی دارد که عاشقش می‌شوید.

 

معرفی کوتاهی از هتل ۴ ستاره علاالدین

هتل علاالدین کار خود را از سال ۱۹۶۵ در آلانیا آغاز کرد و در آغاز ۲۰ اتاق داشت و یک متل به حساب می‌آید. با توجه به استقبال بالا از این اقامتگاه و همچنین رونق اقتصادی در آلانیا، بازسازی بزرگی روی هتل انجام شد و به این مجموعه‌ی ۴ ستاره بسیار شیک و زیبا که می‌بینید بدل شده است. هتلی رو به دریا، با اتاق‌های بسیار شیک، دارای استخر و امکانات رفاهی عالی که این مکان را به انتخابی ایده‌آل برای سفر با تور آلانیا بدل می‌کند. این مکان جزو اولین‌ها در آلانیا بوده و حالا هم از جمله هتل‌هایی به شمار می‌رود که همیشه امتیازات خیلی خوبی از مسافرانش می‌گیرد.این هتل ۴ ستاره چسبیده به ساحل زیبای کلئوپاترا در آلانیا واقع شده و جدا ازمکانات تفریحی که در نزدیکی شما خواهند بود، به چندین مرکز تاریخی نیز دسترسی خواهید داشت. همچنین اگر اهل تفریحات شبانه باشید، بهترین کلاب های آلانیا تنها در فاصله‌ی چند قدمی شما واقع شده‌اند.

 

معرفی ۱۰ هتل لوکس و خاص در آلانیا

هتل ۴ ستاره علاالدین

 در واقع با اقامت در این هتل، بسیاری جاذبه‌های توریستی آلانیا که باعث معروفیت این شهر شده‌اند به شما نزدیک خواهند بود. مضاف بر تمام این‌ها، این هتل دنج، فضایی آرام و بسیار دلچسب دارد که برای تعطیلاتی دلچسب در تور ترکیه عالی‌ست. همانطور که از اول نوشته گفتیم، این هتل برای بزرگسالان بوده و افراد زیر ۱۸ سال در آن پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ها

اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌های ۱۸ متر مربعی، بخشی کمی از اتاق‌های هتل را به خود اختصاص داده و دارای طراحی داخلی و نورپردازی شیک هستند. نمای زیبا، سرویس خواب با کیفیت، میز آرایش و تلویزیون بزرگ از دیگر امکانات این اتاق‌هاست که هم به صورت تخت دو نفره و هم دو تخت یک نفره ارائه می‌شوند. این اتاق‌ها خود دو دسته می‌شوند که یک سری نمای دریا را برای مهمانان به همراه دارند و یک سری رو به باغ هستند که مسلما آن‌هایی که رو به دریا هستند، گران‌تر خواهند بود. کانال‌های ماهواره‌ای، بالکن اختصاصی، مینی‌بار، سیستم تهویه هوای مطبوع و چیزهایی از این دست، امکانات اتاق‌های پایه هتل را تشکیل می‌دهند.

هتل ساحلی و ۴ ستاره علاالدین

اتاق‌های دبل: این اتاق‌ها همگی رو به دریا بوده و البته با توجه به این که ۲۰ متر مربع هستند و دارای بالکن بزرگ هستند، از پنجره‌هایشان، استخر، ساحل دریا و باغ مجموعه به خوبی پیداست. این اتاق‌ها به غیر از تخت خواب شیک و نورپردازی زیبایی که در دیگر واحدهای هتل نیز می‌بینیم، دارای حمام و سرویس بهداشتی شیک‌ هستند. بالکن این اتاق‌ها دارای صندلی و میز بوده، همه‌ی واحدها ضد صدا هستند و دارای یک تخت متحرک نیز بوده که گنجایش آن‌‌ها را به ۳ نفر افزایش می‌دهد.

اتاق‌های تریپل: ظرفیت اتاق‌های ترپیل ۳ نفر است و فضای آن‌ به بزرگی ۲۳ متر مربع بوده و از طراحی نسبتا شیک‌تری نیز بهره می‌برد. این واحدها دو فضای جداگانه دارند و اتا‌های خواب از هم جدا هستند. میز تحریر بزرگ، مبلمان و به طور کلی امکانات خوبی برای این واحدها در نظر گرفته شده است و این واحدها دارای سیستم تهویه هوای اسپلیت بوده و خودتان دمای داخل را کنترل می‌کنید. این اتاق‌ها سه تخت دارند و برای نفر چهارم می‌توانید با هزینه‌ای بیشتر، درخواست تخت تاشو کنید.

 

بهترین نقاط آلانیا که باید از آن دیدن کنید

هتل ساحلی و ۴ ستاره علاالدین

سوییت‌های جاسمین: این سوییت‌ها دارای جکوزی در محیط روباز و رو به دریا بوده و یک روفتاپ کوچک و اختصاصی برای خود دارند. ظرفیت این واحدها برای ۲ نفر بوده و یک تلویزیون بسیار بزرگ، فضای بسیار شیک و مجلل، تخت‌های مخصوص آفتاب گرفتن، مبلمان کامل، گاو صندوق بزرگ و خیلی چیزهای دیگر برای آن‌ در نظر گرفته شده است. این سوییت‌ها بدون شک بهترین انتخاب در هتل به شمار می‌آیند اما از طرفی گران‌ترین واحدهای اقامتی در هتل علاالدین نیز محسوب می‌شوند.

طراحی داخلی تمامی این اتاق‌ها شیک و دلچسب بوده و با توجه به اسم هتل، یک ترکیب عالی و دلنشین دارد که احتمالا از آن خوشتان بیاید. اتاق‌ها دارای بالکن هستند و با توجه به این که باغی برای این مکان در نظر گرفته شده، فضای فرح بخشی دور این تراس‌ها وجود دارد و منظره‌ی دریا نیز در انتها مشخص است. ساحل کلئوپاترا از دور دیده می‌شود و بعضی از جاذبه‌های گردشگری شهر آلانیا را نیز در همان حوالی می‌بینید.

هتل ساحلی و ۴ ستاره علاالدین

استخر و امکانات تفریحی

این هتل دارای یک استخر بزرگ و چند استخر جانبی بوده که هر کدام در جایی از هتل واقع شده‌اند. در کنار این استخرها امکانات مختلف یا جمله تخت‌های متعدد، سرویس نوشیدنی، آفتاب گیر و ... در نظر گرفته شده و آب آن نیز در روزهای خنک‌تر گرم می‌شود تا در هر زمان از سال که بخواهید بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. استخر بزرگ مجموعه رو به دریا واقع شده و منظره‌ی بسیار خوبی را برایتان به همراه می‌آورد و می‌توانید ساعت‌ها در آن جا نشسته و از منظره‌ی پیش رو لذت ببرید.

 

گشت و گذاری خانوادگی در تور آلانیا

متاسفانه امکانت تفریحی بیشتری برای این هتل در نظر گرفته نشده و البته کلیت فضای آن نیز آرام است و خیلی نیازی به چنین امکاناتی در آن‌جا دیده نمی‌شود، مخصوصا این که هتل به خیلی از مراکز گردشگری نزدیک است و می‌توانید برای تفریح به آن‌جاها بروید.

مرکز اسپا و سلامتی

این مرکز از چند بخش درست شده و یکی از بهترین مراکز اسپا و سلامتی در میان هتل‌های آلانیا به حساب می‌آید. مساحت کلی این مجموعه به ۱۸۰۰ متر مربع می‌رسد و شامل استخر سرپوشیده، سالن ورزش، اتاق‌های خصوص ماساژ، حمام ترکی و خیلی چیزهای دیگر می‌شود. همچنین شما می‌توانید در استخرهای کوچک مخصوص که از آب چشمه‌های آب گرم همراه با مواد معدنی پر می‌شوند، دقایقی را بمانید و از خواص درمانی آن‌جا استفاده کنید و همچنین استرس را در طول سفر از تن خود دور نمایید.

هتل ساحلی و ۴ ستاره علاالدین

در کنار حمام ترکی لوکس و زیبای مجموعه، این مکان دارای چند سونا، جکوزی، و اتاق استراحت نیز بوده و شما می‌توانید، سرویس‌های ماساژ مختلف را هم انتخاب کنید. همچنین اگر اهل ورزش هستید، این نوید را به شما می‌دهیم که سالن ورزشی مجموعه، دارای امکانات کاملی و مدرنی بوده و حتما شما را راضی خواهد کرد.

غذا و نوشیدنی

رستوران اصلی هتل با طراحی مدرن و دکور سفید رنگ خود، جایی است که صبحانه به صورت بوفه باز و با کیفیت عالی هر روز صبح سرو می‌شود. این رستوران که غذاهای مدیترانه‌ای و چند مدل غذای بین‌المللی و غذاهای خوشمزه ترکی در آن سرو می‌شود، برای وعده‌های نهار و شام نیز فعال بوده و می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید.

اما رستوران جذاب و خاص هتل که خدمات خود را به صورت A’la carte ارائه می دهد فضایی مجلل و عالی داشته که بخشی از آن روی یک تراس بزرگ رو به دریاست و منظره‌ای فوق‌العاده دارد . کیفیت غذاها در این رستوران بسیار خوب بوده و البته در میان غذاهای مرسوم ترکی، چند نوع غذای دریایی نیز برای سفارش موجود خواهد بود.

 

معرفی بهترین رستوران‌های آلانیا

هتل علائدین

در مجموع ۴ بار نیز در جاهای مختلف هتل واقع شده که شامل یک اسنکر بار، باری بزرگ در لابی هتل، یک بار عالی در کنار استخر و بار اسکوئر در محیط بسته هتل می‌شود. هر کدام این مکان‌ها دارای مشخصه‌های ظاهری خاص خود هستند و بعضا محصوات متفاوتی را نیز ارائه می‌کنند. اسنک بار جای مناسبی برای سفارش آبمیوه و میان وعده بوده و در بقیه جاها نیز، نوشیدنی‌های متنوع و با کیفیتی ارائه می‌شود.

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل  

یکی از جاذبه‌های طبیعی دوست داشتنی در اطراف این هتل، رودخانه "دیم" است که تنها ۲ کیلومتر از درهای هتل فاصله دارد و شما به راحتی می‌توانید از آن‌جا دیدن نمایید. ۷ کیلومتر دورتر می‌توانید به سراغ غارهای "دیم" و "داملاتاش" نیز بروید که هر کدامشان از جاذبه‌های گردشگری مهم در آلانیا به حساب می‌آیند.

اگر اهل خرید هستید، نزدیک‌ترین مرکز خرید به شما Alanyum به حساب می‌آید که از بهترین‌ مراکز خرید در آلانیا محسوب شده و حدودا دو کیلومتر از هتل فاصله دارد. از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان به قلعه آلانیا در ۷ کیلومتری، پارک آبی آلانیا در ۸ کیلومتری و موزه باستان شناسی آلانیا در ۹ کیلومتری هتل علاالدین اشاره کرد.

هتل علائدین

نکات پایانی درباره این هتل

  • این هتل ۴۰ کیلومتر از فرودگاه آلانیا فاصله دارد
  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل وجود ندارد
  • گشت زدن در باغ بزرگ هتل، خود یکی از جذابیت‌های حضور در این مجموعه است
  • اینترنت رایگان بی‌سیم در تمامی بخش‌های هتل در دسترس شما خواهد بود
  • تنها بخش‌ ماساژ در اسپا، سرویس‌های خشکشویی، سرویس فرودگاه و سرویس نگهداری از بچه برای شما هزینه‌ی اضافه در پی خواهد داشت و باقی امکانات هتل کاملا رایگان خواهد بود
  • برای انجام بعضی از فعالیت‌های آبی جذاب و ماجراجویانه، می‌توانید از خود هتل اقدام به رزرو تجهیزات و مربی و حتی تورهای گردشگری کنید
  • اتاق‌های هتل ضد صدا بوده و همگی دارای سیستم هشدار دود هستند
  • جدا از گاو صندوق‌های اختصاصی هر اتاق، هتل بخش امانات جدا هم دارد
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران