هتل‌های منطقه سیتی سنتر در مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
هتل‌های منطقه سیتی سنتر در مارماریس

اگرچه آنتالیا به عنوان اولین قطب ساحلی و معروف ترکیه میلیون‌ها بازدیدکننده دارد اما یکی دیگر مقاصد ساحلی اما کوچک‌تر هم هست که چند سالی است خیلی بر سر زبان‌ها افتاده، تور مارماریس مثل آنتالیا جمعیت‌زده نیست، در عوض اغلب امکانات آن به روز و هتل‌ها و اقامتگاه‌ها همه تازه ساخت هستند و عمر زیادی ندارند. از طرفی در نظر بگیرید که کلیه تفریحات آبی و امکانات رفاهی هم به صورت مدرن و جدید وارد این شهر شده است. حالا اگر بخواهید در مارماریس بمانید یکی از نقاط اصلی آن قطعا سیتی سنتر مارماریس خواهد بود، جایی که به کلیه خواسته‌های شما در تور ترکیه پاسخ مثبت می‌دهد. بنابراین اگر بخواهید در اینجا بمانید باید کمی با اقامتگاه‌ها و هتل‌های آن بیشتر آشنا شوید پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

۱- بوتیک هتل سانست مارماریس در ترکیه (Sunset Boutique Hotel Marmaris)

این بوتیک هتل مدرن و مینیمالیستی در مارماریس و در فاصله ۵۰۰ متری از ساحل عمومی مارماریس واقع شده است. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با کمد لباس، کتری، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و حتی اتاق‌های خانوادگی هم دارد. به علاوه اگر نیاز به حوله و ملحفه بیشتر داشتید در دسترس شما قرار خواهد گرفت. منطقه کاراجان در فاصله ۲ کیلومتری و Marmaris Yacht Marina در ۱۱ کیلومتری هتل واقع شده‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه دالامان است که در ۹۵ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. اینجا تراس رو بازی با میز و صندلی‌های چوبی دارد که جان می‌دهد غروب‌ها بروید و از تماشای آبی دریایی که در کبودی آسمان غرق می‌شود لذت ببرید. با روشن شدن چراغ‌های طلایی منظره روبرو به شدت دیدنی می‌شود.

 

بهترین رستوران‌های نزدیک مارماریس

آدرس: 39 Barbaros Caddesi Tepe Mahallesi, 48700 Marmaris, Turkey

 

۲- بوتیک هتل متس در مارماریس ترکیه (Mets Boutique Hotel)

این بوتیک هتل جذاب با دکوراسیون فوق‌العاده و چشمگیرش جایی مناسب برای اقامت بزرگسالان است و بین زوج‌ها برای اقامت عاشقانه محبوبیت زیادی دارد. از امکانات اینجا می‌توان به تراس آفتابگیر و همچنین رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان اشاره کرد. به علاوه میهمانان می‌توانند در اسنک بار نوشیدنی نیز بنوشند. هر اتاق در این هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی با دوش، حوله و دمپایی است. همه اتاق‌ها برخی امکانات مثل کتری و چای ساز دارند، در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای پاسیو و برخی دیگر نیز منظره دریا را برای مهمانان در تور مارماریس فراهم می‌کنند. نکته برجسته دیگر اینکه در اینجا صبحانه الاکارته و حلال سرو می‌شود که احتمالا برای خیلی از مسلمانان مهم است. ساحل عمومی مارماریس ۵۰۰ متر و مرکز کاراجان ۲.۱ کیلومتر از هتل فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه دالامان است که در ۹۶ کیلومتری هتل قرار دارد، به علاوه این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

آدرس: Tepe Mah. 26. Sok No: 42 Marmaris Muğla, 48700 Marmaris, Turkey

 

۳- آرتون هاوس در مارماریس ترکیه (Artun House)

احتمالا همانطور که متوجه شدید این اقامتگاه خانه‌ای تعطیلاتی است که برای اقامت مستقل به رزرو مهمانان در می‌آید. این خانه در مساحت ۱۱۰ متری و در حد فاصل حدودا ۶۰۰ متری دریا واقع شده و با یک پیاده‌روی بسیار کوتاه به دریا می‌رسد. از اتاق نمای دریا بسیار نزدیک دیده می‌شود و تماشای قایق‌های خفته در اسکله در پس زمینه آبی دریا بسیار دیدنی به نظر می‌رسد. این خانه با داشتن یک تخت دو نفره، دو تخت یک نفره و در نهایت یک مبل تخت‌شو می‌تواند از ۵ نفر پذیرایی کند. این در حالی است که ورود حیوانات خانگی هم مجاز است. این آپارتمان دارای ۱ اتاق خواب، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه کاملا مجهز است که ماشین ظرفشویی، مایکروویو، ماشین لباسشویی، یخچال و فر را در دسترس مهمانان قرار می‌دهد. همچنین حوله و ملحفه در این اقامتگاه ارائه می‌شود.

 

خریدی متفاوت در بازار بزرگ مارماریس

آدرس: 181 Barbaros Caddesi, 48700 Marmaris, Turkey

 

۴- سوییت‌های ترآ هومز مارینا در مارماریس ترکیه (Trea Homes Marina Suites)

این سوییت مستقل آپارتمانی در واقع اقامتگاهی با ۹۰ متر زیربنا و به سبک خانه‌های شخصی مستقل است که شما در اینجا انگار در خانه خودتان هستید! این اقامتگاه در فاصله ۹۰ متری ساحل عمومی مارماریس و ۱.۷ کیلومتری از مرکز نقطه کاراکان واقع شده و هر واحد دارای بالکن، آشپزخانه کاملا مجهز با ماشین ظرفشویی، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و حمام اختصاصی با دوش و حوله است و لوازمی مثل یخچال، اجاق گاز، کتری و قهوه ساز نیز به طور کامل در هر واحد موجود است. واحدها در سه سبک خانوادگی و دونفره برای زوج‌ها در دسترس هستند و ظرفیت واحدهای دیگر ۴ نفر است که با یک مبل تخت‌شو نهایتا ۵نفر می‌توانند در واحدهای خانوادگی اقامت کنند.

آدرس: Tepe Mahallesi 57 Sokak No:2, 48700 Marmaris, Turkey

 

۵- هتل 8اودا مارماریس در ترکیه (8 oDa Marmaris)

این یکی از جذاب‌ترین و باصفاترین جاهایی است که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. واحدهای این مجموعه به صورت سوییت‌های مستقل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و مخصوصا برای سفرهای خانوادگی شدیدا توصیه می‌شود. اگر جمعیت زیادی دارید و خانوادگی به سفر می‌روید اینجا واحدهایی با ظرفیت ۷ نفر هم دارد. این هتل در کنار قلعه مارماریس، دارای خانه‌های سنتی بازسازی‌شده با چشم‌انداز شهر یا دریا است و وای فای رایگان در سرتاسر ملک موجود است. واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، ساعت زنگ‌دار، آشپزخانه، ماشین لباسشویی، دستگاه چای/قهوه و تهویه مطبوع بوده و یک میز ناهار خوری نیز وجود دارد. حمام خصوصی دارای دوش است و سشوار نیز دارد. همچنین برخی از اتاق‌ها دارای تراس خصوصی با منظره دریا هستند. از دیگر امکانات ارائه شده در ملک می توان به سالن استراحت مشترک اشاره کرد. شما می توانید از تورهای روزانه قایق که از بندر نزدیک حرکت می‌کنند، لذت ببرید. سفرهای دریایی به جزیره رودز نیز از بندر واقع در ۲۵۰ متری 8 oDa Marmaris انجام می‌شود و حمل و نقل عمومی در ۳۰۰ متری ملک در دسترس است.

 

آشنایی با شرایط آب و هوایی مارماریس

آدرس: tepe mah. 30.sok.no:17-19, 48700 Marmaris, Turkey

 

۶- سیتی هتل مارماریس در ترکیه (City Hotel Marmaris)

هتل سیتی مارماریس، اقامتگاهی ۳ ستاره است که دارای یک استخر فصلی در فضای باز، بار، یک سالن مشترک و باغ در مارماریس بوده و در ۶۰۰ متری ساحل عمومی مارماریس، ۱.۳ کیلومتری مرکز نقطه کاراکان و ۱۱ کیلومتری مارماریس Yacht Marina قرار گرفته است. این هتل دارای چشم‌انداز باغ، تراس آفتاب‌گیر، میز پذیرش ۲۴ ساعته و وای‌فای رایگان در سراسر ملک است. تمامی اتاق‌های مهمان دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، کتری، دوش، دمپایی و کمد هستند و همه اتاق‌ها ملحفه و حوله دارند. به علاوه مهمانان هتل سیتی مارماریس می‌توانند از بوفه یا صبحانه حلال هم استفاده کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه دالامان مارماریس است که ۹۵ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: Kemeralti Mah., 64 Sokak 9/1, 84700 Marmaris, Turkey

 

۷- لیمان دلوکس هتل در مارماریس ترکیه (Liman Deluxe Hotel)

هتل لیمان دلوکس در مارماریس اقامتگاهی برای بزرگسالان است که رستوران، بار و تراس ارائه می‌دهد. این ملک در حدود ۵۰۰ متری ساحل عمومی مارماریس، ۲ کیلومتر با مرکز کاراجان فاصله دارد و وای فای رایگان ارائه می‌دهد. همچنین میهمانان می‌توانند در اسنک بار نوشیدنی بنوشند. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با کمد لباس، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و تمامی اتاق‌های هتل دارای ملحفه و حوله هم هستند. به علاوه صبحانه کانتیننتال هر روز صبح در اقامتگاه در دسترس است. نزدیک‌ترین فرودگاه دالامان است که در ۹۵ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

۶ جاذبه‌ی گردشگری مارماریس؛ شهر زیبای‌های تاریخی ترکیه

آدرس: Tepe Mahallesi Barbaros Caddesi No : 51 Marmaris, 48700 Marmaris, Turkey

 

۸- بونو هتل اولد تاون در مارماریس ترکیه (Bono Hotel Old Town)

هتل بونو که در شهر مارماریس و در مرکز شهر واقع شده دارای اقامتگاه‌هایی با پاسیو یا بالکن، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، و همچنین رستوران و باغ است و در هر واحد حمام اختصاصی با دوش، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش رایگان وجود دارد. همچنین مهمانان این هتل آپارتمان می‌توانند هر روز صبح از صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. اینجا دارای تراسی روشن و آفتابگیر است که می‌توانید در آن پناه بگیرید و خدمات کرایه دوچرخه و هم خدمات کرایه ماشین در این اقامتگاه ارائه شده، در حالی که می‌توانید از دوچرخه سواری در نزدیکی آن لذت ببرید. ساحل عمومی مارماریس ۵۰۰ متر از هتل بونو و کاراجان ۲.۲ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه دالامان است که در ۹۶ کیلومتری هتل آپارتمان قرار گرفته و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی هم ارائه می‌دهد.

آدرس: Tepe mah. barbaros cad. no:171 Marmaris/muğla, 48700 Marmaris, Turkey

 

۹- مارینا اپارت هتل در مارماریس ترکیه (Marina Apart Hotel)

این هتل آپارتمان که از واحدهای مستقلی تشکیل شده و در نزدیکی مارماریس مارینا قرار گرفته، آپارتمان‌هایی با تراس بزرگ و یک استخر روباز که در باغ اختصاصی‌اش ارائه می‌دهد. سرویس اتاق برای کسانی که ترجیح می‌دهند از غذا در محیط راحت آپارتمان خود لذت ببرند در دسترس است، به علاوه نوشیدنی در بار سرو می‌شود. تلویزیون ماهواره‌ای و تهویه مطبوع در همه آپارتمان‌های اینجا در دسترس قرار دارند و صاحبان حیوانات خانگی نیز به راحتی می‌توانند در اینجا اقامت کنند. نتسل مارینا و خیابان تفریحات شبانه در مارماریس ۳۰۰ متر و میدان Genclik در ۲۵۰ متری این ملک قرار دارند و پارک ملی مارماریس در فاصله ۲.۸ کیلومتری از هتل در دسترس است.

 

بهترین هتل‌های ساحلی مارماریس

آدرس: Sariana Mah. Mustafa Kemal Pasa Caddesi 24.Sokak No:1, 48700 Marmaris, Turkey

 

منبع

۱۰ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران