بهترین تفریحات آبی در مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
بهترین تفریحات آبی در مارماریس

مارماریس یک استراحتگاه ساحلی واقع در استان مولگا، در جنوب غربی ترکیه است. تور مارماریس که به عنوان یک بندر قایق بادبانی و کشتی کروز مشهور است، ورزش‌های و فعالیت‌های آبی بسیار محبوبی را به گردشگران و عاشقان ماجراجویی ارائه می‌کند. این قطعا مکان مناسبی برای تجربه بهترین ورزش‌های آبی مارماریس است. از جت اسکی و پارا دریانوردی گرفته تا رفتینگ و قایق رانی، در ماماریس بسیاری از ورزش‌های آبی را خواهید دید که برای همه سطوح عالی هستند. این مکان سالانه هزاران گردشگر را به خود جذب می کند و به سرعت تبدیل به بهشتی برای دوستداران ورزش‌های آبی می شود. فعالیت‌های ورزش آبی در ماماریس به شدت متنوع و شگفت انگیز هستند، در زیر لیستی از برخی از ورزش‌های بررسی شده که می توانید در اینجا از آن‌ها لذت ببرید.

 

جت اسکی

اگر قبلا تجربه جت اسکی داشته‌اید، پس به صورت پیش فرض درباره این ورزش و هیجان زیادی که دارد و همچنین راندن جت و اصول اولیه چیزهایی می‌دانید. این یک ورزش آبی پرقدرت است که بیشتر بازدیدکنندگان آن را دوست خواهید داشت. این بیشتر شبیه اسکیت روی یخ اما روی آب است زیرا می‌توانید به آرامی یا با سرعت دلخواه پیش بروید. یادگیری آن نیز بسیار آسان است بنابراین اگر از خیس شدن نمی‌ترسید و عاشق سفرهای سریع هستید، حتما امتحان کنید. جت اسکی تقریبا از ورزش‌های قدیمی‌تر و شناخته شده‌ای است که در مناطق ساحلی یافت می‌شوند شما در تور مارماریس همانند دیگر نقاط دنیا در چدین ساحل و نقطه مختلف می‌توانید این تجربه هیجانی را امتحان کنید.

 

هیجان انگیزترین کارها در سفر به مارماریس

اسکی روی آب

یکی از ورزش‌های شناخته شده و معمول دیگری که در تور مارماریس می‌توانید آن را تجربه کنید و از هیجان و سرعت در میان قطرات فراوان آب لذت ببرید اسکی روی آب است. برای این کار فقط کافی است که تعادل‌تان را حفظ کنید بنابراین به صورت پیش فرض این را هر کسی می‌تواند امتحان کند و محدودیتی وجود ندارد. این یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های آبی در مارماریس است که به طبع هر چه بیشتر انجام دهید و حرفه‌ای‌تر شوید ترفندها و مهارت‌های بیشتری از آن را یاد خواهید گرفت. شما در این ورزش پاهایتان را روی تخته موج سواری محکم می‌کنید و با طنابی محکم توسط قایق سریع بر روی آب کشیده می‌شوید، این ورزش در رده بازی‌های مفرح مارماریس دسته بندی می‌شود.

ویک-بوردینگ

ویک بوردینگ از آن ورزش‌های ترندی است که هر ساله بر محبوبیت آن بیشتر از قبل افزوده می‌شود و توجهات زیادی نسبت به قبل دریافت کرده است. این یک ورزش پر سرعت و هیجان انگیز است که آدرنالین خون شما را افزایش می‌دهد. Wake-boarding مانند اسکی روی آب است اما با یک تخته موج سواری کوتاه که به پاهای شما بسته شده، در واقع تفاوت این‌ها فقط در سبک و نوع تخته‌هایشان است. این فعالیت هیجان زیادی دارد زیرا به شما امکان می‌دهد انواع شیرین کاری‌ها و ترفندها و حرکات نمایشی را حین سواری یر روی آب انجام دهید هیچ شکی نیست که عاشقش خواهید شد.

 

بهترین سفرهای یک روزه از مارماریس

پاراسیلینگ

این یکی دیگر از فعالیت‌های سرگرم کننده روی آب است. پاراسلینگ با استفاده از چتر نجاتی است که به طور خاص برای کشیده شدن در پشت یک قایق تندرو قدرتمند طراحی شده است. صرف نظر از سن شما می‌توانید منظره‌ای خیره کننده از افق و آب را با یک سواری مفرح تجربه کنید. این ورزش به شما این امکان را می‌دهد که در حین پرواز مانند یک پرنده عظیم پرواز و معلق بودن بین زمین و هوا را تجربه کنید. شما می‌توانید حتی این سواری را به صورت آنلاین هم رزرو کنید.

پدل بوردینگ

پدل بوردینگ یک ورزش آبی محبوب مارماریس است که چالش برانگیز و در عین حال بسیار آرامش بخش است. برخلاف موج سواری، لازم نیست قبل از انجام این فعالیت سرگرم کننده منتظر امواج باشید. شما همچنین می‌توانید در مورد سرعتی که می‌خواهید با آن حرکت کنید، سریع یا آهسته تصمیم بگیرید. پدال‌بوردینگ اغلب به مهارت‌های تعادل خوبی نیاز دارد، زیرا با قرارگیری زیاد بدن و مهارت‌های عالی کار پا مرتبط است.

 

معرفی هتل Labranda Mares مارماریس

کایاک سواری

کایاک سواری یک ورزش آبی عالی مارماریس است که برای همه افراد سرگرم کننده و مناسب است و همه می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به مهارت و شرایط خاصی از انجام آن لذت ببرند. اگر در شرایط بدنی خوبی نباشید، این ورزش را می‌توانید به آرامی و با تمرکز بیشتری انجام دهید. کایاک سواری برای یادگیری بسیار آسان است و می‌توان آن را در مکان‌های زیادی انجام داد. شما در این ورزش می‌توانید فعالانه در آب پارو بزنید و از تماشای خط ساحلی گرمسیری لذت ببرید تا حدی از ساحل فاصله بگیرید و در آرامش آب‌های آبی غرق شوید.

غواصی

مارماریس یکی از مناطق ساحلی  بسیار زیبا در تور ترکیه است که اصلا به خاطر همین سواحل ماسه سفید و دریای آبی‌اش است که در نیمه اول سال و تا گرم شدن سیل عظیمی از مسافران از همه جای دنیا خودشان را به این خطه ساحلی می‌رسانند. حال آن که سواحل مارماریس به شدت زیبا و دیدنی هستند این زیبایی تا به زیر آب و دنیای شگفت انگیز رنگی آن نیز کشیده شده است. بنابراین یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در مارماریس انجام دهید غواصی و رفتن به زیر آب و تماشای صخره‌های مرجانی و ماهیان رنگی زیبایی است که احتمالا قبلا فقط در تلوزیون دیده بودید. غواصی از ورزش‌های گرانقیمتی است که از دسترس همه گردشگران دور است اما اگر می‌توانید حتما به کشف دنیای زیر آب مارماریس بروید و تجربه‌ای بی‌نظیر به دست بیاورید. برای غواصی کم‌ترین مهارت هم بلاخره لازم است که قبل از شروع معمولا توسط مربیان مجرب به صورت توضیحات اولیه به شما داده می‌شود. بعد از آموزش‌های اولیه شما می‌توانید عمق ۵ متری به زیر آب بروید.

 

بازدید از آرامگاه صخره‌ای ساریان مارماریس

پارک‌های آبی

اگر در تعطیلات، در سفر خانوادگی در مارماریس هستید، یک روز را برای بازدید از پارک‌های آبی در اینجا اختصاص دهید، پارک‌های آبی که به اندازه کافی مملو از آب‌سواری‌های هیجان‌انگیز، قایق‌ها و انواع سرسره‌ها هستند که هم بچه‌ها و هم بزرگسالان را وادار می‌کند یک روز دیگر به آنجا برگردند. زیرا رفتن به این پارک‌های تفریحی هم برای بزرگسالان و هم برای بچه‌ها از کارهای ضروری است که باید در سفرشان انجام دهند. آن‌ها دارای انواع مختلفی از سرسره‌های آبی، قایق‌های خروشان، سواری زیپ لاین کامیکازه، و سیاهچاله وحشتناک و غیره هستند که هیجان و آدرنالین را به خون‌تان تزریق می‌کنند. مارماریس کلا دارای دو پارک آبی است که بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پارک آبی Aqua Dream و دیگری پارک آبی آتلانتیس مارماریس است که با محیط جذابشان بسیار محبوب هستند. همچنین اکثر استراحتگاه‌ها و هتل‌ها نیز پارک‌های آبی کوچک خود را دارند.

پارک دلفین مارماریس

پارک دلفین مارماریس که در منطقه ایچملر مارماریس واقع شده یکی از نقاط روباز تفریحی در این منطقه است که به شدت مورد بازدید و توجه بازدیدکنندگان و خانواده‌های دارا فرزند قرار دارد. در این مجموعه دلفین‌ها تعطیم و آموزش دیده‌اند و با سوت زدن و علامت دادن حرکات نمایشی انجام می‌دهند. در این پارک دلفین‌ها با بازدیدکنندگان و با هم ارتباط برقرار می‌کنند و تجربه‌ای منحصر به فرد رقم می‌زنند. با هزینه اضافی شما می‌توانید در کنار دلفین‌ها شنا کنید و عکس بگیرید و به آن‌ها غذا بدهید. شنای انفرادی یا گروهی با گروهی ۶ الی ۷ نفره انجام می‌شود و افراد مجاز برای شنا حداقل سن بالای ۸ سال  همراه بزرگسال به مدت ۲۰ دقیقه خواهد بود. بچه‌ها عاشق این دلفیناریوم هستند و معمولا بیش از همه از بودن در آن‌جا احساس رضایت و خوشی می‌کنند. نمایش دلفین‌ها ۴۰ دقیقه طول می‌کشد و در همان ۴۰ دقیقه این موجودات دوست داشتنی جادوی خودشان را به کار میگیرند و حسابی روحیه‌تان را عوض می‌کنند و حالتان را سرجا می‌آورند.

 

سفر به مارماریس و بازدید از روستای تورونچ

رفتینگ در رودخانه دالامان

تور رفتینگ مارماریس یک گردش و جاذبه عالی در منطقه است که دوستداران طبیعت و ماجراجویی را به سمت خود می‌کشاند تا روزی عالی و پر هیجان را رقم بزند. رفتینگ آب سفید برای ۴ تا ۶ گروه از گردشگران با راهنمایان مجرب و حرفه‌ای در کنار آب‌های ۳ تا ۴ درجه رودخانه دالامان در دسترس است. در این تفریح که برای بزرگسالان برگزار می‌شود ورزش و تفریح و هیجان زیاد همگی در یک پکیج ارائه می‌شوند. همچنین ایمنی افراد با پوشیدن کلاه و جلیقه نجات تضمین می‌شود.

کروز آبی

یا اگر راه آرام‌تری را برای لذت بردن از آب ترجیح می‌دهید، چرا یکی از سفرهای دریایی متعدد از مارماریس را انتخاب نکنید. مارینا مارماریس مملو از قایق‌های تفریحی است که سفرهای آرامش‌بخشی را در امتداد ساحل برای بازدید از خلیج‌های دیدنی و جزایر کوچک ارائه می‌دهند و در راه بازگشت در جزیره بهشت (پارادایس) توقف می‌کنند. Blue Voyage نوعی گردشگری و تعطیلات خاص در تور ترکیه است که توسط گولت‌های سنتی (نوعی قایق سفری) منحصر به فرد در سواحل فیروزه‌ای مدیترانه و دریای اژه ترکیه ساخته شده است. خط ساحلی بسیار طولانی در کنار خلیج‌های منزوی، سواحل شگفت‌انگیز، صحنه‌های تاریخی و شگفتی‌های طبیعی از ویژگی‌های در دسترس و ارزشمند این نوع سفر است. ما شدیدً به شما توصیه می‌کنیم که در سفر آبی در مارماریس شرکت کنید. شما می‌توانید اجاره قایق‌های با کیفیت را در مارماریس، چارترهای گولت پیدا کنید.

 

هزینه‌ سفر به مارماریس چقدر است؟

 

ماهیگیری

سفرهای ماهیگیری یک روز تفریحی و ورزش‌های آبی برای عاشقان دریا است. اگر می‌خواهید در تعطیلات مارماریس کاری متفاوت در دریا انجام دهید، سفر ماهیگیری در امتداد دریاهای آزاد برای زوج‌ها و خانواده‌ها ضروری است.

 

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران