تورهای دریایی محبوب در مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
تورهای دریایی محبوب در مارماریس

تورهای دریایی نیم روزه، از جمله فعالیت‌های بسیارعالی و مفرح در تور مارماریس به حساب می‌آید. شهری که بندرگاه‌هایش، همیشه مملو از قایق‌ها و کشتی‌های کوچک و بزرگ بوده و مسافران از جاهای مختلف شهر، برای گردش، آبتنی و بازدید از نقاط دوردست، سوارشان می‌شوند. اگر برنامه سفر به مارماریس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم، حتما مطلب امروز ما را مرور کنید. در این نوشته ما به معرفی محبوب‌ترین تورهای دریایی  در این شهر می‌پردازیم که شما هم در طول سفر، امکان شرکت در آن‌ها را خواهید داشت.

 

نکاتی که قبل از رزرو سفر دریایی باید مد نظر داشته باشید

پیشنهاد می‌کنیم، حتما از طریق مراکز مشخص شده و در تورهای برتر شرکت کنید. خیلی از سفرهای دریایی ارزان قیمت، به جاهایی در همان نزدیکی و نه چندان جذاب شما را برده و به هیچ وجه دلچسب نیستند و بعضا خدمات خوبی نیز ارائه نمی‌کنند. وقتی از مراکز رسمی، تورهای دریایی تهیه می‌کنید، این سفرها شامل بیمه و یک سری خدمات استاندارد خواهند بود.

 

تفریحات شبانه در مارماریس

معرفی تورهای دریایی در مارماریس

تورهایی که با کشتی‌های تفریحی برگزار می‌شوند، همگی شامل یک وعده نهار بوده، عرشه برای آفتاب گرفتن و تماشای مناظر در اختیار شما گذاشته می‌شود و در نهایت به جاهای مشخص شده مثل جزیره بهشت، غارهای دریایی مختلف، آکواریوم طبیعی، سواحل کوملوبوک و تورونک و ... خواهید رفت. مناظر دریایی بسیار زیبا، امکان آبتنی در جاهایی خاص و متفاوت و همچنین لذت بردن از هوای آفتابی از امتیازات شرکت در چنین تورهایی به شمار می‌رود. این تورها عموما از اول صبح آغاز شده و تا شب ادامه خواهد داشت.

البته یک مسیر طولانی‌تر نیز برای سفرهای دریایی در مارماریس وجود دارد و آن هم عظیمت به دالیان است. در این سفر جذاب جاذبه‌های طبیعی بسیاری همچون ساحل لاکپشت را می‌بینید و از دیدنی‌های تاریخی آن منطقه نیز بازدید به عمل خواهید آورد. مسیر طولانی‌تر دالیان باعث می‌شود تا توقف کم‌تری در مسیر داشته باشید. همچنین یک سری تورهای شبانه نیز وجود دارند که در واقع قایق‌های تفریحی بوده و برنامه‌های تفریحی، صرف شام، DJ و برنامه رقص را برای مهمانان خود ترتیب می‌دهند.

بهترین تورهای دریایی در مارماریس

این به شما بستگی دارد که کدام یک از تورها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید اما این لیست شامل برخی از بهترین گزینه‌هاست.

تور قایق سواری آل اینکلوسیو مارماریس

بهترین تور دریایی از نظر خیلی از توریست‌ها، تور قایق سواری آل اینکلوسیو مارماریس است که که شامل فعالیت‌های آبی مختلف، رفتن به جاهای مختلف در نزدیکی مارماریس، توقف در جاهایی استثنایی برای شنا و اسنورکلینگ و البته غذا و نوشیدنی با کیفیت است. در این سفر جذاب شما از جاهایی مثل خلیج ماهی، جزیره بهشت، خلیج آموس، خلیج آکواریوم، غار فوسفوروس، ساحل کوملوبوک و دهکده تورونک دیدن خواهید کرد. این سفر دریایی جذاب و لذت بخش از ساعت ۹:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۱۷:۳۰ ادامه خواهد داشت.

قایق‌های مخصوص این سفر دارای یک سالن و یک عرشه‌ی بزرگ بوده که روی آن تخت‌های مختلف برای آفتاب گرفتن تهیه دیده شده است. سرو اوان نوشیدنی‌ها، چای و قهوه به صورت رایگان انجام شده و وقتی در جاهای مشخص شده برای شنا و اسنورکلینگ توقف انجام می‌شود، اگر نیاز بود تجهیزات مورد نیاز نیز در اختیارتان گذاشته خواهد شد. بیشترین توقف نیز در سواحل کوملوبوک و تورونک خواهد بود که می‌توانید برای مدتی در آن‌جا گردش کنید.

 

برترین هتل‌های لاکچری در مارماریس

سفر دریایی مگا دیانا

یکی دیگر از تورهای بسیار محبوب، کشتی مگادیانا است که در این سفر که از ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۶:۳۰ ادامه پیدا می‌کند، به همراه ۶۸ مهمان این کشتی، به دیدن جاذبه‌های دریایی زیبایی خواهید رفت و تفریحات آبی را تجربه می‌کنید. این قایق‌های زیبا اما کوچک دارای دو عرشه بوده و در طول سفر، انواع نوشیدنی‌ها به صورت رایگان برایتان سرو خواهد شد. همچنین در طول تور، صبحانه و نهار نیز به صورت رایگان و با کیفیت خوب در اختیارتان گذاشته می‌شود.

در سفر دریایی مگا دیانا، کشتی به خلیج‌های زیبا و جاهایی با آب کریستالی برای شنا خواهد رفت و در هر کدام از این محل‌ها بین نیم تا یک ساعت توقف خواهد داشت تا راحت‌ بتوانید شنا کرده و از طبیعت لذت ببرید. همچنین در طول سفر، به دیدن غارهای آبی می‌روید و از جزیره بهشت دیدن می‌کنید و به سراغ خلیج آموس خواهید رفت. از نظر خدمات و طول سفر، این تور با گزینه‌ی قبلی خیلی مشابه است و تنها کمی مدت آن کم‌تر بوده که به خاطر توقف‌های سریع‌تر و نرفتن به ساحل  کوملوبوک است.

سفر با کشتی دزدان دریایی دیوی جونز

و اما می‌رسیم به یکی از جذاب‌ترین و البته محبوب‌ترین سفرهای دریایی در مارماریس که با یک کشتی خاص که به شکل کشتی دزدان دریایی در فیلم "دزدان دریایی کاراییب" طراحی شده است. این کشتی بزرگ از ۵ طبقه تشکیل شده و قابلیت جا به جایی ۴۰۰ مسافر را دارد و دارای ۳ بار مختلف و یک سالن غذاخوری بزرگ است. تورهای اصلی که با این کشتی انجام می‌شود، ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۷ به طول می‌انجامد. این سفر به صورت آل اینکلوسیو بوده و پذیرایی به صورت بوفه باز انجام می‌شود و انواع نوشیدنی‌ها در ساعات مختلف برای مهمانان ارائه خواهد شد.

نهار عموما شامل ماهی، مرغ، سالاد، پاستا، برنج، اسنک‌های مختلف و میوه بوده و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. اما بساط تفریحات مختلف کامل در این کشتی‌ها به راه است و این کشتی یک دیسکو متحرک خواهد بود. کستی دیوی جونز در جاهای مشخص شده برای شنا و آبتنی نگه م‌دارد و امکاناتی برای تفریحات مختلف نیز در خود دارد. همچنین فراموش نکنید که همین کشتی، شب‌ها برنامه‌ی تفریحی کاملی برگزار می‌کند که کاملا متفاوت از این سفر به حساب می‌آید.

 

بهترین تفریحات آبی در مارماریس

سفر به جزایر دریای اژه

اگر به دنبال دیدن مناظر دریایی زیبا هستید، این تورهای دریایی گزینه‌ای عالی برای شما خواهند بود. در این سفر جدا از دیدن چندین خلیج زیبا در نزدیکی مارماریس، به خلیج دریای اژه و خلیج هیسارونو خواهید رفت و از جزایر کوچکی که در آن محل وجود دارند، بازدید می‌کنید. این سفرهای جذاب و لذت بخش که محیطی خانوادگی نیز دارد، از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۷:۳۰ ادامه دارد. کشتی‌های این مسیر دارای دو عرشه بوده و امکانات رفاهی خیلی خوبی را در اختیار مسافرانشان می‌گذارند.

نهار با کیفیت و انواع نوشیدنی‌ها در این تور سرو به صورت رایگان سرو می‌شود و هزینه‌ی آن‌ها در قیمت بلیط لحاظ شده است. مثل دیگر تورهای دریایی مارماریس، در این مسیر نیز، توقف‌هایی برای آبتنی در جاهای مشخص با آب کریستالی انجام شده که عموما نزدیک خلیج اورهانیه، خلیج سلمیه و جزیره کاملیا هستند. همچنین در جزایر کاملیا و خرگوش، توقفی برای بازدید از ابنیه تاریخی انجام می‌شود که بخشی از آن‌ها، از قرن ۱۲ میلادی به یادگار مانده‌اند. این سفر یک ترکیب عالی برای آن‌هایی است که هم می‌خواهند از جاذبه‌های گردشگری مارماریس دیدن کنند و هم ساعاتی را به تفریح بپردازند.

سفر دریایی به جزیره کلئوپاترا

این کشتی‌ها به مقصد جزیره و ساحل کلئو پاترا حرکت کرده و در این مسیر البته از چند جای دیدنی دیگر نیز خواهید کرد. جزیره‌ی کلئوپاترا به خاطر داشتن ساحل طلایی بسیار زیبا، طبیعتی جنگلی، چشم اندازی شگفت انگیز و البته وجود چند بنای باستانی در آن‌جا معروف است و توریست‌های زیادی به دیدن آن‌جا می‌روند.

حرکت کشتی از بندر مارماریس، ساعت ۹ صبح خواهد بود و سپس در امتدادساحل به مدت دو ساعت حرکت می‌کنید تا به آب‌های کریستالی و جذاب خلیج گوکووا برسید و در آن‌جا برای شنا توقف خواهید کرد تا در ادامه مسیر به جزیره کلئوپاترا بروید. در این مسیر از چند غار زیبای دریایی بازدید می‌کنید و با انواع نوشیدنی از شما پذیرایی خواهد شد. وقتی به جزیره می‌رسید، برای سه ساعت کامل در اختیار خودتان هستید و می‌توانید در جزیره بگردید، در ساحل به آبتنی پرداخته و از فضای جذاب آن‌جا لذت ببرید. فراموش نکنید که دوربین خود را همراه داشته باشید چون در جزیره کلئوپاترا چندین لوکیشین عالی برای عکاسی پیدا می‌کنید. شاید در لیست امروزمان، این سفر دریایی در رده پنجم قرار گرفته باشد، اما با این حال تور جزیره کلئوپاترا از جمله محبوب‌ترین گردش‌های دریایی در مارماریس به حساب می‌آید.

 

بهترین سفرهای یک روزه از مارماریس

تور ساحل لاکپشت دالیان

همان‌طور که قبلا گفتیم، تورهایی نیز در طول روز به مقصد دالیان برگزار می‌شود که با کروزهای بزرگ و متفاوت از کشتی‌های معمول برگزار شده و شما را به دیدن این منطقه‌ی زیبا از ترکیه خواهد برد. کشتی‌های دالیان ساعت ۹ از بندر مارماریس جدا شده و سپس دو ساعت به سمت دالیان حرکت خواهند کرد. در طول مسیر، توقفی در خلیج آکواریوم خواهید داشت تا شنا کنید و از آب کریستالی این منطقه لذت ببرید و سپس از کنار ساحل تا رسیدن به دالیان پیش خواهید رفت.

در ساحل لاکپشت در دالیان، چند ساعتی در اختیار خود هستید تا بگردید، آبتنی کنید و هر کاری که دوست دارید انجام دهید. سپس با قایق‌های کوچک دیگری، در رودخانه دالیان و دلتا برای دیدن جاذبه‌های تاریخی اعظام خواهید شد و بعد از بازدید از مقبره پادشاه لیکیان که مربوط به قرن چهارم قبل از میلاد مسیح است به کشتی بر می‌گردید تا مسیر برگشت را پیش بگیرید. در مسیر برگشت نیز در جایی متفاوت برای آبتنی توقف خواهید داشت تا در نهایت به مارماریس برسید.

۱۱ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران