تور نوروز بالی ۱۴۰۱، بهترین زمان برای سفر به بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
تور نوروز بالی ۱۴۰۱، بهترین زمان برای سفر به بالی

سفر به بالی یکی از هیجان‌انگیزترین گزینه‌های مسافرتی برای توریست‌ها است. چرا که جزیره بالی دارای طبیعتی خیره‌کننده و سواحلی فوق‌العاده زیبا و جذاب است. به طوری که هر بیننده‌ای را در نگاه اول عاشق خود می‌کند. بالی به قدری زیبا است که بسیاری از افراد آن را بهشت روی زمین می‌دانند. هر چند سفر با تور بالی در هر فصلی از سال امکان‌پذیر است اما سفر در ایام تعطیلات نوروزی می‌تواند بهترین زمان برای سفر به آن باشد. چرا که گردشگران ایرانی مسافت زیادی را برای رسیدن به بالی طی می‌کنند. بنابراین باید فرصت کافی برای سفر و اقامت در بالی را داشته باشند تا بتوانند نهایت استفاده را از سفر خود کرده و از اغلب جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنند. در صورتی که فکر می‌کنید تور بالی نوروز 1401 می‌تواند برای شما گزینه‌ای مناسب برای سفر باشد در این مقاله همراه ما باشید.

 

تور نوروز بالی ۱۴۰۱

بالی یکی از بهترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در کل دنیا است. این جزیره زیبا دارای سواحلی زیبا با آب‌های زلال است که جذابیت سواحل بالی را دوچندان می‌کند. بنابراین اگر عاشق دریا و تفریحات ساحلی هستید می‌توان ادعا کرد که هیچ نقطه‌ای از دنیا نمی‌تواند به اندازه بالی برای شما جذاب باشد. یکی از بهترین فرصت‌ها برای سفر به این جزیره زیبا، تور بالی نوروز 1401 است. اگر دوست دارید تا سال جدید خود را در مکانی زیبا و خوش منظره و به دور از هر گونه تنش و استرس آغاز کنید بهتر است همین حالا برای رزرو تور خود اقدام کنید. در کنار طبیعت بکر و زیبا، بالی دارای جاذبه‌های گردشگری تاریخی، مراکز خرید، هتل‌های فوق‌العاده لوکس، رستوران‌ها و کافه‌های گوناگون و ... نیز است. بنابراین افراد با هر انتظاری که از سفر دارند می‌توانند از لحظه به لحظه خود استفاده کرده و لحظاتی رویایی را رقم بزنند.

 

۷ مکان مقدس در بالی را بشناسید

چرا تور نوروز بالی ۱۴۰۱ بهترین زمان برای سفر به بالی است؟

مسافران نوروزی گزینه‌های متعددی را برای سفر در این روزهای سال پیش رو خواهند داشت. اما یکی از بهترین گزینه‌ها تور بالی است. چرا که در این روزهای سال گردشگران از فرصت کافی به دلیل تعطیلات چندین روزه کشور بهره خواهند برد. از طرفی دیگر بالی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در کل دنیا است. به همین دلیل در طول سال گردشگران بسیاری از جای جای دنیا تمایل دارند تا تجربه سفر با تور بالی را داشته باشند.

از آنجایی که تور نوروز بالی تنها ۲ ماه بعد از تعطیلات سال نو میلادی است اکثر مسافران سفر به بالی را پشت سر گذاشته و در این روزها جزیره در یکی از آرام‌ترین روزهای خود به سر می‌برد. بنابراین خبری از سیل عظیم گردشگران نبوده و شما می‌توانید در یکی از خلوت‌ترین روزهای سال از جزیره و سواحل زیبای آن لذت ببرید. پس اگر دوست دارید تا سفری دنج و آرام به این جزیره داشته باشید و از طبیعت بکر آن نهایت استفاده را ببرید بهتر است تور بالی نوروز 1401 را از دست ندهید.

 

بهترین رستوران‌های خانوادگی در بالی

شرایط آب و هوایی در تور نوروز بالی ۱۴۰۱

یکی از مزایای جزیره بالی شرایط آب و هوایی آن برای گردشگران است. چرا که این جزیره دارای آب و هوایی استوایی است. بنابراین می‌توان گفت که تقریبا در تمامی روزهای سال امکان لذت بردن از تفریحات دریایی و ساحلی در آن فراهم است. در تور بالی نوروز 1401 نیز شرایط آب و هوایی بالی بسیار مناسب بوده و جزیره از شرایط دمایی گرم و آفتابی برخوردار است. توریست‌ها می‌توانند از تمامی تفریحات دریایی مثل شنا، قایق سواری، حمام آفتاب، تفریحات هیجان‌انگیز دریایی مثل پاراسل و ... استفاده کنند. پس اگر به فکر سفر به اندونزی هستید، تور بالی نوروز 1401 را که یکی از بهترین فرصت‌های سفر برای شما خواهد بود هرگز از دست ندهید.

جذاب‌ترین تفریحات تور نوروز بالی ۱۴۰۱

جزیره بالی تفریحات متنوع بسیاری را برای خلق لحظات به یادماندنی برای گردشگران خود دارد. جذاب‌ترین و اصلی‌ترین این موارد به تفریحات آبی و ساحلی آن تعلق دارند. به طوری که علاقه‌مندان می‌توانند سواحل جذاب و خوش منظره متعددی را برای گذراندن زمان خود در این جزیره پیدا کنند. البته به غیر از تفریحات آبی در بالی گزینه‌های متعدد دیگری نیز از قبیل بازدید از معابد تاریخی و باشکوه جدید وجود دارند که قطعا شما را مجذوب خود خواهند کرد. گشت و گذار در خیابان‌ها و کوچه‌های بالی، دوچرخه سواری، خوردن غذاهای خیابانی بالی، خرید کردن در بازارهای سنتی و محلی آن تنها چند مورد کوچک از تفریحاتی هستند که در بالی فرصت تجربه کردن آن‌ها را خواهید داشت و چه فرصتی می‌تواند بهتر از تور بالی نوروز 1401 باشد؟!

 

در سفر به بالی خریدی جذاب را تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری محبوب در تور نوروز بالی ۱۴۰۱

بالی مملو از جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود می‌توانند جذابیت‌های بسیاری را برای بازدیدکننده‌ها داشته باشند. از جمله بهترین جاذبه‌های گردشگری بالی برای بازدید از تور بالی نوروز 1401 عبارتند از:

 

معبد بساکیح (Besakih Temple)

بساکیح یکی از مهم‌ترین معابدی است که می‌توانید در تور بالی از آن دیدن کنید. اهمیت این معبد به قدری بالا است که آن را معبد مادر در بالی می‌نامند. این بنای مذهبی از مساحت بسیار بزرگی برخوردار بوده و در منطقه‌ای سرسبز و خوش منظره قرار دارد. علاوه بر ارزش تاریخی و مذهبی معبد بساکیح از معماری و زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار می‌باشد.

 

معرفی برترین هتل‌های اوبود در بالی

معبد تاناح لوت (Tanah Lot Temple)

از دیگر جاذبه‌های گردشگری بالی که بازدید از آن در تور نوروز می‌تواند مناسب باشد، معبد تاناح لوت است. این معبد در حوالی ساحل واقع شده و از چشم‌اندازی بسیار زیبا به خصوص در ساعات غروب آفتاب برخوردار است. بازدید از این معبد هندو تنها در صورتی امکانپذیر خواهد بود که دریا در حالت مد قرار بگیرد. چرا که در غیر این صورت امکان دسترسی به آن به دلیل قرار گرفتن در میان آب ممکن نمی‌شود.

معبد اولوواتو (Uluwatu Temple)

یکی از مهم‌ترین معابد بالی که از لحاظ مذهبی و توریستی از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، معبد اولوواتو می‌باشد. به طوری که بومیان منطقه آن را ستون ششگانه عرفانی بالی می‌نامند. معبد اولوواتو بالی در بالای صخره‌ای به ارتفاع ۷۰ متر قرار داشته و با رفتن به آن می‌توانید در کنار بازدید از معبد به تماشای چشم‌انداز فوق‌العاده زیبای اطراف نیز بپردازید.

 

موج سواری در بالی، بهشت ورزش‌های آبی

شالیزارهای پلکانی برنج اوبود (Tegallalang Rice Terraces)

یکی از بی‌نظیرترین مکان‌ها که بازدید از آن‌ها در فصل بهار و همزمان با تور نوروز بالی توصیه می‌شود، شالیزارهای پلکانی برنج اوبود است. این شالیزارها شهرت جهانی داشته و یکی از زیباترین جاهایی است که در تور بالی می‌توانید دیدن کنید. برنج‌های این شالیزارها به صورت سنتی برداشت می‌شوند و گردشگران فرصت فیلم‌برداری و عکاسی‌های زیبایی را در آن خواهند داشت.

جنگل میمون‌ اوبود

از دیگر مکان‌های معروفی که در این سفر فرصت بازدید از آن را به دست خواهید آورد، جنگل میمون اوبود بالی است. این جنگل دارای طبیعتی زیبا و خاص بوده و مردم محلی آن را جنگلی مقدس می‌دانند. با رفتن به این جنگل می‌توانید از گونه‌های گیاهی و حیوانی گوناگونی دیدن کنید. همان طور که از نام آن پیدا است این مکان دارای میمون‌های بسیاری بوده و شما فرصت بازی کردن و تماشای آن ها را خواهید داشت. فراموش نکنید که به محض ورود به جنگل میمون اوبود بالی باید مراقب وسیله‌های شخصی خود از قبیل کیف دستی و تلفن همراه باشید تا توسط میمون‌ها دزدیده نشوند. همچنین برای وارد شدن به این جنگل باید بلیط ورودی تهیه کنید.

 

معرفی ۶ پارک آبی جذاب در بالی

مرکز هنر اوبود

اگر به صنایع دستی و کارهای هنری علاقه‌ دارید مرکز هنر اوبود می‌تواند گزینه مناسبی برای تفریح و سرگرمی شما در بالی باشد. همچنین می‌توانید در این مکان سوغاتی‌های زیبایی را به عنوان یادگاری از تور بالی خریداری کرده و به آشنایان خود هدیه دهید.

غار فیل‌ها اوبود

غار فیل‌ها از دیگر جاذبه‌های گردشگری محبوب در بالی است که با نام Goa Gajah نیز شناخته می‌شود. این غار در حقیقت معبدی برای عبادت بود که امروزه به مکانی محبوب برای بازدید گردشگران در بالی تبدیل شده است. غار فیل‌های بالی در فاصله ۶ کیلومتری از منطقه اوبود قرار داشته و قدمت آن به دوران قرن ۱۱ میلادی برمی‌گردد. این غار دارای کنده‌کاری‌ها و حکاکی‌های باشکوه و زیبایی است که قطعا شما را مجذوب خود خواهند کرد.

 

۲۰ فعالیت عاشقانه جذاب در بالی

باغ وحش بالی

بالی دارای گونه‌های گیاهی و حیوانی متعددی است. بنابراین بازدید از باغ وحش بالی در فصل بهار که مصادف با تور نوروز بالی است می‌تواند ایده بسیار جذابی باشد. اما آنچه که این مکان را از دیگر باغ وحش‌ها متمایز می‌کند وجود تفریحات هیجان‌انگیز و متنوع بسیاری در آن است. به عنوان مثال با رفتن به این مکان می‌توانید از زیپ لاین، بالا رفتن از درختان و ... نهایت لذت را ببرید.

مدارک مورد نیاز برای رزرو تور نوروز بالی ۱۴۰۱

در صورتی که قانع شده‌اید که تور بالی نوروز 1401 می‌تواند بهترین زمان برای سفر و بازدید شما از این جزیره بهشتی باشد بهتر است هر چه زودتر اقدامات لازم را برای رزرو تور خود انجام دهید. جهت ورود به بالی شما نیاز به اخذ ویزای اندونزی خواهید داشت. آژانس‌های مسافرتی شما را دریافت ویزای توریستی اندونزی همراهی خواهند کرد. تنها کاری که شما باید انجام دهید در دست داشتن پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار، اصل و کپی مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی)، پرینت گردش مالی تایید شده توسط بانک و دو قطعه عکس سه در چهار است. با داشتن این مدارک و پرداخت هزینه‌های مربوط به رزرو هتل و پرواز می‌توانید چمدان خود را ببندید و آماده سفری به یادماندنی در سال جدید باشید.

 

بهترین هتل‌های ساحلی بالی

۰۹ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران