بهترین مکان‌های بالی برای تفریح سال نو

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین مکان‌های بالی برای تفریح سال نو

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که با فرا رسیدن فصل زمستان فرصت مسافرت را از دست داده‌اند. در حالی که زمستان‌ها نیز در بسیاری از مقاصد گردشگری می‌توانند جذاب و سرگرم‌کننده باشند. به خصوص اینکه تحویل سال نو میلادی در این فصل قرار داشته و علاقه‌مندان به سفر گزینه‌های متنوعی را پیش رو خود خواهند داشت. چنانچه شما نیز اهل رقص و موسیقی بوده و دوست دارید تجربه‌ای متفاوت از تحویل سال نو میلادی را داشته باشید در این مقاله یک سری از بهترین مکان‌های تور بالی را برای این منظور معرفی کرده‌ایم. بالی در فصل زمستان نیز دارای آب و هوای گرمی بوده و مراسم سال نو را به صورت بسیار باشکوه برگزار می‌کند. تا پایان این مطب همراه ما باشید تا شما را با بهترین مکان‌های بالی برای تفریح سال نو آشنا کنیم.

 

فیننس بیچ کلاب، بالی (Finns Beach Club, Bali)

یکی از اولین انتخاب‌های گردشگران تور بالی و البته مردم محلی برای یک تفریح همه چیز تمام در لحظه سال نو میلادی در بالی فیننس بیچ کلاب نام دارد. این مکان ساحلی بزرگ و باشکوهی بوده و از ۳ استخر با تخت‌های حمام آفتاب تشکیل شده است. هر چند که این مکان می‌تواند در تحویل سال نو شلوغ باشد اما به دلیل مساحت بزرگ آن هرگز اذیت نخواهید شد. بار نوشیدنی‌های فیننس بیچ کلاب نیز بسیار متنوع بوده و تقریبا هر آنچه را که دوست دارید، در آن پیدا خواهید کرد. روی هم رفته این کلاب با برآورده کردن تمامی انتظارات توریست‌ها از یک پارتی شبانه مکانی عالی برای جشن گرفتن سال جدید است. شما می‌توانید بهترین غذاها، نوشیدنی‌ها، موسیقی و زمین رقص را در آن پیدا کنید.

  • آدرس: Pantai Berawa, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali
  • نحوه دسترسی: از هر نقطه بالی می‌توانید با اتوبوس یا تاکسی به اینجا برسید

 

جنجا کلاب، بالی (Jenja Club, Bali)

مورد بعدی از گزینه‌های پرطرفدار برای تفریح سال نو در بالی، جنجا کلاب است. این کلاب شبانه در منطقه سمینیاک که برای توریست‌ها بسیار محبوب است، قرار دارد. بنابراین نه تنها در پارتی سال نو بلکه برای تفریحات شبانه در دیگر روزهای سال نیز بسیار محبوب است. علاقه‌مندان به رقص و موسیقی می‌توانند تا ساعت ۳ صبح در این کلاب برقصند و از لحظه به لحظه خود لذت ببرند. جنجا کلاب دارای بخش‌های مختلفی است که هر کدام از آن‌ها برای هدف‌های مختلفی استفاده می‌شوند. در شب تحویل سال جدید هر سه فضا با موسیقی‌های پرجنب و جوش در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. همچنین جنجا کلاب دارای محیطی برای رقص و تفریح در فضای باز نیز می‌باشد که اگر شرایط آب و هوایی بد نباشد، علاقه‌مندان فرصت تفریح در آن را نیز خواهند داشت. مردم می‌توانند در این مکان از انواع موسیقی‌ها مانند EDM و تکنو لذت برده و یکی از بهترین خاطرات را در سال جدید میلادی برای خود رقم بزنند.

 

بهترین کارهای توریستی در سانور بالی

  • آدرس: Town Square Suites, Jl. Nakula 18, Seminyak, Kuta, Legian, Kuta, Kabupaten Badung, Bali
  • نحوه دسترسی: از هر نقطه بالی می‌توانید با اتوبوس یا تاکسی به اینجا برسید.

 

اسکای دام سوپر کلاب، بالی (SkyDome Super Club, Bali)

اگر به دنبال بی‌نظیرترین مکان برای رقص با موسیقی‌های پخش شده در بالی به منظور گذراندن سال نو میلادی می‌گردید، بدون شک اسکای دام سوپر کلاب مورد پسند شما واقع خواهد شد. این کلاب به خاطر پارتی‌های شبانه شگفت‌انگیز با حضور بهترین دی‌جی‌های بالی شما را تا صبح به رقصیدن وادار می‌کند. این مکان به قدری پرطرفدار است که برخی افراد معروف در تور بالی آنجا را برای تفریح و سرگرمی شبانه ترجیح می‌دهند. به دلیل شهرت و محبوبیت بالا ظرفیت این مکان خیلی زود پر می‌شود. به همین دلیل اگر تصمیم خود را برای رفتن به آنجا گرفته‌اید بهتر است هر چه زودتر در آن حضور پیدا کنید. در تحویل سال‌ جدید این مکان شور و هیجان دوچندانی پیدا کرده و با نوشیدنی‌ها و غذاهای متنوع سنتی بالی در کنار موسیقی‌های پرجنب و جوش از مردم پذیرایی می‌کند. در تمام طول شب اسکای دام سوپر کلاب بالی شاهد پخش انواع موسیقی‌ها مانند راک، EDM و پاپ خواهید بود.

  • آدرس: Jln Legian No.61, Kuta, Badung Regency, Bali
  • نحوه دسترسی: از هر نقطه بالی می‌توانید با اتوبوس یا تاکسی به اینجا برسید.

 

دوبله سیکس روفتاپ، بالی (Double Six Rooftop, Bali)

دوبله سیکس روفتاپ با مساحتی بیش از ۱۷۰۰ مترمربع بر روی پشت بام، برای جشن سال نو ۲۰۲۳ در بالی فوق‌العاده عالی است. هر چند که این مکان با پخش موسیقی‌های پرطرفدار شاد و سرو نوشیدنی‌های متنوع شهرت دارد اما به دلیل قرار گرفتن بر روی پشت بام، مردم می‌توانند از منظره پانوراما ساحل منطقه سمینیاک بالی در آن لذت ببرند. بنابراین می‌توان ادعا کرد که این مکان که به طرز شگفت انگیزی زیبا بوده و یکی از بهترین‌ها در بالی است. پس اگر دوست دارید در کنار رقص و تفریح از منظره زیبای اطراف نیز در تمام طول شب لذت ببرید، بدون شک دوبله سیکس روفتاپ مورد پسند شما خواهد بود.

 

بازدید از جنگل میمون اوبود در بالی

  • آدرس: Jalan Double Six No.66, Seminyak, Kuta, Badung, Bali
  • نحوه دسترسی: از هر نقطه بالی می توانید با اتوبوس یا تاکسی به اینجا برسید.

 

کُکون بیچ کلاب، بالی (Cocoon Beach Club, Bali)

Cocoon Beach Club یکی دیگر از موارد مورد علاقه توریست‌ها و البته مردم محلی برای تفریح سال نو در بالی است. به طوری که این مکان هر نوع انتظاری را که ممکن است در پارتی شبانه سال جدید در بالی داشته باشید را برای شما برآورده خواهد کرد. نکته جالب اینکه کُکون بیچ کلاب دارای بخش‌های مختلفی برای پذیرایی از مهمانان است. به عنوان مثال مشتریان می‌توانند قسمت VIP یا یا سالن‌های عرشه رستوران را رزرو کرده و بسته به بودجه و سلیقه خود از خدمات آن بهره ببرند. این چیزی است که دیگر بارها و کلاب‌های شبانه بالی از آن برخوردار نیستند. این مکان در بین افراد معروف نیز بسیار پرطرفدار بوده و اگر خوش شانس باشید احتمال روبرو شدن با چهره‌های سرشناسی که تور بالی را برای گذراندن مسافرت سال نو میلادی انتخاب کرده‌اند، روبرو خواهید شد. از دیگر مزایای این مجموعه می‌توان به حضور دی‌جی‌های حرفه‌ای و همچنین ارائه خدمات در فضای باز، عرشه و استخر روباز اشاره کرد.

  • آدرس: Jalan Double Six No. 66, Blue Ocean Boulevard, Seminyak, Kuta, Seminyak, Kuta, Badung, Bali
  • نحوه دسترسی: از هر نقطه بالی می توانید با اتوبوس یا تاکسی به اینجا برسید.

 

لا پلانچا، بالی (La Plancha, Bali)

اگر از مکان‌های معمولی خسته شده و به دنبال جایی متفاوت برای تفریح و سرگرمی خود در بالی به منظور سپری کردن پارتی سال نو میلادی هستید، لا پلانچا می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. لاپلانچا یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای تماشای تفریحات شبانه در بالی نه تنها در مهمانی سال نو بلکه در تمام روزها است. این بار درست در ساحل واقع شده و بر روی ساختار دو سطحی که در مقابل موج سواری قرار گرفته، قرار دارد. توصیه می‌کنیم اگر لا پلانچا را برای تفریح در شب سال نو انتخاب کردید، زودتر به آنجا رفته و قبل از شروع هیاهو رقص و موسیقی از تماشای غروب زیبای خورشید و به دنبال آن آتشبازی‌های زیبا در آسمان لذت ببرید. در نهایت نیز شب خود را با موسیقی‌های پرجنب و جوشی که توسط دی جی‌ها اجرا می‌شوند به اتمام برسانید.

 

دانستنی‌هایی برای سفر به نوسا پنیدا بالی

  • آدرس: Jalan Mesari Beach, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung, Bali
  • نحوه دسترسی: از هر نقطه بالی می توانید با اتوبوس یا تاکسی به اینجا برسید.

 

پوتاتو هِد بیچ کلاب، بالی (Potato Head Beach Club, Bali)

امکان ندارد کسی در تفریح سال نو پوتاتو هِد بیچ کلاب را در بالی انتخاب کرده و از آن ناراضی باشد. این مکان در سطح جهانی معروف بوده و هر سال مهمانان خود را با هنرمندان برنده جایزه گرمی غافلگیر می‌کند. علاوه بر آن این کلاب شبانه بالی با حضور نوازندگان و دی جی‌های معروف بین‌المللی شهرت و محبوبیت دوچندانی پیدا می‌کند. بنابراین به شما این اطمینان را می‌دهیم که بهترین موسیقی‌ها و اجراها را در Potato Head Beach Club بالی شاهد خواهید بود. همچنین این ساحل دارای یک بار کنار ساحل، استخر شنا و موسیقی شگفت انگیز است که آن را به یک فضای مهمانی عالی به خصوص در پارتی تحویل سال جدید تبدیل می‌کند.

  • آدرس: Petitenget No.51B, Seminyak, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali
  • نحوه دسترسی: برای رسیدن به اینجا می‌توانید در هر نقطه از بالی سوار تاکسی شوید.

 

نوسا دوعا بیچ ریزورت، بالی (Nusa Dua Beach Resort, Bali)

امکان ندارد در مورد بهترین مکان‌های بالی برای تفریح سال نو صحبت کرد و نامی از نوسا دوعا بیچ ریزورت به میان نیاورد. پس اگر هنوز مکان ایده‌آل خود را برای گذراندن یک پارتی به یادماندنی در بالی انتخاب نکرده‌اید، بدون شک Nusa Dua Beach Resort را توصیه می‌کنیم. این مکان علاوه بر جشن و پایکوبی یکی از بهترین هتل – ریزورت‌های بالی است. بنابراین می‌توانید در تور بالی این مکان را برای اقامت خود انتخاب کرده و در جشن سال نو آن نیز شرکت کنید. پخش موسیقی‌ها و رقص از ساعات شب در این مجموعه شروع شده و بی وقفه تا صبح ادامه می‌یابد.

 

زیباترین هتل‌های جنگلی بالی

  • آدرس: Kawasan BTDC Pariwisata Nusa Dua Lot. North 4, Benoa, Kuta Selatan, Benoa, Kec. Kuta Sel., Kabupaten Badung, Bali
  • نحوه دسترسی: برای رسیدن به اینجا می‌توانید در هر نقطه از بالی سوار تاکسی شوید.

 

منبع 

۱۹ دی ۱۴۰۱

نظرات کاربران