بازدید از جنگل میمون‌ها در منطقه اوبود بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بازدید از جنگل میمون‌ها در منطقه اوبود بالی

منطقه اوبود یکی از مشهورترین مناطق فرهنگی و توریستی بالی است که از نظر طبیعی، مناظر بسیار دارد و از نظر فرهنگی و هنری می‌توانید در سفرتان با تور بالی از موزه‌ها، معابد و جاذبه‌های گردشگری دیگر آنجا دیدن کنید. همچنین برای سلامتی روحتان می‌توانید از خانه یوگای این منطقه استفاده کرده و به جسم و روح خود آرامش ببخشید. همچنین اگر با حیوانات دوست و علاقه‌مندید، دیدن جنگل میمون‌ها را که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم را از دست ندهید. 

 

منطقه اوبود


اوبود در جنوب جزیره درGianyar بالی، در یکی از مهمترین مراکز گردشگری جهان واقع شده است و به خاطر ویژگی‌های منحصر به فردش، آثار تاریخی، فرهنگ، هتل‌ها، رستوران‌ها، آب و هوای مطبوع و مناظر طبیعی زیبایش گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید با دوچرخه این منطقه را بگردید و از جاذبه‌های آن دیدن کنید. آثار هنری را ببینید و صنایع دستی خریداری کنید.
جنگل میمون‌ها، دریاچه براتان، غار فیل‌ها، معابد باستانی و مزارع پلکانی برنج از زیبایی‌های این منطقه محسوب می شود که در اینجا توضیحات بیشتری درباره جنگل میمون‌ها و دیدنی‌هایش می‌خوانیم.

 

۵ ساحل شگفت‌انگیز در نزدیکی اوبود بالی

 

جنگل میمون‌ها

 


جنگل میمون‌ها


جنگل میمون اوبود با ۱۱ هکتار مساحت در میان جنگل پادانگتگال قرار دارد. ساکنین این منطقه، جنگل میمون اوبود را به عنوان یک مرکز اقتصادی، آموزشی و محافظتی می‌شناسند. اگر علاقه‌مند به تماشای میمون‌ها و دوستی با آنها و تنفس اکسیژن خالص هستید، بازدید از این جنگل را از دست ندهید. در جنگل میمون‌ها بیش از ۷۴۹ میمون وجود دارد که در بین ۱۸۶ نوع درخت پراکنده شده اند و حدود ۳۴۰ عدد Macaques دراز دُم و حتی کوتاه دم وجود دارد. در این جنگل تپه‌ها و بیشه‌های مختلف و زیبایی وجود دارد. دره‌های تنگ و نهر جاری که از شنیدن و دیدن آن لذت خواهید برد. مسیرهای پیاده روی مشخص به بازدید کننده‌ها اجازه می‌دهد تا به بخش‌های مختلف پارک از جمله نهر و دره دسترسی داشته باشند. همچنین این جنگل یک منطقه محفاظت شده دارد که دارای یک سالن عمومی، گالری، فروشگاه و رستوران و سرویس بهداشتی می‌باشد.

 

بالی را همچون بومی‌ها تجربه کنید

 

جنگل میمون‌ها

 


در جنگل میمون‌ها به ۶ گروه تقسیم می شوند که شامل گروه اصلی معبد، گروه محافظتی جنگل، گروه مرکزی، گروه شرقی، گروه مچلین و گروه قبرستان می شود. میمون‌های Macaques دراز دُم و کوتاه دم را خواهید دید که کوتاه دم‌‌ها شبیه به انسان هستند. برخلاف دراز دم‌ها که فقط در جنگل زندگی می‌کنند، کوتاه دم‌ها را در مزارع برنج و روستاها نیز می‌توان دید. همچنین گردشگران می‌توانند در کنار بازدید از جنگل میمون اوبود از معبد مرگ هم که در اطراف این جنگل قرار دارد، دیدن کنند.

 


تغذیه میمون‌ها


طبق قانون پارک کارکنان پارک به میمون‌ها غذا می‌دهند. سه بار در روز، سیب زمینی شیرین. همچنین موزهایی که گردشگران می‌توانند آنها را از داخل پارک خریداری کنند و به میمون‌ها به عنوان غذا بدهند. آنها همچنین از برگ‌های انبه، غله، خیار، نارگیل و بقیه میوه‌های محلی نیز تغذیه می کنند. بجز خوراکی‌های مشخص شده، تنقلاتی همچون کلوچه، بیسکوییت و نان‌ها برای غذا دادن به میمون‌ها در این پارک ممنوع است.

 

میوه‌های خوشمزه و عجیب بالی

 

جنگل میمون‌ها

 


اقامت در اوبود


در صورتی که به بالی سفر کرده‌اید و می‌خواهید از جنگل میمون‌ها هم دیدن کنید بهتر است فکر به حال اقامت خود در یک هتل خوب نیز بکنید. هتل پادما اوبود بالی از مجموعه هتل‌های ۵ ستاره اندونزی، یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید شب را در آنجا بگذرانید. این هتل در کنار یک رودخانه مشرف به جنگل‌های بامبو واقع شده است.

 

۸ هاستل ارزان قیمت و دنج در منطقه اوبود بالی

 

جنگل میمون‌ها

 

 

یک مجتمع اقامتی گسترده با ۱۴۹ اتاق مجلل در مرکز فرهنگی معروف بالی است. هتل پادما Padma Resort، دارای آبگرم برای ریلکس کردن گردشگران، رستورانی با منظره پانوراما ۱۸۰ درجه رو به جنگل‌های بامبو و مزارع زیبای برنج است که می‌توانید در آنجا غذاهای وسوسه انگیز اندونزی، آسیایی و اروپایی را میل کنید. این اقامتگاه در ۱۳ کیلومتری اوبود قرار دارد. دارای اینترنت رایگان و فضای باز است. اتاق‌های مناسب و دسترسی به هتل آسان است. همچنین به جاذبه‌های تفریحی دیگری چون پارک فیل سافاری، معبد Tirta Empul نیز نزدیک است که به راحتی می‌توانید از آنها بازدید کنید.

۰۲ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران