راهنمای کامل بهترین کارها در منطقه کوتا بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
راهنمای کامل بهترین کارها در منطقه کوتا بالی

ساحل کوتا از دهه ۱۹۷۰ ساحل مورد علاقه موج سواران بوده و بازدیدکنندگان تور بالی را به سمت خود می‌کشانده است. این ساحل برای آفتاب گرفتن بسیار محبوب است، بنابراین صبح زود به آنجا بروید تا جایی روی شن‌ها پیدا کنید. اما این همه ماجرا نیست شما می‌توانید برای تفریح خانوادگی، به واتربوم بالی یکی از بهترین و قدیمی‌ترین پارک‌های آبی جزیره بروید و یا در ساحل، در کنار یک برج نجات غریق، مرکز حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی کوتا قرار دارد که می‌توانید در رهاسازی‌های هیجان‌انگیز شرکت کنید. برجستگی‌های فرهنگی اینجا نیز شامل معابد روستایی، نمایش بارونگ، و یک معبد بودایی مهم در مرکز کوتا است. بنابراین منطقه ساحلی کوتا در بالی برای هر کسی و هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد.

 

واتربام بالی

پارک آبی Waterbom Bali سرسره‌های آبی هیجان‌انگیزی و بازی‌های آبی مناسب برای کودکان ارائه می‌دهد که در ۳۸۰۰۰ متر مربع باغ‌ها و استخرهای گرمسیری گسترده شده‌اند. این پارک آبی در امتداد جالان کارتیکا پلازا، روبروی جاده مرکز خرید دیسکاوری قرار دارد. یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی بالی، واتربوم بالی، هیجان‌های فراوانی از جمله سرسره بدنه «سوپر حلقه» Climax، Superbowl، Boomerang، Smashdown و Race Track را فراهم می‌کند. پس از این که احساس گرسنگی کردید به رستوران‌های واتربوم بالی بروید، جایی که می‌توانید از غذاهای اندونزیایی، ژاپنی و مکزیکی لذت ببرید.

 

سفر به ۱۰ جزیره منحصر به فرد در بالی

 

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر

آدرس: Jalan Kartika Plaza, Tuban, Bali 80361, Indonesia

 

تئاتر کوتا

تئاتر کوتا میزبان نمایش‌های شبانه است که اکثر بازیگران آن لباس‌های رقص بالیایی خیره‌کننده دارند. این نمایش که به عنوان Lights of Faith شناخته می‌شود، درباره دوستی سنتی است که با چالش‌های مدرنیسم مواجه شده است. لحظات مفرح و خنده‌داری در میان صحنه‌های توهم پرتنش و هیجان آمیخته وجود دارد. این نمایش همچنین شامل ترفندهای جادویی است، تعداد زیادی ترفندهای ماهرانه و ناپدید شدن، شناورها و جابجایی‌ها.

ساعت کار: پنجشنبه تا سه شنبه از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۰ شب (چهارشنبه ها تعطیل است)

آدرس: Jalan Kuta Center No.8X, Kuta, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

پارک آبی سیرک

پارک آبی سیرک یک پارک تفریحی در جالان کدیری در توبان است که حدودا ۱۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی Ngurah Rai به سمت شمال فاصله دارد. این پارک آبی دارای ده‌ها سرسره و یک رودخانه تنبل، همراه با یک منطقه اختصاصی برای کودکان با فواره‌ها، ماشین‌های آبی و قطارهای کوچک است. جویندگان هیجان می‌توانند اسلایدهای هیجان‌انگیزتری مانند «اسلاید سرعت» و «اسلاید موج» را انتخاب کنند. Circus Waterpark همچنین دارای اسپا رفلکسولوژی پا، خدمات عکاسی، و رستوران است. برای کمدها و حوله‌ها و همچنین آلاچیق‌ها اگر مکانی خصوصی و سایه‌دار برای استراحت می‌خواهید، هزینه‌های اجاره اعمال می‌شود.

 

خاص‌ترین رستوران‌های بالی با تم‌های جذاب

ساعت کار: دوشنبه از ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر، سه شنبه تا یکشنبه از ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر

آدرس: Jalan Kediri, Tuban, Kuta Selatan, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

dream museum zone

منطقه موزه رویایی (DMZ) بالی یک گالری هنری سرگرم‌کننده است که ۱۲۰ نقاشی دیواری همه‌جانبه و در اندازه واقعی را به نمایش می‌گذارد. این آثار هنری جلوه‌ای سه بعدی برای عکس‌ها ایجاد می‌کنند - فقط دوربین خود را تنظیم کنید، ژست بگیرید و با تم‌های متعدد موجود عکس‌‌های خلاقانه بگیرید. از تعقیب شدن توسط یک سفید بزرگ گرفته تا عبور از یک گذرگاه خیانتکارانه، به راحتی چند ساعت را در منطقه موزه رویایی سپری خواهید کرد. این موزه در جالان ناکولا، درست در نزدیکی تقاطع Jalan Dewi Sri و جاده Sunset Kuta واقع شده است.

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: Jalan Nakula No.33X, Legian, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

ساحل بالی

ساحل کوتا یکی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از غروب‌های معروف بالی است که در ساحل جنوب غربی جزیره واقع شده، و می‌توانید در طول سال از آفتاب گرفتن، موج سواری، شنا و فوتبال ساحلی لذت ببرید. جاده‌های ساحلی اصلی کوتا، جالان کاریتا پلازا و جالان پانتای کوتا، مملو از استراحتگاه‌ها، هتل‌ها، مکان‌های تفریحی، فروشگاه‌ها، و ترکیبی از رستوران‌ها و بارها هستند. گزینه‌های خرید عبارتند از مرکز خرید دیسکاوری و بازار رنگارنگ هنر کوتا است. اگر قصد موج‌سواری در بالی را دارید، موج‌های ساحل کوتا برای موج‌سواران مبتدی تا پیشرفته مناسب هستند.

 

۲۰ فعالیت عاشقانه جذاب در بالی

آدرس: Pantai Kuta, Kuta, Badung, Bali, Indonesia

 

جهان وارونه بالی

جهان وارونه بالی دارای ۷ اتاق با طراحی خاص با دکوراسیون و مبلمان است که به طور عمدی بر روی سقف چیده شده‌اند. شما در اینجا می‌توانید از یک روز سرگرم‌کننده با همسر یا دوستان خود لذت ببرید و ژست‌های خلاقانه زیادی داشته باشید، اما در نهایت در عکس‌ها به‌عنوان شیرین‌کاری گرانش به چالش کشیده می‌شوند. جهان وارونه بالی قطعا مکانی برای خانواده‌هاست. دوربین‌های روی حالت سلفی واقعا در اینجا کار نمی‌کنند، اما کارکنان مهربانی وجود دارند که به عکس‌برداری و راهنمایی شما در اتاق‌های آشفته کمک می‌کنند.

زمان بازدید: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب

آدرس: Jalan By Pass Ngurah Rai No.762, Pemogan, Denpasar Selatan, Kota Denpasar, Bali 80221, Indonesia

 

اسکوتر زیر آب بالی

اسکوتر زیر آب بالی، اسکوترهای شناور را در باغی زیر آب در سواحل نوسا سنینگان، تقریبا ۳۰ دقیقه با قایق در جنوب شرقی بالی، راه‌اندازی می کند. این اسکوترهای تک‌نفره Walrus S-1 دارای موتورهای کوچک و فلپ‌های فرمان گسترده هستند که با سرعت ۲ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنند. با کمک غواصان حرفه‌ای، از کنار باغ‌های مرجانی و گونه‌های دریایی عجیب و غریب عبور خواهید کرد. دستگاه تنفسی شبیه کلاه فضایی است که دید عالی را در طول تور بالی فراهم می‌کند.

 

بهترین موزه‌های بالی را بشناسیم

ساعت کار: دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر، شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر (یکشنبه‌ها تعطیل است)

آدرس: Jalan Setiabudi No. 18, Kuta, Bali 80229, Indonesia

 

فوتبال ساحلی در کوتا

می‌توانید از بازی فوتبال ساحلی با مردم محلی در کوتا لذت ببرید. آن‌ها معمولا در حوالی ساعت ۴ بعدازظهر بین هتل هارد راک و مرکز خرید دیسکاوری و همچنین بخش‌های دیگر در امتداد ساحل، پست‌های هدف ایجاد می‌کنند. از چند بازی دوستانه قبل از غروب آفتاب لذت ببرید حتی ممکن است در طول تعطیلات خود در بالی یک یا دو دوست پیدا کنید.

آدرس: Kuta, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

موج سواری در بالی

ساحل کوتا به خاطر امواج بلند و آب‌های عمیق خود معروف است که باعث محبوبیت آن در بین موج سواران حرفه‌ای و مبتدی شده است. برای کسب دانش اولیه در مورد موج‌سواری در بالی، می‌توانید در یکی از آموزشگاه‌های معروف موج‌سواری که در کنار ساحل قرار دارند، مانند Odysseys، Rip Curl Surf School و Bali Surfer Girls Surf School ثبت نام کنید. دفعه بعد که برگردید، تا زمانی که تمرین کنید، می‌توانید سواحل موج‌سواری پنهان بالی را کشف کنید.

 

بهترین هتل‌های ساحلی بالی

آدرس: Kuta, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

بنای یادبود بمب گذاری بالی

بنای یادبود بمباران بالی که همچنین زمین صفر نیز نامیده می‌شود به عنوان ادای احترام دائمی به قربانیان بمب گذاری لژیان در سال ۲۰۰۲ ساخته شد. این مکان در مرز کوتا و لگیان و جایی که کافه تخریب شده پدی در جاده اصلی لگیان قرار داشت، واقع شده است. از آن زمان این کافه به جالان لگیان منتقل شد و از Paddy's به Reloaded تغییر نام داد. بنای یادبود Ground Zero از ماسه سنگ حکاکی شده پیچیده‌ای ساخته شده که نام و ملیت قربانیان آن حادثه بر روی یک پلاک بزرگ مرمرین درج شده است. این بنای تاریخی که توسط دولت محلی به خوبی نگهداری می‌شود شب هنگام با روشن شدن چراغ‌ها نه تنها جلب توجه می‌کند بلکه تا حد زیادی غم‌انگیز هم هست. همچنین مراسم یادبودی برای گرامیداشت قربانیان هر سال در ۱۲ اکتبر برگزار می‌شود.

آدرس: Jalan Legian, Kuta, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

خیابان واکینگ ساحل کوتا

خیابان پیاده روی ساحل کوتا یکی از گذرگاه های اصلی کوتا است. این خیابان یک طرفه از جایی ادامه می‌یابد که تفریحات شبانه و خیابان اصلی لگیان، جالان لگیان به پایان می‌رسد. منطقه میانی خیابان واکینگ ساحل کوتا مملو از اسپا، سالن‌های زیبایی، کیوسک‌های سوغاتی و هنری، اجاره‌ای موتورسیکلت، و صرافی‌ها است. پاساژ خرید میدان کوتا توقفگاه خوبی است قبل از اینکه به بخش ساحلی خیابان پیاده‌روی ساحل کوتا بروید.

 

عجیب‌ترین غذاهای بالی

آدرس: Jalan Pantai Kuta, Legian, Badung, Bali, Indonesia

 

سایت حفاظت از لاک پشت دریایی کوتا

سایت حفاظت از لاک پشت دریایی کوتا یک مرکز پرورش لاک پشت دریایی و مرکز آموزشی در کنار برج نجات غریق Balawista است. این مرکز با تلاش مشترک با انجمن لاک پشت‌های دریایی بالی، بیش از ۱۰ هزار جوجه لاک پشت را از سال ۲۰۱۱ رها کرده است و معمولا برای فصل تولید مثل (ژوئن تا ژوئیه)، زمانی که هزاران تخم لاک پشت در مکان‌های موقت در اطراف ماسه های کوتا بیرون می‌آیند، آماده می‌شود.

آدرس: Jalan Pantai Kuta, Kuta, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

New Kuta Golf

گلف نیو کوتا یکی از دیدنی‌ترین اما چالش برانگیزترین زمین‌های قهرمانی ۱۸ سوراخ بالی است. چشم‌انداز سبز آن از صخره‌های سنگ آهک سفید، مشرف به اقیانوس هند نمایی به شدت دیدنی دارد. همچنین سوراخ ۱۵، با نام مستعار "آویز صخره"، منظره‌ای از اقیانوس هند و ساحل بالانگان را ارائه می‌دهد. این باشگاه گلف دارای یک فروشگاه حرفه‌ای، اتاق‌های پذیرایی، قسمت‌های غذاخوری، کمدها و یک اتاق کنفرانس با پذیرایی بزرگ برای رویدادهای قهرمانی است. رستوران لینکز غذاهای اندونزیایی و بین‌المللی سرو می‌کند. از ماساژ و درمان‌های بالیایی در مرکز اسپای نیو کوتا گلف در محل لذت ببرید.

 

تجربه روزی متفاوت در بازار ماهی کدونگانان بالی

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۶:۳۰ بعدازظهر

آدرس: Jalan Raya Uluwatu,, Kawasan Pecatu Indah Resort Pecatu, Jimbaran, Kuta Selatan, Badung, Bali 80361, Indonesia

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظرات کاربران