بهترین ویلاهای منطقه سمینیاک بالی با استخر اختصاصی و قیمت کم‌تر از ۱۰۰ دلار

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین ویلاهای منطقه سمینیاک بالی با استخر اختصاصی و قیمت کم‌تر از ۱۰۰ دلار

سمینیاک یکی از برترین و البته زیباترین نقاط بالی است که می‌توانید در آن اقامت کنید. این منطقه مملو از ویلاهای زیبا و فوق‌العاده است که از هر کسی بپرسید می‌گوید که برای اقامت در آن باید مبلغ هنگفتی بپردازید. با این حال بسیاری از این ویلاهای لوکس که استخر اختصاصی دارند هستند که در سفر با تور بالی با قیمتی زیر ۱۰۰ دلار می‌توانید در آن‌ها  برای یک شب کرایه کنید.

 


Danoya Villa، مدرن و جمع و جور


این ویلا با استایل خاص سازه‌های بالی در کنار المان‌های مدیترانه‌ای، یکی از بهترین انتخاب‌ها در این منطقه محسوب می‌شود. یک مکان بسیار لوکس برای اقامت که در حیاطش یک محل نشستن زیبا، میز شام و البته استخری جذاب و متفاوت دارد. البته ویلاها در جزییات با هم متفاوت هستند اما همه‌ی آن‌ها دارای استخر، باغ و امکانات کاملا مدرن و البته آشپزخانه خواهند بود. از این مرکز تا مراکز خرید و رستوران‌های سمینیاک ۱۵ دقیقه فاصله خواهد بود مضاف اینکه برای استفاده از اسپا نیز نیازی نیست از محوطه مجموعه خارج شوید چون در این محل یک اسپای اخصاصی لوکس و عالی تدارک دیده شده است.

 

 

 Danoya Villa

 


هزینه: ۹۴ دلار
آدرس: Jl. Batubelig No. 559, Seminyak, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Kabupaten Badung

 


Villa Harmony، توازن طبیعت و هنر معماری


ویلاهای این مجموعه بزرگ و زیبا هستند با این حال به خاطر اینکه کمی از وسط شهر دور به نظر می‌رسند قیمت آن‌ها مبلغ ۳۱ دلار است! ویلاهایی با امکانات عالی که شامل چند اتاق با پنجره‌های بزرگ، آشپزخانه با میز ناهار خوری، استخر با امکانات بسیار خوب و فضایی بیرونی باغ مانند. از نکات مثلت دیگر آن می‌توان به نزدیکی این مجموعه ویلا به ساحل باتو بلینگ اشاره کرد.

 

 

 Villa Harmony

 


هزینه: ۳۱ دلار
آدرس: Jl. Batu Belig, Gang Merpati, North Seminyak, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Kabupaten Badung

 


Villa Viona 6 Oberoi، مناسب زوج‌های جوان


این مجموعه ویلا معروف است که برای ماه عسل بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. طراحی سفید رنگ و زیبا، جمع و جور و دو نفره و نزدیک به بسیاری رستوران‌ها و کافه‌های شهر و همچنین چند ساحل معروف. اتاق‌های این ویلا پر شده از امکانت مختلف و عالی، همچنین یک استخر زیبا در حیاط هر ویلا قرار دارد و بر خلاف بسیاری مراکز دیگر، خدمات آن از طرف مسئولین مجموعه به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود.

 

 

 Villa Viona 6 Oberoi

 


هزینه: ۸۳ دلار
آدرس: Jalan Sari Temuku, Gg. Sandat, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung

 


Villa Zak، جواهری زیبا


مهم نیست تنها به بالی سفر کرده‌اید یا در جمع خانواده و دوستان هستید، Villa Zak یک انتخاب عالی برای هر سلیقه‌ای به شمار می‌آید. مجموعه‌ای درست در قلب سمینیاک که تقریبا به هرجایی که فکرش را بکنید نزدیک است به راحتی می‌توانید برای تفریح و خوش‌گذرانی از محل ویلا به مراکز مختلف سرک بکشید. ویلاها به زیباترین شکل ممکن و کاملا متفاوت از هم طراحی شده‌اند و از نظر امکانات تفریحی و رفاهی همه چیز در آن‌ها تدارک دیده شده است. همه‌ی آن‌ها آشپزخانه، باغ و صد البته استخر دارند که به صورت روزانه تمیز می‌شوند.

 

 

 Villa Zak

 


هزینه : ۹۵ دلار
آدرس: Jl. Drupadi No.10, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung

 


Bali Swiss Villa، زیبا و مدرن


این ویلای مدرن و لوکس به مرور در حال تبدیل شدن به مجموعه‌ای بسیار محبوب برای آن‌هایی است که دوست دارند استخری نسبتا بزرگ در اقامتگاه خود هنگام سفر به بالی داشته باشند. کل این مجموعه از طراحی بی‌نظیری برخوردار است که بخش زیادی از آن با چوب اما به شکلی مدرن و جذاب طراحی شده. رنگ‌بندی شاد در کنار امکانات بسیار خوب رفاهی و اینترنت بی‌سیم رایگان اقامت در این مرکز را لذت‌بخش می‌کند. این‌ها را اضافه کنید به استخر اختصاصی، سرویس حمام مرمری، آشپزخانه مجهز و اسپای اختصاصی درون مجموعه.

 

 

 Bali Swiss Villa

 


هزینه: ۷۸ دلار
آدرس: Jalan Dewi Saraswati III, Seminyak, Kuta, Seminyak

 


Villa Senja Seminyak، اقامتی عاشقانه


شاید این مجموعه آنقدرها که فکر می‌کنید مجلل و لوکس به نظر نرسد ، اما طراحی رنگارنگ و محیط گرم و دوست‌داشتنی‌اش می‌تواند اقامتی عاشقانه و جذاب را در ویلایی با امکانات عالی و در مجیطی بسیار خوب برایتان به ارمغان بیاورد. ویلاها بزرگ و جا دار هستند و عموما دارای ۵ اتاق، تلوزیون فلت با کانال‌های ماهواره‌ای، استخر بیرونی و داخلی مختص به هر واحد و امکانات معمول برای ویلاها هستند. البته جدا از اقامتی عاشقانه، ویلاهای بزرگ آن برای خانواده‌ی شلوغ و پر جنب و جوش نیز توصیه می‌شود.

 

 

 Villa Senja Seminyak

 


هزینه: ۹۲ دلار
آدرس: Jalan Batu Belig, No. 10, Kerobokan, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Kota Denpasar

 


Mokko Suite Villas، لوکس اما ارزان


هر کدام از ویلاهای این مجموعه، تلفیقی از زیبایی، امکانات و خدمات عالی هستند. ۱۰ ویلای بسیار لوکس که با قیمت استثنایی ۷۰ دلار برای اقامت کرایه داده می‌شوند. هر کدام از ویلاها دارای تراس، ۲ اتاق، آشپزخانه، استخر اختصاصی بیرونی، آشپزخانه و امکانات رفاهی کامل و عالی است. البته بعضی از این ۱۰ ویلا ۱ اتاق خواب دارند اما با توجه به اینکه مساحت همه‌ی آن‌ها یکی‌ست و امکاناتی برابر دارند قیمت هر کدام متفاوت نخواهد بود.

 

 

 Mokko Suite Villas

 


هزینه: ۷۰ دلار
آدرس: Jalan Umalas I No.168, Kerobokan Kelod, Kuta Utara

 


Kubu Manggala Villas، شاد و سرزنده


ویلاهای اختصاصی مجموعه Kubu Manggala شامل خانه‌های چوبی و زیبا می‌شود با حیاطی بزرگ و یک استخر اختتصاصی. ویلاهایی بسیار زیبا که البته مساحت کمی دارند اما درون حیات هر واحد یک باغ زیبا، میز نهار خوری و صندلی‌های راحتی کنار استخر تهیه دیده شده است. بهترین انتخاب ممکن برای خانواده‌هایی که می‌خواهند یک تعطیلات جذاب و شاد را از سر بگذرانند.

 

 

 Kubu Manggala Villas

 


هزینه: ۹۱ دلار
آدرس: Jalan Mertasari Yasa bali utama No. 13, Pengubengan, Seminyak, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Kabupaten Badung

۲۵ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران

سعید ناسوتی

باسلام
ضمن سپاس از اطلاعاتتون میخواستم نحوه رزرو این ویلاها رو از ایران هم بفرمایید