لوکس‌ترین هتل‌های سمینیاک در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
لوکس‌ترین هتل‌های سمینیاک در بالی

بخش مهمی از سواحل خیره کننده در امتداد جنوب بالی و در کنار محیط پر جنب و جوش کوتا را، ساحل و شهر سمینیاک تشکیل می‌دهد. این محدوده ترکیبی متنوع از رستوران‌های کلاس جهانی، اسپاهای پیشرفته، بوتیک‌های مد روز،  فروشگاه‌های بین المللی تجهیزات موج سواری و فروشگاه های برند را شامل می‌شود. بعلاوه برخی از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه سمینیاک در بالی نیز، به جذابیت‌های آن می‌افزایند و روزهایی مفرح را برای گردشگران در این فضای آرامش بخش و دنج رقم می‌زنند.

 

کانواز در سمینیاک بالی (Kanvaz)

این هتل جذاب ۴ ستاره با مبلمان فضای باز، تراس آفتابگیر، مرکز اسپا و سلامتی، کلاس‌های تناسب اندام با مربی شخصی و کلاس‌های یوگا، سفری شاد را برای مسافران تور بالی به ارمغان می‌آورد. بعلاوه وای فای رایگان در سراسر اقامتگاه، پارکینگ خصوصی رایگان، انبار چمدان، میز تور و رزرواسیون ۲۴ ساعت نیز ارائه می شوند.

از دیگر خدمات و امکانات این هتل می‌توان به نظافت روزانه، خدمات خشکشویی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فضای مخصوص سیگار کشیدن، خدمات نگهداری از کودکان و خدمات دربان اشاره کرد. گفتنی است مرکز اسپا و سلامتی خدماتی نظیر ماساژ، اسکراب بدن، رنگ کردن و اصلاح مو و خدمات زیبایی را نیز برای مخاطبانش به همراه می‌آورد.

عکس: booking.com

 

شرایط خورد و خوراک به بهترین نحو فراهم بوده و مهمانان می‌توانند از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ و باکیفیت در بار و رستوران هتل لذت ببرند. وعده‌های غذایی مخصوص کودکان نیز، در این اقامتگاه سرو می‌شوند. همچنین صبحانه قاره‌ای، آمریکایی یا آسیایی هر روز در هتل ارائه می‌شود.

از طرفی این اقامتگاه که در شمار بهترین هتل‌های منطقه سمینیاک در بالی است، اتاق‌هایی راحت و زیبا و مجهز به تهویه مطبوع و عایق صوتی را در خود جای داده و با کلیه امکانات رفاهی از مهمانانش پذیرایی می‌کند از جمله: بالکن با چشم اندازی به منظره استخر، آشپزخانه مجهز، چای/قهوه ساز، حمام خصوصی، حوله و سشوار، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، فضای نشیمن، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای.

در نهایت از نقاط دیدنی بالی در نزدیکی این ریزورت می‌توان به ساحل پتیتنگت، ساحل سمینیاک و معبد پتیتنگت اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی انگوراه رای در ۱۱ کیلومتری اقامتگاه است و این مکان، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد.

آدرس: JI. Petitenget 188, 80361 Seminyak, Indonesia

 

بهترین هتل‌های ساحلی بالی

عکس: booking.com

 

ایندیگو بالی سمینیاک بیچ (Indigo Bali Seminyak Beach)

این ریزورت ۵ ستاره که جزو برترین هتل‌های منطقه سمینیاک در بالی بوده، یک اقامتگاه ساحلی است که با پنج استخر روباز (۳ استخر بزرگسالان، ۱ استخر کودکان و ۱ استخر کودکان نوپا) و ۸ گزینه غذاخوری (۷ رستوران و بار و روم سرویس ۲۴ ساعته) به استقبال مهمانانش می‌آید.

بعلاوه می توانید در مرکز اسپا که دارای ۶ اتاق درمان زوج، ۴ اتاق درمان تک نفره، اتاق رفلکسولوژی، سالن مانیکور و پدیکور و دو سالن استراحت برای قبل و بعد از درمان است، از خدماتی جذاب و ماساژ دلپذیر برخوردار شوید. وای فای رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس است. در ضمن این منطقه برای ساحل گردی، اسب سواری و موج سواری بسیار ایده آل است.

باغ، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، بار، فضای پیک نیک، مبلمان فضای باز، مرکز تناسب اندام همراه با مربی شخصی، کلاس‌های یوگا و تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، از دیگر جذابیت‌های این اقامتگاه به یادماندنی به شمار می‌آیند.

عکس: theshutterwhale.com

 

اتاق‌های این هتل، با طراحی جدید و اثاثیه شیک و با الهام از سبک بالیایی، مجهز به امکانات مدرن هستند. ویلاهای پیشرفته و بزرگ از استخر خصوصی برخوردارند، در حالی که سوئیت‌ها مجهز به وان هستند. بعلاوه تمامی واحدها، امکانات رفاهی کامل و ایده آلی را ارائه می‌دهند از جمله: کفپوش چوبی یا پارکت، عایق صوتی، تهویه مطبوع، بالکن مبله، مینی ‌بار، ملحفه، اتاق پرو، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک کن لباس، فضای نشیمن مبله، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت کابلی، حمام خصوصی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، آشپزخانه، قهوه ساز، کتری برقی.

از دیگر جذابیت‌های اقامتگاه در لیست لوکس‌ترین هتل‌های منطقه سمینیاک در بالی، می‌توان به خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، صرافی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برگزاری جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فضای مخصوص سیگار کشیدن، صندلی‌ها و چترهای آفتابگیر کنار استخر و ساحل و شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

به لحاظ دسترسی‌ها باید گفت مهمانان می‌توانند مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های عالی را در این حوالی بیابند. همچنین مرکز خرید Seminyak Village در ۱.۳ کیلومتری، معبد پتیتنگت در ۱.۹ کیلومتری و فرودگاه بین المللی انگوراه رای در ۵ کیلومتری ریزورت واقع شده‌اند.

آدرس: Jalan Camplung Tanduk No.10 , 80361 Seminyak, Indonesia

 

بهترین هتل‌های ارزان قیمت در بالی

عکس: booking.com

 

کورت یارد بای ماریوت در سمینیاک بالی (Courtyard by Marriott)

اینجا یک استراحتگاه مجلل ۵ ستاره و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه سمینیاک در بالی است که در فاصله ۵ دقیقه پیاده روی از ساحل سمینیاک واقع شده است. این ریزورت با جذابیت‌هایی نظیر باغ، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، استخر روباز، صندلی‌ها و چترهای آفتابگیر استخر و ساحل، سالن تناسب اندام، کلاس‌های یوگا، مرکز اسپا و سلامتی و سرویس رفت و برگشت رایگان به ساحل سمینیاک از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه شرایط سرگرمی نیز برای مهمانان فراهم هستند از جمله: فضای بازی سرپوشیده، بازی‌های رومیزی/پازل، خدمات نگهداری از کودکان، اجرای موسیقی زنده، باشگاه کودکان و تنیس روی میز.

اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، بالکن با چشم اندازی به فضای سبز و فضای داخلی مدرن هستند و امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت کابلی، پایه آی‌پاد، فضای نشیمن مبله، میز مطالعه، کمد لباس، سوکت نزدیک تخت، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان، حوله / ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، سشوار و آشپزخانه مجهز را در خود جای داده‌اند.

عکس: booking.com

 

به لحاظ خورد و خوراک باید بگوییم رستوران Seminyak Kitchen و بار استخر این هتل که در لیست برترین هتل‌های منطقه سمینیاک در بالی است، انواع غذاهای بین المللی را سرو می‌کنند. همچنین وعده‌های غذایی مخصوص کودکان نیز فراهمند.

وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، تبدیل ارز، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، خدمات خشکشویی، فکس/فتوکپی، اتاق جلسات و ضیافت، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات، از دیگر خدمات و امکانات این اقامتگاه زیبا و خاطره انگیز به شمار می‌آیند.

گفتنی است این هتل، ۱۵ دقیقه رانندگی تا میدان سمینیاک و خیابان اوبروی و ۳۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی انگوراه رای فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی نیز به مهمانانش ارائه می‌شود.

آدرس: Jalan Camplung Tanduk (Dhyana Pura), No. 103 SP, 80361 Seminyak, Indonesia

عکس: booking.com

 

بیوند بایو در سمینیاک بالی (Beyond Bayou)

این اقامتگاه واقع در سمینیاک نیز، در شمار لوکس‌ترین هتل‌های منطقه سمینیاک در بالی محسوب می‌شود و در ۱.۷ کیلومتری ساحل باتو بلینگ واقع شده است. همچنین ساحل پتیتنگت در ۱.۷ کیلومتری، ساحل سمینیاک در ۲ کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای در ۱۰ کیلومتری اقامتگاه  قرار دارند و این هتل، خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

مهمانان در این هتل ۴ ستاره، به باغ و تراس، بار، رستوران، استخر روباز، جکوزی، صندلی‌ها و چترهای آفتابگیر، پارکینگ خصوصی رایگان، فضای پیک نیک، مبلمان و غذاخوری در فضای باز، روم سرویس و وای فای رایگان، دسترسی دارند. بعلاوه هر روز صبحانه آمریکایی، آسیایی یا گیاهی در این اقامتگاه سرو می‌شود.

اتاقها دارای بالکن با چشم اندازی به منظره استخر و باغ بوده و از کمد لباس، قفسه خشک کن لباس، فضای نشیمن، میز مطالعه، مینی بار، حمام خصوصی همراه با حوله و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، آشپزخانه، میز غذاخوری، کتری برقی و سایر امکانات رفاهی برخوردارند.

خدمات خشکشویی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌آیند. در ضمن پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های انگلیسی، اندونزیایی، هلندی و چینی مسلط هستند و از این رهگذر تعاملی صمیمانه و مفید با مهمانان دارند.

آدرس: Gang Kubu Lebak, 80361 Seminyak, Indonesia

 

بهترین هتل‌های کوتا برای اقامت در بالی

عکس: booking.com

 

آوانی در سمینیاک بالی (Avani)

این اقامتگاه ۴ ستاره که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه سمینیاک در بالی است، با جذابیت‌هایی نظیر استخر روباز، مرکز تناسب اندام، باغ و تراس، صندلی‌ها و چترهای آفتابگیر، مبلمان فضای باز و امکانات باربیکیو، به استقبال مسافران تور بالی می‌آید. برای سرگرمی مهمانان نیز شرایطی جذاب فراهمند از جمله: کلاس آشپزی، باشگاه کودکان و زمین بازی کودکان.

به لحاظ خورد و خوراک، جای نگرنی نیست و شرایطی کامل مهیاست. هر روز صبحانه قاره‌ای، انگلیسی، ایرلندی یا ایتالیایی را می‌توانید در اینجا میل کنید. بعلاوه در این اقامتگاه رستورانی خواهید یافت که غذاهای آمریکایی، اندونزیایی و غذاهای دریایی سرو می‌کند. گزینه‌های گیاهی و بدون گلوتن نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

عکس: booking.com

 

تمامی اتاق های این ریزورت از عایق صوتی، تهویه مطبوع و بالکن با منظره استخر برخوردارند و امکانات رفاهی کامل و ایده آلی را ارائه می‌دهند نظیر: کمد لباس، حوله / ملحفه (با پرداخت هزینه اضافی)، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار، فضای نشیمن مبله، سوکت نزدیک تخت، مبل تختخواب شو، قفسه خشک کن لباس، داک آی پاد، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، چای/قهوه ساز، آشپزخانه مجهز همراه با صندلی کودک، توستر، اجاق گاز، مایکروویو، خشک کن، ظروف آشپزخانه، کتری برقی، ماشین ظرفشویی و یخچال.

همچنین دیگر خدمات و امکانات این اقامتگاه عبارتند از: وعده‌های غذایی مخصوص کودکان، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان، خدمات دربان، میز تور، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات خشک‌شویی، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، خدمات نگهداری از کودکان و خدمات کرایه خودرو و دوچرخه.

در نهایت از نقاط محبوب در نزدیکی استراحتگاه می‌توان به ساحل دابل سیکس، ساحل سمینیاک و ساحل پتیتینگت اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه بین المللی انگوراه رای است که در ۹ کیلومتری ریزورت قرار دارد.

آدرس: Jl. Drupadi No.28, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, 80361 Seminyak, Indonesia

عکس: booking.com

 

آلیلا در سمینیاک بالی (Alila)

این اقامتگاه مجلل ۵ ستاره در کنار ساحل واقع شده و بعنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه سمینیاک در بالی، اقامتی خاطره انگیز را با امکاناتی نظیراستخر روباز بی نهایت، باغ، تراس آفتابگیر، امکانات باربیکیو، مبلمان فضای باز و وای فای رایگان رقم می‌زند. همچنین اجرای موسیقی زنده، کلاس آشپزی، تور یا کلاس در مورد فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی و کلاس‌های یوگا نیز در اینجا برای مهمانان ترتیب داده می‌شوند.

پارکینگ خصوصی رایگان، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، خدمات دربان، مرکز تناسب اندام، انبار چمدان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی، سالن جلسات، نگهبانی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فضای مخصوص سیگار کشیدن، باشگاه کودکان و زمین بازی کودکان، از دیگر جذابیت‌های این مکان به یادماندنی به شمار می‌آیند. ضمن اینکه مرکز اسپا و سلامتی با خدماتی کامل از جمله ماساژ، اسکراب و درمان‌های بدن، پدیکور، مانیکور، درمان های مو و صورت و خدمات زیبایی، ساعاتی آرامش بخش و جذاب را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد.

بعلاوه می‌توانید مجموعه‌ای عالی از غذاهای آسیایی را در رستوران هتل میل کنید، در حالی که رستوران معروف Ku De Ta تنها ۴ دقیقه رانندگی با این اقامتگاه که در شمار برترین هتل‌های منطقه سمینیاک در بالی است، فاصله دارد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبای این ریزورت از تهویه مطبوع، بالکن و دکوراسیون شیک برخوردارند. بعلاوه کلیه شرایط و وسایل راحتی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. در نهایت جالب است بدانید پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اندونزیایی، ژاپنی، کره ای، مالایی و هلندی با مهمانان در تعاملند.

آدرس: Jalan Taman Ganesha no. 9, Petitenget, 80361 Seminyak, Indonesia

 

با ۵ هتل لاکچری و بی‌مانند در بالی آشنا شوید

عکس: booking.com

 

 

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نظرات کاربران