فعالیت‌های توریستی در سمینیاک بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
فعالیت‌های توریستی در سمینیاک بالی

سمینیاک پیچیده‌ترین و مجلل‌ترین منطقه تفریحی ساحلی در تور بالی است که سواحل زیبا و حال ‌و هوای خنک آن جذاب‌ترین جاذبه‌های آن است. در مقایسه با مناطقی مانند اوبود بالی، تعداد زیادی چیز برای دیدن و انجام دادن در اینجا وجود ندارد، اما برخی از جاذبه‌های سرگرم کننده و خانوادگی برای لذت بردن وجود دارد. سمینیاک در گذشته بسیار جو ساده‌ای داست اما حالا زندگی مدرن به آن راه پیدا کرده با این وجود، در میان زرق و برق خیابان‌های خرید بوتیک و رستوران‌های با غذاخوری‌های عالی، برخی از ویژگی‌های سنتی مانند معبد پتی‌تنگت وجود دارند. اگر به دنبال کاری برای انجام دادن بین آفتاب گرفتن در برخی از زیباترین سواحل بالی هستید، مجموعه خوبی از مواردی که حواس‌تان را پرت می‌کنند در اینجا پیدا خواهید کرد.

 

ساحل سمینیاک

ساحل سمینیاک که در ساحل غربی منطقه جنوبی بالی، در شمال کوتا و جنوب اومالاس قرار دارد، در طول روز نسبتاً آرام است. محیط خنک، آفتابی و نسیمی آن مکانی عالی برای معاشرت با دوستانتان، بادبادک زدن، آفتاب گرفتن یا شنا کردن است. البته قبل از اینکه به داخل اقیانوس بپرید، پرچم‌های قرمزی را که توسط ناجیان غریق نصب شده را بررسی کنید. موج سواری در مناطق خاصی از ساحل مجاز است و می‌توانید تخته‌هایی را در ساحل با همان قیمتی که در کوتا کرایه می‌کنید تهیه نمایید.

 

راهنمای خرید لباس در سمینیاک بالی

آدرس: Seminyak, Badung, Bali, Indonesia

 

معبد پتیتنگت

معبد پتیتنگت نقطه عطف فرهنگی مرکزی سمینیاک است. این معبد چند صد ساله که در زبان محلی به عنوان Pura Petitenget شناخته می‌شود، یکی از مواردی است که باید از آن بازدید کرد که در طول سالگردهای جشن ۲۱۰ روزه خود واقعاً حس و حالی تماشایی به خود می‌گیرد. نام خیابانی که به موازات ساحل امتداد دارد در واقع از معبد گرفته شده است. ساحل Petitenget به همین نام تنها چند قدم با معبد فاصله دارد، جایی که بازدیدکنندگان و مردم محلی از بهترین مکان‌ها برای اشتراک در لحظات غروب زیبا لذت می‌برند. معبد دیگری به نام معبد Masceti Ulun Tanjung در کنار حیاط اصلی قرار دارد. روستاییان محلی در اینجا برای محافظت در برابر قحطی و بیماری دعا می‌کنند.

ساحل دبل سیکس

ساحل دابل سیکس یک امتداد نیم کیلومتری از ماسه‌های سفید طلایی است که بخشی از کل طول ساحل سمینیاک را تشکیل می‌دهد و یکی از بهترین سواحل بالی است. این ساحل شمالی‌ترین نوار لژیان (ساحل اقیانوس آبی) را به جنوبی‌ترین ساحل سمینیاک در استراحتگاه Oberoi Bali  که اغلب به به عنوان ساحل Oberoi شناخته می‌شود متصل می‌کند. همچنین بخشی از جالان دبل سیکس به عنوان جالان آرجونا شناخته می‌شود به موازات ساحل قرار دارد یکی از خیابان‌های اصلی ساحلی لژیان است که ردیفی از بارها و رستوران‌های امروزی را ارائه می‌دهد.

آدرس: Jalan Double Six, Seminyak, Badung, Bali, Indonesia

 

چالش فرار از اتاق توتم بالی

در Totem Room Escape Challenge Bali، شما و حداکثر ۶ دوست دیگرتان می‌توانید از یک ساعت سرگرم کننده در داخل خانه در سمینیاک لذت ببرید. به عنوان یک تیم، شما به «جهان‌ها» یا اتاق‌های بازی با طراحی پیچیده منتقل می‌شوید و مستقیما در سناریویی با مجموعه‌ای از معماها پرتاب می‌شوید که فقط کاراگاه‌های داخلی ترکیبی شما می‌توانند آن‌ها را حل کنند. به علاوه وجود یک تایمر که از بالای سرتان دور می‌شود، به هجوم آدرنالین خونتان می‌افزاید.

 

معرفی بهترین رستوران‌های سمینیاک

آدرس: Jalan Kayu Aya No.18C, Seminyak, Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

Dream Museum Zone (DMZ) Bali 3D

منطقه موزه رویایی (DMZ)  بالی یک گالری هنری سرگرم‌کننده و تعاملی با مجموعه وسیعی از نقاشی‌های دیواری سه بعدی و در اندازه واقعی است که بازدیدکنندگان می‌توانند با آن ژست بگیرند و با آن بازی کنند. این گالری شامل مجموعه‌ای غنی از آثار هنری نقاشی شده استادانه است که هر کدام به عنوان پس زمینه‌ای تعاملی برای عکاسی ترفندی عمل می‌کنند. تعداد قابل توجهی از ۱۲۰ اثر هنری منحصر به فرد در ۱۴ دسته مختلف در ۳ طبقه وجود دارد که یک روز کامل از کشف و خلاقیت را بین آن‌ها ارائه می‌دهد.

آدرس: Jalan Nakula No.33X, Legian, Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: هر روز ۹ صبح تا ۱۰ شب

 

ساحل اکو

ساحل اکو یکی از محبوب‌ترین مکان‌های موج سواری بالی است. این نام مستعار  از کلوب ساحلی آنجا گرفته شده در حالی که نام محلی آن پانتای باتو میجان است. ساحل اکو به دلیل شکاف‌های صخره‌ای پیشرفته، چشم انداز ۱۸۰ درجه‌ای دریا و غروب خورشید به یکی از محبوب‌ترین سواحل اطراف تبدیل شده است. همچنین مجموعه‌ای از کافه‌های غذاهای دریایی لذیذ در نقطه‌ای بلند وجود دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید. ساحل تمیز و آراسته است، و با فضایی آرام مناظر عالی و غذاهای دریایی لذیذ، مکانی عالی برای استراحت محسوب می‌شود.

آدرس: Jalan Pura Batu Mejan, Canggu, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Biasa ArtSpace Bali

گالری Biasa ArtSpace یک مرکز هنری غیرعادی است که از سال ۲۰۰۵ در خط مقدم تبلیغ هنرمندان جوان و با استعداد بالی بوده است و جایی است که می‌توان خلاقیت، درک مفهومی و آوانگارد را پرورش داد و از آن حمایت کرد. Biasa ArtSpace معمولا آثار هنری هنرمندان مترقی که قبلا ناشناس بوده‌اند را به نمایش می‌گذارد.

 

تجربه‌ی متفاوت کلاس‌های یوگا در سمینیاک، بالی

آدرس: Jalan Raya Seminyak No.34, Seminyak, Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

 

اسب سواری

یک راه خوب برای لذت بردن از مناظر زیبای بالی، اسب سواری در امتداد سواحل کنگو و سمینیاک و از طریق تراس‌های برنج سرسبز در نزدیکی کربوکان است. با همراهی یک راهنمای حرفه‌ای، می‌توانید در طول چند ساعت از سمینیاک تا کنگو را طی کنید. تورهای اسب‌سواری توسط چندین اصطبل در این منطقه ارائه می‌شوند که مجموعه‌ای از رشته‌ها و اندازه‌های پایه‌ها را متناسب با سطح مهارت شما ارائه می‌دهند و تجربه سواری لذت‌بخشی را به شما ارائه می‌دهند. اگر با عزیزتان در بالی می‌مانید، می‌تواند یک فعالیت عاشقانه درست قبل از غروب آفتاب باشد.

موج سواری در ساحل سمینیاک

برای موج سواران متوسطی که می‌خواهند ساحل آرام‌تری پیدا کنند تا از موج سواری با رقبای کمتری داشته باشند سواحل سمینیاک دارای گزینه‌های عالی است. همچنین ساحل تمیزتر از کوتا است و کم‌تر دستفروشی در کنار ساحل وجود دارد. امواج می‌توانند دو برابر اندازه ساحل کوتا باشند که در اوایل صبح در بهترین حالت خود هستند. در ساحل Petitenget، چپ و راست موج‌های کوتاه مناسب برای بچه‌ها و مبتدیان را خواهید داشت. همچنین چند کمپ موج سواری و مدارس در این منطقه وجود دارد.

ساحل براوا

ساحل براوا در کنگو، حدود ۵ کیلومتر از مرکز سمینیاک واقع شده است. ساحل بادخیز و نسبتا تمیز، با ماسه‌های قهوه ای روشن است و همچنین بزرگ‌ترین تالاب در امتداد خط ساحلی کنگو را در خود جای داده است. اینجا مکانی جالب برای موج سواری بوده و به خصوص اگر به دنبال دوری از شلوغی هستید، گزینه بسیار خوب است. همین سکوت نیز آن را به مکانی مناسب برای مدیتیشن، یوگا و اسب سواری تبدیل می‌کند. در اینجا می‌توانید شاهد زندگی روزمره ماهیگیران معمولی باشید که با قایق‌های سنتی خود ماهی صید می‌کنند و همچنین از غروب آرام خورشید در بارها و مکان‌های استراحت در نزدیکی لذت می‌برند.

 

زیباترین نقاط جزیره بالی را بشناسید

آدرس: Jalan Pantai Berawa, Tibubeneng, Canggu, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

ساحل پتیتنگت

نام ساحل Petitenget از یک معبد باستانی در نزدیکی آن گرفته شده است. این یکی از سواحل ساکت‌تر بالی است، با وجود اینکه دسترسی به آن بسیار آسان است، زیرا در محله‌ای آرام قرار دارد. شن‌های خاکستری ظاهری اسرارآمیز ایجاد می‌کند و فضای آرام آن را تبدیل به یک مخفیگاه جایگزین از جمعیت کرده است، جایی که می‌توانید قبل از غروب آفتاب در امتداد اسکله شنا کنید، حمام آفتاب بگیرید، آهسته دوید، مدیتیشن کنید یا به کاوش بپردازید.

آدرس: Seminyak, Badung, Bali, Indonesia

 

کارخانه شکلات سازی پریمو بالی

کارخانه شکلات سازی پریمو بالی، شکلات دست ساز خالص و باکیفیت را از دانه‌های کاکائوی محلی تولید می‌کند. کارخانه کوچک صنایع دستی در کربوکان، درست در شمال سمینیاک واقع است. این کار توسط پپه یک ایتالیایی پرشور که از نزدیک با کشاورزان کاکائو در ارتفاعات مرکزی جزیره کار می‌کند، آغاز شد. همین که وارد کارخانه کوچک شوید با عطر شگفت انگیز شکلات روبرو خواهید شد. یک آسیاب سفارشی که او طراحی کرده دانه‌های کاکائو خام و فصلی را آسیاب می‌کند. دانه‌ها با سرعت کم و دمای پایین آسیاب می‌شوند، که به نوبه خود طعم کامل شکلات را حفظ می‌کند و در عین حال سطح اسیدیته آن را سرکوب می‌کند. می‌توانید محصولات نهایی را امتحان کنید و شکلات خالص را در طعم های مختلف خریداری کنید. شما باید از قبل قرار بازدید از کارخانه را ترتیب دهید.

آدرس: Jalan Bumbak Dauh No.130, Kerobokan, Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر (یکشنبه ها تعطیل است)

 

گالری نیامان

گالری نیامان دارای فضای هنری دنج و صمیمی است که در آن مجموعه متنوعی از آثار معاصر خلق شده توسط هنرمندان نوظهور محلی بالی و اندونزیایی را خواهید دید. گالری در جاده سمینیاک جالان باسانگکاسا نیز میزبان استعدادهای بین المللی مختلفی است که آینده درخشانی در انتظارشان است. در داخل فضاهای هنری با نور ماهرانه، دیوارهای آجری برهنه پوشیده شده با نقاشی و عکس را خواهید دید، در حالی که چندین گوشه اقلام «هنر پوشیدنی» و دکورهای عجیب و غریب طراحی شده برای ویلا یا اتاق نشیمن شما را به نمایش گذاشته‌اند.

 

برای سفر به بالی چه قدر باید هزینه کرد؟

آدرس: Jalan Raya Basangkasa No.88, Seminyak, Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

۲۰ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران