راهنمای خرید لباس در سمینیاک بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
راهنمای خرید لباس در سمینیاک بالی

اگر طرفدار لباس‌های زیبا و خرید مد روز هستید، سمینیاک در بالی، جایی عالی برای شماست. بخشی از بالی که بخش زیادی از مسافران این جزیره را در خود جای می‌دهد و هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی لوکس دارد و بسیاری از مراکز تفریحی در آن جای گرفته است. اما در این نوشته به بخش‌های مختلف سمینیاک نمی پردازیم، بلکه یک راست می‌خواهیم شما را با بهترین فروشگاه‌های لباس و مد این بخش از بالی آشنا کنیم.


Auguste The Label

این برند که محصول اندونزی است، دقیقا آن دسته جنس‌هایی را ارائه می‌کند که با روح جزیره همخوانی دارد. لباس‌ها و تاپ‌هایی راحت با طرح‌هایی شاد که احتمالا بخواهید آن‌ها را در سواحل و طبیعت خودِ بالی بپوشید. در مجموع Auguste The Label بسیار معروف است و طرح‌های دخترانه‌ی آن به تن هر بانویی می‌نشیند، پس حتما برای خرید سری به این بوتیک بزنید.

 

  معرفی برترین بازارها و مراکز خرید بالی 

 Auguste The Label


آدرس: Jl Raya Seminyak & Jl Batu Bolong No. 97


Uma & Leopold

این فروشگاه که سن زیادی ندارد، از جمله جدیدترین محل‌های پرطرفدار در بالی است که خانم‌های مسافر عاشق آن شده‌اند. در این فروشگاه لباس‌های راحت و ابریشمی، تاپ‌های بامزه و دخترانه، کفش، کیف و انواع لوازم شخصی به فروش می‌رسد. اجناس این محل ارزان نیستند، اما جزییات کارهای دستی انجام شده روی لباس‌ها به شما ثابت می‌کند، که قیمتی که برای لباس می‌پردازید، کاملا ارزشش را دارد.

 

 Uma & Leopold


آدرس: Jl Oberoi No.77x, Jl. Petitenget


Magali Pascal

Magali Pascal یکی دیگر از برندهایی است که در خود بالی لباس‌هایش تولید می‌شود و کارهای بسیار ارزشمند و البته گران‌قیمت را به بازار عرضه می‌کند. این مکان مجموعه‌هایی شامل لباس‌های لاکچری و ابریشمی، لباس‌های شب و همچنین لباس‌هایی که با الیاف اورگانیک ساخته شده‌اند را در خود دارد. شما می‌توانید لباس‌های بسیار زیبایی را در این مکان پیدا کنید که بخشی از کار آن‌ها با دست روی آن‌ها انجام داده و همچنین امکان این برایتان وجود دارد که خیاط‌های Magali Pascal آن را برای بدن شما کاملا تنظیم کنند.

 

 گشت‌ و گذاری سه روزه در اوبود؛ شهر هنر بالی

 Magali Pascal


آدرس: Jl Kayu Aya No.177x (Oberoi), Jl Raya Seminyak No.65 & Jl Raya Petitenget


Little Joe Woman

Gail Elliott یک مدل سابق است که این برند را پدید آورده و فروشگاهش در بالی یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های لباس‌های خاص است که هم شمایلی کلاسیک دارند و هم المان‌های مدرن در آن‌ها به چشم‌ می‌خورد. در مجموعه‌ی Little Joe Woman می‌توانید از لباس شنا تا لباس‌های گران‌قیمت شب را پیدا کنید.‌

 

 ۵ جزیره کوچک زیبا در نزدیکی بالی 

 Little Joe Woman


آدرس: Jl. Petitenget No.198, Seminyak


Bali Boat Shed

اگر به دنبال خرید لباس‌های شاد و راحت هستید و می‌خواهید بهترین جنس را برای خود انتخاب کنید، سری به Bali Boat Shed بزنید که نه تنها لباس‌هایی بسیار خوب برای بانوان دارد، در میان مجموعه‌های خود، لباس‌هایی عالی برای مردها نیز فراهم آورده است. لباس‌های این فروشگاه نیز مکانی با تنوع بالاست که انواع لباس‌های مختلف را شامل می‌شود.

 

 Bali Boat Shed


آدرس: Corner of Jl Kayu Aya & Jl Petitenget, Seminyak


Paulina Katarina

این برند در واقع برای دو خواهر است و مدت‌هاست که طراح‌های آن‌ها در جنوب شرق آسیا شهرت پیدا کرده است. طراحی‌های این برند مصوص بانوان بوده و سعی شده در عین زیبایی از بهترین متریال برای آن‌ها استفاده شود. بوتیک Paulina Katarina در سمینیاک بالی جایی بسیار جذاب برای خانم‌هایی است که به دنبال خرید لباس‌هایی زیبا هستند.

 

  سواحلی زیبا در بالی که از نظرها پنهان مانده‌اند

 Paulina Katarina


The Bali Tailor

یکی دیگر از برندهای مخصوص بالی که با طراحی‌های خاص و منحصر به فردش معروف شد و فارغ از لباس‌ها، طراحی‌هایی در زمینه‌ی کیف، کفش و حتی پوتین را نیز دارد. در واقع اجناسی که در The Bali Tailor به فروش می‌رسند، مشخصا گردشگران تور بالی را هدف قرار داده است، چون بسیاری از لباس‌های این فروشگاه خیلی به درد خود بالی نمی‌خورند.

 

 The Bali Tailor


آدرس: Jl Beraban No.67, Seminyak


Mrs Sippy Bazaar

در آخر یک جای عالی برای کسانی که به دنبال انواع لباس‌های شنا و راحتی می‌گردند. Mrs Sippy Bali یک فروشگاه عالی با انواع لباس‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف است که همچون یک بازار می‌ماند. انواع لباس‌های شنا را می‌توانید از این محل تهیه کنید. بخش زیادی از اجناس Mrs Sippy Bali شامل برندهای خوبِ اندونزیایی است، پس نباید خیلی انتظار قیمت بالایی داشته باشید، اما اجناس بسیار با کیفیتی خریداری خواهید کرد.

 

 ۱۰ مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ که در سفر به بالی باید به آنها سر بزنید 

 Mrs Sippy Bazaar


آدرس:‌ Jl. Taman Ganesha, Gang Gagak 8, Seminyak

۲۶ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران