تجربه‌ی متفاوت کلاس‌های یوگا در سمینیاک، بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
تجربه‌ی متفاوت کلاس‌های یوگا در سمینیاک، بالی

این که شما چقدر ذهن متمرکزی دارید و به دنبال تفریحی آرام و دوری از اینترنت هستید مهم نیست، کلاس‌های یوگا همیشه فعالیتی عالی در بالی محسوب می‌شود که می‌توانید انجام دهید. یوگا به معنای واقعی در تمامی نقاط این جزیره وجود دارد. از استودیوهای یوگا تا مغازه‌های اجناس مربوط به یوگا، موسسات سلامتی، کافه یوگا و کابین‌های یوگا هر چیزی در دسترس شما وجود دارد. یوگا در بالی به طور گسترده ریشه در تاریخ هندوی این کشور دارد. شما می‌توانید در طی اقامت  با تور بالی در این جزیره از کلاس‌های مربیان بین‌المللی بهره ببرید و تجربه‌ای متفاوت کسب کنید.

 

 

سمینیاک یوگا شالا

مهم نیست در کجای سمینیاک اقامت دارید یوگا شالا که به زبان هندی یعنی مدرسه یوگا، را از دست ندهید. سمینیاک یوگا شالا کلاس یوگای جزیره است که آشتانگا یوگای سبک میسور که قدیمی‌ترین سبک یوگای حرکتی است را ارائه می‌دهد. جدا از این شما می‌توانید سبک‌های هاتا و وینیاس را هم در موسسه پیدا کنید و کلاس‌های مدیتیشن، تای چی و چی کونگ را هم دنبال کنید. کلاس‌ها نیز در اتاقی کاملا محصور برگزار می‌شوند تا از هر سر و صدایی دور باشند. این کلاس‌ها با متدهای ضد لغزش، آب و حوله دست و صورت ارائه می‌شوند.

 

 

سمینیاک یوگا شالا

 

 

آدرس: Jl. Raya Basangkasa No.1200A, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

تلفن: +62 361 730498

 

 

یوگا در ووسکی

به صورت عمده هتل‌های دبلیو به خاطر امکانات ورزشی و تناسب اندامشان مشهور نیستند اما این یکی فرق دارد. هتل دبلیوی بالی دوبار در هفته کلاس‌های یوگا برای افرادی که به دنبال تجربه جدید روحی و معنوی در بالی هستند در منظره‌ای زیبا برگزار می‌کند. این کلاس‌ها بر پشت بام هتل با منظره دریای مواج آبی و مناطق سرسبز جزیره برپا می‌شود. کلاس‌ها هر یکشنبه به مدت ۷۵ دقیقه از ساعت ۷ تا ۸:۱۵ صبح و هر نوبت دوم عصر یکشنبه هنگام غروب آفتاب از ساعت ۵ تا ۶ به مدت ۶۰ دقیقه برگزار می‌گردد. به علاوه پکیج‌هایی نیز همراه با انواع اسپا، مثل سنگ داغ، غوطه‌ور شدن در آب سرد، حمام و اتاق دتوکس می‌شوند. آیا این فوق‌العاده نیست؟

 

 

یوگا در ووسکی

 

 

آدرس: Jl. Petitenget Kerobokan, Seminyak, Bali 80361, Indonesia

تلفن: +62 361 3000106

 

 

پرانا اسپا بالی

یوگا و بعد ماساژ، چه ترکیبی می‌تواند از این بهتر باشد؟ یکی ازبهترین کلاس‌های یوگا در بالی که سه جلسه تمرین در روز برگزار می‌کند پرانا اسپا است. این استودیو با زیبایی شناسی چشمگیر خاورمیانه دکور شده و اتاق‌های اسپای واقعا لوکسی را در دسترس شما قرار می‌دهد که با توجه به ظاهر درجه یکشان کاملا مقرون به صرفه هستند. شمل می‌توانید از بین هاتا، وینیاس و کافا هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید و به مدت یک ساعت از کلاس‌هایشان استفاده ببرید. به علاوه پکیج‌های اسپا نیز با ویژگی‌های مختلف ارائه می‌شود.

 

 

پرانا اسپا بالی

 

 

آدرس: Jl. Kunti I No. 118 X, Seminyak, Kuta, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

تلفن: +62 361 730840

 

 

جیوا بیکرام یوگا

یکی از بهترین کلاس‌های یوگا که شانس حضور در آن را ممکن است داشته باشید جیوا بیکرام است. حتما می‌پرسید چرا؟ به خاطر مربیان آن که به ندرت می‌توان چنین ترکیبی از کلاس‌های یوگا و مربیان در جایی از دنیا پیدا کرد. این کلاس در جلال پیتیتنگت نزدیک به میدان سمینیاک قرار گرفته است. کلاس به مدت ۹۰ دقیقه ۲۶ حرکت را در دمای ۴۰ درجه سانتیگراد تمرین می‌کند. این وضعیت ممکن است دردناک و طاقت‌فرسا باشد اما برای جسم و روح تمرینی بسیار مفید و موئر است. جدا از کلاس‌هی یوگای داغ شما می‌توانید هاتفلو، یین و اکپرس را هم دنبال کنید.

 

 

جیوا بیکرام یوگا

 

 

آدرس: Jalan Petitenget No.78, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

تلفن: +62 851-0041-3689

 

 

استودیوی یوگای Olop Iyengar

اگر فردی مبتدی هستید و دوست دارید در بالی تمرینات یوگا را انجام دهید الوپ لینگر با محیط دوست داشتنی و آرامش می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این استودیو کلاس‌هایش را سه جلسه در هفته به مدت دو ساعت برگزار می‌کند. شما فرصت این را خواهید داشت که در کنار دیگر مبتدیان سراسر دنیا از بهترین کلاس جزیره استفاده ببرید و چیزهایی زیر نظر مربیان آن یاد بگیرید.

 

 

استودیوی یوگای Olop Iyengar

 

 

آدرس: Indonesia, Bali, Badung Regency, Kuta, Seminyak, Jalan Drupadi I No.07 Banjar Basangkasah

تلفن: +62 812-3811-507

 

 

یوگا 108 بالی

شما می‌توانید سبک‌های مختلفی را در این استودیی یوگا از جمله وینیاس، هاتا، آشتانگا و یین را تمرین کنید و یاد بگیرید. کلاس‌ها توسط سگی جسی داگون به صورت جلسات خصوصی و دست جمعی برگزار می‌شوند. این کلاس که بین مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب است همیشه با استقبال زیادی روبرو است. بنابراین خیلی بهتر است کلاستان را از یک ماه قبل رزرو کنید.

 

 

یوگا 108 بالی

 

 

آدرس: Jalan Drupadi No. 108, Seminyak, Kuta, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

تلفن: +62 817-0007-108

 

 

استودیوی بالی پیلاتس

گرچه این استودیو فقط مختص به یوگا نیست اما برای علاقه‌مندان یوگای سبک هاتا را برگزار می‌کند. مقدار مزنه‌تان را مشخص کنید و بعد در کلاس‌های خصوصی و یا دست جمعی شرکت کنید. شما می‌توانید در زمینه یوگا پیلاتس، آسانا و پرانایاما هر کدام را که خواستید شرکت کنید. این کلاس بیشتر مناسب افرادیست که در کنار یوگا به دنبال تناسب اندام و تمرینات عضله‌ای هستند.

 

 

استودیوی بالی پیلاتس

 

 

آدرس: Jl. Drupadi No.68, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

تلفن: +62 813-3858-5261

۲۸ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران