۱۰ استودیوی رویایی بالی برای یوگا و زیستن در مسیر زندگی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۱۰ استودیوی رویایی بالی برای یوگا و زیستن در مسیر زندگی

بالی یکی از زیباترین جزیره‌های جهان است که می‌شود بارها و بارها به آن سفر کرد و لذتی که در بار اول از آن برد در بارهای دیگر نیز کسب کرد. جزیره‌ای رویایی و جادویی در اندونزی که مسافرانش را غرق می‌کند در جنگل و سرسبزی. در سفرتان با تور بالی به این جزیره‌ی جادویی و رویایی اگر می‎خواهید در مسیر زیستن قرار بگیرید همراه ما باشید تا ۱۰ استودیوی معروف این شهر برای یوگا را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- The yoga barn


یک مجموعه‌ی عالی و پیشرفته که ۷ استودیوی مجزا و کامل برای یوگا و انواع مدیتیشن دارد. مجموعه‌ای شیک و لاکچری که برای رفتن به آن باید هزینه کنید. مجموعه‌ای که در آن می‌توانید یوگا را نیز آموزش ببینید. مجموعه‌ای واقع شده در دل سرسبزی‌ها که از پشت شیشه‌های بلندش آفتاب و خورشید را به داخل استودیو دعوت می‌کند. درهای این استودیو هرروز از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب به روی علاقه‌مندان به یوگا باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. با رفتن به این استودیو جدای از آنکه می‌توانید یک روز خاطره‌انگیز از حضور در بالی را پشت سر بگذارید، می‌توانید بهترین غذاهای گیاهی و سالم این جزیره را نیز نوش جان کنید. چرا که یکی از بهترین رستوران‌های گیاهی بالی در این استودیو واقع شده است.

 

تجربه‌ی متفاوت کلاس‌های یوگا در سمینیاک، بالی

 

 

 The yoga barn

 


نشانی: جالان رایا پنگوسکان

 


۲- Intuitive flow


در سفرتان به بالی اگر می‌خواهید یوگاهای کلاسیک مربوط به شرق آسیا را بیاموزید باید به این مرکز مراجعه کنید. جاییکه در دل جنگل و در بلندا قرار گرفته است تا به هنگام یوگا کردن چشم‌انداز زیبایی از بالی پیش روی شما قرار داشته باشد. مرکزی که استادش یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین اساتید یوگا نه تنها در بالی بلکه در سراسر اندونزی است. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است. در سفرتان به بالی به شما پیشنهاد می‌کنیم صبح زود به این مرکز بروید و با برآمدن آفتاب یوگا را شروع کنید.

 

 

Intuitive flow

 


نشانی: رایا حامپوهان

 


۳- Blue earth village


یک روستای ساحلی و جنگلی زیبا که جای‌جایش استودیوی یوگا با بهترین مربیان را دارد. استودیوهایی که در پیوند روح و جان عمل می‌کنند و یک فضای بی‌نظیر از هستی به شما ارائه می‌دهند. برای تجربه‌ی یوگا و آموزش آن، همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب می‌توانید به استودیوهای این مکان مراجعه کنید.

 

بهترین نقاط بالی برای ورزش هیجان‌انگیز پرش از صخره

 

 

 Blue earth village

 


نشانی: جالان رایا آمِد

 


۴- Morning light yoga


اگر به ورزش‌های آبی به خصوص موج‌سواری علاقه‌مند هستید، اگر می‌خواهید در نور جادویی روز در کنار ساحل باشید و لذت ببرید، اگر می‌خواهید یک تجربه‌ی فراموش ناشدنی در بالی داشته باشید حتما به این استودیو تشریف ببرید. چرا که در بهترین نور روز می‌توانید موج‌سواری و یوگا را تجربه کنید.

 

 

 Morning light yoga

 


نشانی: پانتای سولوبان

 


۵- Seminyak yoga shala


یک مرکز عالی و آرام در دل شلوغی‌های منطقه سمین‌یاک. مرکزی که بهترین مربی‌های یوگا را در خود دارد و در یک آرامش و سکوت، تجربه‌ی از نو و متفاوت زیستن را به مراجعه‌کنندگانش ارائه می‌دهد

 

 

Seminyak yoga shala 

 


نشانی: جالان رایا باسانگ‌کاسا

 


۶- Power of now oasis


یک مرکز عالی برای آنهایی که می‌خواهند هنگامیکه صدای امواج ملایم آب را می‌شنوند و نسیم خنک به گونه‌هایشان می‌وزد، چشم‌هایشان را ببندند و تن‌شان را بسپارند به بازی ابرها و باد، بسپارند به طبیعت. یک مرکز عالی که شاخه‌های بامبو دور و اطرافش را پوشانده است تا پر از انرژی مثبت و سازنده باشد. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۷ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است.

 

۵ فعالیت هیجان‌انگیز در کوتا‌، بهشت موج‌سواری بالی

 

 

 Power of now oasis

 


نشانی: ساحل رترو

 


۷- Samadi bali


اگر یوگا برایتان جدی است و می‌خواهید با جدیدترین و بهترین متدهای آن آشنا شوید، بهترین اساتید این رشته را ببینید و در سفرتان به بالی ساعت‌ها برای آن زمان صرف کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم به این مرکز تشریف ببرید. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و با بهترین امکانات از آنها استقبال می‌کند.

 

 

Samadi bali

 


نشانی: جالان پادانگ لین‌جونگ

 


۸- Radiantly alive


یک مرکز چشمگیر عالی که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است و در دل خود ۳ استودیوی شیک و مجزا دارد. مرکزی که بهترین مربیان را در خود جمع کرده است و در یکی از زیباترین مناطق بالی واقع شده است. مرکزی که در بیشتر روزهای و فصل‌های سال در آن ورکشاپ‌های مختلف درباره یوگا برگزار می‌شود. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۸ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است.

 

 

 Radiantly alive

 


نشانی: جالان جم‌باوان

 


۹- Ubud yoga house


اگر دوست دارید در آغوش طبیعت باشید و نفسش را روی بدن خود حس کنید درحالیکه دارید یوگا می‌کنید باید به این استودیو تشریف ببرید. جاییکه در دل طبیعت و زیبایی واقع شده است و خیلی از کسانیکه به طور جدی یوگا می‌کنند را بی‌تاب خودش می‌کند. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است.

 

 

 Ubud yoga house

 


نشانی: سوباک سوک‌وایا

 


۱۰- Desa seni


اگر دوست دارید در یک فضای آزاد و باز درحالیکه در انحصار زیبایی هستید یوگا کنید باید به این مرکز تشریف ببرید. جاییکه شما را به بهترین مربی‌ها فرامی‌خواند و خاطره‌هایی ماندگار برایتان می‌سازد.

 

 

 Desa seni

 


نشانی: جالان سوباک ساری

۰۶ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران