۹ مکان رویایی در بالی برای دوچرخه سواری

جاذبه‌های گردشگری بالی
۹ مکان رویایی در بالی برای دوچرخه سواری

بالی یکی از زیباترین نقاط دنیاست که در سفرهایتان، حتما باید از آن دیدن کنید. یکی از راه‌های گشت و گذار دلچسب در تور بالی، کرایه دوچرخه و زدن به دل طبیعت است. شما می‌توانید در دشت‌های سرسبز، در میان دهکده‌های قدیمی، و در جنگل‌ها دوچرخه سواری کنید و به دیدن آبشارها، رودخانه‌ها، معابد باستانی بالی و خیلی جاهای دیگر بروید. برای این که بتوانید بهتر از این فعالیت لذت ببرید، ما ۹ نقطه عالی برای دوچرخه سواری در جزیره را در این نوشته به شما معرفی خواهیم کرد.

 

پارک دوچرخه سواری بالی

پارک دوچرخه سواری بالی، منطقه‌ای نسبتا بزرگ در نزدیکی دهکده پاکاساری در شمال جزیره است که به عنوان یک تفریح‌گاه بزرگ در نظر گرفته شده و خیلی از مردم محلی در کنار گردشگران از این محل استفاده می‌کنند. مسیرهای دوچرخه سواری زیادی در این جا در نظر گرفته شده که بعضی‌هایشان حتی برای دوچرخه سواران حرفه‌ای نیز عالی هستند. شما می‌توانید دوچرخه‌های مختلفی در این محل کرایه کنید و در مسیرهای جنگلی یا مسطح سواری کنید.

 

معرفی بهترین ریزورت‌های ساحلی بالی

کوه باتور و بلندی‌های کینتامانی

کوه باتور یک منطقه بسیار محبوب نزد گردشگران است و وقتی برای تفریح به نقاط مختلف آن می‌روید، دوچرخه‌سواراهای زیادی را می‌بینید که در این طبیعت زیبا به سواری مشغول هستند. آب و هوای عالی و طبیعت زیبا در کنار مزارع قهوه و معابد مختلف، یک روز عالی را برای شما در این منطقه خواهد ساخت.

اوبود

شما می‌توانید در محیط شهری اوبود بالی دوچرخه‌ای با قیمت مناسب کرایه کنید و در همان نزدیکی، به سراغ مناطق طبیعی بسیاری بروید که هر کدامشان از دیگری زیباتر هستند. آن اطراف جنگل‌های گرم سیری، معابد زیبا، دشت‌های بزرگ و جاهای متفاوتی وجود دارد که می‌توانید به سراغشان بروید و همچنین در خود محیط شهری نیز می‌توانید از دوچرخه برای رفت و آمد، بهره ببرید.

مزارع برنج پلکانی جاتیلووی

مزارع برنج پلکانی در بالی، همیشه یکی از نقاط پرطرفدار در این جزیره محسوب می‌شود و یکی از بهترین راه‌های برای بازدید از این محیط سبز و آرامش بخش، دوچرخه سواری در مسیر این مزارع خواهد بود. جدا از طبیعت و مزارع زیبا، تجربه‌ی دیدن زندگی مردم محلی در این مزارع نیز، چیزی نیست که بخواهید دیدن آن را در تور بالی از دست بدهید.

 

خرید در بالی، جزیره سفرهای عاشقانه

دهکده پوتونگ

دهکده پوتونگ یکی از زیباترین نقاط در شرق بالی خواهد بود که بخواهید در آن دوچرخه سواری کنید. این بخش از بالی مملو از جاذبه‌های طبیعی، مزارع برنج، معابد زیبا و ... بوده و شما می‌توانید در مسیرهایی که روی تپه‌های کارانگاسم هستند نیز به سواری بپردازید.

دهکده سیدمن

دهکده سیدمن نیز به داشتن مزارع برنج زیبا معروف است، اما این مکان از آن‌ جاهایی در بالی به شمار می‌رود که تورهای دوچرخه سواری زیادی به آن‌جا رفته تا گردشگران بتوانند در کنار بازدید از مزاع زیبا، نقاط مختلف طبیعی را نیز مشاهده کنند. این تورها عموما ۹ ساعت به طول انجامیده و شامل دوچرخه سواری، صرف ناهار و انجام فعالیت‌های تفریحی می‌شوند.

 

راهنمای سفر انفرادی به بالی

دهکده منگوی

منگوی یکی از دیدنی‌‌ترین نقاط بالی برای دوچرخه سواری در نزدیکی پایتخت دنپاسار است. جایی که مسیرهای بسیار خوبی برای دوچرخه سواران تدارک دیده شده و شما می‌توانید از میان معابد متعدد و سازه‌های قدیمی عبور کنید و زیبایی آن‌ها را در یک محیط آرامش بخش مرور نمایید.

کاندی داسا و قصر آبی تامان اوجونگ

بسیاری از هتل‌هایی که در کاندی داسا واقع شده‌اند، دوچرخه‌های متعددی برای کرایه به مسافران خود دارند، این مهم به خاطر زیبایی‌های متعدد در اطراف و همچنین جاده‌های عالی است که شما را به جاهای دیدنی همچون قصر آبی تامان اوجونگ می‌رساند. همچنین سواحلی دیدنی نیز در این منطقه وجود دارند که شما می‌توانید به موازات آن‌ها، به دوچرخه سواری بپردازید.

 

راهنمای آشنایی با بهترین محلات بالی

ساحل سانور

اما از میان تمام سواحل بالی، ساحل سانور بالی بهترین گزینه برای دورچه سواری در تور بالی خواهد بود. این ساحل یک مسیر سنگی بلند و بسیار عالی دارد که شما می‌توانید برای مدت‌ها در امتداد دریا، به دوچرخه سواری مشغول شوید، هر جا که خواستید پارک کنید و در جایی بسیار جذاب به استراحت مشغول شوید. راه‌های زیادی برای رفتن به این احل وجود دارد و در نهایت شما یک مسیر ۲ کیلومتری در سانور پیش رو خواهید داشت. همان اطراف مراکز طبیعی زیادی هستند که اگر از ساحل خسته شدید، می‌توانید کمی از آن‌ها را نیز با دوچرخه کرایه‌ای خود، کشف کنید و عکس‌های فوق العاده زیبایی از طبیعت آن بیاندازید.

۰۲ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران