معرفی ۸ تا از بهترین هتل‌های خانوادگی بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی ۸ تا از بهترین هتل‌های خانوادگی بالی

داشتن اقامتی راحت و بی‌دردسر یکی از اصلی‌ترین چیزهایی است که توریست‌ها در طول سفر خود انتظا دارند. به خصوص اگر به همراه خانواده سفر کرده باشید کیفیت اقامتگاه شما از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. از آنجایی که یکی از رویایی‌ترین تورها برای سفر تور بالی است در این مقاله تصمیم‌ گرفته‌ایم به معرفی ۸ تا از بهترین هتل‌های خانوادگی بالی بپردازیم. پس اگر فکر سفر به بالی به همراه خانواده را در سر دارید شما را به خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم تا بتوانید بهترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید.

 

 ۱. هتل هارد راک بالی (Bali Hard Rock Hotel)

اگر دوست دارید تا هتلی نزدیک به فرودگاه بین المللی بالی را انتخاب کنید هتل هارد راک جز بهترین گزینه‌های ممکن خواهد بود. زیرا این هتل در فاصله ۶.۸ کیلومتری فرودگاه قرار گرفته و سرویس‌های ترانسفر فرودگاهی به صورت شبانه روزی در آن دایر است. علاوه بر آن در این هتل مسافران می‌توانند از امکاناتی نظیر ماساژ، خوردن غذاهای لذیذ بین‌المللی در رستوران و پارک آبی رایگان آن استفاده کنند. این هتل با داشتن پرسنلی خوش برخورد و اتاق‌هایی تمیز و مرتب برای مسافرانی که به صورت خانوادگی به بالی سفر می‌کنند بسیار مناسب خواهد بود.

۲. هتل کنراد بالی (Bali Conrad Hotel)

اگر به هتل‌های لوکس بالی علاقه دارید هتل کنراد بالی به عنوان یک هتل ایده‌آل ۵ ستاره مناسب برای اقامت مسافران به همراه خانواده‌هایشان خواهد بود. این هتل مشرف به منظره زیبای سواحل بالی بوده و مسافران آن می‌توانند به راحتی از تفریحات دریایی در طول سفر خود لذت ببرند. از طرفی دیگر فاصله نزدیک آن به فرودگاه بالی مزیت بزرگی برای مسافران این هتل به حساب می‌آید. علاوه بر آن با انتخاب هتل کنراد بالی می‌توانید از استخر لولکس و مجلل و تفریحات لاکچری آن نهایت استفاده را بکنید.

 

معرفی برترین هتل‌های اوبود در بالی

۳. هتل پان پاسفیک نیروانا بالی (Pan Pacific Nirwana Hotel Bali)

 هتل ۵ ستاره پان پاسیفیک نیروانا در سمت غربی بالی قرار گرفته و تلفیقی از دو سبک مدرن و سنتی این منطقه است. به این معنا که هتل پان پاسیفیک در کنار روستاهای دیدنی بالی قرار گرفته که هنوز سنت و فرهنگ قدیمی خود را حفظ کرده‌اند. از طرفی دیگر این هتل با داشتن بنایی مدرن و خدمات رفاهی بسیار کامل توانسته توجه هر توریستی را به سمن خود جلب کند. امکانات و محیط این هتل سبب شده تا آن را به عنوان یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی بالی معرفی کنیم.

 

معرفی هتل RIMBA Jimbaran در بالی

۴. هتل کانا کوتا بالی (Kana Kuta Hotel Bali)

از دیگر گزینه‌هایی که امروزه به یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی بالی تبدیل شده هتل کانا کوتا می‌باشد. این هتل دارای محیطی بسیار دنج و آرام بوده و به دلیل قرار گرفتن در منطقه ساحلی کوتا گزینه خوبی برای علاقه‌مندان به دریا و تفریحات آبی به شمار می‌آید. اگر دوست دارید در هتلی با خدمات رفاهی بالا و قیمت مناسب اقامت داشته باشید بهتر است این هتل را از دست ندهید. ناگفته نماند که خود هتل دارای ساحل اختصاصی نیست و برای رسیدن به ساحل باید مسیری در حدود ۱۰ دقیقه با ماشین را طی کنید.

۵. هتل داینستی ریزورت بالی (Bali Dynasty Resort)

 هتل داینستی ریزورت بالی از جمله هتل‌های باکیفیت ۴ ستاره بوده که همواره توانسته توجه خانواده‌هایی که این مقصد گردشگری را برای سفر انتخاب می‌کنند را به سمت خود جلب کند. این هتل از لحاظ مکانی در سمت جنوبی کاتا قرار گرفته است. به همین دلیل مسافرانی که به تفریحات شبانه و اقامت در مکان‌های شاد و زنده علاقه دارند می‌توانند از امکانات این هتل نهایت استفاده را بکنند. از دیگر مزیت‌های این مکان که سبب شده به عنوان یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی بالی شناخته شود فاصله‌ ۱۵ دقیقه‌ای آن با فرودگاه است.

 

بهترین هتل‌های بالی برای یک سفر لذت‌بخش به همراه کودکان

۶. هتل ترانس ریزورت بالی (Bali Terrace Resort)

 اگر تصمیم خود را برای داشتن یک سفر لوکس به همراه خانواده گرفته‌اید اما هنوز هتل خود را انتخاب نکرده‌اید ترانس ریزورت بالی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل در مرکز منطقه سمینیاک بالی قرار گرفته و دارای خدمات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی برای مسافران خود است. از جمله امکانات این هتل لاکچری بالی می‌توان به استخر ساحلی، باغ‌های گرمسیری، سوئیت‌هایی با امکانات مجلل، استخرهای خصوصی، سالن‌های غذا خوری با منوی غذایی متنوع و خوشمزه و بسیاری موارد از این قبیل اشاره کرد.

۷. هتل گرند میراژ بالی (Grand Mirage Resort Bali)

هتل گرند میراژ بالی یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی بوده که با قرار گرفتن در رده هتل‌های ۵ ستاره اقامتی به یادماندنی و لوکسی را برای مسافران خود رقم می‌زند. این هتل در منطقه‌ای به نام ناسا دوآ قرار گرفته که از نظر امکانات تفریحی و گردشگری گزینه خوبی برای توریست‌های به حساب می‌آید. علاوه بر آن خود هتل نیز هر آنچه که گردشگران بالی از سفر خود انتظار دارند را در یک قاب به آن‌ها عرضه می‌کند. چند مورد از این امکانات می‌توان به چشم‌انداز فوق‌العاده اتاق‌ها با نمای دریا و ساحل، رستوران‌های شیک با منو غذایی متنوع و خوشمزه و غیره اشاره کرد.

۸. هتل نووتل بالی (Novotel Bali Hotel)

هتل نووتل یکی از تازه‌ تاسیس‌ترین هتل‌هایی است که توریست‌های بالی به خصوص کسانی که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. این هتل با داشتن محیطی دنج و آرام برای کسانی که بعد از یک مشغله کاری و زندگی پر استرس سفر کرده‌اند گزینه بسیار خوبی خواهد بود. شما می‌توانید با انتخاب سوییت‌های ۲ یا ۳ خوابه اقامتی راحت به همراه فرزندانتان داشته باشید.

 

آشنایی با هتل هنگینگ گاردنز بالی

۱۶ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران