معرفی ریزورت جنگلی کایون در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی ریزورت جنگلی کایون در بالی

در تور بالی، می‌توان به دنبال زیباترین هتل‌ها و خاص‌ترین مکان‌ها بود و گزینه‌های بسیاری برای انتخاب پیدا کرد. ریزورت‌های ساحلی معرکه‌ای که در بهترین جاهای جزیره قرار گرفته‌اند یا حتی هتل‌هایی که در بالای کوه واقع شده‌اند. با این حال امروز ما می‌خواهیم، ریزورتی جنگلی به شما معرفی نماییم که از هر نظر مکانی ایده‌آل، متفاوت و البته فوق‌العاده زیبا برای اقامت در این سفر است.

 

درباره هتل ریزورت جنگلی کایون در بالی (Kayon Jungle Resort)

ریزورت جنگلی کایون در اوبود، یکی از هتل‌های خاص و بسیار زیبا است که برای ماه عسل در بالی، سفرهای دو نفره برای ایامی خاص یا حتی یک سفر تنهایی برای کسب آرامش پیشنهاد می‌شود. این هتل در سال ۲۰۱۸ ساخته شده و جزو انتخاب‌های لاکچری و گران‌قیمت در بالی به حساب می‌آید اما با این حال، به سرعت به یکی از هتل‌های محبوب جزیره بدل شده است و استخرهای بدون لبه پلکانی آن، شهرتی جهانی دارد. استخرهایی که رو به مزارع پلکانی برنج واقع شده‌اند و منظره‌ای فوق‌العاده زیبا را برایتان به تصویر می‌کشند.

 

۲۰ فعالیت عاشقانه جذاب در بالی

این هتل زیبا چیزی نزدیک به ۲۰ دقیقه از منطقه شهری اوبود بالی فاصله داشته و درست در کنار مزارع برنج قرار دارد. با این که این هتل اصلا از مرکز شهر دور نیست و به راحتی می‌توانید به مراکز تفریحی اوبود دسترسی داشته باشید، اما فضای ایزوله و بسیار آرامی دارد که تنها صدای مهمانان هتل، پرنده‌ها و بادی که میان درختان می‌پیچد، در آن‌جا به گوش خواهد رسید. البته در همین ابتدا و قبل از این که به بررسی بیشتر هتل بپردازیم، بگوییم که اقامت در این هتل، تنها برای افراد بالای ۱۵ سال، مناسب بوده و با توجه به ساختار هتل و نبود امکانات لازم، آن‌هایی که مشکل حرکتی و معلولیت دارند، نمی‌توانند در آن‌جا اقامت داشته باشند.

اقامتگاه‌های ریزورت جنگلی کایون بالی

انتظار شما از این مجموعه لوکس، باید واحدهای اقامتی زیبا باشد که به شکل کلاسیک و دکور چوبی تزیین شده‌اند، همگی منظره‌ای زیبا در مقابل داشته و البته از امکانات کامل رفاهی همچون دستگاه قهوه و چای ساز، مینی‌بار، گاو صندوق الکترونیک، تلویزیون بزرگ به همراه کانال‌های کابلی و فیلم‌های ذخیره شده، اینترنت رایگان بی‌سیم، سطل یخ و ... بهره می‌برند.

 

در نهایت شما ۵ انتخاب دارید که شامل ۲۰ سوییت جنگلی، ۱۰ ویلای استخردار و ۴ ویلای پریمیوم و رویال می‌شود که در زیر به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • سوییت جنگلی کایون (Kayon Jungle Suite): این سوییت‌های ۶۳ متری ارزان‌ترین انتخاب در ریزورت به شمار آمده و دارای دکوری زیبا، فضای بزرگ و یک تراس چوبی عالی هستند که منظره‌ی جنگل را پیش رو دارند.
  • ویلا استخردار جنگلی (Jungle Pool Villas): این ویلاهای زیبا ۱۰۰ متر وسعت داشته که در امتداد فضای داخلی، یک تراس بزرگ چوبی دارد و یک استخر کوچک اختصاصی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است که امکاناتی برای استراحت و آفتاب گرفتن در کنارش دارد. این واحدها فضایی خصوصی داشته و از نظر طراحی داخلی و امکانات از گزینه‌ی قبلی وضعیت بهتری دارد.
  • ویلاهای استخردار دره (Valley Pool Villas): این ویلاها نیز ۱۰۰ متری هستند و ظاهری تقریبا یکی با ویلاهای جنگلی دارند با این تفاوت که در همکف مجموعه قرار گرفته‌اند و آن منظره‌ی زیبای جنگل و مزارع را در پیش رو نمی‌بینند. این واحدها دارای استخری بزرگ بوده و فضای داخلی مجلل و حیات خلوتی کاملا خصوصی برایشان در نظر گرفته شده است.
  • ویلاهای استخردار پریمیر کایون (Kayon Premier Pool Villas): مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این ویلاها را با نمونه‌های دیگر هتل متمایز می‌کند، داشتن استخر بدون لبه فوق‌العاده جذاب و همچنین فضای ۱۵۰ متر مربعی این واحدهاست. مبلمان کامل، دو تلویزیون، میز نهار خوری بر روی تراس، حمام روباز و ... نیز از دیگر ویژگی‌های این واحدها به شمار می‌رود.
  • ویلاهای استخردار رویال کایون (Kayon Royal Pool Villas): و در نهایت ویلاهای رویال که ۲۰۰ متر مربع هستند، تمام ویژگی‌های واحدهای قبلی را داشته و حتی یک آلاچیق اختصاصی، یک تخت تابی، جکوزی در محیط روباز و چندین چیز دیگر بر روی تراس بسیار بزرگ خود دارند. این واحدها دارای یک آشپزخانه مجهز نیز بوده و گران‌ترین گزینه در هتل به حساب می‌آیند.

 

تماشای زیباترین غروب آفتاب در بالی

استخرهای بدون لبه معروف ریزورت جنگلی کایون بالی

یکی از چیزهایی که به نمادی برای این ریزورت جنگلی بدل شده، استخرهای بدون لبه آن‌جاست که به صورت پلکانی و با الهام از مزارع پلکانی درست شده‌اند. این استخرها به سمت منظره‌ی جنگل و مزارع پلکانی قرار گرفته‌اند و در بالاترین نقطه، مکانی برای دور هم نشستن و لذت بردن از این منظره، بدون نیاز به رفتن به آب را هم دارند.

استخرها بزرگ و بسیار زیبا هستند و مسلما می‌توانید در آن‌جا، عکس‌های اینستاگرامی خیلی خوبی بگیرید، اما در عین حال، جایی برای آبتنی در فضایی جادویی و البته گپ و گفت و دورهمی با دیگر مهمانان هتل نیز به حساب می‌آیند. البته افراد خارج از هتل در تعداد محدود و با پرداخت هزینه‌ می‌توانند یک روز از این استخر استفاده کنند. البته این محدودیت زیاد بوده و تعداد انگشت‌شماری در روز برای این منظور این امکان را دارند اما خب عکاسی‌های مدام آن‌ها کمی روی اعصاب است.

رستوران کِپیتو بالی (Kepitu Restaurant)

رستوران معروف این ریزورت جنگلی با نام کپیتو در یک محیط روباز زیبا و در طبقات بالایی مجموعه قرار گرفته و البته سالنی برای روزهای بارانی نیز دارد. این رستوران بالانس خوبی در منو خود ایجاد کرده و در کنار انواع غذاهای محبوب بین‌المللی، چندین نوع غذای محلی و البته غذاهای گیاهی و اورگانیک نیز دارد و البته روزهای خود را با صبحانه‌های بسیار خوب آن‌جا آغاز خواهید کرد. فضای رمانتیک و جذاب این مکان کاملا به محیط هتل خورده و البته برنامه‌های مختلفی نیز برای این مکان ترتیب داده می‌شود.

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به شب‌های باربیکیو و گریل اشاره کرد، تقریبا هر شب موسیقی زنده به سبک‌های مختلف در آن‌جا برگزار می‌شود، چند شب در هفته، برنامه رقص سنتی برپاست و در کل محیط این رستوران، متنوع و جذاب باقی می‌ماند. در طول روز نیز، زوج‌ها می‌توانند در کلاس‌های آشپزی محلی رستوران کپیتو شرکت کنند. یک بار با همین نام نیز در ریزورت فعال است که محیطی باز و مسقف در بالاترین نقطه هتل داشته و مجموعه‌ای متنوع از انواع نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. این بار هر روز بین ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب فعال بوده و ۶۹ نفر ظرفیت دارد. در کنار استخر نیز یک بار کوچک وجود دارد که از آن‌جا نیز می‌توانید استفاده کنید.

 

خاص‌ترین رستوران‌های بالی با تم‌های جذاب

مرکز اسپا و سلامتی سِرایو بالی (Serayu Spa)

هر مجموعه اینچنینی، نیاز به یک مرکز اسپای خوب و لوکس دارد و خب، سرایو نیز چنین جایی است. یک اسپا لاکچری با فضایی بسیار شیک که در خود، جکوزی، سونا، سالن زیبایی، اتاق‌های خصوصی ماساژ و بسیاری چیزهای دیگر داشته و از مواد اولیه‌ی کاملا اورگانیک محلی در آن‌جا استفاده می‌شود. این اسپا پکیج‌های مختلف دو نفره نیز داشته و البته آن‌هایی که مهمان هتل نیستند نیز می‌توانند از این محل استفاده کنند.

در کنار این اسپا یک سالن ورزشی مجهز نیز تعبیه شده است که کاملا متناسب با تعداد مهمان‌های هتل بوده و تمامی تجهیزات بهترین و به روز هستند. این سالن ورزشی هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب باز بوده و استفاده از آن برای تمامی مهمانان هتل، کاملا رایگان است.

بازار هنر و موزه کایون بالی

مجموعه ریزورت جنگلی کایون، دارای دو محیط فرهنگی جذاب هم هست. یکی ابزار هنری کایون بوده که فضایی نسبتا بزرگ دارد و در آن‌جا، اجناس مختلفی که تولید داخلی بالی هستند به فروش می‌رسند. از انواع پوشاک و لباس شنا تا کیف‌های دست دوز در این محل به فروش می‌رسند.

موزه یادبود لمپاد (Lempad) نیز دیگر محلی است که در محیط خود ریزورت واقع شده و به نام معمار و مجسمه‌ساز معروف گاستی نیومان لمپاد (Gusti Nyoman Lempad) نام‌گذاری شده که چندین بنای معروف بالی به دست او ساخته شده است. آثار ارزشمندی در سبک‌های مختلف و از هنرمندان متفاوت در این محل به نمایش در آمده و یک گالری هنری ارزشمند و بزرگ است و یک سالن معمولی در یک ریزورت به حساب نمی‌آید.

 

برترین بازارهای شبانه در بالی

پکیج‌های ارائه شده در ریزورت جنگلی کایون بالی

برای مهمانان هتل، یک سری پکیج‌های جالب توجه در نظر گرفته شده که دو مورد از آن‌ها را خیلی گذری در ادامه معرفی می‌کنیم:

  • پکیج مپلِسریان (Meplesiran): در این پکیج به یک تور نیم روزه به مزارع پلکانی خواهید رفت، ۶۰ دقیقه ماساژ برای دو نفر در اسپا می‌گیرید، سبد میوه‌ی لوکس، کلاس یوگا، پیاده روی صبحگاهی در دهکده، چای نیم روزه، دسته گل در اتاق و ... به شما ارائه می‌شود.
  • پکیج مدو سمارا (Madu Semara): این پکیج برای زوج‌های جوان مناسب بوده و گل‌آرایی رمانتیک اتاق همراه با شمع، اسپا دو نفره به مدت ۹۰ دقیقه، تور نیمروزه در جاهای مختلف بالی، سرویس فرودگاه، و بخشی از موارد پکیج قبلی را شامل می‌شود.

این پکیج‌ها را باید موقع رزرو هتل برای خود انتخاب کنید و هزینه‌ی آن‌ها را به صورت جداگانه پرداخت نمایید.

نکات پایانی درباره ریزورت جنگلی کایون بالی

  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را ندارید.
  • اینترنت رایگان بی‌سیم در تمامی جاهای هتل در اختیار شما خواهد بود.
  • فاصله هتل تا فرودگاه ۳۸ کیلومتر است.
  • هتل دارای پارکینگ رایگان است.

 

بازدید از ۱۳ آبشار رویایی بالی

آدرس: Desa, Banjar, Bresela, Kec. Payangan, Kabupaten Gianyar, Bali 80572

شماره تماس: ۰۰۶۲۳۶۱۹۷۸۰۹۸

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۱۳ بهمن ۱۴۰۱

نظرات کاربران