زیباترین هتل‌های جنگلی بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
زیباترین هتل‌های جنگلی بالی

عموما آن‌هایی که به تور بالی می‌روند، ترجیح داده که در هتل‌های ساحلی بالی باشند. اما اگر تنها یک بار به این جزیره‌ی باورنکردنی بروید، متوجه خواهید شد که زیبایی جنگل‌های بارانی این سرزمین، کم از سواحل آن ندارد. مخصوصا اگر در یک ریزورت یا هتل جنگلی اقامت داشته و اول صبح با دیدن منظره‌ای زیبا و صدای پرندگان، روز خود را آغار کنید. اگر قصد سفر به بالی را دارید، در ادامه‌ی این نوشته همراه ما باشید تا شما را با زیباترین هتل‌های جنگلی این مقصد محبوب، آشنا کنیم.

 

خانه کامایا بامبو سوبویا بالی (Camaya Bamboo Suboya House)

این ریزورت باورنکردنی بر بالای مزارع پلکانی برنج قرار گرفته و شامل ویلاهای بزرگ و کوچکی‌ست که بهترین چشم‌اندازها از تراس‌های برنج در بالی را برایتان به ارمغان خواهند آورد. ویلاهای این هتل از چوب‌های بامبو ساخته شده و در عین لاکچری بودن و داشتن امکانات کامل، حس و حالی گرم و دوست داشتنی را نیز برایتان به همراه خواهند داشت. خانه کامایا بامبو سوبویا دارای استخرهای مختلف، تاب‌هایی رو به دره و چشم انداز جنگل‌های بارانی بوده، دارای رستورانی معرکه است و همه‌ی چیزهایی که یک ریزورت جنگلی باید داشته باشد را در خود دارد.

آدرس: Amerta Bhuana, Selat, Karangasem Regency

شروع قیمت:  ۲۷۴ دلار

 

گرین ویلیج بالی (Green Village Bali)

این مکان یک اقامتگاه دیگر که از بامبو درست شده و گردشگران تور بالی بخواهند از شلوغی‌های بالی به آن‌جا پناه ببرند نیست، بلکه این محل، ترکیبی از چند ویلاست که درست وسط جنگلی بسیار زیبا قرار گرفته و دارای استخر و امکانات کامل است. گرین ویلیج بالی تنها یک بنای چهار طبقه درست شده از بامبو است که چشم اندازی بسیار زیبا از یک جنگل بارانی را پیش رو داشته و وقتی در استخر آن‌جا شنا می‌کنید، نور خورشید از لا به لای برگ‌ها به شکلی چشم نواز به آب می‌تابد. فضای داخلی گرین ویلیج بالی فوق‌العاده زیباست و همه چیز حس و حال بودن در مکانی استثنایی را دارد. گرین ویلیج بالی در حال حاضر از جمله جاهای بسیار محبوب برای اینفلئونسرهای اینستاگرامی برای گرفتن عکس‌های زیبا نیز هست.

 

اجرای موسیقی زنده در اوبود بالی

آدرس: Jl. Tanah Ayu, Sibang Gede, Abiansemal – Badung

شماره تماس: 0628113922254

شروع قیمت: ۳۲۵ دلار

 

منجانگان داینستی ریزورت بالی (Menjangan Dynasty Resort)

اگر فکر می‌کنید، همه‌ی اقامتگاه‌های جنگلی دور از دریا هستند، سخت در اشتباهید. منجانگان داینستی، در واقع یک ریزورت، یکی از بهترین مکان‌ها برای گلمپینگ در بالی و مرکز غواصی بوده که در یکی از مناطق محافظت شده بالی در یک جنگل بارانی قرار گرفته و از بالای تپه‌های آن، می‌‌توان منظره‌ی یکی از زیباترین خلیج‌های بالی را تماشا کرد. این مجموعه که به صورت دوستدار طبیعت ساخته شده، انتخاب‌های زیادی برای اقامت پیش پایتان گذاشته و امکانات زیادی برای تفریح نیز در خود دارد که شامل دوچرخه برای گشت و گذار در جنگل، ساحلی آرام در خلیج، کانو و قایق و ... بوده و از نظر رفاهی نیز جایی عالی به حساب می‌آید.

آدرس: Desa Pejarakan, Gerokgak, Buleleng

شماره تماس: 00623623355000

شروع قیمت از: ۱۰۳ دلار

 

ویلا پاتال کیکیان سیدِمن بالی (Villa Patal Kikian Sidemen)

اگر کوه‌پیمایی برای دیدن قله‌های آتشفشانی بالی را دوست ندارید، دلیل بر این نمی‌شود که دست رد به اقامتگاهی بزنید که در ارتفاعات این جزیره، میان جنگلی زیبا و رو به یکی از این قله‌ها واقع شده است و شما را به دیدن تماشای زیباترین غروب آفتاب در بالی دعوت می‌کند. جایی که هر روز تصویر غروب دلپذیر و زیبای کوهستان را می‌توانید از داخل استخر بدون لبه‌ی آن تماشا کرده و روی تراس چوبی آن، به صرف غذا بپردازید. این مکان جزو آرامش‌بخش‌ترین هتل‌های بالی بوده که نزدیک به "معبد مادر" از جمله جاذبه های گردشگری خاص این سرزمین قرار گرفته است.

 

رمانتیک‌ترین مکان‌های تفریحی بالی

آدرس: Jalan Raya Sindhuwati, 80864 Sidemen

شماره تماس: 006281353278504

شروع قیمت از: ۹۵ دلار

 

فایرفلای اکو لاج بالی (Firefly Eco Lodge)

فایرفلای اکو لاج مجموعه‌ای از خانه‌های درختی است که جز هتل‌های ارزان قیمت در بالی به شمار می‌رود. خانه‌های کوچک و بسیار جالبی که از بامبو درست شده و در قلب جنگل قرار گرفته‌اند. برای این که وارد اتاق‌های خود بشوید، باید از نردبان بالا رفته و سپس از آن‌جا امکان تماشای مزارع برنج و جنگل را دارید. این مجموعه در کنار این خانه‌های درختی جذاب و جالب، دارای محیط‌های عمومی برای یوگا، استراحت و همچنین رستوران است و یک استخر نسبتا بزرگ نیز برایش تهیه شده. با توجه به این که فایرفلای اکو لاج در اوبود بالی قرار دارید، دسترسی شما به خیلی از مراکز گردشگری راحت بوده و همچنین می‌توانید در تاب‌های آن‌جا، چندین عکس اینستاگرامی خاص بگیرید. از نظر امکانات رفاهی نباید انتظار چیز خاصی را برای اقامتگاه داشته باشید چون این اتاق‌ها بسیار کوچک هستند و شامل تخت و برخی امکانات اولیه بوده و دیگر چیزهای مورد نیاز، در محیط عمومی هتل تهیه دیده شده‌اند.

آدرس: Jalan Gunung Sari, Banjar Ambangan, Peliatan, Ubud, Peliatan, Ubud, Kabupaten Gianyar

شماره تماس: 006282247035046

شروع قیمت: ۲۵ دلار

 

زن هایدوی بالی (Zen Hideaway)

این اقامتگاه در یکی از دهکده‌های تاریخی بالی ۲۰ دقیقه دورتر از اوبود قرار گرفته است. در توصیف فضای پیرامون زن هایدوی باید از کلمه جادویی باید استفاده کرد. فضایی که شامل جنگلی بارانی و زیبا، رودخانه‌ای جذاب، یک آبشار کوچک و مملو از موجودات مختلف و پرندگان است. طراحی اقامتگاه‌های این هتل را یک هنرمند ژاپنی به عهده داشته و فضای داخلی فوق‌العاده زیبایی را به شکل سنتی پدید آورده است که امروزه جز اقامتگاه‌هایی منحصر به فرد در بالی شناخته می‌شود. همچنین این هتل نیز دارای یک تاب بزرگ بوده که برای عکاسی پیشنهاد می‌شود. وقتی در زن هایدوی هستید، جدا از فعالیت‌های تفریحی در رودخانه و مکان‌های اطراف، می‌توانید در برنامه‌های فرهنگی همچون رقص سنتی، تماشای مزارع و کشاورزی و همچنین بازدید از دهکده نیز شرکت کنید.

 

گشت و گذار در جزایر نوسا در بالی

آدرس: Jalan Dewi Saraswati, Banjar Tegalkuning, Bongkasa Pertiwi, Abiansemal, Badung Regency

شروع قیمت: ۲۱۰ دلار

 

بوتیک ریزورت دِ موکشا بالی (De Moksha Boutique Resort)

این مجتمع شیک اقامتی دارای ویلاهایی‌ست که سقف آن‌ها به شکل برگ ساخته شده و ترکیبی جذاب با مزرعه برنج و درختان جنگلی اطرافش به وجود آورده است. مکانی مدرن و جذاب که دارای استخرهای متعدد، فضای بسیار زیبا، امکانات رفاهی خیلی خوب و انتخاب‌های متنوع در میان اقامتگاه‌های متنوع بزرگ و کوچک است. فضای داخلی هر ویلا به شکلی زیبا تهیه دیده شده و همچنین دِ موکشا دارای یک رستوران خیلی خوب برای خوردن غذاهای سنتی بالی نیز هست. همچنین اگر برنامه‌ی برگزاری یک عروسی شیک و کوچک داشته باشید، می‌توانید آن را در جای بسیار جذابی که در این محل تدارک دیده شده، برگزار نمایید زیرا اینجا یکی از بهترین نقاط در بالی برای عکس‌های عروسی است.

آدرس: Jalan Benuo, Banjar Kebilbil, Desa Belalang, Tabanan, 82121 Tanah Lot

شماره تماس: 00623614790790

شروع قیمت: ۵۸ دلار

 

ریزورت بالین بیچ بالی (Balian Beach)

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که می‌توانید این محل را برای اقامت انتخاب کنید، دور بودن تمام و کمال از هیاهوی جاهای توریستی و قرار گرفتن در میان یک جنگل گرم‌سیری است. ویلاهای این مجموعه دارای باغ‌های بزرگ و استخر هستند و تنها چیزی که در آن‌جا خواهید شنید، صدای پرندگان خواهد بود. اقامتگاه‌های بالین بیچ اگر چه شمایلی سنتی دارند اما جز مکان‌های مدرن برای سر کردن روزهای شما در تور بالی هستند و در اطراف خود نیز، مسیرهای متعددی برای طبیعت گردی و تفریح دارند.

 

راهنمای بهترین کارها در کانگو بالی

آدرس: Jl. Pantai Balian No.60, Lalanglinggah, Selemadeg Bar., Kabupaten Tabanan

شماره تماس: 006282144300650

شروع قیمت: ۷۸ دلار

 

هایداوت بالی (Hideout Bali)

هایداوت بالی یکی از معروف‌ترین هتل‌های جنگلی بالی  است که ترکیبی منحصر به فرد از زیبایی طبیعت، سنت و مدیرنیته است و اقامتی فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این ویلاها در یک مکان جنگلی رویایی درست کنار رودخانه واقع شده و ویلاهای مختلفی برایش در نظر گرفته شده است. اما جذاب‌ترین اقامتگاه‌های آن، ویلاهایی هستند که به شکل مثلثی و شبیه به خانه‌های سوییسی درست شده‌اند اما برای ساخت آن‌ها از متریال محلی همچون بامبو استفاده شده. هایداوت بالی شیک، فوق‌العاده زیبا و در جایی فوق‌العاده آرامش بخش قرار گرفته و از امکانات کاملی بهره می‌برد که البته همه‌ی این‌ها کنار هم، باعث شده تا اصلا جای ارزانی برای اقامت در تور بالی نباشد.

آدرس: Jl. Jangu, Duda, Selat, Kabupaten Karangasem

شروع قیمت: ۱۷۷ دلار

 

ریزورت ریجاسا آگونگ بالی (Rijasa Agung Resort)

احتمالا، تجربه شنا کردن در استخرهای بدون لبه‌ای که جلوی ویلاهای این محل ساخته شده، یکی از چیزهای فراموش نشدنی در کل سفرهایتان باشد. دور تا دور این ریزورت رو جنگلی باستانی در بر گرفته که باعث می‌شود شنا کردن در چنین استخرهایی، لذتی باور نکردنی داشته باشد. جدا از امکانات رفاهی بسیار خوبی که برای رزورت ریجاسا آگونگ در نظر گرفته شده، مهم‌ترین دلیل برای اقامت در آن‌جا، چشم‌اندازهای بی‌نظیری است که این مکان برای شما به ارمغان می‌آورد. از نکات خیلی خوب این ریزورت، داشتن اقامتگاه‌هایی با قیمت مناسب بوده که باعث می‌شود، برای همه قابل دسترسی باشد.

 

راهنمای استفاده از حمل و نقل در بالی

آدرس: Banjar Begawan Desa Melinggih Kelod, Melinggih Kelod, Payangan, Gianyar

شماره تماس: 0062361980333

شروع قیمت: ۶۰ دلار

 

ویلا آوانگ آوانگ بالی (Villa Awang Awang)

و در پایان، نمی‌شد از آوانگ آوانگ معروف در کنار دره رودخانه پتانو چیزی نگوییم. مجموعه‌ی اقامتی معروفی که این امکان را به شما می‌دهد تا در سفر به بالی در ویلاهای سنتی شیک و لاکچری بوده و از فضای جنگلی زیبای این منطقه از جزیره لذت ببرید. آوانگ آوانگ از جمله اقامتگاه‌های دوستدار طبیعت است و تمامی امکانات مدرن را برای ویلاهایش که با چوب بامبو ساخته شده‌اند، تدارک دیده و هر ویلا دارای یک استخر اختصاصی رو به چشم‌اندازی فوق‌العاده زیباست. آوانگ آوانگ یکی از برترین هتل‌های اوبود است و با تاکسی، خیلی سریع به مراکز توریستی اوبود خواهید رسید، با این حال فضای آرامش بخش و خاصی که جنگل‌های بالی به همراه دارند را نیز در اختیار خواهید داشت.

آدرس: Jl. Melayang, Ubud

شماره تماس: 00623618987845

شروع قیمت: ۱۸۴ دلار

 

منبع

۲۸ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران