بهترین هتل‌های ساحلی بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین هتل‌های ساحلی بالی

تور بالی با داشتن طبیعت منحصر به فرد و سواحل زیبایی که دارد همواره به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا شناخته می‌شود. آنچه که در طبیعت بالی توریست‌ها را از جای جای دنیا به سمت خود می‌کشاند سواحل بی‌نظیر آن است. به طوری که در سال‌های اخیر شاهد ساخت هتل‌های ساحلی متعددی در این جزیره زیبا شده‌ایم. اگر شما نیز دوست دارید تا از جزیره بالی دیدن کرده و در طول سفر خود اقامتی به یادماندنی در یکی از هتل‌های ساحلی آن داشته باشید تا پایان این مقاله ما را دنبال کنید. چرا که این بار به معرفی بهترین هتل‌های ساحلی بالی پرداخته‌ایم.

 

هتل ساحلی شرایتون بالی (Sheraton Bali Kuta Resort)

هتل شرایتون از جمله هتل‌های زیبای بالی می‌باشد که در منطقه کوتا واقع شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید از ساحل اختصاصی آن که بخشی از ساحل اقیانوس هند است نهایت استفاده را بکنید. اغلب اتاق‌های این هتل نیز رو به منظره دریا بوده و با فراهم کردن امکانات رفاهی کامل اقامتی رویایی را برای میهمانان خود رقم می‌زند.

 

هتل ساحلی بولگاری بالی (Bvlgari Resort Bali)

از دیگر پیشنهادهای ما برای کسانی که به دنبال بهترین هتل ساحلی در بالی هستند، هتل بولگاری است. این هتل ۵ ستاره دارای چشم‌اندازی رو به دریا بوده و با طراحی به سبک ایتالیایی و بالیایی محیطی منحصر به فرد برای مسافران خود فراهم کرده است. هتل بولگاری در ارتفاع ۱۵۰ متری از دریا قرار داشته و شما می‌توانید در آنجا از تفریحات لاکچری و متنوع بسیاری نظیر هلیکوپتر سواری، آبگرم، سالن بدنسازی و مرکز تناسب اندام، رستوران‌ها، استخر و بسیاری موارد دیگر بهره ببرید.

 

معرفی برترین هتل‌های اوبود در بالی

 

هتل ساحلی رویال بالی (Royal Purnama Hotel)

اگر تور بالی را برای داشتن یک سفر دونفره رومانتیک انتخاب کرده‌اید، هتل ساحلی رویال را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. این هتل دارای محیطی بسیار دنج و آرام با چشم‌اندازی فوق‌العاده از اقیانوس و طبیعت زیبای بالی است. اتاق‌های هتل رویال بالی به صورت سوئیت‌های یک و دوخوابه طراحی شده‌اند و شما می‌توانید اقامتی به یادماندنی را با کسی که دوستش دارید در این مکان برای خود رقم بزنید. برخی از اتاق‌ها دارای امکانات لوکسی نظیر جکوزی و استخر اختصاصی نیز هستند. همچنین می‌توانید به درخواست خود اتاق‌های دارای دارای مینی بار، مینی اسپا، دستگاه قهوه را نیز رزرو کنید. این هتل در اغلب شب‌ها برنامه‌های زنده‌ای را به همراه شام و موسیقی برگزار می‌کند که می‌تواند برای بسیاری از گردشگران جذاب باشد.

 

هتل ساحلی دابلیو (W Bali Hotel)

هتل ساحلی دابلیو در منطقه محبوب سمینیاک در بالی واقع شده و چشم اندازی زیبا از ساحل و اقیانوس را برای مسافران خود عرضه می‌کند. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق‌های لوکس متنوعی است که مسافران می‌توانند بسته به سلیقه خود بهترین آن‌ها را انتخاب و رزرو کنند. از جمله امکانات هتل دبلیو می‌توان به اجرای دی جی‌های معروف بالی، مرکز تناسب اندام، کتابخانه، رستوران کنار استخر و بسیاری خدمات لوکس دیگر اشاره کرد. اگر عاشق سفرهای لاکچری هستید اقامت در هتل ساحلی W را در تور بالی به شما پیشنهاد می دهیم.

 

هتل ساحلی آلیلا (Resort Beach Alila)

از دیگر هتل‌های ساحلی بالی که در منطقه سمینیاک قرار گرفته، هتل آلیلا نام دارد. این هتل بیشتر با باغ‌های سرسبز خود که جنگلی مسقف را در فضای هتل ایجاد کرده شهرت دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از فضای سبز و طبیعت بکر آن و اتاق‌های مشرف به مزارع آویز با دیوار و معماری مدرن آن‌ها لذت ببرید.

 

معرفی هتل RIMBA Jimbaran در بالی

 

هتل ساحلی اینترکنتینانتال (InterContinental Beach Hotel)

هتل اینترکنتینانتال در منطقه جیمباران بالی که دارای طبیعتی منحصر به فرد است قرار دارد. اینترکنتینانتال هتلی ۵ ستاره با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی می‌باشد. به طوری که گردشگران می‌توانند اتاق‌های لوکس و یا سوئیت‌های مرفه‌ای را در این هتل رزرو کرده و از تعطیلات خود در بالی لذت ببرند. این هتل دارای معماری تلفیقی از سبک‌های مدرن و سنتی است. شما می‌توانید با انتخاب این هتل علاوه بر لذت بردن از ساحل اختصاصی آن از امکانات متنوعی مثل اسپا، ماساژهای مختلف، یوگا، اتاق بخار، کافه و رستوران با منو غذایی متنوع نیز استفاده کنید.

 

هتل ساحلی حیات ریجنسی (Hyatt Regency Beach Hotel)

از دیگر هتل‌های ساحلی بالی که در حاشیه اقیانوس هند واقع شده هتل حیات ریجنسی است. این هتل بی‌نظیر دارای مساحتی به بزرگی ۹ هکتار بوده و با داشتن درختان سرسبز محیطی بی‌نظیر برای اقامت مسافران خود فراهم کرده است. با انتخاب این هتل می‌توانید در هتلی لوکس با معماری مدرن بالیایی اقامتی به یادماندنی برای خود رقم بزنید. بسیاری از افراد این هل را به خاطر اجراهای شاد موسیقی زنده و چشم‌انداز منحصر به فرد آن ترجیح می‌دهند.

 

هتل ساحلی پادما (Padma Beach Hotel)

هتل ساحلی پادما در منطقه لجیان بالی قرار گرفته و با مساحت بزرگ خود در میان طبیعت بکر جزیره به اقامتگاهی بکر و دوست داشتنی در بین توریست‌ها تبدیل شده است. هتل ساحلی پادما دارای امکانات رفاهی همچون استخر، اسپا، اتاق بخار، سونا، زمین تنیس و مغازه‌های محلی برای خرید سوغاتی است. همچنین اگر به همراه خانواده قصد سفر به بالی را دارید در این اقامتگاه مراکز بازی برای سرگرمی آن‌ها تعبیه شده است. امکانات تفریحی و رفاهی در هتل پادما به قدری متنوع است که نیازی به بیرون رفتن از هتل نخواهید داشت.

 

نکاتی برای انتخاب هتل در بالی

 

هتل ساحلی کومو بالی (COMO Beach Hotel)

هتل ساحلی کومو توانسته به طور بسیار جذابی سبک معماری سنتی را امکانات رفاهی مدرن تلفیق کرده و در فضایی متفاوت اقامتی به یادماندنی را برای مسافران خود رقم بزند. هتل کومو دارای ساحل اختصاصی خود با شن‌ها و ماسه‌های نرم آتشفشانی است. اتاق‌های این هتل به صورت مستقل در کنار دریا قرار گرفته‌اند. از جمله امکانات تفریحی این هتل زیبا می‌توان به بار و رستوران‌‌های آن با منو غذایی متنوع و ارائه ورزش‌ها و سرگرمی‌هایی نظیر یوگا، پیلاتس، دوچرخه سواری، قایق‌سواری در آب و ... اشاره کرد.

 

هتل ساحلی وستین توچل (Westin Tuchel Beach Hotel)

برای کسانی که به دنبال اقامتگاهی ساحلی در جزیره بالی هستند و از طرفی دوست دارند در هتلی دنج و آرام سفر خود را بگذرانند هتل وستین توچل را پیشنهاد می‌دهیم. این هتل بی‌نظیر دارای اتاق‌های متنوعی با امکانات رفاهی ایده‌آل بوده و اقامتی به یادماندنی در مکانی زیبا و دنج برای شما رقم خواهد زد. هتل ساحلی وستین توچل در منطقه نوسا دوآ (Nusa Dua) بالی قرار دارد.

 

هتل ساحلی پلاتران منجانگان (Plataran Menjangan Beach Hotel)

هتل پلاتران منجانگان نه تنها در حاشیه ساحلی اقیانوس هند قرار گرفته بلکه دارای طبیعتی فوق‌العاده از جنگل‌های بالی است. این هتل بی‌نظیر در محدوده پارک ملی غربی بالی واقع شده و مسافران آن می‌توانند از لذت  پیاده‌روی در جنگل، شنا و تفریحات آبی نظیر غواصی و قایقرانی در دریا و دیگر امکانات رفاهی مدرن بهره ببرند. این هتل دارای موقعیت و معماری بسیار جذابی بوده و اقامت در آن را به تمامی گردشگرانی که دوست دارند در یک مکان خاص سفر خود را بگذرانند توصیه می‌شود.

 

هتل ساحلی بلموند (Belmond Beach Hotel)

هتل ۵ ستاره بلموند در محدوده جیمباران بالی قرار گرفته و اتاق‌های آن به صورت کلبه‌هایی دنج و اما لوکس طراحی شده‌اند. برخی از اتاق‌ها به صورت ویلای اختصاصی بنا شده و دارای استخرهای مخصوص خود هستند. شما می‌توانید مناسب‌ترین هتل را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کرده و اقامتی راحت را با تمامی امکانات استاندارد یک هتل ۵ ستاره در آن تجربه کنید. توصیه می‌کنیم حتما در طول اقامت خود سری به رستوران این هتل زده و غذاهای خوشمزه از منو غربی و اندونزیایی را در آنجا مزه کنید.

 

هتل ساحلی آلیلا (Alila Beach Hotel)

هتل ساحلی آلیلا در میان آتشفشان کوه آگونگ و دریا قرار گرفته است. به همین دلیل امتیازات ناشی از موقعیت مکانی آن اولین چیزی است که در این هتل توانسته توجه مسافران را به خود جلب کند. این هتل لوکس دارای طراحی مدرن بوده و خدمات کاملی را برای رفاه میهمانان خود ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به پذیرایی صبخانه در بالکن‌های اختصاصی اتاق‌ها و منظره رو به آب‌های نیلگون اقیانوس اشاره کرد. یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این هتل از نظر گردشگران اسپای آن است که خدمات درمانی و آرامش بخش متعددی را عرضه می‌کند.

 

بهترین هتل‌های بالی برای یک سفر لذت‌بخش به همراه کودکان

 

هتل ساحلی مولیا (Mulia Beach Hotel)

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل‌های ساحلی بالی هستید نمی‌توان معرفی هتل مولیا را فراموش کرد. این هتل بی‌نظیر در منطقه ناسا دوا (Nasa Dua) بالی قرار داشته و به دلیل موقعیت مکانی و خدمات بی‌کم و کاست خود موفق شده چندین بار جایزه بهترین مکان تفریحی و اقامتی در بالی را از آن خود کند. این هتل ساحلی زیبا به طور ۱ کیلومتر داشته و مسافران می‌توانند به تفریحات متنوع آبی در آن مشغول شوند و از لحظه به لحظه سفر خود لذت ببرند. سوئیت‌های هتل مولیا دارای چشم‌اندازی زیبا از اقیانوس و باغ‌های سرسبز و زیبای بالیایی هستند. همچنین برخی از اتاق‌ها دارای بالکن‌های مشرف به منظره‌ای زیبا از طبیعت اطراف و جکوزی در بالکن آن هستند. هتل ساحلی مولیا علاوه بر این موارد به دلیل وجود استخر اوازیس که طولانی‌ترین استخر بی‌نهایت در بالی است شهرت دارد.

 

هتل ساحلی سگارا وانگی (Segara Wangi Beach Hotel)

هتل ساحلی سگارا وانگی چشم‌اندازی باشکوه از اقیانوس هند را به صورت پانوراما به مسافران خود عرضه می‌دهد. در این منظره زیبا می‌توانید به تماشای ساحل‌های ماسه سیاه، جزیره نوزا پنیدا، آتشفشان کوه آگونگ و شالیزارهای پله‌کانی بالی بپردازید. تمامی امکانات رفاهی در این هتل به صورت کاملا مدرن و شیک در اختیاز شما مسافران قرار خواهد گرفت. تنها کافی است یک اتاق در سگارا وانگی رزرو کنید تا بتوانید از لحظه به لحظه خود در این سفر لذت ببرید.

 

هتل ساحلی سوری (Soori Bali Beach Hotel)

مورد بعدی از بهترین هتل‌های ساحلی بالی هتل سوری می‌باشد. اتاق‌های این هتل به صورت ویلاهای جداگانه که هر کدام از آن‌ها دارای استخر و منظره رو به اقیانوس هند هستند طراحی و بنا شده‌اند. البته یک ساحل اختصاصی کوچک نیز برای استفاده عموم مسافران در این هتل تعبیه شده است که علاقه‌مندان می‌توانند در طول اقامت خود از آنجا استفاده کنند. اگر به دنبال اقامتگاهی با ساحل اختصاصی و محیطی گرم و صمیمی برای گذراندن تعطیلات خود به همراه خانواده در بالی هستید توصیه می‌کنیم نام هتل ساحلی سوری را نیز در بین هتل‌های انتخابی خود قرار دهید.

۱۶ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران