معرفی برترین هتل‌های اوبود در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی برترین هتل‌های اوبود در بالی

بسیاری از مسافران بالی، در اوبود سکونت می‌کنند، چون بسیاری از دیدنی‌های جزیره در اطراف این بخش از بالی واقع شده و بارها و پارتی‌ها و بخش‌های تفریحی نیز درست در اوبود قرار دارند. با حضور در اوبود شما می‌توانید از رستوران‌های متعدد تا معابد دیدنی بالی را در نزدیکی خود ببینید.

در چنین شرایطی، اگر مسافر تور بالی هستید، حتما باید از بهترین هتل‌های اوبود باخبر باشید و ما هم به همین دلیل، لیستی از برترین‌ هتل‌های این منطقه برایتان گردآوری نموده‌ایم.

 

۳ هتل برتر اوبود در بالی

 

Bisma Cottages

این مکان را باید بهترین هتل با قیمت مناسب در استایل بالی به حساب آورد که شما می‌توانید در اوبود پیدا کنید. مکانی بسیار زیبا و خاص که با دکور بی‌نظیر، اتاق‌ها بزرگ با امکانات کامل و استایلی خاص، می‌تواند بهترین انتخاب شما در منطقه باشد. ان مکان برای کسانی که دوست دارند، عکس‌هایی زیبا از هتل خود داشته باشند نیز بسیار جذاب است. یک استخر عالی در وسط خود دارد و باغی که دور تا دور هتل در خود فرو برده و به زیبایی آن می‌افزاید.

 

معرفی هتل RIMBA Jimbaran در بالی

Bambu Indah

هتل‌هایی که در دل جنگل ساخته شده و به نوعی دوستدار طبیعت هستند، یکی از انتخاب‌های پرطرفدار در بالی به حساب می‌آیند. این هتل‌ها عموما از مصالحی که در جنگل هستند (مثل بامبو در این نمونه) ساخته شده و شمایلی متفاوت دارند. Bambu Indah  بدون شک از بهترین هتل‌های اینچنینی نه در اوبود، بلکه در تمام بالی است. این هتل دارای امکانات رفاهی عالی بود و نمایی زیبا از جنگل را برایتان به همراه خواهد داشت.

هتل چهار فصل بالی در سایان

این نمونه از هتل چهار فصل در بالی، جوایز مهمی در سطح جهانی برده است و نمی‌توان آن را در لیست برترین هتل‌های جزیره نیاورد. البته نباید فراموش کرد که این مکان یک هتل کاملا لاکچری بوده و شامل ۱۸ سوییت و ۴۲ ویلای خصوصی، رستوران اختصاصی با نمای جنگل، اتاق‌هایی که پنجره‌هایش رو به درختان زیبا باز می‌شود، استخر و خیلی چیزهای دیگر است. این مکان از جمله مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری بالی نیز بوده و بسیاری اشخاص معروف از رییس جمهور آمریکا تا بازیگران بزرگ، تعطیلات خود را در این مکان سر کرده‌اند.

برترین هتل‌ها و ریزورت‌های لاکچری در اوبود

جدا از سه هتل برتری که از جهات مختلف ارزش زیادی برای اجاره داشتند، حتما باید به سراغ برترین‌ هتل‌های لاکچری و گران‌قیمت این بخش از بالی نیز رفت. ناگفته پیداست که ما هتل چهار فصل را از چون پیش‌تر معرفی کردیم، از این لیست خارج می‌کنیم.

 

Mandapa, a Ritz Carlton Reserve

Mandapa دیگر اقامتگاه لوکس و البته بسیار جذاب در بالی است که رو به جنگلی فوق‌العاده بنا شده و یک اقامت فوق‌العاده را برایتان به همراه خواهد داشت. در نمایی دیگر از این هتل، شما می‌توانید رودخانه آیونگ را مشاهده کنید که از دل جنگل‌های بارانی رازآلود حرکت می‌کند. این مکان شامل ۶۰ ویلا و سوییت بسیار مجلل بوده که همگی دارای تراس‌های اختصاصی، استخر اختصاصی و بسیاری امکانات دیگر هستند. همچنین این مکان رستوران مخصوص به خود را داشته و به شما دسترسی برای گشت و گذار در مزارع برنج اطراف هتل را نیز فراهم می‌کند.

 

آشنایی با هتل هنگینگ گاردنز بالی

Alila Ubud

بودن در این هتل، همچون یک ماجراجویی در دل جنگل‌های بالی است. اقامتگاهی متفاوت و خاص که استخری بزرگ بر بالای تپه‌ای دارد که نمای جنگل را برایتان فراهم خواهد کرد. آنقدر در ساخت این هتل وسواس به خرج داده شده که حتی کوچک‌ترین چیزها نیز به شکلی مجلل و زیبا خودنمایی خواهند کرد. در این هتل نیز شما در کنار منظره‌ی جنگل، بخشی بزرگ از رودخانه‌ی آیونگ را نیز مشاهده می‌کنید. رستوران اختصاصی، ویلاهای درختی، سوییت‌های خیلی لاکچری، سالن ورزشی و تورهای طبیعت گردی، از دیگر امکانات Alila Ubud است.

COMO Shambhala Estate

COMO Shambhala Estate تنها یک ریزورت لاکچری نیست، بلکه یکی از بهترین ریزورت اسپاهای دنیا است که در مکانی به مساحت بیش از ۹ هکتار و نزدیک به رودخانه آیونگ بنا شده است. جدا از اتاق‌ها و سوییت‌های فوق‌العاده‌ای که در COMO Shambhala Estate مشاهده می‌کنید، این مکان دارای امکاناتی ویژه برای اسپا است که برای مثال می‌توان به استخر هایدرو تراپی ۲۵ متری و چشمه‌ی آب گرم اختصاصی آن اشاره کرد. اگر به دنبال استودیو‌های یوگا در بالی هستید، خبر خوب اسنکه در این محل برنامه‌های منظم یوگای گروهی در طبیعت، جنگل گردی و ... برگزار می‌شود. اگر خیلی خواستید خودتان را تحویل بگیرید، می‌توانید از ۳۰ ویلای سوپر لاکچری آن‌ها یکی را انتخاب کنید که جدا از مساحت بزرگ، دارای تراس اختصاصی رو به رودخانه و همچنین استخر اختصاصی نیز هستند.

 

راهنمای سفر انفرادی به بالی

۰۶ آبان ۱۳۹۹

نظرات کاربران