معرفی ۶ پارک آبی جذاب در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی ۶ پارک آبی جذاب در بالی

تور بالی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر به یک مقصد ساحلی ایده‌آل شناخته می‌شود. جزیره‌ای فوق‌العاده زیبا که جاذبه‌هایی تمام نشدنی دارد و شما در هر گوشه از آن می‌توانید یک منظره‌ی فوق‌‌العاده یا یک معبد دیدنی را به تماشا بنشینید.

البته بالی دارای اقامتگاه‌های لوکس زیادی نیز هست و از نظر مراکز تفریحی نیز جاهای بسیار زیادی دارد. با این حال چیزی که امروز در نوشته‌مان به دنبالش هستیم، پارک‌های آبی جذاب و مفرحی هستند که بالی چند نمونه از بهترین‌هایشان را دارد. پس در کنار تفریحات آبی در سواحل زیبای بالی، این پارک‌های آبی را نیز در سفر به این جزیره، امتحان کنید.

 

Circus

این پارک آبی جذاب در فاصله‌ی ۱۰ دقیقه‌ای از فرودگاه Ngurah Rai بالی واقع شده است و برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه جایی عالی برای تفریح کردن است. امکانات کامل و بازی‌های متنوعی در این پارک آبی در نظر گرفته شده که شامل آبشارهای مصنوعی، چندین استخر، توپ‌های آبی، مینی ترن و چندین و چند سرسره آبی است که معروف‌ترین آن‌ها سرسره سرعت و سرسره‌های موجی هستند. همچنین شما می‌توانید در محیط این پارک آبی چند مکان برای سفارش غذا نیز پیدا کنید.

آدرس: Jl. Kediri, Tuban, Kuta Sel., Kabupaten Badung

ساعات فعالیت: ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر

 

Splash

پارک آبی Splash با مساحتی بالغ بر ۲۴۰۰ متر مربع، بزرگ‌ترین پارک آبی بالی محسوب می‌شود. جایی که چندین استخر کوچک و بزرگ داشته و بازی‌هایی برای تمام سنین دارد و می‌تواند یک روز کامل شما و خانواده‌تان را سرگرم نگه دارد. جدا از تمام بازی‌های جذابی که در پارک آبی Splash گنجانده شده، فراموش نکنید Giant Racer که یک سرسره آبی به ارتفاع ۹۰ متر است را امتحان کنید. این سرسره بزرگ چند نفره شما را وارد یک مسابقه هیجان انگیز آبی می‌کند. بازی‌های خاص و جالب زیادی در کنار سرسره‌ها و تونل‌های آبی معمولی در این پارک گنجانده شده که به جذابیت آن می‌افزاید. همچنین فراموش نکنید که این پارک با نام Canggu نیز شناخته می‌شود.

 

گردشی خانوادگی در پارک پرنده بالی

آدرس: Jl. Pantai berawa, Banjar Tegal Gundul,Kabupaten Badung

ساعات فعالیت: ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر

 

Waterbom

Waterbom به گواه بسیاری، بهترین پارک آبی بالی است. اما اگر حتی بهترین هم نباشد، مسلما معروف‌ترین آن‌هاست. امکانات این پارک آبی عالی بوده و در فضایی جنگلی و یزیبا بنا شده است. از جمله مشخصه‌هایی که Waterbom به آن معروف است، داشتن ۱۷سرسره و تونل آبی هیجان انگیز و طولانی است که باعث می‌شود آدرنالین تمام وجود شما را در بر بگیرد.همچنین یک استخر مخصوص موج سواری و چندین و چند بازی مختلف نیز در پارک گنجانده شده که می‌تواند از آن‌ها نیز استفاده کنید. البته پارک آبی واتربوم بالی را بیشتر برای جمع‌های جوانانه پیشنهاد می‌کنیم و همچنین نباید فراموش کنید که این مکان نیز چندین جا برای سفارش غذا و نوشیدنی در اختیارتان می‌گذارد.

آدرس: Jl. Kartika Plaza Tuban, Kuta, Kabupaten Badung

ساعات فعالیت: ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر

 

Nirmala

اگر چه فضای کلی این پارک آبی به اندازه‌ی گزینه‌هایی که پیش از این ذکر کردیم بزرگ نیست، اما Nirmala هم جزو بهترین پارک‌های آبی در بالی به حساب می‌آید. این پارک مجموعه‌ای بزرگ از انواع بازی‌ها را داشته و همچنین یک رودخانه‌ی آرام به دور پارک می‌رود که می‌توانید روی قایق در آن سواری کنید. چندین استخر کوچک و بزرگ و بازی‌هایی برای تمامی سنین در Nirmala وجود دارد و یک محیط خانوادگی خوب در آن شکل گرفته است.

 

بازدید از پارک فیل‌های بالی

آدرس: Jl. Pantai Balangan No.1, Ungasan, Kuta Sel., Kabupaten Badung

ساعات فعالیت: ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر

 

CitraLand

CitraLand به داشتن فضایی بسیار شاد و مفرح و دکور جذاب و جالب معروف است. این پارک نیز بازی‌های بسیار متنوعی دارد و همه در آن می‌توانند یک ماجراجویی فوق‌العاده داشته باشند. سرسره‌ها و تونل‌های CitraLand تمامی ندارند و هر کس در هر سنی می‌تواند بازی محبوب خودش را در این پارک آبی پیدا کند.

آدرس:‌ Perumahan Citraland, Jalan Cargo Permai, Ubung Kaja

ساعات فعالیت: ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر

 

Taman Segara Madu

از جمله پارک‌های آبی نسبتا قدیمی در بالی که جدا از این که جایی عالی برای بازی‌های آبی است، در هر مناسبتی از سال، جشن‌های مختلفی در محیط آن برگزار می‌شود. جدا از تمام خوبی‌هایی که این پارک داشته و فضای مفرح و عالی آن، چون این پارک جزور پارک‌های آبی ارزان‌ قیمت در بالی به حساب می‌آید و محلی‌ها نیز ازآن استقبال می‌کنند، در روزهای پر گردشگر جزیره، بسیار شلوغ می‌شود. پس سعی کنید حداقل در روزهای آخر هفته به آن‌جا مراجعه نکنید.

 

نکاتی که بهتر است قبل از سفر به بالی بدانید

آدرس: Jl. Pantai Batu Bolong, Canggu, Kuta Utara, Kabupaten Badung

ساعات فعالیت: ۷ صبح تا ۶:۳۰ بعد از ظهر

۰۶ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران