خاص‌ترین رستوران‌های بالی با تم‌های جذاب

جاذبه‌های گردشگری بالی
خاص‌ترین رستوران‌های بالی با تم‌های جذاب

تور بالی از آن دست مقاصد گردشگری است که آن‌هایی که اهل غذاهای خوشمزه هستند، حسابی در این جزیره بهشان خوش می‌گذرد. غذاهای محلی مردم اندوزنی خوشمزه بوده، انواع غذاهای دریایی در آن‌جا پخت می‌شود و البته رستوران‌های متعددی، سفره‌ای به بزرگی تمامی کشورهای جهان را در جزیره‌ی خدایان پهن کرده‌اند. با این حال گاهی جدا از غذا، رستوران رفتن خود یک ماجراجویی به حساب می‌آید و بعضی‌ها دوست دارند به جاهای خاص بروند و همراه غذایی با کیفیت، تجربه‌ای نو کسب کرده و چند عکس جالب هم بگیرند. رستوران‌هایی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، با تم‌های جالبی که برایشان در نظر گرفته شده، چنین ویژگی‌هایی دارند.

 

رستوران کورال (Koral)

اگر آتلانتیسی وجود داشت، احتمالا تجربه خوردن غذا در کورال، چیزی شبیه به بودن در رستوران‌های این سرزمین خیالی بود. این مکان همچون یک آکواریوم زیر آبی بوده که شما چند متر زیر آب و در فضایی کاملا شیشه‌ای به صرف غذا مشغول می‌شوید. البته کورال تنها رستوران‌ این چنینی در دنیا نیست و نمونه‌هایی از این دست در کشورهای دیگر نیز وجود دارد که معروف‌ترین آن‌ها را در سفر به تور مالدیو می‌توانید تجربه کنید.

این رستوران لاکچری و گران قیمت، بخش زیادی از منو خود را به غذاهای دریایی اختصاص داده است اما در آن‌جا غذاهای متنوع دیگر و حتی انتخاب‌هایی برای گیاه‌خواران را نیز مشاهده خواهید کرد. یک منو نوشیدنی متنوع و بسیار خوب نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

 

بهترین رستوران های بالی با نمای چشمگیر ساحلی

  • آدرس: Jalan Raya Nusa Dua Selatan, Sawangan, Nusa Dua
  • شماره تماس: 00623612092288
  • شروع قیمت‌ها: ۲۵ دلار

 

رستوران کراماس ایرو پارک (Keramas Aero Park)

چند جای متروکه در بالی وجود دارد اما یکی از خاص‌ترین آن‌ها، این هواپیما ی قدیمی و از کار افتاده است که با اسم کراماس ایرو پارک، به عنوان رستوران به فعالیت مشغول است. فراموش نکنید که این یک هواپیمای بویینگ ۷۳۷ سری ۴۰۰ واقعی است و هنوز در بخش کابین خلبان، خیلی از امکاناتش پا بر جا مانده است اما دیگر بخش‌های آن کاملا تغییر کرده تا برای میزبانی از مشتریانی که برای صرف نهار یا شام به آن‌جا می‌آیند، مناسب باشد.

فضای داخلی این رستوران بسیار شیک بوده اما با توجه به این که خیلی بزرگ نیست، میزبهایی نیز در بیرون از آن‌جا گنجانده شده است.  کراماس ایرو پارک منو متنوعی داشته که اغلب به غذاهای محلی اختصاص دارد. همچنین در بخش نوشیدنی و دسر نیز، انتخاب‌های متنوعی پیش پای شما می‌گذارد. نکته خیلی خوب دیگر این است که این رستوران اصلا جای گرانی برای خوردن غذا به حساب نمی‌آید و می‌تواند یک تجربه منحصر به فرد و البته مقرون به صرفه در تور بالی باشد.

  • آدرس: By Pass Prof. Ida Bagus Mantra KM 28, Keramas, Gianyar
  • شماره تماس: 00623614791830
  • شروع قیمت‌ها: ۲.۸ دلار

 

رستوران هاگوارتز (Hogwartz the Pub Bali)

طرفداران کتاب‌ها و فیلم‌های هری پارتر، مکان اختصاصی خود را برای صرف غذا و نوشیدنی در بالی خواهند داشت. این رستوران نسبتا بزرگ البته تنها جایی با چند دکور هری پاتری نیست و نکات بیشتری در موردش وجود دارد که باعث شده در لیست ما قرار بگیرد. جدا از دکور بسیار زیبا، لباس‌های مبدلی که در اختیار متشریان قرار می‌گیرد و همچنین نمایش‌هایی که شب‌ها در این محل برگزار می‌شود، خود غذاها نیز جادویی و جالب هستند.

از نوشیدنی‌های رنگارنگ تا بعضی کارهای عجیب که در هنگام سرو غذا انجام می‌شود، همه به جذابیت این محل اضافه می‌کند. همچنین می‌توانید، خود را به دست هنرمندان سپرده تا روی صوررتان طرح‌های مختلف بکشند و همچنین در فضای آن‌جا نیز به عکاسی بپردازید.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استخردار بالی

  • آدرس: Buni Sari St. No 1 Kuta
  • شماره تماس: 00623614727707
  • شروع قیمت‌ها از: ۵.۹ دلار

 

کافه تک شاخ (Unicorn Cafe Bali By Brie)

یک استثنا در لیستمان قائل شویم و این کافه را هم در میان گزینه‌هایمان قرار دهیم چون این محل برای بچه‌ها فوق‌العاده جذاب بوده و البته دخترها نیز از رفتن به این محل حسابی ذوق زده شده، می‌توانند عکس‌هایی زیبا را در آن‌ها بگیرن. کافه نسبتا بزرگ و رنگارنگ است و فضایی فوق‌العاده شاد و دوست داشتنی دارد.

اما این تنها ظاهر کافه نیست که با دکور تک شاخ و عروسک‌هایش تزیین شده، خیلی از دسرهایی که به روی میز می‌روند نیز چنین وضعیتی دارند. بعضی تزیینات و لباس‌های مبدل برای بچه‌ها در این محل قرار داده شده تا با آن‌هاعکس بگیرند و همچنین منوی کافه نیز چندین ساندویچ و فست فود برای سفارش داشته و جایی مناسب برای صرف شام محسوب می‌شود.

  • آدرس: Batubelig, No. 10 A Kerobokan, Petitenget, Seminyak
  • شماره تماس: 006281338539413
  • شروع قیمت‌ها از: ۲.۹ دلار

 

متل مکزیکولا (Motel Mexicola)

این محل یکی از جاهای فوق‌العاده جذاب و البته محبوب در بالی است که همانطور که از اسمش پیداست، تم مکزیکی دارد و با دکور رنگارنگ و زیبا و فضای شاد و دوست داشتنی، شما را شیفته‌ی خود خواهد کرد. این محل یک رستوران خشک و خالی نیست، جایی برای سفارش انواع غذاهای مکزیکی، باری بزرگ و حتی کلابی شلوغ و پر هیاهو بوده و شب‌ها عده‌ی زیادی برای جشن‌های بزرگش به این مکان می‌آیند.

در این محل امکان سفارش انواع غذاهای مکزیکی را خواهید داشت و همچنین می‌توانید، نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز سفارش دهید. با یک برنامه ریزی خوب، ابتدا شام را در این محل صرف کرده و سپس برای جشن‌های شبانه آماده شده و می‌توانید به محوطه رقص رفته و با صدای موسیقی آمریکای لاتین، حسابی خوش بگذرانید.

 

بهترین رستوران‌های بالی برای خوردن شامی عاشقانه

  • آدرس: Jalan Kayu Jati No. 9X, Petitenget, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Kabupaten Badung
  • شماره تماس: 0062361736688
  • شروع قیمت‌ها از: ۲.۱ دلار

 

لینگ لیگنز بالی (Ling Ling’s Bali)

انتخاب‌های مختلفی برای طرفداران انیمه در بالی وجود دارد اما خیلی از آن‌ها تنها چند دکور ساده هستند. لینگ لیگنز بالی اما نزدیک‌ترین تجربه‌ی بودن در رستورانی ژاپنی با تم انیمه‌ای در بالی خواهد بود. در بیرون از رستوران، چند عروسک بزرگ از انیمه‌ها کار گذاشته شده و در فضای داخلی نیز دیوارها دارای گرافیتی از انیمه‌های معروف هستند. گارسون‌ها همگی لباس‌های ژاپنی می‌پوشند و طرح‌هایی بخش‌های مختلف رستوران -که فضایی بزرگ هم دارد- با طرح‌هایی از انیمه‌های مختلف از هم جدا شده‌اند.

لینگ لیگنز بالی یک رستوران ژاپنی به حساب می‌آید و غذاهای این کشور نیز در آن‌جا سرو می‌شود. همچنین بخش بار جداگانه داشته و یک فضای بیرونی نیز دارد که همه و همه در کنار هم جایی عالی برای خوردن غذا، صرف نوشیدنی و گرفتن‌ عکس‌های اینستاگرامی جذاب را می‌سازد.

  • آدرس: Petitenget No.43B, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung
  • شماره تماس: 006281916417867
  • شروع قیمت‌ها از: ۳.۲ دلار

 

رستوران اسلیپری استون بالی (Slippery Stone Bali)

تم این رستوران، خانه‌های سنگی دوران یونان باستان است و طراحی داخلی این بنا به گونه‌ای بوده که شما را واقعا به چنین فضایی وارد می‌کند. از ستون‌های سنگی تا میزهایی که برای صرف غذا در حیات پشتی درست شده تا مجسمه‌های بزرگ به سبک یونانی که در فضای داخلی قرار دارد، همه و همه چنین حس و حالی را در شما ایجاد خواهد کرد.

رستوران اسلیپری استون بالی شب‌ها با نورپردازی معرکه‌ای که دارد، فضایی عاشقانه و فوق‌العاده را برای شما خواهد ساخت و برای عکاسی نیز گزینه‌لی عالی به شمار می‌رود. اغلب غذاهای رستوران نیز یونانی و مدیترانه‌ای بوده و در آن‌ها از مواد اولیه تازه و سبزیجات اورگانیک استفاده شده است. سبک و سیاق پخت غذاها به شیوه‌ی خانگی بوده تا آن طعم اصیل غذاهای مردم یونان را در این محل تجربه کنید.

 

رستوران‌های دریایی مقرون به صرفه در بالی

 

  • آدرس: Batu Belig No.9N, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung
  • شماره تماس: 00623618465999
  • شروع قیمت‌ها از: ۱۰.۶ دلار

 

شوترز بالی (Shooters Bali)

اگر همراه فرزندان خود به تور بالی رفته‌اید، حتما سری به رستوران شوترز بزنید. اینمحل یک تم کارناوالی خاص با بازی‌های سرگرم کننده فراوان دارد و اصلا آن‌جا را نمی‌توان تنها محلی برای غذا خوردن به حساب آورد. مهم‌ترین فعالیت در این محل، مینی گلف است و زمین‌های متنوعی برای این بازی تدارک دیده شده و کوچک‌ترها و بزرگ‌ها در آن‌جا می‌توانند با هم مسابقه داده و حتی برنده‌ی جوایز مختلف شوند. فوتبال دستی، جانگا غول پیکر، بازی‌های رومیزی و کیوسک عکاسی و خیلی چیزهای دیگر هستند که در شوترز می‌توانید تجربه کنید.

از نظر غذا، این محل منویی مملو از ساندویچ‌ها و فست فودهای مختلف دارد و همچنین می‌توانید انواع بستنی‌ها، کیک‌ها و دسرهای مختلف را برای بعد از غذا سفارش دهید. البته فراموش نکنید که انجام هر کدام از این بازی‌ها، هزینه‌ای جداگانه برای شما خواهد داشت.

  • آدرس: Petitenget No.43D Kuta Utara, Badung
  • شماره تماس: 006285858775235 (تنها واتساپ)
  • شروع قیمت‌ها از: ۴.۳ دلار

 

بیگ گاردن کورنر (Big Garden Corner)

آخرین گزینه‌ی لیستمان را به جایی آرامش بخش و بسیار زیبا اختصاص داده‌ایم که در واقع یک باغ بسیار بزرگ است که در آن آثار بودایی و فرهنگی مردم بالی را مشاهده خواهید کرد.  این رستوران با فضای بازی که دارد، دکورهای مختلفی را پدید آورده و هر بخش آن متفاوت از جای دیگر است. برای مثال هم در این‌جا تونل گل پیدا می‌کنید و هم این که می‌توانید بر روی سبزه‌ها در جاهای مشخص نشسته و غذای خود را شبیه به پیک نیک میل کنید.

بیگ گاردن کورنر بزرگ، زیبا و شاد است و از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه است. غذاهای مختلفی نیز در منوی خود دارد که از ساندویچ و پیتزا تا انواع خوراک محلی و دسرهای خوشمزه را شامل می‌شود. این محل واقعا جایی عالی برای صرف غذا در جزیره بوده و پیشنهاد می‌کنیم، حداقل یک بار هم که شده در سفر به بالی، سری به این محل بزنید.

 

۶ رستوران خانوادگی در بالی

  • آدرس: Jalan By Pass Ngurah Rai, Sanur, Denpasar Selatan, Kesiman, Denpasar Tim., Kota Denpasar
  • شماره تماس: 006281238102983
  • شروع قیمت‌ها از: ۲.۱ دلار
۱۶ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران