جذاب ترین تفریحات شبانه بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
جذاب ترین تفریحات شبانه بالی

بالی به عنوان یکی از توریستی‌ترین مناطق جهان شناخته می‌شود و شما در سفر به این جزیره زیبا می‌توانید از تمامی لحظات خود نهایت استفاده را ببرید. چرا که تور بالی نه تنها در طول روز بلکه در ساعات تاریک شب نیز تفریحات متنوع بسیاری را برای خوش‌گذرانی گردشگران فراهم می‌کند. اگر شما نیز جز افراد پر انرژی هستید که دوست دارید از هر دقیقه خود در سفر لذت برده و طیف گسترده‌ای از تفریحات متنوع را تجربه کنید در این مقاله همراه ما باشید. چرا که در این مطلب سعی کرده‌ایم جذاب ترین تفریحات شبانه بالی که در سفر خود می‌توان تجربه کرد را گردآوری کرده و اطلاعات لازم را ارائه دهیم.

 

کلاب‌های شبانه و بارهای پر جنب و جوش بالی

زندگی شبانه بالی با غروب خورشید در مناطق کوتا، سمینیاک و لگیان در سایه وجود بارها کلاب‌های شبانه جذاب اوج می‌گیرد. پس اگر به موسیقی‌های جاز، راک و حتی پاپ علاقه دارید بعد از یک روز استراحت در کنار ساحل آماده شده و مسیر بارها و کلاب‌های شبانه بالی را در پیش بگیرید. شما می‌توانید در این مکان‌ها نوشیدنی‌های متنوعی را سفارش داده و با در دست داشتن لیوانی از نوشیدنی خنک در شب‌های گرم بالی از رقص و موسیقی‌های شاد لذت ببرید. در برخی از این کلاب‌ها شاهد حضور دی جی‌های معروف بین‌المللی نیز خواهید بود که هیجان تفریحات شبانه شما را چندین برابر خواهد کرد. از جمله معروف‌ترین کلاب‌های شبانه بالی می‌توان تاون هاوس (Townhouse)، چارلی بار و بیسترو (Charlie Bar & Bistro) و بریج بالی (Bridges Bali) را معرفی کرد.

  • بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از رقص و موسیقی در کلاب‌های شبانه و بارهای بالی: کوتا (Kuta) و سمینیاک (Seminyak)
  • بهترین زمان: بسته به کلاب یا بار انتخابی شما متغیر خواهد بود. در حالت کلی اغلب کلاب‌های شبانه و بارهای بالی از نیمه شب باز شده و تا طلوع آفتاب باز هستند.

 

لذت بردن از موسیقی و هوای آزاد در بارهای روی پشت بام بالی

یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از زندگی شبانه در بالی، استراحت در بارهای روی پشت‌بام (Rooftop Bars) در نزدیکی سمینیاک و گجیان است. این مکان‌ها که ترکیبی از محیط‌های باشکوه و نوشیدنی‌های خوشمزه برای یک شب سرگرم‌کننده و شاد هستند گزینه بسیار خوبی برای تفریح در هوای آزاد می‌باشند. پس اگر دوست دارید تا در محیطی شاد نشسته و در زیر آسمان پر از ستاره به تفریح مشغول شوید حتما رفتن به یک روف تاپ بار را در شب‌های بالی فراموش نکنید. برخی از این مکان‌ها دارای استخر و جکوزی در پشت بام نیز هستد که در صورت تمایل می‌توانید رفتن به آن‌ها را برای داشتن شبی به یاد ماندنی انتخاب کنید.

  • بهترین مکان‌های دارای بار روی پشت بام در بالی: مناطق سمینیاک (Seminyak) و لجیان (Legian)
  • بهترین زمان: همه روزه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۱۲ نیمه شب

 

وسایل مورد نیاز برای سفر به بالی

 

کلاب‌های ساحلی بالی و تماشای غروب زیبای آفتاب

قطعا یکی از جذاب‌ترین کارهایی که در بالی می‌توان بعد از شنا و حمام آفتاب از آن لذت برد، رفتن به کلاب‌های ساحلی و تماشای منظره زیبای غروب خورشید است. به طوری که بازگشت از سفر بالی بدون چنین تجربه‌ای بسیار بیهوده خواهد بود. با رفتن به کلاب‌های ساحلی در ساعات شب بالی شاهد گردشگران بسیاری خواهید بود. که در کنار دریا نشسته و در حال صحبت کردن با یکدیگر با در دست داشتن نوشیدنی خنک و خوشمزه هستند. از جمله معروف‌ترین کلاب‌های ساحلی بالی می‌توان موزاییک (Mozaic)، پوتاتو هد (Potato Head) و کو د تا (Ku De Ta) را نام برد.

  • بهترین مکان‌ها برای رفتن به کلاب‌های ساحلی: سمینیاک (Seminyak)، کوتا (Kuta)، اونگاسان (Ungasan)
  • بهترین زمان: بعد از ساعت ۸ شب

 

سفر دریایی شبانه با کشتی‌های کروز لوکس و مجلل

برای تجربه یک تفریح شبانه رمانتیک در بالی راهی بهتر از سفر با کشتی‌های کروز لوکس و مجلل نیست. در این سفر دریایی کوتاه می‌توانید از وجود موسیقی زنده، بوفه بین‌المللی لذیذ و نمایش‌های زنده از رقص لذت برد. سوار شدن به این کشتی در ساعات شب قطعا یکی از بهترین کارهایی خواهد بود که در بالی می‌توان انجام داد. به خصوص اگر قصد سفر دو نفره عاشقانه برای ماه عسل در بالی را دارید، هرگز کشتی نوردی را فراموش نکنید.  

  • بهترین مکان برای آغاز سفر دریایی با کشتی کروز: بندر بنوا (Benoa Harbor)
  • بهترین زمان: از ساعت ۶ عصر الی ۹ شب

 

هر آنچه برای سفر به بالی باید بدانید

 

سافاری شبانه در بالی

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که سافاری تنها مخصوص روز است. در حالی که سافاری در شب نیز می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. در سفر بالی شما این امکان را خواهید داشت تا با تور شبانه سافاری همراه شده و به کشف حیات وحش جذاب این جزیره زیبا بروید. برای این منظور می‌توانید مسیر بالی سافاری و مارین پارک را در پیش گرفته و خود را برای یک شب فراموش نشدنی آماده کنید. در تور سافاری شما را درون یک قفس ایمن قرار داده و وارد حیات وحش هیجان‌انگیز بالی می‌کنند. شما در این گردش می‌توانید با حیوانات وحشی هم چون ببرها روبرو شده و اوج هیجان را تجربه کنید.

  • بهترین مکان برای سافاری شبانه در بالی: سافاری بالی و پارک دریایی (Bali Safari & Marine Park)
  • بهترین زمان: از ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به بعد

 

تماشای نمایش‌های تئاتر جذاب شبانه

اگر به اجراهای تئاتر علاقه دارید، رزرو بلیط تماشای تئاترهای شبانه در بالی می‌تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند. به خصوص اگر قصد سفر خانوادگی به بالی را به همراه کودکان خود دارید طبیعتا کلاب‌های شبانه و بارها گزینه‌ مناسبی برای شما نخواهد بود. در عوض تماشای تئاتر هم برای شما و هم برای کودکانتان سرگرم‌کننده خواهد بود. معمولا این نمایش‌ها با رقص آتش و موسیقی‌های زنده شاد همراه می‌شوند که قطعا از تماشای آن‌ها نهایت لذت را خواهید برد. تماشای تئاتر در سفر شما به بالی نقش بالایی در کشف فرهنگ این سرزمین نیز خواهد داشت.

  • بهترین مکان برای تماشای نمایش‌های تئاتر شبانه: بادونگ (Badung)
  • بهترین زمان: بسته به نوع نمایش متغیر خواهد بود. در حالت کلی نمایش‌ها از ساعت ۴ بعد از ظهر آغاز می‌شوند و تا ساعت ۹ شب ادامه پیدا می‌کنند.

 

شرکت در تورهای شبانه بالی

معمولا مسافران تور بالی تمام روز خود را صرف استراحت در سواحل زیبای آن می‌کنند. چرا که روزهای بالی گرم بوده و بهترین کار لذت بردن از تفریحات ساحلی و دریایی آن است. در حالی که بعد از غروب خورشید و خنک‌تر شدن هوا می‌توانید به گشت و گذار شهری و کشف جاذبه‌های زیبای آن مشغول شوید. در تورهای شبانه بالی فرصت بازدید از بازارهای، بناهای تاریخی، معابد و ... را خواهید داشت. پس اگر شما نیز دوست دارید در طول روز نهایت استفاده را از آب‌های زلال و سواحل زیبای بالی داشته باشید، شب بهترین زمان برای کاوش در سطح جزیره خواهد بود.

  • بهترین مکان‌ها برای گشت و گذار شبانه در بالی: سانور (Sanur)، کوتا (Kuta)، جیمباران (Jimbaran) و نوسا دعا (Nusa Dua)
  • بهترین زمان: از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۸:۳۰ شب

 

راهنمای کامل بهترین کارها در منطقه کوتا بالی

 

خرید در بازارهای شبانه بالی

یکی دیگر از تفریحات شبانه بالی، رفتن به بازارهای شبانه آن است. معمولا بعد از غروب خورشید دستفروشان بسیاری در سطح جزیره پخش می‌شوند و محصولات متنوعی را از صنایع دستی و سوغاتی‌ها گرفته تا خوراکی‌ها و غذاهای خیابانی به فروش می‌رسانند. آنچه گردشگران را به خرید از این بازارهای شبانه در بالی ترغیب می‌کند، قیمت ارزان کالاها است. شما می‌توانید به گشت و گذار در بازارهای شبانه بالی رفته و در عین حال تجربه خوردن غذاهای خیابانی و تنقلات خوشمزه آن را نیز با قیمت‌های باورنکردنی داشته باشید.

  • بهترین مکان‌ها برای خرید در بازارهای شبانه بالی: سانور (Sanur)، کرننگ (Kereneng)، گیانیار (Gianyar)، بادونگ (Badung)
  • بهترین زمان: از ساعت ۶ عصر تا ۱ بامداد

 

شرکت در جشنواره‌های موسیقی زنده شبانه

از جمله شادترین و سرگرم‌کننده‌ترین تفریحات شبانه بالی می‌توان به جشنواره‌های موسیقی زنده آن اشاره کرد که معمولا در اکثر شب‌هایی که بازار گردشگری در بالی داغ است برگزار می‌شوند. حتی اگر علاقه شدیدی به شرکت در این کنسرت‌های موسیقی زنده داشته باشید می‌توانید قبل از رزرو کردن تور خود تاریخ سفر خود را با تاریخ این مراسم هماهنگ کنید. اگر خیلی خوش شانس باشید می‌توانید شاهد اجرای خواننده‌های معروف بین‌المللی بوده و یک سفر به یادماندنی را برای خود و خانواده در بالی رقم بزنید.

  • بهترین مکان برای شرکت در جشنواره‌های موسیقی زنده بالی: متغیر
  • بهتری زمان: متفاوت

 

۲۰ فعالیت عاشقانه جذاب در بالی

 

خوردن یک شام خوشمزه و رمانتیک در شب‌های بالی

جزیره زیبای بالی دارای رستوران‌های لوکس و زیبای متعددی است که فضایی بسیار دوست داشتنی و رمانتیکی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. چنانچه قصد سفر به بالی را برای گذراندن یک ماه عسل رویایی دارید هرگز رفتن به رستوران‌های لوکس و رمانتیک بالی را فراموش نکنید. در برخی از این رستوران‌ها شام شما همراه با موسیقی زنده آرام سرو خواهد شد. شما می‌توانید انواع غذاهای دریایی و بین‌المللی را با توجه به سلیقه خود سفارش داده و شبی رویایی را تجربه کنید.

  • بهترین مکان برای خوردن یک شام رمانتیک در بالی: رستوران اولوواتو (Uluwatu Restaurant)، رستوران بریز (Breeze Restaurant)، رستوران سامابه (Samabe Restaurant)، رستوران بونکا (Boneka Restaurant) و ده‌ها رستوران متفاوت دیگر.
  • بهترین زمان: ساعات ۸ شب تا ۱۲ نیمه‌ شب

۰۶ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران