اینستاگرامی‌ترین کافه‌های بالی: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری بالی
اینستاگرامی‌ترین کافه‌های بالی: قسمت اول

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا بالی، کافه‌های اینستاگرامی بسیاری را در خود جای داده است؟

حقیقت این است که مهاجران از فرهنگ‌های مختلف سراسر جهان به بالی مهاجرت نموده و در شکل‌دهی به صنعت توریسم در بالی، خصوصا ساختار کافه‌ها و رستوران‌ها کمک می‌کنند. در سفر با تور بالی، متوجه خواهید شد که تعداد بی‌شماری نماها و فضاهای داخلی منحصر به‌ فرد در خیابان‌های Seminyak، Canggu و حتی محله‌های سنتی‌تر مانند Ubud وجود دارند که شما را به یک شکم گردی جذاب و فراموش نشدنی فرا می‌خوانند.

 

Neon Palms

اگر در حال قدم زدن در خیابان Kayu Aya در Seminyak هستید، بهتر است لذت شکم گردی در یکی از بهترین کافی شاپ‌های بالی را از دست ندهید. در بدو امر، این ملک جذاب با نیمکت صورتی روشن نئونی و درب ورودی صورتی، توجه هر مخاطبی را جلب کرده و او را وادار به توقف و عکس گرفتن می‌کند.

اما فضای داخلی نیز بسیار جذاب بوده و سرشار از نقاشی‌های دیواری با طرح‌های جنگلی و رنگارنگ پاستلی و کف‌پوش‌های کاشی ‌کاری‌ دستی است و بهشتی برای اینستاگرامرها به شمار می‌آید. در کنار اینها، کیفیت غذاها بسیار عالی بوده و خصوصا تاکو و تاپاس طرفداران بیشتری دارند.

آدرس: Jl. Kayu Aya No.22, Seminyak, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

KIM SOO

حدس می‌زنیم این ایده را دوست داشته باشید در یک کافه بوتیک به سبک بوهمی وقت بگذرانید که در عین حال، دارای یک مغازه کوچک برای فروش اکسسوری‌های دکوراسیون منزل است.

بنابراین، کافی است از کافه Neon Palms  فقط ۵۰ متر پیاده روی کنید تا به کافه مدیترانه‌ای و مینیمال KIM SOO برسید. این کافه، واقعا دنج است و بهترین کیک‌های بالی را سرو می کند. و در حالی که منتظر سفارش خود هستید، می‌توانید مجموعه‌ای از لوازم خانگی و سوغاتی‌هایی که برای فروش گذاشته شده‌اند را تماشا کنید و احتمالا بیش از آنچه فکر می‌کردید، در این مکان خرج خواهید کرد!

در ضمن در ایوان جلوی کافه، فضایی زیبا همراه با پله‌های سفید و استخری کوچک وجود دارد که برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی ایده آل هستند. بنابراین، سلفی گرفتن در این نقاط را فراموش نکنید.

 

کافه گردی به یادمادنی در کوتا بالی

آدرس: Jl. Kayu Aya No.21, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Tropicola Beach Club

این کلوپ ساحلی رنگارنگ و دوست داشتنی، در عین حال لذت صرف تازه‌ترین غذاهای دریایی کبابی و یک لیوان نوشیدنی گوارا را در حین تماشای زیباترین غروب‌های خورشید به مخاطبان هدیه می‌دهد. بعلاوه، موسیقی شاد به جذابیت این فضا می‌افزاید. هر گوشه و کناری از این کلوپ، برای ثبت عکس‌های جذاب عالی است. با اینحال، توصیه می‌کنیم چند تصویر از استخر فوق العاده زیبای این مکان نیز ثبت کنید.

اگر می‌خواهید تمام روز را در اینجا بگذرانید، بهتر است یک تخت کنار استخر کرایه کنید. هر کدام از این تخت‌ها، ۴ نفره بوده و هزینه کرایه آن ۸۰۰،۰۰۰ روپیه اندونزی است.

آدرس: Jl. Pantai Batu Belig No 5, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Seminyak, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Sea Breeze Nusa Ceningan

آیا در سفر با تور بالی، برنامه‌ای برای بازدید از جزایر نوسا دارید که فقط ۴۵ دقیقه با بالی فاصله دارد؟ اگر بله، پس حتما سری به Nusa Ceningan و کافه Sea Breeze که اخیرا محبوبیت پیدا کرده است، بزنید.

این مکان با بانوجی زیبا و تاب‌های چوبی، گهواره توری کنار ساحل همراه با منظره‌ای رویایی از دریا از شما استقبال می‌کند و بسیاری از مشتریان مشتاقند که سلفی‌های جذابی برای پیج اینستاگرامشان از این مناظر ثبت کنند. بعلاوه، می‌توانید از شنا کردن در استخر این کافه نیز لذت ببرید. برای آشنایی با سایر غذاکده‌های استخردار، پیشنهاد می‌کنیم مقاله در بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استخردار بالی؛ غذا بخورید و تفریح کنید را نیز مطالعه کنید.

آدرس: Ceningan Kawan, Jl. Nusa Ceningan, Lembongan, Kec. Nusa Penida, Kabupaten Klungkung, Bali 80771, Indonesia

 

Mrs Sippy Bali

پریدن از یک سکوی ۵ متری به داخل استخر آب نمک، در کنار یک کافه زیبا می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. اکنون، این مکان در حال حاضر به یکی از محبوب‌ترین پاتوق‌ها در بالی تبدیل شده است. و البته اگر می‌خواهید در استخر شیرجه بزنید، باید ۱۰۰،۰۰۰ روپیه برای اینکار و استفاده از حوله بپردازید.

جالب است بدانید صاحب کافه خانم سیپی، در سیدنی متولد شده و پس از موفقیت در عرصه کافه داری، به بالی آمد و بهترین مفهوم از غذا و فضای زیبا را به ارمغان آورد. توصیه می‌کنیم اگر گذرتان به این مکان زیبا و خاطره انگیز افتاد، از خوردن پیتزاهای لذیذش نیز غافل نشوید.

 

بهترین کافه‌ها و رستوران‌های سمینایک در بالی

آدرس: Jl. Taman Ganesha, Gang Gagak 8 Kerobokan Kelod Kuta Utara Kerobokan Kelod, Seminyak, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

The Slow Canggu

این غذاکده را یک زوج قدرتمند هنری، یعنی یک سوپراستار طراح و یک مدل بین المللی افتتاح کرده‌اند و پروژه رویایی خود را در بالی ساخته‌اند.  این فضا، مشتمل بر یکی از هنرمندانه‌ترین فضاهای اقامتی بالی همراه با کافه‌ای کوچک است که لقمه‌های لذیذ سرو می‌کند.

کافه به سبک صنعتی خشن همراه با تم چوبی و گیاهان آویز تزئین شده است. آثار هنری و اکسسوری‌های بی نظیری را در این کافه دنج و صمیمی خواهید یافت. هر چند که غذاها نیز، از تزئینات جالب توجهی برخوردارند و بهترین گزینه‌ها برای ثبت عکس‌های یادگاری از سفر با تور بالی به شمار می‌آیند.

آدرس: Jl. Pantai Batu Bolong No.97, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Da Maria

هوس خوردن غذاهای ایتالیایی طعم‌دار مانند پیتزا و پاستا کرده‌اید و در عین حال، می‌خواهید در تعطیلاتتان سلفی‌های عالی بگیرید؟ پس به احتمال زیاد، کافه Da Maria را دوست خواهید داشت. این کافه رستوران مدرن ایتالیایی با دیوارهایی راه راه به رنگ آبی روشن و سفید، همراه با صندلی‌های رنگ زرد و یک حوض زیبا در فضای بیرونی، شما را مجذوب خود خواهد کرد. بعلاوه تنوع غذاها و نوشیدنی‌ها، موسیقی و آثار هنری، این مکان را برای همیشه در ذهنتان ثبت خواهند کرد.

 

۷ کافه بی‌نظیر بالی برای تماشای غروب خورشید

آدرس: Jl. Petitenget No.170, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Sea Vu Play

در مسیر رفتن به کافه خانم سیپی، از کافه بار ساحلی Sea Vu Play با تم دریایی چشم نواز عبور خواهید کرد. این کافه دنج، فضاهای متنوعی برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی دارد و در این رابطه، تجربه‌ای منحصر به فرد را به مخاطبانش هدیه می‌دهد.

اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای وقت گذرانی و دورهمی با دوستان است، به خصوص که بشقاب‌های اشتراکی فراوان، از غذاهای دریایی کبابی گرفته تا پیتزا و حتی پارچ‌های نوشیدنی سرو می‌شوند. گفتنی است بهترین زمان برای بازدید از Sea Vu Play، بعد از غروب آفتاب است. زیرا با وجود لامپ‌های آویز که فضایی رمانتیک را به نمایش می‌گذارند، فضا به شدت خاص و جذاب می‌شود.

آدرس: Jl. Petitenget, Seminyak 80361 Indonesia

 

BaliBola

این کافه رستوران تازه تاسیس که غذاهای گیاهی سرو می‌کند، شما را با نما و دکوراسیون داخلی همراه با رنگ‌های ملایم پاستلی شگفت زده خواهد کرد. از طرفی دیگر، ویترین خوراکی‌ها و منوی غنی این غذاکده، دل هر بیننده‌ای را خواهد برد.

در اینجا توجهی ویژه به تزئینات غذا و خوراکی‌ها شده و رنگ‌های مواد، به صورت هماهنگ و زیبا ارائه می‌شوند. بنابراین هم فضا و هم خوراکی‌ها، گزینه‌هایی عالی برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی به شمار می‌آیند. در عین حال، کیفیت غذاها درجه یک بوده و خدمات نیز در سطحی استاندارد و سریع ارائه می‌شوند.

 

رستوران‌هایی با تم‌های خاص و جالب در بالی

آدرس: Jl. Petitenget No.8, Seminyak, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Coffee Cartel

احتمالا قهوه‌ صورتی معروف اینستا را در بالی دیده‌اید. اما آیا طعم آن، به اندازه ظاهرش خوب است؟

حقیقت این است که این نوشیدنی، طعمی بسیار عالی دارد و کافه  Coffee Cartel، بخشی از شهرتش را مدیون سرو این قهوه‌های صورتی است. از طرفی، می‌توانید نامتان را روی کاپوچینوی خود چاپ کنید!

اما این همه ماجرا نیست! باید بگوییم غذاها نیز، ارزش امتحان کردن را دارند. به خصوص اگر رژیم کتو دارید، برنج گل کلم سرو شده در اینجا شگفت انگیز است!

از طرفی، طراحی دکوراسیون نیز شما را مجذوب می‌کند. به خصوص یک نقاشی دیواری صورتی رنگ در اینجا وجود دارد که همه با آن سلفی می‌گیرند.

آدرس: 08Jl Lebak Sari, Seminyak 80361 Indonesia

 

KYND Community

این کافه، ترکیبی از فضای هنری باشکوه کافه BaliBola را در کنار ظروفی با تزئینات عالی برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. می‌توانید جلوی دیوارهای هزار ساله صورتی رنگ با طرحی از گل‌های آفتابگردان عکس بگیرید.

در عین حال باید گفت در اینجا، فقط خوراکی‌ها و غذاهای گیاهی سرو می‌شود. توصیه می‌کنیم "میلک" را امتحان کنید که هر روز صبح با نارگیل، سویا، یا بادام و خرمای تازه درست می‌شود. همچنین، کاسه اسموتی معروف Alphabet در این کافه بسیار محبوبیت دارد. حتی می‌توانید درخواست کنید که حروف مورد نظرتان که ساخته شده از میوه‌های تازه هستند، روی کاسه اسموتی گذاشته شوند و از این زیبایی‌ها عکس‌هایی جذاب بگیرید.

آدرس: Jalan Petitenget No.12 Kerobokan Kelod, Seminyak, Kuta Utara, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

 

Titik Temu

شاید از خود می‌پرسید که Titik Temu به چه معناست؟ این یک اسم جذاب بوده، اما تلفظ آن سخت است. این عبارت، در زبان اندونزیایی به "مکانی برای ملاقات" ترجمه شده است. و همانطور که از نامش پیداست، اینجا مکانی عالی برای دورهمی‌های دوستانه و بهره مندی از قهوه، غذا و موسیقی زنده است. در ضمن فضا، بسیار مناسب گرفتن عکس‌های سلفی بوده و به اندازه کافی دنج و راحت است.

جالب است بدانید خرده فروشی‌های متعددی در این حوالی وجود دارند که لوازم جانبی و لباس‌های زیبا می‌فروشند و در حین شکم گردی، می‌توانید از گشت و گذار در این فروشگاه‌ها نیز لذت ببرید.

 

رستوران‌های دریایی مقرون به صرفه در بالی

آدرس: Jl. Kayu Cendana No.1, Seminyak, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

La Brisa

آیا به دنبال عجیب‌ترین و قدیمی‌ترین کلوپ ساحلی، برای تماشای غروب خورشید در کانگو هستید؟ در این صورت حتما سری به La Brisa بزنید. اینجا یکی از نقاط محبوبی است که به خاطر جنگل‌های بارانی و دکوراسیون قدیمی‌اش شهرت دارد. این باشگاه رویایی، در عین حال یک استخر بزرگ را در خود جای داده که لحظاتی آرامش بخش را برای ریلکس کردن به ارمغان می‌آورد. حقیقت این است که این کافه و وسایل و فضای اطراف آن، لوکیشن‌های متنوعی را برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی به مخاطبان پیشنهاد می‌کنند.

نسیم دریایی وحشی و مسحور کننده، تصاویر غروب خورشید، غذای باکیفیت و نوشیدنی‌های گوارا، محیط آرامش بخش، مهمان نوازی واقعی و خدمات استاندارد، از عمده دلایل محبوبیت این غذاکده به شمار می‌آیند. بعلاوه طراحی دکوراسیون اینجا با استفاده از چوب بازیافت شده از بیش از ۵۰۰ قایق ماهیگیر قدیمی شکل گرفته و در عین حال پایدارترین مکان سازگار با محیط زیست در جزیره است که شخصیت واقعی بالیایی را انعکاس می‌دهد.

به محض اینکه پا به لابریسا گذاشتید، با خانه روستایی یک ماهیگیر بالیایی مواجه شده و با تزیینات دستی و با تم اقیانوس و ماسه، صدف‌های دریایی، چوب‌های ماهیگیری دست ساز، سبدهای حصیری، تورهای ماهیگیری، صندلی‌های دست بافت، نیمکت و تاب غافلگیر می‌شوید. اینجا شما را جادو می کند!

منوی این غذاکده به دوستداران غذاهای دریایی اختصاص داده شده و تنها هدف آن، ارائه محصولات محلی و پایدار با قیمتی مقرون به صرفه است. همه ماهی‌هایی که در این کافه رستوران به فروش می‌رسند، روزانه توسط ماهیگیران بالیایی صید شده و تقریبا تمام مواد مورد استفاده در آشپزخانه، از خود جزیره تهیه می‌شوند.

آدرس: Jl. Pantai Batu Mejan, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Pablo's Canggu

این کافه عجیب و غریب با مضمون کلمبیایی، تصاویر دیواری زیادی را از  پابلو اسکوبار در خود جای داده و طراحی آن، در واقع از کافه‌ها و رستوران‌های خیابان Medelin که پابلو اسکوبار در آن زندگی می‌کرد الهام گرفته شده است.

کاشی‌های رنگارنگ و رنگ‌های پاستلی، حکایت از حال و هوای سرزنده کلمبیا دارند. اگر گذرتان به اینجا افتاد، توصیه می‌کنیم از منوی غذاهای خیابانی کلمبیایی و پیتزاهایش غافل نشوید که واقعا شگفت انگیزند. همچنین با توجه به ساعات کاری این کافه، می‌توانید تا دیر وقت در اینجا بمانید و از خوردن و نوشیدن با قیمتی ارزان در دورهمی‌های دوستانه نهایت لذت را ببرید.

 

بهترین رستوران‌های خانوادگی در بالی

آدرس: Jl. Pantai Batu Bolong No.58, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80351, Indonesia

 

۲۳ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران