گردشی یک روزه در جنگل میمون‌های اوبود بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
گردشی یک روزه در جنگل میمون‌های اوبود بالی

صحبت از تور بالی به دلیل سواحل رویایی‌اش برای هر کسی هیجان‌انگیز می‌باشد. البته تفریحات بالی فقط محدود به سواحل نیلگون آن نمی‌باشد. بلکه گردشگران می‌توانند سرگرمی‌های متنوعی را در این سفر انجام دهند. رفتن به جنگل میمون‌های اوبود از جمله این تفریحات می‌باشد. علاوه بر بزرگسالان این مکان برای کودکان نیز بسیار مناسب و لذت بخش است. پس برای اینکه بازدید از جنگل میمون‌های اوبود را در برنامه سفر خود به بالی بگنجانید همراه ما باشید. در این مطلب به معرفی جنگل میمون‌های اوبود در بالی با تمام جزئیاتش پرداخته‌ایم.

 

جنگل میمون‌های اوبود در بالی

همان‌طور که از نام این جنگل پیدا است این مکان محلی برای زندگی میمون‌ها می‌باشد. با این تفاوت که این یک جنگل معمولی نیست. بلکه علاوه بر محل زندگی میمون‌ها، محلی برای محافظت از آن‌ها و یا انجام تحقیقاتی بر روی آن‌ها می‌باشد. بازدید کنندگان می‌توانند نمونه واقعی و کاملا طبیعی را از سبک زندگی میمون‌ها در این جنگل مشاهده کنند و ساعاتی را با آن‌ها بگذرانند. جنگل میمون‌های اوبود از درختان موز پوشیده شده است که میمون‌ها از همین میوه‌ها تغذیه می‌کنند و گردشگران می‌توانند شاهد بازیگوشی این حیوان‌های بانمک باشند.

 

شب‌گردی در بهترین کلاب‌های شبانه بالی

جنگل میمون‌های اوبود

 

علاوه بر این موارد در جنگل میمون‌های اوبود در بالی معبدهای قدیمی و تاریخی وجود دارند که مجسمه‌های آنها با گونه‌های گیاهی مخصوص این منطقه پوشیده شده است. این جنگل با جنگل‌هایی که تا کنون دیده‌اید بسیار متفاوت می‌باشد. در جای جای آن می‌توانید مجسمه‌های باقی مانده از قرن ۱۴ام را که امروزه جزئی از جنگل شده‌اند را ببینید. قطعا مجسمه‌های پوشیده شده یا خزه‌ها و گیاهان و درختان عجیب و قدیمی و میمون‌های بازیگوشی که از محلی به محل دیگر در حال پرش هستند همگی سوژه‌های بسیار خوبی برای عکاسی گردشگران خواهد بود. با ورود به این جنگل تصور می‌کنید که گویی وارد دنیایی دیگر شده‌اید.

 

مسیر دستیابی به جنگل میمون‌های اوبود

جنگل میمون‌های اوبود نام خود را از شهری که در آن قرار دارد گرفته است. این مکان در جزیره رویایی بالی و در شهر اوبود واقع شده است. پیشنهاد ما برای اینکه گردشگران بتوانند از این جنگل خاص دیدن کنند این است که با یک تور همراه باشند. روزانه تورهای زیادی در بالی راهی این جنگل می‌شوند. همچنین تور یک روزه جزیره بالی نیز وجود دارد که در کنار رفتن به تمامی جاهای دیدنی در بالی بازدید از جنگل میمون‌های اوبود را نیز در لیست برنامه‌های خود دارد. هزینه تورهای مختلف از ۴۵ دلار تا ۹۰ دلار متفاوت هستند.

 

۸ هاستل ارزان قیمت و دنج در منطقه اوبود بالی

جنگل میمون‌های اوبود

 

البته ناگفته نماند اگر در هتلی در شهر اوبود مستقر شده‌اید نیازی به این تورها ندارید و خودتان می‌توانید از تاکسی یا هر وسیله نقلیه دیگری استفاده کنید و خود را به جنگل میمون‌های اوبود برسانید.

 

هزینه بازدید از جنگل میمون‌های اوبود

برای اینکه بتوانید از جنگل میمون‌های اوبود دیدن کنید باید هزینه‌ای بابت بلیط آن پرداخت کنید. هزینه خرید بلیط ورودی برای بزرگسالان و کودکان متفاوت است. برای خرید بلیط بزرگسالان باید مبلغی در حدود ۶ دلار و برای کودکان باید مبلغی در حدود ۴.۵ دلار پرداخت شود. اگر علاقه دارید تا با دست‌های خودتان به میمون‌ها میوه دهید می‌توانید از قبل موز تهیه کنید. قیمت یک کیلو موز در اوبود بالی تقریبا ۳ دلار می‌باشد.

 

تجربه‌ی ۶ تفریح عجیب و خاص در بالی

جنگل میمون‌های اوبود

 

برای بازدید از این جنگل گردشگران می‌توانند ساعت‌های ۸:۳۰ تا ۱۸ را در طول هفته انتخاب کنند. البته فروش بلیط‌ها از نیم ساعت قبل تعطیلی متوقف می‌شود. بهتر است برای بازدید خود ساعت‌های قبل از ظهر را انتخاب کنید. با این کار از گرمای هوا یا ازدحام جمعیت اذیت نخواهید شد.

 

نکاتی در مورد بازدید از جنگل میمون‌های اوبود

از آنجایی که جنگل میمون‌های اوبود در بالی زیستگاه حفاظت شده‌ای می‌باشد رعایت کردن برخی نکات در آن ضروری است. در زیر به اصلی‌ترین نکاتی که باید در مورد بازدید از جنگل میمون‌های اوبود رعایت شوند اشاره می‌کنیم:

  • در درجه اول تحت هر شرایطی باید نصیحت مسئولان را جدی بگیرید.
  • هرگز میوه‌ای را که به حیوان‌ها می‌دهید را پس نگیرید. چرا که با این کار احتمال دارد به سمت شما حمله‌ور شوند.
  • هر گونه سوال و مشکلی که در این مکان بری شما پیش آمد را با کارکنان‌ آن در میان بگذارید.
  • حتما مراقب کیف و اشیای گران قیمت خود از جمله زیوزآلات خود باشید. چرا که امکان دارد میمون‌ها آن‌ها را از شما بدزدند. اگر چنین مشکلی برای شما پیش آمد حتما آن را با مسئولان جنگل در میان بگذارید.
  • مطمئن باشید تا وقتی که خودتان باعث تحریک میمون ها نشوید آن‌ها هیچ خطری برای شما نخواهند داشت.
۲۳ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران