بهترین رستوران‌های خانوادگی در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین رستوران‌های خانوادگی در بالی

یکی از رایج‌ترین تجاربی که معمولا برای خانواده‌های دارای فرزند کوچک در سفرهای خانوادگی زیاد اتفاق می‌افتد هنگامی است که در رستوران و کافه‌ای در حال خوردن غذاهای خوشمزه سفارشی‌شان هستند، اما مجبورند به خاطر گریه و لجبازی‌های کودک آنجا را ترک کنند تا باعث مزاحمت برای دیگران نشود. به همین دلیل گاهی تفریحات بیرون خانه همراه با فسقلی‌های دردساز سخت خواهد بود. اما هرگز اجازه ندهید چنین مشکلاتی شما را از تجربه سفرهای جذاب باز دارد. بالی با داشتن ویلاهای خانوادگی و حتی رستوران‌ها و کافه‌های خانوادگی بهشتی برای کودکان و خانواده‌های دارای فرزند است. شما می‌توانید در تور بالی در این رستوران‌ها غذاهای عالی نوش جان کنید.

 

La Casita Bali

لا کازیتا یکی از غذاخوری‌های محبوب بالی است که دارای باغی زیبا، دکوراسیون روستایی و منوی خوشمزه‌ای از غذاهای دلپذیر پروی است که شما را به آن سوی دنیا می‌برد. به علاوه این رستوران یکی از دوستانه‌ترین غذاخوری‌های بالی برای خانواده‌هاست که دارای زمین بازی فضای باز و بازار کوچکی برای بچه‌هاست و فعالیت‌های رایگان متنوعی را هم در دسترس قرار داده است. در روزهای چهارشنبه، کلاس‌های آشپزی رایگان کودکان را از دست ندهید که بسیار سرگرم کننده هستند. اگر با غذاهای پرویی آشنایی ندارید باید بدانید آن‌ها بسیار لذیذ و رنگارنگ هستند. یکی از چیزهای خوشزه‌ای که باید امتحان کنید شیرینی سنتی Alfajores (کلوچه‌های پرو) است. آنها نرم، لطیف، شکننده و لطیف با خامه Dulce de Leche در قسمت داخلی هستند. این شیرینی‌ها برای سرو با چای در حالی که بچه‌ها همه زمین بازی می‌دوند ایده‌آل است.

 

آدرس: Gang Jalak No.16, Tibubeneng, Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361

 

Berawa’s Kitchen

این رستوران که در منطقه بسیار جذاب و ترند روز کنگو واقع شده یکی از بهترین جاها برای خانواده‌هاست. شما می‌توانید در حالی که بچه‌ها را درزمین بازی جنگلی زیر نظر دارید از خوردن برگری آبدار و تازه لذت ببرید. منوی آن‌ها پر از غذاهای غربی و اندونزیایی است که به شدت کودک پسند هستند. محیط بسیار زیبا و گیراست به طوری که دوست دارید هر روز در اینجا استراحت کنید و بگذارید فرزندتان به بازی مشغول شود. مخصوصا این که آن‌ها برای محافظت از بچه‌ها زمین را با محافظ و چمن پوشانده‌اند. حتی بچه‌هایی که داراب ذوق هنری هستند می‌توانند در اینجا به نقاشی و رنگ آمیزی مشغول شوند.

 

بهترین رستوران‌های اوبود در بالی

آدرس: Jl. Raya Semat No.8, Tibubeneng, Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361

 

The Joglo

سال‌هاست که والدین سراسر دنیا دغدغه گردش پنجشنبه شب و بیرون رفتن را دارند. آن‌ها نمی‌دانند بچه‌ها به چه کسی بسپارند و یا نگرانند به خوبی از آن‌ها مراقبت می‌شود یا خیر که خوشبختانه The Joglo با برگزاری کلوپ فیلم جمعه شب بچه‌ها این مشکل را در بالی حل کرده است. شما می‌توانید جمعه شب‌ها با فیلم‌های خانوادگی و یک بسته ذرت بو داده تجربه‌ای جذاب در فضای باز کسب کنید. Joglo همچنین روزهای هفته با برگزاری کارگاه‌های هنری و صنایع دستی عصرگاهی از کودکان با آغوش باز استقبال می‌کند. رستوران دارای یک زمین بازی در فضای باز با تاب، سرسره و چمنزارهای سبز است. اینجا یکی از بهترین رستوران‌های خانوادگی در بالی است.

آدرس: Jl. Subak Sari 13 Berawa, Desa Tibubeneng, Canggu Denpasar, Bali

 

Alam De Ubud

این رستوران مکانی شاد و رنگارنگ است که خانواده‌ها می توانند کل روز را به استراحت زیر نور آفتاب، لم دادن روی کیسه‌های رنگارنگ، شنا کردن و نوشیدن آب میوه‌های تازه بگذرانند. در حالی که با خیال راحت به بچ‌های خود اجازه می دهید روی زمین چمن شده بدوند یا از تاب سواری لذت ببرند، می‌توانید به شالیزارهای برنج نگاه کنید و چرت بزنید. همچنین این رستوران جایی عالی برای تماشای غروب آفتاب هم هست.

 

رستوران‌هایی با تم‌های خاص و جالب در بالی

آدرس: Bangkiangsidem Village, Jl. Bangkiang Sidem, Ubud, Bali, Indonesia

 

Cinta Café

کافه سینتا نه تنها صبحانه، ناهار و شام عالی با منظره شگفت انگیز شالیزار ارائه می‌دهد، بلکه دارای یک زمین بازی در محل هم هست که آن را به بهشتی کوچک تبدیل می‌کند. هر یکشنبه، کافه سینتا فعالیت‌های ویژه‌ای را برای کودکان ترتیب می‌دهد، بنابراین یک روز عالی خانوادگی خواهد بود. مخصوصا این که ساعت ۴ تا ۶ کارگاه نقاشی روی صورت کودکان برگزار می‌شود.

آدرس: Jl. Raya Pantai Berawa No.69, Badung, Bali, Indonesia

 

The Cashew Tree

این کافه که در نوک جنوبی بالی در نزدیکی ساحل بینگین پنهان شده یک بهشت کوچک خانوادگی و دنج ارائه می‌دهد. این کافه غذای رنگارنگ و وسوسه‌انگیزی برای عاشقان غذا سرو می‌کند. حتی کیک‌ها برای والدینی که نگران تغذیه فرزندشان هستند حکم رویا را دارد زیرا نه تنها خوشمزه هستند، بلکه سالم هم هستند! در حالی که بچه‌ها با خوشحالی در زمین بازی می‌چرخند، می‌توانید یوگا تمرین کنید. حتی حتی ممکن است بچه‌ها بخواهند در آن شرکت کنند! به علاوه از سگ خانواده نیز در اینجا استقبال می‌شود.

 

معرفی بهترین رستوران‌های سمینیاک

آدرس: Jl. Pantai Bingin No.9, Pecatu, Bali, Indonesia

۰۶ بهمن ۱۳۹۹

نظرات کاربران