بهترین رستوران‌های اوبود در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین رستوران‌های اوبود در بالی

بر هیچکس پوشیده نیست که اوبود مرکز فرهنگی بالی با برخی از رستوران‌ها پر شده است. صحنه غذایی اوبود همچون مناظر زیبا و پوشیده از جنگل متنوع آن جذاب و هیجان‌انگیز است. رستوران‌های اوبود از انواع گزینه‌های گوشتی تا وگان، رستوران‌ها فانتزی تا ارزان همه سلیقه‌ها را به سمت خود می‌کشاند. سراسر اوبود با فهرست بلندی از رستوران‌های عالی پر شده که از بین آن‌ها به معرفی چند مورد می‌پردازیم.

 

Lacasita Fonda Mexicana

این رستوران در ابتدا، در لاکا لاکا سمینیاک فعالیت می‌کرد سپس به کنگو رفت و بعد به اوبود رسید. در اینجا شما می‌توانید از خوردن غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و مدرن لذت برید که خیلی از آن‌ها از غذاهای مکزیکی الهام گرفته‌اند. در اینجا نه تنها می‌توانید از خوردن غذاهای گوشتی لذت ببرید بلکه گزینه‌های وگان و گیاه‌خواری هم موجود است. وقتی می‌خواهید غذا سفارش دهید توصیه می‌کنیم از پرداختن به دسرها و شیرینی‌های لذیذ غافل نمانید و بخشی از معده‌تان را برای شیرینی زنجبیلی نگه دارید.

 

۵ ساحل شگفت‌انگیز در نزدیکی اوبود بالی

Lacasita Fonda

آدرس: Ubud, Gianyar, Bali 80571, Indonesia

 

غذاهای مدیترانه‌ای در Hippie Fish

هپی فیش با برخورداری از ویژگی‌های الهام‌بخش زیبا، عناصر بالیایی و غذاهای بسیار جذاب مدیترانه‌ای، جایی است که می‌توانید از خوردن غذاهای دریایی تازه و غذاهای خوشمزه و لذیذی که با مواد آلی درست شده‌اند خشنود و شاداب شوید. اگر می‌خواهید شبی را با خانواده سپری کنید و یا از موسیقی زنده در روزهای یکشنبه در کنار غذاهای مدیترانه‌ای و برخی گزینه‌های مدرن الهام گرفته لذت ببرید این رستوران را انتخاب کنید. به علاوه شما در این رستوران در کنار غذاهای فوق‌العاده متنوع و لذیذ به انباری از نوشیدنی‌های عالی هم دسترسی دارید.

Hippie Fish

آدرس: Jl. Raya Ubud No.14, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

 

Mozaic Restaurant Gastronomique

این رستوران آنقدر جایزه برده که حتی نمی‌توانیم نیمی از آن را در اینجا فهرست کنیم. در این رستوران شما می‌توانید منویی شامل غذاهای سراسر دنیا را در یک سالن غذاخوری افسانه‌ای نوش جان کنید. شما در اینجا به خوراک گوساله، بادمجان دودی، خرچنگ آبی کانادا به همراه سیب زمینی و خیلی گزینه‌های متنوع دیگر مثل کباب‌ها و فست فودها را در دسترس دارید. حالا تصور کنید تمامی این شرایط را در محیطی بی‌نقص و عالی ارائه می‌دهند.

 

معرفی محبوب‌ترین غذاهای سنتی بالی

Mozaic Restaurant Gastronomique

آدرس: Jl. Raya Sanggingan, Kedewatan, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

 

قرارهای شبانه در The Sayan House

این رستوران جواهری در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از مرکز شهر است که به خوبی از شلوغی‌ها فاصله داشته و به اندازه کافی دسترسی آسانی دارد. این رستوران در مرز دره دراماتیک سایان و پانورامایی از جنگل‌های گرمسیری واقع شده است. سالن غذاخوری معمولی و خوب است اما غذاهای ژاپنی فوق‌العاده باکیفیت و خوشمزه هستند. در حالی که با هم صحبت می‌کنید از خوردن غذاهایی مثل سوشی‌های رنگی لذت ببرید و از نوشیدنی‌های سنتی بنوشید. یکی از بهترین زمان‌ها در این رستوران هنگام غروب و هم‌زمان با تابش پرتوهای صورتی و وزش نسیم ملایم است.

The Sayan House

آدرس: Jl. Raya Sayan No.70, Sayan, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

 

 Locavore

همانطور که از نام این رستوران پیداست در اینجا غذاها از مواد محلی جزیره ساخته می‌شود. به یاد داشته باشید که برای غذا خوردن در این رستوران حتما باید از قبل میز رزرو کنید. از آن جایی که این رستوران به شدت محبوب است حتما از چند روز قبل میز رزرو کنید تا در روز مورد نظر جایی داشته باشید. این رستوران جایزه ۵ رستوران برتر آسیا را برده و در جایگاه ۲۷ام قرار گرفته است.

 

بهترین ماه برای سفر و تفریح در بالی

 Locavore

آدرس: Jl. Dewisita No.10, Banjar Padang, Tegal, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

 

رستوران‌های اوبود برای وعده‌های سبک روزانه

 

Zest Ubud

این رستوران وگان است اما در اینجا خبری از کاسه‌های پر از جوانه نیست. در عوض می‌توانید از خوردن بادمجان کبابی، جک‌فروت گوشتی کبابی با ذرت، سیب زمینی خرد شده و هویج‌های ادویه خورده لذت ببرید. برای دسر مافین موز انتخابی خوشمزه و عالی به نظر می‌رسد.

Zest Ubud

آدرس: Jalan Penestanan Kelod No.8, Penestanan, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

 

Moksa

این رستوران که غذاها را با علاقه و سلیقه تهیه می‌کند تمرکز ویژه‌ای بر روی مزه و طعم دهنده‌ها دارد. حقیقت این است که غذاهای این رستوران بر اساس منوی سالم و گیاهی تدارک دیده شده و این یعنی غذاها گیاهی هستند. در اینجا می‌توانید در حالی که در محیطی زیبا و سرسبز نشسته‌اید از نوشیدنی نارگیلی و غذاهای گیاهی لذت ببرید.

 

بهترین تفریح‌هایی که می‌توانید در سمینیاک بالی انجام دهید

Moksa

آدرس: Jalan Puskesmas Ubud II Kutuh, Sayan, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

 

Copper Kitchen

در اینجا می‌توانید از خوردن غذاهای اندونزیایی و غربی در رستورانی روی پشت بام با منظره فوق‌العاده دیدنی لذت ببرید. سرآشپز باستعداد این مجموعه غذاهای فوق‌العاده را اغلب از محصولات محلی و سالم تهیه می‌کند. به علاوه منویی از نوشیدنی‌های عالی هم در اینجا وجود دارد.

 

رفت و آمد در بالی: از اتوبوس تا ماشین‌های کرایه‌ای

Copper Kitchen 

آدرس: Jl. Bisma, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران