بهترین کافه‌ها و رستوران‌های سمینایک در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین کافه‌ها و رستوران‌های سمینایک در بالی

اگر چه نام اوبود خیلی در بین گردشگرانی که به بالی سفر می‌کنند، شنیده می‌شود. اما سمینایک یکی از جذاب‌ترین بخش‌های جزیره هست که چه برای اولین بار باشد با تور بالی سفر می‌کنید چه برای چندمین بار، حتما باید سری به این محله‌ی فوق‌العاده بزنید. قبلا ما نکاتی را در مورد سمینایک گفته‌ایم، این بار به سراغ کافه‌ها و رستوران‌های این بخش از شهر رفته‌ایم تا آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین کافه‌ها:

Cafe Organic

دیوارهای سفید، درخت‌های نخل و میزهایی که با آناناس تزیین شده‌اند، کاملا فضای یک جزیره گرم‌سیری را برایتان به وجود خواهد آورد. همانطور که از اسم این کافه بر می‌آید، همه چیز در منوی آن اورگانیک بوده و انتخاب‌های کاملا گیاهی و سالم فوق‌العاده خوشمزه‌ای خواهید داشت. حتی برای آن‌ها که از گلوتن نیز استفاده نمی‌کنند نیز، گزینه‌های فراوانی وجود دارد. انواع آبمیوه‌ها، بستنی‌ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم، اسموتی‌ها و بهترین‌های قهوه‌های محله را می‌توانید در Cafe Organic میل کنید.

 

۸ فعالیت دلپذیر در سفر مجردی به بالی

آدرس: Jl Petitenget 99x Seminyak

 

KYND Community

کافه‌هایی که بنای آن‌ها بر غذای سالم بوده و انتخاب‌های گیاهی در منوی‌شان حرف اول را می‌زند، در بالی بسیار طرفدار دارند. یکی از معروف‌ترین آن‌ها KYND Community است که در سمینایک واقع شده که در آن غذاها و نوشیدنی‌های کاملا گیاهی به فروش می‌رسد. اما اشتباه نکنید، تنوع، رنگارنگ بودن و همچنین خوشمزه بودن در منوی این کافه موج می‌زند و تمامی چیزهایی که در آن پخت می‌شود عالی هستند. در کنار انواع نوشیدنی‌های مختلف سرد و گرم، قهوه‌های این مکان نیز عالی هستندو می‌توانید آن‌ها را همراه یک دسر گیاهی خوشمزه سفارش دهید.

آدرس: Jl Raya Petitenget No12x

 

Sisterfields

فارغ از انتخاب‌های سالم و گیاهی و این چیزها، Sisterfields همیشه محبوب‌ترین مکان برای خوردن غذا در مرکز سمینایک بوده است. زمان‌های زیادی خواهد بود که برای نشستن پشت میزهای این کافه، باید پشت در صف بایستید تا نوبتتان شود. جدا از منوی پر و پیمان مملو از انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های مختلف، جو و البته خدمات Sisterfields است که شما را جذب خود خواهد کرد. یک مکان عالی و شاد که در سفر به بالی حتما بهتر است سری به آن‌جا بزنید.

 

در مورد ویزای بالی یشتر بدانید

آدرس: l Kayu Cendana No. 7

 

Sea Circus

"سیرک دریایی" یک مکان خاص با دکوری عجیب است که در سمینایک از محبوبیت بالایی برخوردار بوده، جوان‌های محلی نیز زیاد به آن مراجعه می‌کنند. از قهوه‌ی صبح و صبحانه تا انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه را می‌توانید در Sea Circus سفارش داده و مطمئن باشید که از طعم و مزه‌ی آن لذت خواهید برد. البته در زمینه‌ی غذا نیز انتخاب‌های متنوعی در منوی این کافه وجود دارد، اما پیشنهاد ما به شما این است که برای نوشیدنی و دسر این مکان را انتخاب کنید.

آدرس: Jl Kayu Aya No. 22

 

Pison Coffee

اگر هم به دنبال یک مکان خوب برای خوردن انواع قهوه هستید، Pison Coffee یک انتخاب بسیار خوب برای شماست. البته این بدان معنا نیست که در این کافه‌ی جذاب و عالی خبری از غذا نیست، شما هم در زمینه‌ی انواع شیرینی‌ها و دسرها و هم در زمینه‌ی نهار و شام نیز انتخاب‌های خوبی دارید که می‌توانید در منو آن‌ها را ببینید.

 

معرفی محبوب‌ترین غذاهای سنتی بالی

آدرس: Jl Petitenget 19

 

بهترین رستوران‌ها:

Da Maria

اگر اهل پیتزا و ساندویچ و پاستا هستید، Da Maria بهترین انتخاب برای شما در سمینایک است. این رستوران یک سرآشپز ایتالیایی بسیار خوب دارد که نه تنها غذاهای خوشمزه‌ای درست می‌کند، بلکه ظاهر آن‌ها را به شکلی زیبا درآورده و در کنارش چندین نوشیدنی کاملا گیاهی خوشمزه ارائه می‌کند. البته اگر شنبه شب به Da Maria بروید، می‌توانید در جشن‌های شلوغ این رستوران نیز شرکت کرده و خاطره‌ای خوش برای خود و همراهانتان در این محله بسازید.

آدرس: Jl Petitenget No.170

 

Motel Mexicola

Motel Mexicola یک رستوران خاص مکزیکی است که تجربه‌ای متفاوت از غذا خوردن در بالی را برایتان به همراه خواهد داشت. تم رستوران حال و هوا دهه ۶۰ دارد و جدا از غذاهای بسیار خوشمزه و نوشیدنی‌های مختص آمریکای جنوبی، جشن‌های خوبی نیز در روزهای مختلف را میزبانی می‌کند که همه‌ی این‌ها به جذابیت‌های Motel Mexicola می‌افزاید.

 

بازدید از جنگل میمون‌ها در منطقه اوبود بالی

آدرس: Jl Kayu Jati No. 9x

 

La Lucciola

اگر می‌خواهید شام یا ناهاری را کنار ساحل در یک فضای سبز و خانوادگی میل کنید، La Lucciola را انتخاب نمایید. ساختمان آن شبیه به خانه‌های قدیمی بالی است و فضای بزرگ و دوست داشتنی‌اش با منظره‌ی دریا، جایی عالی برای بچه‌ها خواهد بود تا بدوند و بازی کنند و در نهایت غذایی عالی میل نمایند. بخش زیادی از منوی این رستوران به غذاهای مدیترانه‌ای اختصاص دارد و در کنارش می‌توانید نوشیدنی‌های مختلفی از سال‌های متفاوت و همچنین کشورهای متنوع سفارش دهید. La Lucciola تنها رستوران لیست ماست که اینترنت بی‌سیم در اختیار شما قرار نمی‌‌دهد، تا زمان بیشتری را با خانواده خود سر کنید.

آدرس: Pantai Petitenget (next to Petitenget Temple)

 

Sarong

Sarong رستورانی خاص در بالی است که جوایز زیادی در سطح جهانی از آن خود کرده. یک مکان گران‌قیمت با غذاهای استثنایی که ویل میریک سرآشپز معروف در آن آشپزی می‌کند. غذاهای این رستوران همگی تمی شرقی داشته و در پخت آن‌ها از تکنیک‌های قدیمی آسیایی همچون تنور تندور هندی یا گریل نارگیلی اصیل بالی استفاده می‌شود. فراموش نکنید که قبل از رفتن به رستوران یا حتی قبل از این که به راهی سفر شوید، میزی برای خود رزرو کنید چون گرفتن میز در Sarong بسیار سخت خواهد بود.

 

تجربه آرامش در بهترین استراحتگاه‌های بالی

آدرس: Jl Petitenget No 19

 

Teatro

در آخر لیستمان قصد داریم یک رستوران خاص به شما معرفی کنیم که تم غذاهایش فرانسوی-آسیایی است. در واقع ماندیف واروکا سرآشپز این رستوران، غذاهای فرانسوی را به شیوه‌ای خاص و با استفاده از تکنیک‌های آسیایی آماده می‌کند که در نهایت یک منوی متفاوت و مملو از غذاهای گیاهی در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته فراموش نکنید که Teatro نیز رستورانی گران به حساب آمده و رزرو میز در آن نیز به خاطر محبوبیت بالایش، سخت است.

آدرس: Jl Kayu Aya Blok C No.1-2

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظرات کاربران