بهترین کافه‌ها و رستوران‌های منطقه کنگو در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین کافه‌ها و رستوران‌های منطقه کنگو در بالی

رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری در بالی وجود دارند و بعد از ماه‌ها زندگی در این جزیره و شکم گردی، باز هم موفق نخواهید شد تمام آنها را ببینید. بعلاوه غذاکده‌های جدید نیز، مرتب در حال بازگشایی هستند. و در این میان منطقه کنگو در بالی، دارای بالاترین سرانه غذاکده‌های زیبا در تمام دنیاست.  

بر کسی پوشیده نیست که کنگو، اساسا مرکز فرهنگ رستوران‌ها و کافه‌های بالی است. البته کنگو، یک روستای تفریحی در ساحل جنوبی جزیره بالی است. اطراف آنرا شالیزارهای پلکانی برنج احاطه کرده‌اند و بیشتر به ‌خاطر سواحلش شهرت دارد. با اینحال رستوران‌های کنگو در بالی نیز، از مهمترین جاذبه‌های این خطه به شمار می‌آیند و اغلب با غذاهایی بسیار باکیفیت، ساعاتی مفرح را برای خانواده‌ها و گروه دوستان رقم می‌زنند. کافه‌های کنگو در بالی نیز در کنار فضاهای اینستاگرامی و جذاب، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی به همان اندازه زیبا و مناسب عکس گرفتن را سرو می‌کنند.

 

آووکادو فکتوری در کنگو بالی (The Avocado Factory)

آووکادو روی نان تست، در همبرگرها، در کاسه‌های اسموتی‌ و تکه‌های آووکادو در به سس‌ها، جذاب‌ترین چیزی هستند که در این کافه زیبا و به یادماندنی خواهید یافت. این مکان که از جمله بهترین رستوران‌های کنگو در بالی است، فضایی آرام، دکوراسیونی مدرن و چشم اندازی جذاب از یک شالیزار را به مخاطبانش خصوصا مسافران تور بالی هدیه می‌دهد. بعلاوه، اولین کافه آووکادو در بالی است و تمام گزینه‌های منو، شامل آووکادوهای محلی می‌شوند.

در این میان پیشنهاد می‌کنیم حتما هوموس، تاکو، کروسان پنیری، پنکیک آوو و پوره آووکادوی تند روی نان را برای ناهار امتحان کنید و خورد و خوراکتان را با یک موس شکلاتی آووکادویی بعنوان دسر به پایان برسانید. ضمن اینکه نوشیدنی‌های گوارا نظیر آبمیوه‌های تازه، اسموتی‌ها یا ماچا لاته نیز، تکمیل کننده‌هایی عالی برای این شکم گردی به شمار می‌آیند.

در ضمن باید گفت خدمات سریع سطح بالا و باکیفیت، پارکینگ، وای فای رایگان، میز و صندلی‌های فضای باز و خدمات دلیوری، از دیگر جذابیت‌های این کافه رستوران به شمار می‌آیند.

آدرس: Jl. Batu Mejan Canggu, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80351, Indonesia

 

زیباترین معابد بالی را بشناسید

عکس: thehoneycombers.com

 

هیپی فیش در کنگو بالی (Hippie Fish)

چشم‌اندازهای بی‌پایان اقیانوس، غذاهای مدیترانه‌ای، حال‌وهوای دلپذیر در کنار ساحل و فضایی شیک برای مهمانی و دورهمی، از مشخصه های این رستوران جذاب به شمار می‌آیند. ضمن اینکه غروب آفتاب را می‌توانید از روی پشت بام این کافه که در شمار بهترین کافه‌های کنگو در بالی است شاهد باشید. اگر همراه عزیزانتان به این مکان قدم می‌گذارید، بهترین کار این است که یکی از بشقاب‌های سخاوتمندانه‌ای را سفارش دهید که قابل اشتراک گذاری هستند.

منو بسیار غنی و رنگارنگ بوده و در این میان پاستاهای مجلل با صدف، کالاماری فریتو میستوی ترد که با سس آیولی سرو می‌شود، ماهی تن با استراچیاتلا، کیپر و ریحان، میگوهای چیلی و کبابی روی ذغال و اسپاگتی ونگول، بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند.

آدرس: Beach, Jl. Pantai Pererenan No.171, Pererenan, Canggu, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

عکس: thehoneycombers.com

 

بوکاشی در کنگو بالی (Bokashi)

بوکاشی که بالای یک خواربارفروشی ارگانیک در Berawa واقع شده، در واقع یک کافه و چایخانه صمیمی ژاپنی است. منوی پرطرفدار بوکاشی که گزینه‌های صبحانه و ناهار را شامل می‌شود، غذاهای تازه و سالم تهیه شده از بهترین مواد اولیه را ارائه می‌دهد. در واقع اینجا می‌توانید انتظار یک منوی همیشه در حال تغییر بر اساس محصولات فعلی را داشته باشید و غذاهای فصلی را که توسط کشاورزان محلی پرورش داده می‌شوند نوش جان کنید.

آدرس: Jl. Subak Sari No.2, Canggu, Bali, Indonesia, 80361

 

کارهای منحصر به فرد در سفر به بالی

عکس: bokashibali.com

 

مائیز در کنگو بالی (Maize)

این مکان نیز جزو بهترین رستوران‌های کنگو در بالی بوده و با سرو غذاهای معاصر که ریشه در طعم‌های لاتین دارند، به سرعت به مکانی محبوب برای نوشیدن و صرف غذا در این منطقه بدل شده است. از تورتیلاهای سرخ شده ترد گرفته تا خوراک گوشت خوک، همه چیز را در منوی غنی این رستوران خواهید یافت. غذاها از محصولات محلی و فصلی، در کنار مواد وارداتی از آمریکای لاتین و آسیا تهیه می‌شوند. حتی یک منوی کامل وگان نیز وجود دارد که نزد جامعه گیاهخوار، بسیار محبوبیت دارد.  

بعلاوه می‌توانید از فضای آرامش بخش داخلی برای صرف غذایتان استفاده کنید و یا در پاسیوی روباز بنشینید و از استنشاق هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم شکم گردی‌تان را با صرف گوش ماهی هوکایدو که روی آن با سس مایونز، زرده تخم مرغ پخته شده و پوملو پوشانده شده شروع کنید. برای به اشتراک گذاشتن، بهتر است بشقاب سخاوتمندانه کلم برشته شده با انگور شور و بادام برشته را سفارش دهید.

آدرس: D&E, Jl. Subak Sari No.90, Tibubeneng, Kuta Utara, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

عکس: exquisite-taste-magazine.com

 

کافی کارتل در کنگو بالی (Coffee Cartel)

اینجا یکی از بهترین کافه‌های کنگو در بالی بوده و غذاهای خوشمزه، قهوه ویژه، گزینه‌های بدون گلوتن و گیاهی، زیبایی اینستاگرامی، وای فای پرسرعت رایگان و فضایی بزرگ را برای استراحت در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. گفتنی است دانه‌های قهوه باکیفیت این کافه، از ولونگونگ استرالیا تهیه می‌شوند و یکی از معدود قهوه‌های دارای گرید Q در جهان هستند. از طرفی می‌توانید از منوی صبحانه و ناهار الهام‌ گرفته از غذاهای کلاسیک مدرن استرالیایی برخوردار شوید که با بهترین مواد تهیه شده‌اند.

و در این میان از همبرگرها، بیکن، نان تست آووکادو و سالمون غافل نشوید. ضمن اینکه کاسه‌های خوشمزه آکای، کیک‌های شکلاتی، فاج شکلاتی و نوشیدنی‌هایی نظیر چای لاته، اسموتی یا آبمیوه خوشمزه نیز طرفداران بسیاری دارند.

فضای گرم و دکوراسیون خانگی این کافه باعث می‌شود مشتریان احساس آرامش کرده و اوقات خوشی را همراه عزیزانشان سپری کنند. گفته می‌شود پرسنل اینجا بسیار صمیمی و مهمان نواز هستند و سطح بالایی از خدمات را ارائه می‌دهند. بعلاوه قیمت‌ها پایین بوده و خدمات دلیوری و وای فای رایگان نیز، به مزایای شکم گردی در این مکان می‌افزایند. 

آدرس: Jalan Lb. Sari No. 8, Kerobokan, Seminyak, Jl. Werkudara No.8, Legian, Kec. Kuta, Kabupaten Badung

عکس: thebalibible.com

 

سابابا در کنگو بالی (Sababa)

اینجا یکی از بهترین رستوران‌های کنگو در بالی و یک غذاخوری کوچک عالی است که غذاهای خاورمیانه را سرو می‌کند و یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های دوستانه، یک قرار رمانتیک و به اشتراک گذاری بشقاب‌های زیبا و لذیذ در سفر به بالی است.  

در فضای داخلی گرم و دنج به سبک مدیترانه شرقی، می‌توانید از بوی خوش ادویه‌های معروف این منطقه که به خوبی در طبخ غذاهای خوشمزه و اصیل بکار برده شده‌اند، غوطه ور شوید. و یا از میز و صندلی‌های فضای بیرونی برای استنشاق هوای تازه بهره بگیرید.

به هر حال اگر گذرتان به اینجا افتاد پیشنهاد می‌کنیم از صرف کفتای کلاسیک، فلافل و شاکشوکا، تا کالا گانوش (کالاماری کبابی روی بابا گانوش خامه‌ای) و گوشت‌های کبابی لوانتین غافل نشوید. بعلاوه در اینجا می‌توانید با فهرستی از بهترین دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه خاورمیانه‌ای روبرو شوید که مکمل‌هایی عالی در کنار غذاهای لذیذ به شمار می‌آیند.

آدرس: Jl. Pantai Berawa, Canggu, Bali, Indonesia

 

اقامتگاه‌های خانوادگی با رتبه برتر در بالی

عکس: sabababali.com

 

سامسا در کنگو بالی (Sa’Mesa)

این رستوران خلاقانه ایتالیایی، از فضایی صمیمی و راحت برای استراحت و شکم گردی پس از گشت و گذاری خسته کننده برخوردار است. بعلاوه انتخاب بسیاری از مشتریان، برای دورهمی‌های دوستانه و یا رمانتیک است. در این رستوران می‌توانید از طعم لذیذ غذاهای پرطرفداری همچون ریزوتو، پاستا و میگوی خوشمزه برخوردار شوید. بعلاوه خدمات استاندارد پرسنل حرفه‌ای، به لذت بودن در این فضا می‌افزاید.

آدرس: Jalan Tanah Barak 1, Canggu, Canggu 80351 Indonesia

عکس: sabababali.com

 

کریت کافه در کنگو بالی (Crate Café)

اینجا یکی دیگر از کافه‌های کنگو در بالی است که غذاهای خوشمزه و سالم سرو می‌کند و در عین حال سرشار از خلاقیت است. جالب است بدانید این کافه، در عین حال دارای یک فروشگاه مفهومی و یک گالری بوده و همچنین رویدادهای جذابی را به طور منظم میزبانی می‌کند. موسیقی خوب، غذای خوب، قهوه خوب و خدمات خوب، لذت شکم گردی در این مکان را به اوج می‌رسانند. و البته اگر از طرفداران قهوه هستید، باید بگوییم قهوه‌های این مکان بسیار پرطرفدارند.

از محبوب‌ترین گزینه‌های منو می‌توان به مرغ، بیکن، نان تست فرانسوی، براونی و کلوچه بلوبری اشاره کرد. همچنین  اسموتی‌های میوه‌ای عالی و آب میوه‌های خوشمزه و تازه نیز بسیار توصیه می‌شوند.

از طرفی این مکان برای رفاه حال مشتریانش، خدمات دلیوری را نیز ارائه می‌دهد. پرسنل صبور و حرفه‌ای، تمام مدت در تلاشند تا اثری مثبت روی مخاطبان به جای بگذارند و خدماتی باکیفیت و سریع ارائه دهند. قیمت‌ها نیز منصفانه بوده و  فضا دلپذیر و دکور زیبا به سبک صنعتی شیک است. در نهایت وای فای رایگان، پارکینگ و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز نیز در اینجا مهیا هستند.

آدرس: Jl. Canggu Padang Linjong No.49F, Mengwi, Bali, Indonesia

عکس: thehoneycombers.com

 

روکو کافه در کنگو بالی (Ruko Café)

یکی دیگر از گزینه‌های فوق‌العاده صرف صبحانه و برانچ در تمام طول روز، Ruko است که غذاهای سالم محلی و قهوه اندونزیایی منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. فضای این کافه که جزو پرطرفدارترین کافه‌های کنگو در بالی است، یادآور کافه‌های ملبورن بوده و از منوی غنی برخوردار است. بسیاری از مشتریان طرفدار بیکن، تخم مرغ بندیکت، اسموتی‌های توت، کاسه آکای و پنکیک خوشمزه و همچنین نوشیدنی‌هایی نظیر لاته سرد، آب میوه‌های تازه و اسپرسو هستند.

از طرفی خدمات عالی، عامل دیگری در موفقیت و محبوبیت این کافه به شمار می‌آید. قیمت‌های مناسب، دکوراسیون دیدنی و فضای دنج، میز و صندلی‌های فضای باز، پارکینگ، وای فای رایگان و خدمات تحویل، از دیگر مشخصه‌های جذاب این مکان محسوب می‌شوند.

آدرس: Jl Pantai Berawa No. 99, Canggu

 

آٰرامش روح و روان در سفر به بالی

عکس: thehoneycombers.com

 

 

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

نظرات کاربران