بهترین ویلاهای کنگو در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین ویلاهای کنگو در بالی

بالی پر از سواحل ماسه سفید و پودری هست که هر کدام از آن‌ها به نحوی مشهور هستند. اما اگر در تور بالی قصد دارید بیش از آن که در شلوغی باشید محیط آرامش برای استراحت کردن و در عین حال انجام فعالیت‌های مختلف داشته باشید. کنگو با نیم ساعت فاصله از مرکز توسعه یفته جزیره انتخاب بی‌نظیری از ویلاهای لوکس و مدرنی می‌دهد که هر کدام‌شان امکانات تفریحی فوق‌العاده‌ای مثل موج سواری، استراحت در ساحل، گشت و گذار در شالیزارهای برنج یا فرو رفتن در یک کاسه رنگی غذا را ارائه می‌دهند.

 

Regali Villa

این یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌هایی است که می‌توانید در طول تمام عمرتان در آن استراحت کنید. ویلایی با استخر اختصاصی که درهای شیشه‌ای آن به روی نمایی دیدنی و کم نظیر باز می‌شوند. شما می‌توانید از تخت بیرون بپرید و مستقیما در استخر شیرجه بزنید. ویلا دارای امکانات بی‌نظیر و خدمات قابل توجهی است. شما می‌توانید از خدمات اسپا بهره‌مند شوید و به فاصله چند دقیقه پیاده‌روی به ساحل اکو برسید. بعد از شنا کردن، صبحانه را در فضای باز بخورید و بعد با یکی از کتاب‌های محبوب‌تان در تاب صندلی حصیری لم بدهید و استراحت کنید. اگر به ماجراجویی فکر می‌کنید به ساحل اکو بروید و موج سواری را امتحان کنید. اینجا نه تنها شما دسترسی به استخر شنا دارید بلکه با ارائه استخر کودکان امکان تفریح کودک شما هم فراهم آمده است. همچنین امکانات دیگری مثل رستوران، پارکینگ و اینترنت نیز ارائه می‌شود.

 

بهترین ویلاهای منطقه سمینیاک بالی

آدرس: Jl. Padang Linjong No. 101, Echo Beach, 80361, Canggu, Indonesia

 

Komea Villa

این ویلا که از صحنه جشن‌های کنگو به دور است تختی مخملی برای استراحت شما فراهم آورده که مزه ملس غلت زدن در آن تا عمر دارید ازیادتان نخواهد رفت. از خدمات اسپا استفاده کنید و خودتان را به دست‌های توانمند درمانگر خود بسپارید تا تمامی گره‌ها و ناراحتی‌های عضلانی شما را درمان کند. همچنین در اینجا غذاهای بسیار فوق‌العاده و لذیذی نیز سرو می‌شود که نظیرشان را به سختی بتوانید پیدا کنید. برای تعطیلاتی شاهانه و رویایی در اینجا برنامه ریزی کنید و تا می‌توانید از آرامش محیط لذت ببرید. برای زوج‌های جونی که به دنبال ماه عسل رویایی خود هستند این ویلا بهشتی گم شده خواهد بود. استخر روباز و خدمات ماساژ و اسپا و همچنین دسترسی راحت به ساحل از این ویلا گزینه‌ای بی‌نظیر ساخته است. برای گشت و گذار در اینجا از خدمات حمل و نقل استفاده کنید. این ویلا با امکانات رفاهی مثل استخر و اسپا انزوایی کامل و لاکچری را به شما هدیه می‌دهد که می‌توانید تمام استرس و ناراحتی خود از بین ببرید. اینترنت رایگان، خدمات لاندری و شاتل از دیگر امکانات اینجاست.

آدرس: Jalan Subak Sari No. 07, Br. Tegal Gundul - Tibu Beneng, 80361, Canggu, Indonesia

Amore Villas

از میان شالیزارهای روستای بروا که به بیرون نگاه می‌کنید، ویلاهای چهار خوابه استخردار Amore را پیدا خواهید کرد. در صورت تمایل یک گزینه مرتب یک تخته، اسپا و سرآشپزهای خصوصی نیز به دستور شما وجود دارد که هر طور فرمان دهید به شما خدمت خواهند کرد. در اینجا همه چیز به سبک شما خواهد بود. از مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های اینجا می‌توان به غذاهای بی‌نظیری اشاره کرد که توسط این سرآشپزها درست می‌شوند. منوی غذاهای آن‌ها به شدت محبوب و درجه یک است. معمولا افرادی با سلیقه‌های وسواسی به سختی می‌توانند ایرادی به غذاها وارد کنند و شیفته طعم بی‌نظیرشان نشوند. به علاوه در این ویلا شما می‌توانید از ویژگی‌هایی مثل سالن بدنسازی، لاندری، اینترنت رایگان، استخر و اسپا استفاده کنید.

 

۷ آبشار زیبا برای آبتنی و تفریح در طبیعت زیبای بالی

آدرس: Jl. Pantai Berawa, Gang Sri Kahyangan, Tibubeneng, Kuta Utara, 80361, Canggu, Indonesia

 

Villa Berawa

اگر اهل ماجراجویی هستید به اینجا بیایید. با اقامت در این هتل می‌توانید عکس‌های تماشایی از سقوط و پاراگدایر سواری بیاندازید و و یا به موج سواری در ساحل زیبای کنگو بروید. به علاوه می‌توانید سوارکاری کنید و یا اگر علاقه دارید کلاس‌های آموزشی در دسترس شما قرار دارند. در وان‌های مجلل استراحت کنید و از خوشمزه‌ترین غذاهای هندو نوش جان کنید.

آدرس: Jl. Pantai Berawa, Gang Sri Kahyangan, Tibubeneng, Kuta Utara, 80361, Canggu, Indonesia

 

Askara Villa

این ویلای کوچک خانوادگی در گوشه‌ای از زمین‌های سرسبز کشاورزی قرار گرفته و توانسته محیطی آرام و لوکس را برای استراحت و انزوا فراهم بیاورد. این ویلا که در محاصره جریان‌های آبی شالیزارها قرار گرفته با اتاق‌هایی به سبک گرمسیری و استخر فضای باز آرامشی عمیق را به شما هدیه می‌دهد. البته همانطور که از اقامتگاهی لوکس انتظار می‌رود هزینه ماندن در این ویلا گران است. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوا و اینترنت رایگان هستند و صبحانه با پرداخت شارژ برای‌تان سرو می‌شود.

 

بالی را همچون بومی‌ها تجربه کنید

آدرس: Jl.Betaka No.2, Br.Pengilian, Dalung, Canggu, North Kuta, Badung Regency, 80361, Canggu, Indonesia

۳۰ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران