اقامت در بهترین هتل‌های سانور، بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
اقامت در بهترین هتل‌های سانور، بالی

سانور یکی از مناطق جذاب و زیبای بالی است که از ده‌ها پیش به عنوان منطقه‌ای پرطرفدار در تور بالی مورد بازدید قرار می‌گرفت. اگرچه در طول زمان از شهرت لژیان و منطقه سمینیاک کمی عقب ماند اما همچنان یکی از بهترین جاها برای اقامت و تفریح محسوب می‌شود؛ مخصوصا افرادی که تمایل دارند در کنار تفریحات ساحلی و هیجانی، گشت و گذارهای فرهنگی هم داشته باشند جذب سانور می‌شوند. سانور دارای چندین ساحل معروف و دلپذیر و برخی از هتل‌های توریستی قدیمی در سفر با تور بالی است. بیایید باهم سری به بهترین هتل‌های این منطقه ساحلی بزنیم.

 

ببک کوتاژ در سانور بالی (Bebek Cottages Sanur)

ببک کوتاژ یکی از بهترین انتخاب‌های مقرون به صرفه در سانور است که خدماتی که ارائه می‌دهد ارزش بیشتری نسبت به قیمت‌هایش دارد. این اقامتگاه با استخر روباز، باغ، تراس و رستوران در سانور میزبان مسافران تور بالی است. همچنین این تفرجگاه امکانات دیگیری مثل یک بار، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان بوده و در فاصله چندین جاذبه مشهور همچون حدود ۴۰۰ متر تا ساحل پنگمبک، ۶۰۰ متر تا ساحل مرتاساری و کمتر از ۱ کیلومتر تا ساحل سماوانگ واقع شده است. در این استراحتگاه، اتاق‌ها دارای کمد لباس، یخچال و همچنین گاوصندوق هستند در حالی که اتاق‌های برتر بالکن با منظره استخر هم ارائه می‌دهند. صبحانه هر روز صبح در دسترس است و شامل گزینه‌های آلاکارته، قاره‌ای و آسیایی می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی Ngurah Rai است که ۱۲ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

 

بهترین کارهای توریستی در سانور بالی

آدرس: 9 Jalan Pengembak, 80224 Sanur, Indonesia

 

هتل انداز بالی در سانور بالی (Andaz Bali)

هتل ۵ ستاره انداز بالی با نام کامل (Andaz Bali - a Concept by Hyatt) در ۳.۱ مایلی جزیره ترتل سرنگان واقع شده و دارای رستوران و استخر روباز است. این ملک با داشتن زمین بازی کودکان، در فاصله کوتاهی از کافه باتو جیمبار، خانه کوپی بالی و بازار سیندو واقع شده و اقامتی راحت برای همه و همچنین خانواده‌ها را فراهم آورده است. این هتل لاکچری و چشمگیر هم پارکینگ خصوصی و هم وای فای رایگان را در دسترس قرار داده است. همه اتاق‌ها در اینجا مجهز به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، کمد لباس و بالکن بزرگ مشرف به باغ، استخر یا ساحل هستند و با حمام اختصاصی دارای منظره باغ خصوصی مجهز به دوش بارانی و سشوار، هستند. صبحانه هر روز صبح در دسترس است و شامل بوفه و گزینه‌های آمریکایی است. مهمانان می‌توانند از مرکز تناسب اندام استفاده کنند به علاوه این منطقه برای دوچرخه‌سواری بسیار محبوب است و بنابراین در این هتل ۵ ستاره دوچرخه نیز کرایه داده می‌شود.

آدرس: Jalan Danau Tamblingan 89A, 80228 Sanur, Indonesia

 

هیات رینجنسی بالی در سانور بالی (Hyatt Regency Bali)

هیات رینجنسی بالی که با سواحل زیبای سانور و احاطه شده توسط باغ‌های استوایی، اقامتی لاکچری و به یادماندنی را برای شما رقم می‌زند اقامتگاهی ۵ ستاره در سانور است که همان چیزی را به شما تقدیم می‌کند که انتظارش را داشته‌اید یعنی تعطیلاتی رویایی! مهمانان در اینجا نه تنها می‌توانند از چشم انداز باغ یا دریا از اتاق های زیبا لذت ببرند بلکه به ۳ گزینه غذاخوری و ۳ استخر روباز هم دسترسی دارند. اتاق‌ها دارای دکوراسیون چوبی و حس و حال استوایی و گرمسیری هستند در حالی که اثاثیه مدرن آن‌ها کاملا سبکی مینیمالیستی و تلفیقی به فضا بخشیده است. این اتاق‌ها دارای امکانات مدرنی مانند تلویزیون صفحه تخت و تهیه قهوه/چای بوده و بالکن یا تراس خصوصی شامل یک تخت خواب ارائه می‌دهند. همچنین این اتاق‌ها شامل حمام خصوصی مدرن و لوکس با دوش و سشوار هستن و برخی از آن‌ها به لژ هم دسترسی دارند.

در مورد غذاخوری‌ها، غذاهای مورد علاقه محلی و بین‌المللی مانند غذاهای دریایی و گوشت گریل در Omang Omang سرو می‌شود و پیتزاریای ساحلی در غذاهای ایتالیایی تخصص دارد، در حالی که نوشیدنی و سرگرمی زنده در سالن آرامش بخش پیانو ارائه می‌شود. این اقامتگاه دارای امکانات رفاهی وسیعی از جمله سالن بدنسازی ۲۴ ساعته، اسپا و سونا بوده و خانواده‌ها می‌توانند در استخر بازی کنند یا در ساحل کاوش کنند. به علاوه پرسنل خوش برخورد پذیرش در خدمات اتاق، صرافی و سفرهای یک روزه به شما کمک می‌کنند.

 

بهترین مکان‌های بالی برای تفریح سال نو

آدرس: Jalan Danau Tamblingan 89,, 80228 Sanur, Indonesia

 

ریزورت سومادالا در سانور بالی (Sudamala Resort)

استراحتگاه سودامالا، سانور در سانور واقع شده است و ۵ دقیقه پیاده تا ساحل سانور فاصله دارد. اتاق‌های مدرن به سبک بالی با وای‌فای رایگان و اینترنت سیمی ارائه می‌کند و یک استخر روباز و آبگرم در این اقامتگاه مجلل در دسترس قرار می‌دهد. هر سوئیت بزرگ اینجا دارای بالکن یا تراس خصوصی است و تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مینی بار و امکانات تهیه چای/قهوه نیز ارائه می‌شود، در حالی که برخی از سوئیت‌ها دارای حمام در فضای باز هستند. همچنین در اقامتگاه موارد جذاب دیگری مثل کتابخانه و مرکز تجاری، خدمات خشکشویی و صرافی، و سرویس ارائه می‌شود. به علاوه اگر درخواست کنید آن‌ها برای شما چتر و تخت آفتابگیر در ساحل قرار می‌دهند. مجموعه‌ای از غذاهای سنتی بالی و همچنین غذاهای کبابی را می‌توانید در استیک و پاستا آرس میل کنید. اما این‌ها همه چیزهایی نیست که در این هتل وجود دارد گستره وسیعی از خدمات درمانی و زیبایی مثل مانیکور و پدیکور، ماساژ بدن، انواع ماساژهای موضعی، اسکراب بدن و اسپا و کلاس یوگا هم ارائه می‌شود. ریزورت سودامالا، سانور در ۳۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی انگوراه رای و کوتا قرار دارد.

آدرس: Jalan Sudamala No. 20, 80227 Sanur, Indonesia

 

ریزورت و اسپای مایا سانور در سانور بالی (Maya Sanur Resort & Spa)

ریزورت و اسپای مایا سانور دارای یک استخر روباز و چهار رستوران و بار در محل، استراحتگاه مدرن ساحلی در سانور است و دسترسی به وای فای رایگان و پارکینگ رایگان در این استراحتگاه در سترس قرار داده شده است. همچنین امکانات مدرن تکمیلی دیگری مثل استفاده رایگان از مرکز تناسب اندام نیز در نظر گرفته شده است. این هتل حدود ۲۵ دقیقه رانندگی تا ساحل کوتا و ۳۰ دقیقه رانندگی تا ساحل سمینیاک فاصله دارد در حالی که رسیدن به فرودگاه بین‌المللی بالی دنپاسار با ماشین حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. اتاق‌های این اقامتگاه دارای تلویزیون و تهویه مطبوع هوا، کتری برقی و مینی بار بوده و حمام خصوصی دارای دوش، حمام و سشوار نیز در دسترس قرار می‌دهد برخی امکانات اضافی شامل قسمت نشیمن، کانال‌های ماهواره‌ای و کانال‌های کابلی می‌شود. در خود هتل هم امکانات عمومی بسیار جذابی مثل یک استودیوی یوگا، یک سالن استراحت مشترک، یک میز تور و انبار چمدان در نظر گرفته شده و فعالیت‌های تفریحی آن‌ها نیز شامل قایق رانی، غواصی و کلاس آشپزی می‌شود. در مورد گزینه ناهار خوری، رستوران ها و بارهای موجود در محل، طیف گسترده‌ای از غذاها و نوشیدنی‌های گوارا را ارائه می‌دهند. Graze All Day Dining غذاهای بین المللی مقوی سرو می‌کند و Kuu Izakaya نیز مجموعه‌ای از غذاهای ژاپنی را ارائه می‌دهد. مایاساری جایی است که مهمانان می‌توانند از صبحانه لذت ببرند، در حالی که بار درختی کوکتل و نوشیدنی‌های دیگر ارائه می‌دهد.

 

بهترین مکان‌ها برای خرید در بالی

آدرس: Jalan Danau Tamblingan No. 89M, 80228 Sanur, Indonesia

 

پراما سانور بیچ بالی در سانور بالی (Prama Sanur Beach Bali)

این هتل که درست در ساحل قرار گرفته است دارای ۲ استخر روباز، زمین تنیس و سرویس اتاق ۲۴ ساعته است و اطراف آن با ۶ هکتار باغ گرمسیری احاطه شده، همچنین دارای خدمات اسپا و مرکز تناسب اندام است. به علاوه وای فای رایگان در تمام قسمت های هتل ارائه می شود. اتاق‌های بزرگ با تهویه مطبوع در پراما سانور بیچ بالی، همگی دارای کف پارکت و امکانات مدرن، مانند تلویزیون ماهواره‌ای و گاوصندوق شخصی هستند و بالکن اختصاصی، مینی بار و حمام اختصاصی موجود است. این هتل ساحلی 5 ستاره 15 دقیقه با ماشین تا دنپاسار و ۲۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه Ngurah Rai بالی فاصله دارد. در این هتل ورزش‌های ساحلی در دسترس است و همچنین دارای زمین والیبال ساحلی و باشگاه کودکان است. رستوران Tirta Poolside غذاهای بین‌المللی محبوب و غذاهای دریایی کبابی را سرو می‌کند به علاوه گزینه‌های دیگری مثل Basilico Italian Pavilion & Bar، رستوران لادا و بار ساحلی بامبو نیز در دسترس هستند.

آدرس: Jalan Cemara, 80228 Sanur, Indonesia

 

ویلا و سوئیت‌های ساگارا در سانور بالی (Sagara Villas and Suites Sanur)

این هتل ۵ ستاره لوکس و بی‌نظیر که منطقه آرام سانور و در فاصله ۵ دقیقه ای از ساحل واقع شده و دارای سوئیت‌ها و ویلاهای خصوصی است که در باغ‌های استوایی قرار گرفته‌اند که آن‌ها را زیبا و مجهز، لوکس و حریم خصوصی را با خدمات پیشخدمت ارائه می‌دهند. این در حالی است که فروشگاه‌های هنری مختلف و غذاخوری‌های محلی در فاصله کمی از هتل وجود دارد. سوئیت‌ها و ویلاها روشن و دل‌باز، با فضای داخلی جادار، فضای نشیمن و غذاخوری فراوانی دارند و مجهز به تلویزیون کابلی صفحه تخت و سیستم‌های سرگرمی مدرن هستند. همچنین آشپزخانه کاملاً مجهز با اجاق گاز، توستر و ماشین ظرفشویی هستند و مهمانان می‌توانند از یک حمام بارانی با طراوت در حمام فضای باز لذت ببرند. شما برای اوقات فراقت و استراحت می‌توانید به اسپای مجموعه بروید و ماساژهای درمانی دریافت کنید و یا در کلاس آشپزی ثبت نام کنید.

 

بازدید از جنگل میمون اوبود در بالی

آدرس: Jl. Cemara No. 33 Sanur, 80228 Sanur, Indonesia

 

ریزورت اینترکانتیننتال سانور در بالی (InterContinental Bali Sanur Resort)

این هتل نام آشنا و شناخته شده جهانی که در منطقه آرامی از سانور واقع شده در میان بهشتی از جنگل‌های استوایی پنهان شده و خلوتی فراموش نشدنی را فراهم می‌آورد. سوئیت‌های اینترکانتیننتال بالی سانور، لوکس و راحتی، دارای دکوراسیون سنتی بالی و فضای نشیمن با چشم‌انداز است و حمام اختصاصی با دوش بارانی، وان حمام و لوازم حمام رایگان در دسترس قرار می‌دهد. کلاب ساحلی و گریل Nyala Beach دارای گواهی حلال در غذاهای دریایی و غذاهای کبابی تخصص دارد، در حالی که Layang Layang غذاهای اندونزیایی و غربی سرو می‌کند. همچنین یک سالن استراحت وجود دارد که مهمانان می‌توانند از قهوه و چای بعد از ظهر لذت ببرند. به علاوه هتل اینترکنتیننتال بالی سانور، کلوپ کودکان سرپوشیده با تهویه مطبوع، دو استخر کودک، اسپا و یک سالن بدنسازی برای میهمانان فراهم می‌کند.

 

۸ شهر جذاب بالی را بشناسید

آدرس: Jl. Kusuma Sari, No. 8, Sanur, 80227 Sanur, Indonesia

 

منبع

 

۲۳ اسفند ۱۴۰۱

نظرات کاربران