بهترین هتل‌های کوتا برای اقامت در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین هتل‌های کوتا برای اقامت در بالی

بالی از زیباترین جزایر اندونزی است که در زیبایی و فرهنگ غنی فرو رفته است. این جزیره رویایی از محلات و روستاهای کوچکی تشکیل شده که همه آن‌ها دارای زیبایی و زندگی بومی جذابی هستند. کوتا یکی از آن روستاهای زیبا و جذابی است که برای موج سواری و تفریحات هیجانی شناخته می‌شود. برای افراد ماجراجو کوتا انتخابی عالی در تور بالی خواهد بود. برای اقامتی راحت و شگفت انگیر در این بخش از جزیره می‌توانید در بهترین هتل‌های آن اقامت داشته باشید.

 

Mercure Kuta Bali

این یکی از هتل‌های ۴ ستاره و فوق‌العاده کوتا است که در فاصله چند متری ساحل واقع شده و خدمات لاچری و چشمگیری مثل استخر بی نهایت و تخت آفتابی، دو بار و وای فای رایگان را فراهم آورده است. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، مبلمان مدرن مینیمالیستی و حمام اختصاصی با وان و دوش هستند. همچنین تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، مینی بار، چای / قهوه‌ساز و گاوصندوق در اتاق‌ها قرار داده شده است. شما می‌توانید برای اوقات فراغت‌تان به سالن اسپای واقع در هتل بروید و از درمان‌ها و ماساژها بهره مند شوید و یا در استخر پشت بام هتل به استراحت بپردازید. همچنین رستوران Alang Alang دارای چشم انداز عالی از ساحل کوتا بوده و شام بوفه‌ای از غذاهای آسیایی و غربی سرو می‌کند. شما می‌توانید میان وعده و کوکتل را در Lotus Lobby Bar و Pool Bar پیدا کنید.

 

زیباترین نقاط بالی برای کمپ زدن

آدرس: Jalan Pantai Kuta 10 X, Bali, 80361 Kuta, Indonesia

 

Amnaya Resort Kuta

این اقامتگاه جذاب و ۴ ستاره با استخری روباز، مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان و رستوران لاکارته اقامتی به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند. همچنین هتل دارای باغی سرسبز و معطر از گل‌های رنگی است که روح‌تان را جلا داده و تمام خستگی‌هایتان را می‌شورد و می‌برد. تمامی اتاق‌های این هتل سبک روستایی دارند اما به امکانات مدرنی همچون سیستم تهویه هوا، مکان نشیمن راحت، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی انگلیسی و ماندارین، گاوصندوق و مینی بار مجهز شده‌اند. به علاوه در این اتاق‌ها رویس‌های بهداشتی خصوصی لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و دمپایی نیز ارائه می‌شود. شما در این هتل فضای عمومی نشیمن و کتابخانه نیز پیدا خواهید کرد. روزتان را سفارش صبحانه آغاز کنید و برای چای عصرگاهی به رستوران Sukun بروید. برای استراحت و بیرون کزدن خستگی حتما از خدمات ماساژ در Bhava Spa استفاده کنید و با پرداخت هزینه بیشتر خدمات خانه داری دریافت نمایید. تمامی بخش‌های این مجموعه همگی تمام تلاششان را می‌کنند تا شما بهترین تعطیلات عمرتان را تجربه نمایید.

آدرس: Jl. Kartika Plaza, Gang Puspa Ayu No. 99, 80361 Kuta, Indonesia

 

Grandmas Plus Hotel Airport

هرگز گول سه ستاره بودن این هتل را نخورید زیرا می‌توانید تعطیلاتی فوق‌العاده و مقرون به صرفه را در اینجا تجربه کنید که تمامی خدمات لوکس هتل های مشهور را شامل می‌شود. تمامی اتاق‌های اینجا دارای تهویه مطبوع هوا بوده و مجهز به تلویزیون کابلی صفحه تخت، گاوصندوق ، میز و فضای نشیمن هستند. همچنین به تمامی واحدها حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان تعلق گرفته است. شما در اینجا می‌توانید از خدمات اسپا و درمان خوبی بهره‌مند شوید و ریلکس کنید. اگرچه آن‌ها در صورت رزرو قبلی به همه بازدیدکنندگان چه افرادی که در هتل اقامت دارند چه نه، خدمات اسپا ارائه می‌دهند. برای غذاهای فوق‌العاده اندونزیایی حتما به رستوران هتل سری بزنید. از این هتل شما تنها ۱۰ دقیقه ماشین سواری تا مرکز بالی گالریا فاصله خواهید داشت.

 

از خرید در جاکارتا تا تفریحات بالی

آدرس: Jalan I Gusti Ngurah Rai, 80361 Kuta, Indonesia

 

Sulis Beach Hotel & Spa

این هتل ۴ ستاره که در فاصله ۳۰ متری از دریا واقع شده امکانات لوکسی مثل استخر روی پشت بام، رستوران و بار و همنچنین اینترنت بی‌سیم رایگان به مهمانان خود ارائه می‌دهد و پارکینگ اختصاصی در دسترس قرار داده است. با اقامت در این هتل نه تنها راحتی و آرامش را تجربه خواهید کرد بلکه به طیفی از رستوران‌ها و مغازه‌های اطراف هتل هم دسترسی خواهید داشت. تمامی اتاق‌ها در این هتل مجهز به تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و فضای نشمین و حمام اختصاصی هستند. برای استراحت می‌توانید به استخر روی پشت بام بروید و یا در اسپای مجموعه از ماساژها و درمان‌ها استفاده کنید و یا از خدمات نگهداری از کودکان و آرایشگاه بهره‌مند شوید. در اینجا هم می‌توانید موج سواری کنید و یا دوچرخه کرایه کنید اطراف را بگردید. واتربوم بالی با Sulis Beach Hotel & Spa دو کیلومتر و مرکز خرید دیسکاوری با یک کیلومتر فاصله از این هتل واقع شده‌اند.

 

بهترین مکان‌ها برای غواصی در بالی

آدرس: Jalan Wana Segara, 80361 Kuta, Indonesia

۱۵ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران