بهترین هتل‌های ارزان قیمت در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین هتل‌های ارزان قیمت در بالی

سفر به جزیره زیبای بالی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر کردن است. بنابراین در طول سال مسافران بسیاری از نواحی مختلف دنیا این مقصد گردشگری را برای تفریح و استراحت خود انتخاب می‌کنند. همین موضوع سبب شده تا هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی در این مکان تاسیس شود. انتخاب مکانی مناسب در طول سفر برای اقامت تا حد زیادی بر کیفیت مسافرت شما تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین افراد باید توجه داشته باشند تا قبل از هر چیزی هتلی مناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب و رزرو کنند. اگر شما نیز اخیرا تصمیم خود را برای سفر با تور بالی گرفته‌اید و دوست دارید سفری اقتصادی به این جزیره داشته باشید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. چرا که بهترین هتل‌های ارزان قیمت در بالی را برای شما عزیزان گردآوری و معرفی کرده‌ایم.

 

تانایا بد اند برکفست (Tanaya Bed & Breakfast)

اولین مورد از بهترین هتل‌های ارزان قیمت در بالی که قصد معرفی آن را داریم، تانایا بد اند برکفست نام دارد. این هتل در یکی از بخش‌های منطقه کوتا در بالی قرار گرفته و با امکانات رفاهی بی‌نظیر خود توانسته در دل مسافران جا باز کند. از جمله بهترین امکانات این اقامتگاه می‌توان به تنوع بالای غذایی، منظره زیبا، تفریحات دریایی، طراحی زیبا و مدرن آن اشاره کرد. اگر بر رفاه خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهید و از طرفدار یک اقامت لوکس با کمترین هزینه هستید این هتل اولین پیشنهاد ما به شما مسافران تور بالی خواهد بود. آدرس دقیق این هتل را در زیر آورده‌ایم:

Jln Legian No.131, Kuta, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

 

ام بوتیک هاستل (M Boutique Hostel)

از دیگر مکان‌هایی که می‌توانید با اقامت در آن لحظاتی دنج و آرام را در طول سفر خود به بالی سپری کنید، ام بوتیک هاستل است. این اقامتگاه به صورت کاملا زیبا و باسلیقه‌ای دکوراسیون شده است. به طوری که از طراحی‌های جذاب و مینیمالی در تزیین اتاق‌های آن استفاده کرده‌اند. این هتل در عین حال که راحت و زیبا می‌باشد از امکانات رفاهی متعددی از جمله خشکشویی، دسترسی به  وای فای رایگان و استخر شنا نیز برخوردار است. آدرس دستیابی به ام بوتیک هاستل در زیر آورده شده است:

Jalan Petitenget, Kerobokan, Badung Regency, 80361, Indonesia

 

فارم هاستل (The Farm Hostel)

اگر دوست دارید اقامتی به یادماندنی در یکی از هتل‌های بالی داشته باشید و در طول سفر خود زندگی به سبک مرپم بالی را تجربه کنید فارم هاستل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این اقامتگاه در شهر ساحلی کانگو و در بین طبیعتی با چشم‌اندازی از زمین‌های برنج و باغ‌های گرمسیری قرار گرفته است. با انتخاب این هتل می‌توانید از امکاناتی مثل برگزاری کلاس‌های یوگا، رستوران‌ها و کافه‌ها با منو غذایی بالیایی، سواحل زیبا به همراه تفریحات دریایی و ... بهره‌مند شوید. برای دستیابی به این هتل باید آدرس زیر را دنبال کنید:

 

گشت و گذار در جیمباران بالی

29 Pantai Batu Bolong, Canggu, Badung Regency, 80361, Indonesia

 

کاین هاستل (Kayun Hostel)

در میان بهترین هتل‌های ارزان قیمت در بالی نام کاین هاستل نیز به چشم می‌خورد. این اقامتگاه توانسته با داشتن بارهای زنده و پرجنب و جوش، کلاب‌ها، رستوران‌ها، و چشم‌انداز زیبا از مناطق ساحلی توجه اغلب توریست‌ها را به سمت خود جذب کند. با انتخاب این هتل می‌توانید اقامتی مدرن و راحت را با بودجه‌ای کم تجربه کنید. این هاستل دارای اتاق‌های عمومی و خصوصی بوده و مسافران می‌توانند بسته به شرایط و سلیقه خود مناسب‌ترین هتل را انتخاب کرده و اقامتی به یادماندنی را برای خود رقم بزنند. آدرس این هتل در زیر آورده شده است:

176 Jalan Patih Jelantik, Kuta, Badung Regency, 80361 , Indonesia

 

هتل این دا لاج (In Da Lodge)

اغلب توریست‌های تور بالی دوست دارند تا در منطقه پرجنب و جوش اوبود اقامت داشته باشند. این دا لاج یکی از بهترین هتل‌های ارزان قیمت در بالی است که در منطقه اوبود قرار دارد. این هتل دارای استخری خوش منظره بوده که می‌توانید ساعت‌ها در کنار آن نشسته و یا به شنا و تفریح در آن مشغول شوید. اطراف این استخر با تشک‌های راحتی تجهیز شده‌اند که مکانی فوق‌العاده برای استراحت و دور ماندن از دغدغه‌های کاری و زندگی است. همچنین این اقامتگاه به دلیل موقعیت مکانی خود دسترسی بسیار آسانی به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بالی دارد که خود مزیت بزرگی برای مسافران محسوب می‌شود. آدرس این هتل را برای دسترسی آسان در زیر آورده‌ایم:

 

۸ هاستل ارزان قیمت و دنج در منطقه اوبود بالی

Jalan Raya Ubud, Ubud, Gianyar Regency, 80571, Indonesia

۲۴ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران