۸ هاستل ارزان قیمت و دنج در منطقه اوبود بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۸ هاستل ارزان قیمت و دنج در منطقه اوبود بالی

بالی یکی از بهترین و رویایی‌ترین نقطه‌های روی زمین است که با رفتن به آن می‌توانید پرآرامش‌ترین روزهای زندگی‌تان را تجربه کنید. جزیره‌ای سرشار از زیبایی‌های طبیعی که از یک سو ساحل و دریا را به شما ارزانی می‌دارد و از دیگر سو سرسبزی و جنگل را. جزیره‌ای پر از خلوتی و مکان‌های دنج برای آنهایی که به دنبال خلق شبانه‌روز رمانتیک و عاشقانه هستند. در سفرتان با تور بالی اگر کوله‌گرد هستید و یا می‎‌خواهید هزینه‌ی اقامتتان ناچیز تمام شود همراه ما باشید تا ۸ هاستل با امکانات و ارزان قیمت منطقه‌ی اوبود این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Lagas hostel


یک هاستل بی‌نظیر و فوق‌العاده که اتاق‌های ۴، ۶ و ۸ نفره دارد. هاستلی که آشپزخانه‌اش شیک و مدرن است و خیال مهمانانش را از بابت امکانات طبخ غذا آسوده می‌کند. هاستلی که حمام‌های تمیز بسیار دارد و یکی از امتیازهای ویژه‌ی آن دارا بودن یک استخر با صفا است. روزهایی که در این هاستل اقامت دارید علاوه بر آنکه می‌توانید در آن استراحت کنید، می‌توانید در آن تفریح نیز انجام بدهید. این هاستل برای راحتی مهمانانش علاوه بر اتاق‌های مختلط، اتاق‌هایی مخصوص مسافران خانم و اتاق‌هایی مخصوص مسافران آقا دارد.

 

Hidden Hills Villas، اقامتگاهی لاکچری بر فراز تپه‌های بالی

 

 

Lagas hostel

 


۲- In da lodge


در یک جای دنج که اطرافش زمین‌های برنج است یک هاستل ارزان قیمت اما تمیز و نسبتا مدرن واقع شده است. هاستلی که فضای حیاطش یکی از بهترین فضاهای اوبود برای انواع دورهمی‌های گردشگرانه و آشنایی‌ها به حساب می‌آید. هاستلی که یک استخر در فضای آزاد دارد و امکانات مربوط به اتاق‌های خواب آن نیز مناسب است.

 

 

In da lodge

 


۳- Ubud tropical


یک هاستل تمیز، شیک و مرتب که اگر در اتاق‌هایش تنها یک تخت وجود داشت بیشتر به هتل‌های ۴ ستاره می‌مانست. هاستلی که فضاهای اتاقش امن و آرام است و بهترین‌ها را برای مسافرانش به ارمغان می‌آورد. هاستلی که بسیاری از مسافران اروپایی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند و یکی از بهترین مکان‌ها بالی برای انواع دورهمی‌های بین‌المللی به حساب می‌آید. دورهمی‌هایی که موجب آشنایی‌ها و دوستی‌ها با دیگر مسافران و کوله‌گردان جهان به حساب می‌آید.

 

 

Ubud tropical

 


۴- The happy mango tree


در یک جای سرسبز و عالی، در جاییکه سرشار از زیبایی‌های طبیعی است، هاستلی واقع شده که یکی از بهترین و دنج‌ترین هاستل‌های بالی به حساب می‌آید. جاییکه دور و اطرافش را شالی‌های برنج پوشانده است و اتاق‌هایش چشم‌انداز ویژه‌ای به سرسبزی‌ها دارد. جاییکه فضای داخلی‌اش رنگارنگ و پوشیده از گیاهان است تا سرشار از انرژی مثبت باشد. در سفرتان با تور بالی اگر این هاستل را انتخاب کنید خیالتان از بابت خیلی چیزها اعم از تمیزی اتاق‌ها، حمام‌ها و آشپزخانه راحت راحت است و همین امر باعث می‎‌شود سفر به بالی بیش از آنچه که باید به شما خوش بگذرد.

 

با ۵ هتل لاکچری و بی‌مانند در بالی آشنا شوید

 

 

The happy mango tree

 


۵- Friendly house


۲۵ اتاق ویژه و درجه یک در این هاستل دور یکدیگر جمع شده‌اند تا بهترین اقامت‌ها را برای انواع خانم‌ها و آقایانی که تنها به بالی سفر می‌کنند فراهم آورند. هاستلی که یک رستوران خوب دارد. رستورانی که باعث می‌شود مسافران غذاهای ارزان و خوشمزه در آن سفارش بدهند و نوش جان کنند. هاستلی که اینترنت رایگان در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد و سرویس فرودگاهی دارد. این هاستل همچنین جدای از اتاق‌های عمومی، اتاق‌های خصوصی نیز دارد.

 

 

Friendly house

 


۶- Nick’s homestay


یک هاستل منحصر به فرد. یک هاستلی شرق آسیایی که طراحی بی‌نظیری دارد و فضاهای داخلی‌اش با گلکاری‌های بی‌نظیرش بسیار مورد توجه هستند. هاستلی که باغچه‎‌اش بهترین حال و هواها را برای مسافرانش پدید می‌آورد و یک استخر عالی برای تفریح کردن دارد. هاستلی که اتاق‌هایش تمامی امکانات لازم یک هاستل خوب را دارند و مسافرانش همگی در نظرسنجی‌ها به آن نمره‌ی بالایی داده‌اند.

 

 

Nicks homestay

 


۷- Joker hostel


در فاصله‌ی نه چندان دوری از مرکز ابود یک هاستل عالی واقع شده است تا مهمانانش از تمامی غوغاها و شلوغی‌ها به دور باشند و شبانه‌روزی منحصر به فرد در آن تجربه کنند. هاستلی که با اقامت در آن می‌توانید دوچرخه‌سواری را تجربه کنید، می‌توانید در انواع کلاس‌های یوگا و مدیتیشن و آشپزی شرکت کنید و همچنین می‌توانید از انواع دورهمی‌های گردشگرانه لذت ببرید و دوست‌های جدید پیدا کنید.

 

بهترین هتل‌های بالی برای یک سفر لذت‌بخش به همراه کودکان

 

 

Joker hostel

 


۸- Ngurah hostel


یک هاستل تمیز و زیبا با امکاناتی خاص و منحصر به فرد. هاستلی که بهترین اتاق‌ها و تخت‌ها را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد و استخرش یکی از ویژه‌ترین امکانات آن به حساب می‎آید.

 

 

Ngurah hostel

۳۰ دی ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 26 خرداد 1400)

نظرات کاربران