آشنایی با بهترین هاستل‌های بالی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری بالی
آشنایی با بهترین هاستل‌های بالی: قسمت دوم

اگر به دنبال مقصدی شگفت انگیز برای سفر خود هستید، نمی‌توانید به سادگی بالی را نادیده بگیرید. از بین ۱۷،۵۰۰ جزیره در اندونزی، این جزیره در شمار پرطرفداراترین‌ها بوده و البته دلایل قانع کننده‌ای نیز در این رابطه وجود دارند: زیبایی طبیعی خیره کننده، معابد چشمگیر و سواحل طلایی که آنرا به مکانی رویایی، برای بسیاری از مسافران تور بالی بدل کرده‌اند.

اما یک سفر عالی، مستلزم یک مکان عالی و امن برای اقامت نیز هست. به خصوص اگر می‌خواهید در هزینه‌های سفر صرفه جویی کنید و بیشتر بودجه‌تان را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری صرف کنید، اقامت در یکی از بهترین هاستل‌های بالی می تواند این هدف را محقق کند. بیایید در ادامه قسمت اول این مقاله، با برخی دیگر از این گزینه‌های محبوب و مقرون به صرفه آشنا شویم.

 

اوماکو سمینیاک در بالی (Umahku Seminyak)

این هایتل، به داشتن اتاق‌های درخشان و تمیز با کلیه امکانات رفاهی به خود می‌بالد و با یک اتاق مشترک تعاملی، استخر، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، پارکینگ رایگان، رستوران و بار به استقبال مخاطبانش می‌آید. اینجا یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامتی مقرون به صرفه در بالی بوده و در کنار آن، غذاهای خوش طعمی را نیز در رستورانش سرو می‌کنند.

گفتنی است این ملک در منطقه دروپادی، در ۲.۵ کیلومتری فروشگاه سوغات کریسنا اوله، ۱.۹ کیلومتری کلوپ ساحلی کوکون، ۲۰۰ متری رستوران La Favela Bar Y و ۲.۵ کیلومتری موزه سه بعدی دریم زون قرار دارد و تنها نیم کیلومتر با فرودگاه بین المللی Ngurah Rai فاصله دارد.

آدرس: Jl. Drupadi No.3, Seminyak 80361 Indonesia

 

آریا هاستلز در بالی (Arya Hostels)

این اقامتگاه، مناسب کسانی است که به دنبال کیفیتی بالا و تجربه‌ای منحصر به فرد هستند. هاستل آریا که به تازگی افتتاح شده است، بدون از دست دادن هیچ یک از امکانات هاستلی، تجربه رویای زندگی "ویلا در اوبود" را محقق می‌کنند! با ورود به این مکان، به نظر می‌رسد وارد سرزمین عجایب با دیوارهای سفید شده‌اید.

این فضای جذاب به شما امکان می‌دهد روی تراس خیره کننده پشت بام برنزه شوید، از توجه به جزئیات و تزئینات لذت ببرید و در استخر شیرجه بزنید. هنگام شرکت در جلسات یوگا می‌توانید ریلکس کنید، در حوالی ملک با جاذبه‌های طبیعی بالی روبرو شده و عاشق اوبود شوید و یا قدم به جنگل میمون‌های اوبود بگذارید و شاهد این موجودات دوست داشتنی باشید. البته حواستان به وسایل و کیف دستی‌تان باشد تا توسط میمون‌ها به سرقت نروند.

اینجا مکان مناسبی برای اقامتی آرام، سالم و اجتماعی از طریق ترکیبی از امکانات سلامتی و فعالیت‌های اجتماعی (مدیتیشن، یوگا، کلاس‌های تناسب اندام، ماساژ، مانیکور، پدیکور، شب‌های فیلم، کلاس آشپزی، مسابقه، شام‌های خانوادگی و سفرهای روزانه) است. همچنین غذای سالم و مغذی منوی رستوران این هاستل، به طور ویژه به ارائه مجموعه‌ای از غذاهای گیاهی برای کمک به سم زدایی بدن اختصاص دارد و تمامی غذاها صرفا از تازه‌ترین محصولات محلی تهیه می‌شوند.

 

۱۹ فعالیت مهیج در سفر به بالی

آدرس: Jl. Nyuh Bojog No.12, Mas, Ubud 80571 Indonesia

 

فارم در بالی (The Farm)

اگر به دنبال هاستلی هستید که مزایای بسیاری را در قبال قیمت‌هایی مقرون به صرفه برایتان ارائه دهد، این هاستل بسیار مناسب شماست. این اقامتگاه که در مزرعه‌ای جذاب واقع شده، یکی از اینستاگرامی‌ترین مکان‌ها برای اقامت در بالی است. استخر باشکوه و تراس آفتابگیر، کافه رستوران، کلاس‌های یوگا، ۸ خوابگاه مختلط و ۴ خوابگاه زنانه را در این مکان خاطره انگیز خواهید یافت.

بعلاوه هر اتاق جذاب با تشک بزرگ راحت و پرده خصوصی، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با دوش سنتی، وای فای رایگان، صبحانه و فضاهای مشترک برای دورهمی از مهمانان پذیرایی می‌کند. همچنین اسکوتر، تشک یوگا و تخته موج سواری در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

آدرس: Jl. Pantai Batu Bolong No.29, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

پوری گاردن هتل اند هاستل در بالی (Puri Garden Hotel & Hostel)

این بوتیک هاستل در قلب اوبود بالی و در چند قدمی جاذبه‌های اصلی، فروشگاه‌ها رستوران‌ها واقع شده است. این ملک زیبا و جذاب، با کلاس‌های روزانه رایگان یوگا بعلاوه یک کافه سالم و یک باغ بزرگ و باشکوه با بانوج، استخر و فضای استراحت، شگفتنی و اقامتی به یادماندنی را به مهمانانش هدیه می‌دهد. بعلاوه یک سالن استراحت، آمفی تاتر، کافه رستوران و ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان فراهم هستند.

این فضای شیک، در عین حال اتاق‌هایی دنج و خصوصی با طراحی و عناصر مدرن و تخت‌های سایبان‌دار لوکس را در خود جای داده و هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع، حوله رایگان و وای‌ فای رایگان هستند. در ضمن می‌توانید روز خود را با یک صبحانه سالم رایگان شروع کنید.

جالب است بدانید این هاستل در طی سالیان، برنده جوایز متعددی شده از جمله: برنده جایزه بهترین هاستل در اندونزی ۲۰۲۰، پرطرفدارترین هاستل در اوبود ۲۰۲۰ ، یکی از خوابگاه‌های برتر فهرست شده در جهان و برنده جایزه جهانی یکی از ۷ خوابگاه انفرادی برتر برای بانوان!

 

رمانتیک‌ترین مکان‌های تفریحی بالی

آدرس: Jl. Raya Pengosekan Ubud No.63, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

 

کارا کارا این در بالی(Cara Cara Inn)

اگر به دنبال محیطی شاد و مفرح با رنگ‌های پاستلی و فضایی اینستاگرامی هستید، این هاستل را به شما توصیه می‌کنیم. این اقامتگاه با فضاهای اجتماعی پر جنب و جوش، از جمله یک کافه محبوب، رستوران، یک استخر شنا، صبحانه، امکانات باربیکیو، وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، و لوکیشن‌های متنوع برای ثبت عکس‌های یادگاری به استقبال مسافران تور بالی می‌آید.

اتاق‌های شیک و مدرن این بوتیک هاستل که رنگ‌های ملایم‌تری نسبت به فضاهای مشترک دارند، از حمام اختصاصی با حوله و لوازم بهداشتی، تهویه مطبوع و تخت‌خواب‌هایی راحت برخوردارند. گفتنی است این اقامتگاه، تنها  ۴۵۰ متر از همه تفریحات ساحل کوتا فاصله دارد.

آدرس: Jl. Khayangan Suci, Kuta, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

تریبال بالی (Tribal Bali)

آیا به دنبال یافتن مکان مناسب برای کار، استراحت، بازی و فرار از شلوغی هستید؟ در این صورت، به هاستل Tribal  بیایید. این اقامتگاه که تنها چند قدم از ساحل و امکانات موج سواری فاصله دارد، چشم اندازهایی جذاب از شالیزارهای اطراف را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. بعلاوه این ملک با تعداد زیادی کافه‌ زیبا، بارهای جذاب، فروشگاه‌های بوتیک و اسپا احاطه شده است.

در اینجا خوابگاه‌هایی شیک و با طراحی سفارشی و المان‌های مد روز و مدرن را خواهید یافت که از وای فای رایگان و پرسرعت، آشپزخانه مجهز، فضای کار مشترک بسیار بزرگ با پریزهای برق فراوان، استخر وسیع و میز بیلیارد برخوردارند. جالب است بدانید در اینجا از انرژی خورشیدی و منابع پایدار استفاده می‌شود و این ملک، تمام تلاشش را برای سازگاری و دوستی با محیط زیست می‌نماید.

صبحانه لذیذ می‌تواند انگیزه خوبی برای بیدار شدن از خواب صبحگاهی و شروع یک روز مهیج همراه با سرگرمی، کار و بازی باشد. بعلاوه، علاقمندان می‌توانند در تورهایی که این اقامتگاه برای گشت و گذار در این حوالی ترتیب می‌دهد شرکت کنند.

 

هزینه سفر به بالی در ۱۴۰۱ چه قدر است؟

آدرس: Jalan Pantai Pererenan Gang Tribal, 80351 Canggu, Indonesia

 

بوروگ کپسول هاستل در بالی (Borough Capsule Hostel Bali)

اگر به دنبال یک هاستل زیبا به سبک کپسولی در یک منطقه پر جنب و جوش هستید، اینجا بسیار مناسب شماست.  خوابگاه‌ها بسیار راحت و دنج بوده و هر تخت پرده دار، یک تشک لوکس کینگ کویل را در خود جای داده است. همچنین امکاناتی نظیر میز لپ تاپ تاشو، پورت USB، سوکت برق، آباژور شخصی، قفسه شخصی بزرگ، وای فای رایگان و حوله را شامل می‌شود.

این اقامتگاه، در قلب منطقه شلوغ لگیان در کوتا و در فاصله چند قدم پیاده‌روی از ساحل واقع شده و با مغازه‌ها و بارهای متعدد احاطه شده است.  بعلاوه، یک کافی‌شاپ در طبقه پایین و یک استخر و سکوی آفتابگیر روی پشت بام این اقامتگاه وجود دارند. همچنین در اینجا صبحانه‌های خوشمزه و کاملی سرو می‌شوند. رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، پارکینگ رایگان، تراس آفتابگیر و استخر روباز از دیگر امکانات جذاب این ملک به شمار می‌آیند.

گفتنی است این هاستل، ۱.۲ کیلومتر از ساحل سمینیاک و ۱.۴ کیلومتر از ساحل کوتا فاصله دارد و با ۱۵ دقیقه پیاده روی از این ملک، می‌توان خود را به ساحل لگیان و ساحل دابل سیکس رساند.

آدرس: No, Jl. Padma Utara No.5, Legian, Kuta, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

 

کاریسا پادز در بالی (Karisa Pods)

این خوابگاه جذاب و رنگارنگ که با المان‌ها و اثاثیه زیبا به سبک  اندونزیایی پرشده، در عین حال یک تراس، استخر، وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی و ۸ اتاق با کلیه امکانات و وسایل راحتی را در اختیار مهمانانش می‌گذارد.

این هاستل در محیط توریستی وجالب توجه سمینیاک و در منطقه دروپادی قرار داشته و از کافه پرطرفدار Swich Sandwiches Canggu،  پنج دقیقه پیاده روی فاصله دارد. بعلاوه فرودگاه بین المللی Ngurah Rai بالی در فاصله ۱۵ دقیقه رانندگی، موزه ۳ بعدی دریم زون و پانتای کوتا در فاصله ۲۵ دقیقه پیاده روی از ملک واقع شده‌اند.

در ضمن، کافه بارها و رستوران‌های متعددی را می‌توان در این حوالی یافت. از طرفی، مهمانان می‌توانند در بار رستوران غذاهای دریایی Gosha که ۵ دقیقه پیاده روی تا هاستل فاصله دارد، به شکم گردی و استراحت بپردازند و از خوراکی‌های لذیذ و باکیفیت برخوردار شوند.

 

خاص‌ترین رستوران‌های بالی با تم‌های جذاب

آدرس: Jl. Drupadi II No.100X, Seminyak, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

اکولند در بالی (Echoland)

این هاستل شیک و آرام در کانگو، با ۱۸ خوابگاه ارزان و اتاق‌های خصوصی لوکس همراه با تهویه مطبوع به استقبال مسافران تور بالی می‌آید. می‌توانید ساعت‌ها در کنار استخر استراحت کنید یا در تراس گاردن پشت بام، از خدمات اسپا و ماساژ و تماشای مناظر طبیعی اطراف و دریا لذت ببرید.  

اگر می‌خواهید اقامت خود را با برخی از فعالیت‌های مهیج ترکیب کنید، این هاستل خوشحال می‌شود که یک تور جزیره گردی یا غواصی و اسب‌سواری را برای شما ترتیب دهد. گفتنی است ساحل اکو،  تنها ۲۵۰ متر با ملک فاصله دارد و فضا و امکاناتی عالی برای موج سواری را به علاقمندان هدیه می‌دهد. بعلاوه حوالی ملک سرشار از دیدنی‌های باشکوه است، از جمله اینکه می‌توانید کوه‌های آتشفشانی را بر فراز مزارع سرسبز و شالیزارها شاهد باشید. در نهایت وای فای رایگان و صبحانه اندونزیایی یا غربی نیز برای مهمانان فراهم هستند.

آدرس: Jl. Pantai Batu Mejan No.88, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

لی دی سرف در بالی (Lay Day Surf)

جالب است بدانید این هاستل در سپتامبر ۲۰۱۵ و توسط یک تیم چهار نفره از موج سواران و مسافران از اندونزی، هلند، آفریقای جنوبی و ایالات متحده بنا شده است. آشپزخانه سلف سرویس، وای فای رایگان، نگهبانی ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، خدمات کرایه موتور سیکلت و برگزاری مهمانی، از جمله امکانات این هاستل به یادماندنی به شمار می‌آیند.

همچین این مجتمع شامل ۱۶ خوابگاه راحت، روشن و جادار است که هر کدام ظرفیت پذیرش ۴ تا ۶ نفر  را دارند. بعلاوه دو ویلای خصوصی نیز با امکانات لوکس و ظرفیت ۴ و ۶ تخت همراه با سالن‌های استراحت، استخر و آشپزخانه خصوصی موجودند. در ضمن همه خوابگاه‌ها دارای تهویه مطبوع، کمد زیر تخت، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی بوده و توسط پرسنل خوش برخورد، فوق العاده تمیز نگه داشته می‌شوند.

فضای باز نیز، از طراحی جالب توجه برخوردار بوده و ۴ استخر و نیمکت‌های استراحت متعدد می توانید در اینجا بیابید. این فضا، بهترین امکان را برای آفتاب گرفتن، برنزه شدن و خورد و آشامیدن خوراکی‌های اسنک بار استخر را فراهم می‌کند.

به محض غروب خورشید، در اسنک بار هاستل آهنگ‌های روز پخش شده و پول پارتی برگزار می‌شود. می‌توانید در اینجا، از طعم نوشیدنی‌های گوارا از جمله آب میوه‌های تازه بهره مند شوید.

 

سفری خانوادگی با کودکان به بالی

آدرس: Jl. Pantai Batu Mejan No.14B, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

مارگاریتا در بالی (Margarita)

منطقه کانگو بالی به خاطر شیرینی‌های برنجی، فضای سرسبز و موج‌های باورنکردنی دریا شهرت دارد و در واقع یکی از داغ‌ترین مقاصد موج‌سواری در بالی به شمار می‌آید. بنابراین اگر دوست دارید از این امکانات برخوردار شوید، پیشنهاد می‌کنیم در هاستل Margarita اقامت کنید.

اینجا یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای مسافران کوله گردی، مجردها و علاقمندان به موج سواری است. این ساختمان تمیز، دنج و مدرن در کانگو، باعث می‌شود تا روزهایی لذت بخش را در سفر با تور بالی تجربه کنید. و البته از امکاناتی جذاب از جمله بار، رستوران، رزرواسیون ۲۴ ساعته، کلاس‌های یوگا، خدمات کرایه دوچرخه و خودرو، کلاس موج سواری و مناظری زیبا و مفرح بهره مند شوید.

در ضمن اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و فانتزی این ملک، چشم اندازی بی نظیر به جنگل دارند و در عین حال با کلیه وسایل آسایش و راحتی از جمله آشپزخانه، تلویزیون صفحه تخت و خدمات ۲۴ ساعته پرسنل مهربان، پذیرای مخاطبان هستند.

در ضمن اگر به دنبال معاشرت و تفریح ​​هستید، به مکان عالی رسیده‌اید. در این هاستل نه تنها خوابگاه‌های اشتراکی ۶ نفره با تهویه مطبوع و حمام‌های بزرگ وجود دارند، بلکه استخر مشترک، وای فای رایگان، میز پینگ پنگ، میز بیلیارد، صندلی‌های آفتابگیر، صندلی های کیسه‌ لوبیا و کافه بار ۲۴ ساعته با یک تلویزیون صفحه تخت مشترک درنظر گرفته شده‌اند.

آدرس: Jl. Munduk Batu Belah No.17, Pererenan, Kec. Mengwi, Kabupaten Badung, Bali 80351, Indonesia

منبع ۱ 

منبع ۲

منبع ۳

۱۰ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران