اینستاگرامی‌ترین کافه‌های بالی: قسمت دوم

جاذبه‌های گردشگری بالی
اینستاگرامی‌ترین کافه‌های بالی: قسمت دوم

نمی‌توان انکار کرد که بالی یکی از بهترین مقاصد تفریحات تابستانی است که خصوصا شما را با تراس‌های وسیع برنجی، سواحل دست نخورده و مکان‌های عالی برای موج سواری و سایر تفریحات آبی غافلگیر می‌کند.

با این حال، تعجب خواهید کرد اگر بدانید که این منطقه کلاسیک در اندونزی، در عین حال صحنه شکوفایی قهوه است! به مرور مسافران سراسر جهان، چنان شیفته این جزیره شدند که کافه‌های متعددی را در این منطقه اندازی کردند. و امروزه این کافه‌ها نه تنها انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم گوارا و غذای باکیفیت سرو می‌کنند، بلکه روح زیبایی خواه مردمان را در سفر با تور بالی اغنا کرده و عمدتا از طراحی دکوراسیون جذابی برخوردارند. بیایید در ادامه مقاله قبل، سری بزنیم به برخی از اینستاگرامی ترین کافه‌های بالی!

 

Folie Patisserie

یکی از زیباترین کافه‌های کانگو، بیکری Folie است و اگر عاشق غذاهای فرانسوی و شیرینی هستید، نباید آن را از دست بدهید. هر چند بسیاری از مشتریان، عاشق کروسانت ژامبون و پنیر هستند!

وقتی وارد کافه می‌شوید، نقاشی دیواری استوایی جذاب از شما استقبال می‌کند. یک فضای نیمه باز اینستاگرامی نیز در اینجا وجود دارد که با دیوارهای صورتی، گلدان‌های آویزان و مبلمان آبی پاستلی تزئین شده است.

 

معرفی بهترین رستوران‌های سمینیاک

آدرس: Jl. Subak Sari No.30a, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Cabina Bali

خوردن یک صبحانه شناور در استخر چطور است؟ به نظر عالی است، اینطور نیست؟

اگر موافقید، پس حتما سری به کافه Cabina Bali بزنید و از یک وعده صبحانه شناور ۲ نفره، در ازای ۳۵۰،۰۰۰ روپیه برخوردار شوید. البته این قیمت گران است، اما در کنار طعم‌های لذیذ می‌توانید از لوکیشنی منحصر به فرد برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی برخوردار شوید. این جواهر پنهان در میان انبوه درختان نخل، با فضاهای بسیار زیبا و امکان شنا کردن در حین صرف صبحانه، لحظاتی خاطره انگیز را رقم خواهد زد. در ضمن، پیشنهاد می‌کنیم حتما قهوه اینجا را امتحان کنید که طرفداران بیشماری دارد.

آدرس: Jl. Batu Belig Gg. Daksina No.1, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Panama Kitchen & Pool

واقعا چه کسی خانه‌های نمادین سفید و آبی روشن در سانتورینی را دوست ندارد؟

و اگر شما نیز طرفدار بودن در چنین فضاهایی هستید، می‌توانید به کافه و استخر Panama بیایید که در کانگو، با الهام از طراحی رترو و با رنگ‌های سانتورینی نظیر قرمز و سفید برجسته به سبک دکوراسیون دهه ۹۰ شکل گرفته است. بدون شک اینجا یکی از نقاط محبوب برای اینستاگرامرهاست و معمولا مملو از مشتریانی است که برای گرفتن عکس سلفی به این خانه یونانی اژه‌ای می‌آیند. البته استخر روباز این کافه خیلی بزرگ نیست، اما بسیار دنج است و در حال و هوایی تعطیلات تابستانی می‌توانید در آن شیرجه بزنید و از شنا کردن و خنک شدن در آب تمیز که با مناظر زیبا احاطه شده لذت ببرید.

 

کافه گردی به یادمادنی در کوتا بالی

آدرس: Jl. Pantai Berawa No.13, Tibubeneng, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Gourmet 

این کافه که با الهام از غذاها و دکوراسیون مدیترانه‌ای شکل گرفته، حال و هوای تازه‌ای را به صحنه کافه‌‌های شهر می‌آورد. یک درخت نخل بلند در مرکز رستوران قرار داشته و المان‌های طراحی سنتی اندونزیایی در سرتاسر فضا حضور دارند.

نور طبیعی و فضای سبز فراوان نیز در اینجا به استقبال مشتریان می‌آیند و ساعاتی مفرح را برای مخاطبان رقم می‌زنند. این صحنه‌های زیبا، در کنار صبحانه تمام روز که با نان تست آووکادو و اقلام جالبی نظیر بوبور ایام و فرنی پسته سرو می‌شود و همچنین آبمیوه‌های ارگانیک سرد و سالادها و ساندویچ‌هایی که به زیبایی تزئین شده‌اند، صحنه‌هایی جذاب را برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی ارائه می‌دهند.

آدرس: Jl. Dewi Sri 888, Seminyak 80361 Indonesia

 

Parachute Bali

این افزوده جدید به کافه‌ها و رستوران‌های شلوغ کانگو، در وسط مزرعه برنج واقع شده و با محیط آرام و ساکت و چشم اندازهایی شگفت انگیز، در مقایسه با همتایانش به طرزی منحصر به فرد خودنمایی می‌کند.

همانطور که از نام این کافه پیداست، در اینجا با یک چادر چتر نجات قدیمی مواجه خواهید شد که بعنوان سقف در بالای تراس چوبی محوطه اصلی شناور است و همه می‌توانند در سایه آن استراحت کنند و با آرامش غذا بخورند. از طرفی منظره غروب خورشید و لامپ‌های کم نور آویز، این غذاکده را به فضایی عالی برای صرف یک شام رمانتیک یا دورهمی دوستان صمیمی بدل می‌کنند.

 

بهترین کافه‌ها و رستوران‌های سمینایک در بالی

آدرس: Jl. Subak Sari 13 No.8-4, Tibubeneng 80361 Indonesia

 

La Laguna

مشابه کافه La Brisa، La Laguna یک کافه ساحلی با دکوراسیون روستایی و قدیمی است که بدون شک بی نظیر است.

می‌توانید فضای کولی وار و شیکی را در محوطه کافه احساس کنید. باغ مجهز و دکوراسیون شگفت انگیز بوهمی، دل هر بیننده‌ای را می‌برند. در صورت تمایل، می‌توانید از محیط داخلی یا فضای بیرونی برای صرف غذاهای لذیذ بهره مند شوید. اما اکثر مشتریان، تجربه غذاخوری در فضای باز را ترجیح می‌دهند که می‌توانند با گروهی از دوستان روی بالش‌های گرد بزرگ بنشینند و البته، صندلی‌های مشرف به ساحل نیز بسیار محبوبند.

در حالی که منتظر سفارش خود هستید، بهتر است به سمت پل چوبی منتهی به ساحل Kayu Putih بروید و در آن حوالی قدم بزنید. این لوکیشن، یکی از بهترین مکان‌ها برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی به شمار می‌آید.

آدرس: Jalan Pantai Kayu Putih Berawa, Tibubeneng, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Motel Mexicola

اینجا بدون شک، یکی از بهترین کافه‌های کلاسیک مورد توجه اینستاگرامرها در بالی است. فراموش نکنید که بازدید از این مکان را در برنامه سفر خود قرار دهید تا از تماشای دیوارها با پرتره‌های هنری و میزهای جذاب و دکوراسیون بی نظیرش بی بهره نمانید. به خصوص اینکه این کافه، شبها با چراغ‌های نئونی روشن می‌شود و در این ساعات، از جذابیت بیشتری برخوردار است. در ضمن اگر فرصت کردید، از کلوپ ساحلی Tropicola نیز دیدن کنید که توسط Motel Mexicola به تازگی افتتاح شده و شما را به شنا در استخرهای رنگارنگش دعوت می‌کند.

آدرس: Jl. Kayu Jati No.9X, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Fat Mermaid

همانطور که همه می‌دانیم، رنگ صورتی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها بوده و بیشتر کافه‌ها و رستوران‌های مدرن امروزی و اینستاگرامی، از رنگ صورتی در دکوراسیون خود بهره مند هستند. و البته Fat Mermaid در کانگو نیز از همین ایده استفاده کرده و به محض ورود به کافه رستوران، نور نئون صورتی روشن که از کف تا سقف باغ چشمگیر آن بیرون زده است، از شما استقبال می‌کند. این بخش از محیط ،به وضوح محبوب‌ترین نقطه عکاسی در کنار بار صورتی رنگ به شمار می‌آید.

در عین حال می‌توانید طعم‌های لذید ترکیبی را امتحان کنید که شامل غذاهای سنتی بالی می‌شوند که با برخی تکنیک‌های آشپزی غربی ادغام شده‌اند.

 

۷ کافه بی‌نظیر بالی برای تماشای غروب خورشید

آدرس: Jl. Nelayan No.33, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Milu by NOOK

وقتی در بالی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک بار باید در کنار مزارع برنج غذا بخورید و از حظ بصری و هوای شگفت انگیز این حوالی در حین شکم گردی برخوردار شوید. و اگر بخواهیم صادق باشیم، باید بگوییم کافه رستوران Milu by NOOK یکی از بهترین انتخاب‌ها در این رابطه است.

این رستوران روستایی چوبی در محیط داخلی و فضای باز، با طیف گسترده‌ای از غذاها، از ناسی کامپور اندونزیایی گرفته تا کاسه اسموتی سالم و کامبوجا از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در عین حال انواع ظروف منزل و آشپزخانه، برای فروش موجودند. بنابراین در حالی که منتظر آماده شدن سفارش غذایتان هستید، بهتر است کمی در این حوالی گردش کرده و خرید کنید و سلفی‌های زیبا بگیرید.

آدرس: Jl. Pantai Berawa No. 90 XO, Canggu, Kuta, Tibubeneng, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Folk Pool & Gardens

یکی دیگر از جواهرات پنهان بالی و مورد علاقه اینستاگرامرها، استخر و باغ Folk است. وقتی قدم به این فضا می‌گذارید، مسحور خواهید شد. و در این میان، استخر و کاباناهای روستایی کنار آن همراه با موسیقی زیبا، حال و هوایی منحصر به فرد را به مخاطبان هدیه می‌دهند. می‌توانید روزتان را روی یک بانوج بگذرانید یا روی چمن‌ها دراز بکشید. در هر صورت، مطمئنا اوقات آرامش‌بخشی را در این استخر و باغ‌ محلی تجربه خواهید کرد.

در عین حال درنظر داشته باشید که برای استفاده از تخت، باید حداقل ۲۵۰،۰۰۰ روپیه هزینه کنید. اما شرط می‌بندیم که بیشتر از اینها هزینه خواهید کرد، زیرا غذاهای گیاهی و دسرهایی در اینجا سرو می‌شوند که بسیار اشتها آور بوده و هوش از سر علاقمندان خواهند برد.

 

بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استخردار بالی

آدرس: Jl. Monkey Forest, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

 

Kebun Bistro

در سفر با تور بالی، احتمالا کافه‌های چندانی با طراحی مدرن در اوبود نخواهید یافت و به جای آن، تعداد زیادی تم کافه خلاقانه با طراحی آگاهانه محیطی پیدا خواهید کرد. یکی از نمونه‌های موفق در این میان، کافه بار Kebun Bistro است. از معماری گرفته تا دکور و مبلمان این کافه جذاب، بدون شک تحت تاثیر دکوراسیون سبک اروپایی طراحی شده است. بعلاوه در اینجا بهترین نوشیدنی‌ها و غذاهای مدیترانه‌ای در اوبود سرو می‌شوند. و اگر در ماه عسل به سر می‌برید، صرف یک شام عاشقانه با شمع در این غذاکده ایده خوبی است.

آدرس: next to Tegun Galeri, Jl. Hanoman No.44, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

 

Lazy Cat Ubud

به یاد داشته باشید اکثر کافه‌های اوبود، دوستدار محیط زیست بوده و تمام تمهیدات لازم را در این زمینه به کار می‌گیرند. در این میان، یکی از بهشت‌های اینستاگرامی برای جویندگان سلفی، کافه  Lazy Cat Ubud است.

یافتن این کافه در میان انبوه ساختمان‌ها و بالای پله‌ها چندان آسان نیست و همچون جواهری پنهان در این محدوده، به استقبال مشتریانش می‌آید. اما وقتی پا به این مکان بپذارید، بلافاصله از فضای عالی و طراحی دکوراسیون بوهمی صنعتی، همراه با  پوشش گیاهی سرسبز و مبلمان قدیمی غافلگیر خواهید شد. بدون شک، عکس‌های زیبای بسیاری را در این مکان رویایی ثبت خواهید کرد.

آدرس: Jl. Raya Ubud No.11, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

 

Dear Lucy

به اینستاگرامی‌ترین کافه کتو و دوستدار حیوانات خانگی در بالی خوش آمدید! این مکان بسیار زیبا، لوکیشن‌های قابل توجهی را همراه با مبلمان یکپارچه سازی شده و دیوارهای رنگی برای ثبت عکس‌های اینستاگرامی در اختیارتان قرار خواهد داد.

البته این کافه در منطقه اصلی توریستی واقع نشده، اما طرفداران بسیاری دارد. در اینجا غذاهای بی نظیر و دسرهای جذاب از جمله کیک Pork Belly Sambal Matah و Klepon سرو می‌شوند که یک شکم گردی عالی را برای مشتریان رقم می‌زنند.

 

سفر به سواحل بالی برای استراحتی آفتابی

 آدرس: Hotel Dewi Sri, Jl. Dewi Sri IX No.14, Legian, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Cosmic Dinner

در اینجا، می‌توانید بهترین برگرهای شهر را صرف کنید که از گوشت واگیو تهیه شده و به قدری ترد هستند که در دهان آب می‌شوند. در عین حال، شیک‌های غلیظ که در لیوان‌های بوت گاوچران سرو می‌شوند و پنیر مک و پنکیک به سبک آمریکایی نیز طرفداران بسیاری دارند.

بعلاوه، دکوراسیون جذاب همراه با کفپوش‌های شطرنچی و صندلی‌های غرفه‌ای وینیل و پوسترهای قدیمی هنری که دیوارها را پوشانده‌اند و فضای داخلی منحصر به فرد که دهه ۱۹۶۰ را تداعی می‌کنند، همراه با خدمات حرفه‌ای پرسنل مهمان نواز شما را مسحور خواهند کرد.  

آدرس: Jl. Sunset Road Sunset Star Blok C, Legian 80361 Indonesia

 

Doppio Cafe Pink

و در آخر سری می‌زنیم به این کافه صورتی زیبا که دارای دو شعبه یکی در کانگو و دیگری در سمینیاک است. احتمالا تصاویری از شعبه دوم را دیده‌اید که با دیوارهای صورتی رنگ، درهای سفید و کاشی‌هایی به سبک مراکشی، در پیج‌های مختلف اینستاگرام توسط مشتریان وفادار و علاقمندان به ثبت رسیده‌اند. و خارج درب نیز یک دوچرخه صورتی زیبا، زینت بخش طراحی نمای بیرونی بوده و گزینه‌ای جذاب برای گرفتن سلفی‌های خاطره انگیز است.

از طرفی باید گفت این کافه، دارای حال و هوای فوق العاده آرام و جالب است. گزینه‌های غذایی نیز شامل صبحانه تمام روز، کاسه‌های اسموتی و حتی اسموتی‌های پروتئینی می‌باشد. همچنین گزینه‌های وگان و غذاهای محلی مانند ناسی گورنگ و می گورنگ را نیز، در منوی غنی این غذاکده خواهید یافت.

 

گشت و گذار در جزایر نوسا در بالی

آدرس: Jl. Raya Basangkasa No.8x, Seminyak, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

۲۹ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران