آشنایی با بهترین هاستل‌های بالی: قسمت اول

جاذبه‌های گردشگری بالی
آشنایی با بهترین هاستل‌های بالی: قسمت اول

بالی یکی از محبوب‌ترین مقاصد، به ویژه در میان مسافران جوان سراسر جهان است. این شهر که با عنوان "جزیره خدایان" شناخته می‌شود، بهشتی برای همه دوستداران طبیعت و ماجراجویی به شمار می‌آید. می‌توانید سری به مقاله ۶ نقطه‌ی بالی که هیجان‌انگیزترین ورزش‌های آبی را در آنها می‌توانید انجام دهید بزنید و با برخی از پتانسیل‌های این منطقه برای برخورداری از سفری هیجان انگیز آشنا شوید.

بالی علاوه بر ویژگی‌های مناظر گرمسیری، امکاناتی لوکس و باورنکردنی را نیز برای افراد علاقمند به تجملات ایجاد می‌کند تا مطمئن شود که بهترین زمان را در این جزیره سپری می‌کنند. اما مسافران کوله پشتی نیز، از مزایای سفر با تور بالی بی بهره نخواهند ماند. زیرا این شهر سرشار از هاستل‌های عالی با قیمت‌های مناسب بوده و امکان آشنایی و دورهمی با مسافران سایر نقاط جهان را فراهم می‌کنند و در عین حال، اکثر این اقامتگاه‌ها از دکوراسیونی زیبا و جذاب برخوردارند.

 

اِم در بالی (M)

این بوتیک هتل مجلل که در لژیون و در منطقه پرجنب‌وجوش Seminyak بالی واقع شده، از طراحی زیبا و مدرن و حال و هوای خانگی برخوردار است. این فضای دلپذیر همچنین یک انباری، فضای غذاخوری، تراس، بار، وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی و رزرواسیون ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهد و با آشپزخانه‌ای مجهز، امکانات پخت و پز را در طول سفر فراهم می‌کند.

در اینجا می‌توانید استخری جذاب را بیابید که با یک فضای سبز زیبا احاطه شده و روزهایی مفرح را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. هر کدام از اتاق‌های این اقامتگاه جذاب نیز از کلیه امکانات رفاهی از جمله تشک‌های راحت، حوله، لوازم بهداشتی و غیره بهره مند هستند. بعلاوه علاقمندان به بار، رستوران، ساحل و امکانات تفریحی و رفاهی دیگر در نزدیکی هاستل دسترسی خواهند داشت.

آدرس:  Jln Legian No.8M, Kuta, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

 

هاستل بالی (H-ostel Bali)

این هاستل دارای فضای داخلی بسیار خاصی است و خوابگاه‌هایی را در دل خود جای داده که شباهت زیادی به هتل‌های کپسولی در ژاپن دارد. این فضاها بسیار بزرگ و راحت بوده و از امکانات پیشرفته‌ای بهره مند هستند. هر کدام از اتاق‌ها دارای تخت‌های پرده دار همراه با تشک استاندارد کینگ کویل، لحاف و بالش، میز تاشو، چراغ مطالعه شخصی، قفسه بزرگ خصوصی، سوکت با پورت USB برای موبایل، تلویزیون با کانال‌های بین المللی، یخچال، توستر و مایکروویو هستند.

بعلاوه این اقامتگاه با امکاناتی قابل توجه از جمله تهویه مطبوع، ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان، صبحانه، بار، رزرواسیون 24 ساعته،  دوربین مدار بسته ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، خدمات کرایه دوچرخه، باغ و یک روف کافه به استقبال مهمانانش می‌آید.

 

زیباترین هتل‌های جنگلی بالی

آدرس: Kuta Square Block E8, Kuta 83061 Indonesia

 

نانسا پنیدا در بالی (Nuansa Penida )

این هاستل که در حدود  ۱۳ کیلومتر از ساحل بروکن فاصله دارد، بهترین حال و هوا را از بالی ارائه می‌دهد. گفتنی است این اقامتگاه، از فضای باز شگفت انگیز و مناطق مشترک برای تعامل مسافران برخوردار است. در عین حال، ۲ استخر جذاب را در خود جای داده که بهترین امکان برای ریلکس کردن را فراهم می‌کنند. بعلاوه ترکیبی از معماری و طراحی مدرن را در تمامی قسمت‌هایش برای مسافران به ارمغان می‌آورد. همچنین مهمانان به وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق‌های غیر سیگاری، پارکینگ رایگان، رستوران، بار و مینی مارکت دسترسی دارند و اقامتی راحت و آرامش بخش را تجربه می‌کنند.

گفتنی است  این ملک دارای ۵۰ تخت در خوابگاه‌های ۴، ۶ و ۸ تخته است که به سبک خانه‌های ییلاقی ساخته شده‌اند. هر خوابگاه از حمام اختصاصی، بالکن خصوصی، مبلمان، کمد لباس شخصی، ملحفه و حوله برخوردار است. در ضمن برای راحتی و آسایش هر چه بیشتر مهمانان، این هاستل خدماتی در رابطه با تهیه بلیط قایق، ترانسفر بندر، خدمات کرایه اسکوتر، برگزاری تور خصوصی یا گروهی، غواصی در بالی و اسنورکلینگ را ترتیب می‌دهد. در نهایت صبحانه نیمه بوفه روزانه، ترکیبی از غذاهای لذیذ قاره‌ای و محلی و غذاهای گرم را شامل می‌شود.

به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این هاستل، در یک موقعیت استراتژیک در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از بندر اصلی تویاپاکه واقع شده و ۲۰ دقیقه از خلیج کریستال و ۴۵ دقیقه تا پربازدیدترین مکان در جزیره کیلینگ کینگ فاصله دارد.

 

۱۹ فعالیت مهیج در سفر به بالی

آدرس: Jl. Banjar Anyar - Sebunibus Nusa Penida, Sakti, Kec. Nusa Penida, Kabupaten Klungkung, Bali 80771, Indonesia

 

لوکال در بالی (Lokal)

هاستل لوکال بالی با افزودن یک اسپای داخلی، محوطه باغ زیبا، استخر شنا و فضای سبز وسیع، کل فرهنگ هاستل را به سطح دیگری برده و با حفظ سرزندگی ویلاهای زیبای بالی، راحت‌ترین اقامتگاه را در این شهر فراهم می‌کند. این هاستل به سبک روستایی با روم سرویس، پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، خدمات کرایه خودرو و دوچرخه، آشپزخانه مشترک، ترانسفر فرودگاهی و اتاق‌هایی تمیز، راحت و مقرون به صرفه، به استقبال مهمانانش می‌آید. هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع، کمد خصوصی، حمام مشترک، دوش آب گرم و سرد، فضای نشیمن با مبلمان راحتی و تلویزیون صفحه تخت کابلی است. در ضمن علاقمندان می‌توانند از صرف یک وعده از غذاهای خوشمزه بالی و نوشیدنی، در محوطه عمومی یا آلاچیق لذت ببرند.

آدرس: Jl. Kediri No.93, Kuta, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

کاستا در بالی (Kosta)

اگر به دنبال هاستلی هستید که یکی از مفرح‌ترین فضاهای بالی را به مخاطبانش هدیه می‌دهد، حتما سری به اینجا بزنید. این هاستل  در سال ۲۰۱۷ و در یکی از حومه‌های ساکت‌تر و سرسبز سمینیاک افتتاح شد که فقط یک بلوک دورتر از خیابان اصلی واقع شده و بارها و رستوران‌های زیادی را در این حوالی خواهید یافت. این ملک، از سبک ساحلی شیک در واحه‌ای از آرامش برخوردار است. بعلاوه، نزدیک به جاذبه‌های این منطقه بوده و تنها ۱.۷ کیلومتر از مرکز خرید میدان سمینیاک فاصله دارد و یکی از در دسترس‌ترین هاستل‌های بالی است.

گفتنی است این ملک با استخری در باغ، شاتل فرودگاهی، روم سرویس، رستوران و بار از مهمانانش پذیرایی می‌کند. همچنین کافه این ملک، صبحانه‌های خوشمزه، اسموتی‌ها و قهوه تازه را ارائه می‌دهد.بعلاوه در اینجا اتاق‌هایی کلاسیک را خواهید یافت که از کلیه امکانات رفاهی از جمله حمام‌های اختصاصی و تختخواب‌های راحت با ملحفه‌، لحاف و کوسن تمیز برخوردارند.

 

رمانتیک‌ترین مکان‌های تفریحی

آدرس: Jl. Dewi Saraswati III no. 77 Kunti 2, Seminyak 80361 Indonesia

 

پیلاو این اوبود در بالی (Pillow Inn Ubud)

این ملک، تنها ۷۰۰ متر از بازار Ubud قرار دارد و در فاصله چند قدمی از اوبود بالی، جاذبه‌های منحصربه‌فرد، رستوران‌ها، بارهای این حوالی واقع شده است. این اقامتگاه، با فضای سبز انبوه و درختان نارگیل احاطه شده و دو استخر دارد که یکی از آنها مشرف به شالیزارهای برنج اطراف است.

بعلاوه این ملک با امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، بار، رستوران، تراس، پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات خشکشویی و کلاس یوگای رایگان هر چهارشنبه و جمعه مهمانانش را شگفت زده می‌کند. همچنین می‌توانید روز خود را با صبحانه‌ای از میوه‌های تازه، کاسه اسموتی، نان تست با تخم مرغ و آووکادو و جو دوسر، قهوه و چای شروع کنید.

در ضمن اتاق‌های این ملک همگی از تخت‌هایی راحت و پرده دار برای حفظ حریم شخصی بهره مند بوده و کلیه وسایل آسایش و راحتی از جمله کمدهای بزرگ، چراغ مطالعه، آیینه و میز حوله‌ها و حمام را در خود جای داده‌اند. جالب است بدانید آخر هفته‌ها، در اینجا پارتی‌های کوچک به مدت یک ساعت برگزار می شوند و دورهمی‌های جذابی را با دیگر مسافران از سراسر دنیا رقم می‌زنند.

آدرس: Jl. Bisma No.45, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

 

کاس وان هاستل در بالی (Kos One Hostel)

این هاستل در قلب کانگو و در نزدیکی ساحل اکو قرار دارد و گفتنی است ساحل اکو سرشار از امکاناتی عالی برای فعالیت‌ها و تفریحات آبی بالی نظیر موج سواری است. طبیعتا مهمانان هاستل به نحوی مطلوب، به این امکانات دسترسی دارند. جالب است بدانید این ملک جمعیتی مرکب از یوگیست‌ها، موج سواران، کاربران دیجیتال و علاقمندان به معنویات را به سوی خود جذب می‌کند. بنابراین احتمالا باید انتظار آشنایی و دوستی با افراد بسیار جالبی را داشته باشید.  

از طرفی این اقامتگاه، دارای رستوران و بار بوده که انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ را سرو می‌کنند و در عین حال چشم اندازی به مناظر شگفت انگیز اقیانوس و کوه آگونگ و مزارع برنج اطراف دارد. بعلاوه یک استخر بزرگ با الهام از طراحی استخرهای مدیترانه همراه با کاشی‌های سفید را در اینجا شاهد هستید که در کنار تاب، سرسره و جکوزی اقامتی مفرح را برای ساکنان به ارمغان می‌آورند. تراس آفتابگیر، وای فای رایگان، روم سرویس و پارکینگ رایگان، از دیگر امکانات این اقامتگاه خاطره انگیز به شمار می‌آیند. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع و فضای نشیمن بوده و از کلیه وسایل آسایش و راحتی برخوردار است.

آدرس: Jl. Pantai Batu Bolong No.78, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

سوگیراس لیوینگ در بالی (Sugiras Living)

این ملک که در دنپاسار واقع شده، ترکیبی از طراحی مدرن و کلاسیک را ارائه می‌دهد. اینجا از فضای داخلی گرم، دنج و و لذت بخشی برخوردار است و در تلاش برای ساختن اقامتی لذت بخش و به یاد ماندنی برای مهمانانش است. این هاستل امکاناتی جذاب نظیر تهویه مطبوع، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تهیه بلیط، وای فای رایگان، روم سرویس، پارکینگ رایگان، زرواسیون ۲۴ ساعته و خدمات کرایه دوچرخه رایگان برای گشت و گذار در این حوالی را ارائه می‌دهد. بعلاوه از فضای سبز مفرحی بهره مند است و بسیاری از مهمانان، ترجیح می‌دهند صبحانه‌شان را در این فضای باز میل کنند.

 

سفر به سواحل بالی برای استراحتی آفتابی

آدرس: Banjar Suwung Kangin, Jl. Kertha Bedulu No.1A, Sidakarya, Denpasar Selatan, Kota Denpasar, Bali 80224, Indonesia

 

جی بی هاستل لمبونگان در بالی (GB Hostel Lembongan)

GB Hostel واقع در نوسا لمبونگان، اقامتی مخصوصی بزرگسالان ارائه می‌دهد. اینجا سرشار از گرافیتی بوده و دیوارهایش با نقاشی‌های رنگارنگ پوشانده شده‌اند. این مکان خصوصا از طرف مسافرانی که به شیوه کوله گردی در بالی به دنبال سفری مقرون به صرفه هستند، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد و با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، کمد شخصی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، ملحفه، حوله، وای فای رایگان، استخر و خدمات خشکشویی اقامتی ایده آل را با توجه به هزینه‌های پایین رقم می‌زند. در ضمن این اقامتگاه، از ۳۲ اتاق تشکیل شده که از کلیه امکانات رفاهی نظیر تخت‌های راحت، دوش و سرویس بهداشتی جداگانه برخودارند.

به لحاظ موقعیت مکانی، باید بگوییم این ملک دسترسی‌های قابل توجهی به جاذبه‌های اطراف دارد. این اقامتگاه ۳.۲ کیلومتر از Blue Corner و ده دقیقه رانندگی از ساحل تالاب آبی و 35 کیلومتر از فرودگاه بین المللی Ngurah Rai فاصله دارد. بعلاوه مهمانان می‌توانند غذاهای آسیایی و اندونزیایی را در کافی شاپ بلک وود، واقع در نزدیکی هاستل امتحان کنند.

آدرس: Tamarin Street, Mushroom Beach, 80771 Indonesia

 

بوکیت کاتو در بالی (Bukit Catu)

بوکیت کاتو که در کینتامانی در ۵ کیلومتری دریاچه باتور قرار دارد، مشرف به باغ‌های زیبا و مزارع سبزیجات و کوه‌هایی در پس‌زمینه است. در اینجا با خوابگاه‌هایی در کلبه‌هایی به سبک کلبه‌های سنتی بالی مواجه می‌شوید که از حمام اختصاصی، تخت‌های راحت، ملحفه، حوله، پنکه، لوازم بهداشتی و سایر امکانات برخوردارند.

کافه، روم سرویس، سالن مشترک، امکانات باربیکیو، صرافی، خدمات کرایه خودرو، خدمات تهیه بلیط و برگزاری تور، صندوق امانات، آرایشگاه، کارائوکه، تراس بزرگ در بار و آشپزخانه مشترک در اینجا در دسترس مهمانان هستند. همچنین علاقمندان به ماجراجویی در بالی می‌توانند از قایقرانی، غواصی و اسنورکلینگ در حوالی هاستل لذت ببرند.

 

گشت و گذار در جزایر نوسا در بالی

آدرس: Q99W+MH8, Jalan Bukit Satu, Songan A, Kec. Kintamani, Kabupaten Bangli, Bali 80652, Indonesia

 

در نهایت باید بگوییم هاستل‌ها، بعنوان یکی از ارزان‌ترین انواع اقامتگاه‌ها در دنیا شناخته می‌شوند. حال و هوای منحصر به فرد و جنبه اجتماعی، از مهمترین مزایای هاستل‌ها به شمار می‌آیند که به شما امکان می‌دهند روزهایی را در اتاق مشترک با مسافران سراسر دنیا بگذرانید و داستان‌هایتان را از زندگی و سفر با آنها به اشتراک بگذارید. بدون شک در هیچ نوع اقامتگاه دیگری، چنین فرصتی را در این سطح وسیع نخواهید داشت.

و البته وقتی صحبت از هاستل‌های بالی به میان می‌آید، شما با یک بهشت ​​واقعی طف هستید! می‌توانید هر نوع هاستلی را در این منطقه بیابید اعم از لوکس، گرمسیری، مدرن، سنتی، مجهز برای علاقمندان به دنیای دیجیتال. ما نیز در این مقاله، به برخی از این فرصت‌های گردشگری پرداختیم. اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود و در مقاله بعدی، سفر مجازی‌مان را به بهترین هاستل‌های بالی ادامه خواهیم داد.

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۰۲ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران